Icecube is baas.quote:
yesssquote:
he moppiequote:Op maandag 1 november 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt die s per ongeluk erbij geplaatst, toch?
quote:Op maandag 1 november 2021 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu ik je weer zie ja. We lopen elkaar altijd mis.
Gaat lekkerquote:
zelfdequote:Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat lekkergewoon zn gangetje, en met jou?
R&Bquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |