abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201990869
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ben er weer O+
[..]
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter O+
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:46:22 #177
184769 crew  Deisyy
pi_201990871
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef pullup het volgende:

[..]
Nee biertjes :D

Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc :9
Biertjes zijn er ook lekker bij, en je hebt goede keuzes gemaakt, vooral die chorizo worstjes 43 style klinken goed _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:46:53 #178
184769 crew  Deisyy
pi_201990882
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:

[..]
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem *O*
Ik hoop dat je het leuk vond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 21:47:20 #179
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990892
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 21:41 schreef pullup het volgende:

[..]
Ook prima :9
Zelf gemaakt?
Zelf besteld. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_201990897
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
Ik vind het nog steeds leuk :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990898
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
In zijn panterbloesje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:48:08 #182
184769 crew  Deisyy
pi_201990907
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990908
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Is die kerk nou eindelijk af?

Luie Spanjolen :D
Maņana :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990909
Jaaaa nog een klassiekertje *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 1 november 2021 @ 21:48:33 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990916
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het leuk vond.
anders #metoo.
pi_201990919
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
2026? Hahahahaaaa _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201990928
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:49:22 #188
184769 crew  Deisyy
pi_201990931
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds leuk :)
Dans je zonder te bewegen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990939
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dans je zonder te bewegen?
Doet hij met gemak :Y

Dat zie je zelden :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:49:49 #190
184769 crew  Deisyy
pi_201990941
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
In zijn panterbloesje.
en haar spijkerbroek.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990942
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:50:16 #192
184769 crew  Deisyy
pi_201990948
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
anders #metoo.
Toontje Lager *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990951
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dans je zonder te bewegen?
Heb ik ooit gehad met pillen op :P *)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:50:37 #194
184769 crew  Deisyy
pi_201990953
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
2026? Hahahahaaaa _O-
Das al bijna ja :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990956
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
Dat is een questie van Geloof, geloof ik.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  maandag 1 november 2021 @ 21:51:29 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990963
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:

[..]
Klinkt goed :D Deze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
Die van "ons" was een Marokkaan, die goed Nederlands sprak, wel met een accent. Maar vloeken kon-ie in accentloos Bollenstreeks, dat dan weer wel. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 november 2021 @ 21:51:57 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:51:59 #198
184769 crew  Deisyy
pi_201990973
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat geloven ze zelf niet hoop ik _O-
Het schoot wel al aardig op hoor _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:52:18 #199
184769 crew  Deisyy
pi_201990976
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Doet hij met gemak :Y

Dat zie je zelden :D
Misschien kom ik je morgen tegen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990978
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')