abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201990357
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mis al mijn skatsjes. O+
*;
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 1 november 2021 @ 21:19:58 #102
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990365
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201990368
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990383
quote:
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland waren *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 1 november 2021 @ 21:21:54 #106
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201990391
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:20 schreef pullup het volgende:

[..]
Wij hadden Klukkluk
bij de film lach je 85 min door
pi_201990393
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef engine het volgende:

[..]
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland waren *O*
Ja fucking vet! O+ :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990394
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_201990410
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 november 2021 @ 21:23:17 #110
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990427
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990440
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990461
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990465
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990471
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990482
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 1 november 2021 @ 21:27:16 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990504
quote:
Nice one! _O_
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990505
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990521
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 1 november 2021 @ 21:29:21 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201990522
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 1 november 2021 @ 21:29:45 #122
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201990528
do you have to let it linger.. *O* *O*
pi_201990541
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990542
quote:
Lekkerrr *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990552
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 21:30 schreef engine het volgende:

[..]
Lekkerrr *O*
Je bent zelf lekker.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990553
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990560
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990562
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je bent zelf lekker.
:@
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 1 november 2021 @ 21:32:37 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990567
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 november 2021 @ 21:33:49 #131
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201990582
rap hiphop heb ik nog nie

leuk gevonden
pi_201990584
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990590
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990602
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie

leuk gevonden
Ach ja, niemand is perfect hè? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 1 november 2021 @ 21:34:47 #135
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201990605
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie

leuk gevonden
Ik ook niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_201990616
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990617
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990624
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:36:15 #139
184769 crew  Deisyy
pi_201990640
Ik zoek de sc :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990644
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek de sc :{
Sjakie *;
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990645
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990649
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je bent zelf lekker.
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 1 november 2021 @ 21:37:09 #143
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990661
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek de sc :{
Ik heb tapas gesnackt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201990665
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek de sc :{
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_201990666
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
:9~
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990667
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek de sc :{
Geen tijd te druk met dansen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:37:49 #148
184769 crew  Deisyy
pi_201990671
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sjakie *;
Greet! *O*

Heb je me gemist? *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990678
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Greet! *O*

Heb je me gemist? *;
:Y :Y :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_201990682
Hoe was Barca @Deisyy
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 1 november 2021 @ 21:38:30 #151
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990685
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Pizza hier. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:38:43 #152
184769 crew  Deisyy
pi_201990689
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets :D
Je bent zelf een sneltoest :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990701
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990706
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:39:32 #155
184769 crew  Deisyy
pi_201990707
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990714
Za
quote:
Zat al te wachten :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990719
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 1 november 2021 @ 21:39:54 #158
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990720
Hier word ik nou helemaal vrolijk van. *O*

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 november 2021 @ 21:40:06 #159
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990728
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Pizza hier. :)
Ik ook een halve, en een verschrikkelijk broodje shoarma.
pi_201990729
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je bent zelf een sneltoest :+
Roestig tegen moi...ouwe pindarots :P
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje :7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:41:02 #161
184769 crew  Deisyy
pi_201990752
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Jij kan naturlijk niet de tering krijgen, jij moet binnenkort meeten *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990753
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Pizza hier. :)
Ook prima :9
Zelf gemaakt?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:42:09 #163
184769 crew  Deisyy
pi_201990774
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef engine het volgende:

[..]
Geen tijd te druk met dansen.
Ben je stiekem aan het dansen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:42:48 #164
184769 crew  Deisyy
pi_201990782
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :@
Ik ben er weer O+
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe was Barca @:Deisyy
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990784
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Nee biertjes :D

Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc :9
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201990788
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
Hij hoopt dat je het leuk vond :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990798
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 november 2021 @ 21:43:58 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990810
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
pi_201990813
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Za
[..]
Zat al te wachten :D
Ja mag niet ontbreken tussen alle klassiekers.

MacklemoreGod _O_ Ik ben groot fan :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990825
quote:
Wow een mooie kandidaat om niet aan te klikken _O-

Thank god for thumbnails
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  maandag 1 november 2021 @ 21:44:50 #171
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990831
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.

Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt. :'(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:45:07 #172
184769 crew  Deisyy
pi_201990836
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Roestig tegen moi...ouwe pindarots :P
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje :7
Afgelikte pindarots _O-

Het gaat opschieten, ik heb er zin in hoor *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990837
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990863
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990865
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.

Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt. :'(
Klinkt goed :D Deze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201990869
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ben er weer O+
[..]
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter O+
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:46:22 #177
184769 crew  Deisyy
pi_201990871
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef pullup het volgende:

[..]
Nee biertjes :D

Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc :9
Biertjes zijn er ook lekker bij, en je hebt goede keuzes gemaakt, vooral die chorizo worstjes 43 style klinken goed _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:46:53 #178
184769 crew  Deisyy
pi_201990882
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:

[..]
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem *O*
Ik hoop dat je het leuk vond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 21:47:20 #179
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990892
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 21:41 schreef pullup het volgende:

[..]
Ook prima :9
Zelf gemaakt?
Zelf besteld. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_201990897
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
Ik vind het nog steeds leuk :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990898
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
In zijn panterbloesje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:48:08 #182
184769 crew  Deisyy
pi_201990907
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990908
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Mañana :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990909
Jaaaa nog een klassiekertje *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 1 november 2021 @ 21:48:33 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990916
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
anders #metoo.
pi_201990919
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
2026? Hahahahaaaa _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201990928
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:49:22 #188
184769 crew  Deisyy
pi_201990931
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds leuk :)
Dans je zonder te bewegen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990939
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dans je zonder te bewegen?
Doet hij met gemak :Y

Dat zie je zelden :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:49:49 #190
184769 crew  Deisyy
pi_201990941
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
In zijn panterbloesje.
en haar spijkerbroek.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990942
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:50:16 #192
184769 crew  Deisyy
pi_201990948
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
anders #metoo.
Toontje Lager *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990951
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dans je zonder te bewegen?
Heb ik ooit gehad met pillen op :P *)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:50:37 #194
184769 crew  Deisyy
pi_201990953
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
2026? Hahahahaaaa _O-
Das al bijna ja :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990956
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
Dat is een questie van Geloof, geloof ik.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  maandag 1 november 2021 @ 21:51:29 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990963
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:

[..]
Klinkt goed :D Deze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
Die van "ons" was een Marokkaan, die goed Nederlands sprak, wel met een accent. Maar vloeken kon-ie in accentloos Bollenstreeks, dat dan weer wel. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 november 2021 @ 21:51:57 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:51:59 #198
184769 crew  Deisyy
pi_201990973
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
Het schoot wel al aardig op hoor _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:52:18 #199
184769 crew  Deisyy
pi_201990976
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Doet hij met gemak :Y

Dat zie je zelden :D
Misschien kom ik je morgen tegen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990978
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')