abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:10:02 #251
184769 crew  Deisyy
pi_201991354
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Aha, ken alleen dat ene stukje tekst :P
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991369
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 1 november 2021 @ 22:10:46 #253
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991374
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Paro, gebruik je fantasie, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:11:41 #254
184769 crew  Deisyy
pi_201991385
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.
Maar nu wel ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991405
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar nu wel ;)
Okee,I behave.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:13:11 #256
184769 crew  Deisyy
pi_201991409
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:

[..]
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:13:41 #257
184769 crew  Deisyy
pi_201991417
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Losjes dan wel... erg losjes.. *)
Stiekem te dansen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991432
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Dan maar weer breien?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201991434
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stiekem te dansen :D
Je vond het leuk hè :s)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991435
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
:D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991444
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
Haken :D Let nou eens op !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991460
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Haken :D Let nou eens op !
Ik punnik je de moeder.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201991471
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
Lol :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991472
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
:D Ik haat naalden :X
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:16:43 #265
184769 crew  Deisyy
pi_201991481
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef pullup het volgende:

[..]
Losjes in de kooi :B
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 22:16:49 #266
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991484
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excuses :@

  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:17:33 #267
184769 crew  Deisyy
pi_201991494
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind :P
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991499
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Okay slowchat er lekker op los
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201991500
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond O+
Hier ook :B
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:18:03 #270
184769 crew  Deisyy
pi_201991507
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:18:26 #271
184769 crew  Deisyy
pi_201991514
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Okee,I behave.
Je bent lief :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 22:18:48 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991524
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:19:03 #273
184769 crew  Deisyy
pi_201991528
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
Als jij graag wil breien mag je gerust breien :D

Wat ben je aan het maken?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991529
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden :{w
Ik zou me bijna schamen...hahaha :N
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:19:37 #275
184769 crew  Deisyy
pi_201991535
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
Geil :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')