Wij hadden Klukklukquote:
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland warenquote:
Ja fucking vet!quote:Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland waren
quote:
quote:
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?quote:
Nice one!quote:Op maandag 1 november 2021 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?
quote:
Lekkerrrquote:Op maandag 1 november 2021 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?
Je bent zelf lekker.quote:
quote:
quote:
Ach ja, niemand is perfect hè?quote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie
leuk gevonden
Ik ook nietquote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie
leuk gevonden
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoetsquote:
Ik heb tapas gesnacktquote:
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herriequote:
Geen tijd te druk met dansen.quote:
Pizza hier.quote:
Je bent zelf een sneltoestquote:Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?quote:
Zat al te wachtenquote:
Roestig tegen moi...ouwe pindarotsquote:
Jij kan naturlijk niet de tering krijgen, jij moet binnenkort meetenquote:Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Ook primaquote:
Ik ben er weerquote:
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochterquote:
Nee biertjesquote:Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Hij hoopt dat je het leuk vondquote:
Ja mag niet ontbreken tussen alle klassiekers.quote:
Wow een mooie kandidaat om niet aan te klikkenquote:
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.quote:
Afgelikte pindarotsquote:Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Roestig tegen moi...ouwe pindarots![]()
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekemquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.
Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt.
Is die kerk nou eindelijk af?quote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer
[..]
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter
Biertjes zijn er ook lekker bij, en je hebt goede keuzes gemaakt, vooral die chorizo worstjes 43 style klinken goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee biertjes
Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem
Zelf besteld.quote:
Ik vind het nog steeds leukquote:
In zijn panterbloesje.quote:
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
Mañanaquote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
2026? Hahahahaaaaquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Dat geloven ze zelf niet hoop ikquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Doet hij met gemakquote:
Heb ik ooit gehad met pillen opquote:
Dat is een questie van Geloof, geloof ik.quote:
Die van "ons" was een Marokkaan, die goed Nederlands sprak, wel met een accent. Maar vloeken kon-ie in accentloos Bollenstreeks, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goedDeze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
Misschien kom ik je morgen tegenquote:Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet hij met gemak
Dat zie je zelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |