Is die kerk nou eindelijk af?quote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer
[..]
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter
Biertjes zijn er ook lekker bij, en je hebt goede keuzes gemaakt, vooral die chorizo worstjes 43 style klinken goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee biertjes
Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem
Zelf besteld.quote:
Ik vind het nog steeds leukquote:
In zijn panterbloesje.quote:
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
Maņanaquote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
2026? Hahahahaaaaquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Dat geloven ze zelf niet hoop ikquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Doet hij met gemakquote:
Heb ik ooit gehad met pillen opquote:
Dat is een questie van Geloof, geloof ik.quote:
Die van "ons" was een Marokkaan, die goed Nederlands sprak, wel met een accent. Maar vloeken kon-ie in accentloos Bollenstreeks, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goedDeze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
Misschien kom ik je morgen tegenquote:Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet hij met gemak
Dat zie je zelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |