Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha, ken alleen dat ene stukje tekst
Is wel vaker met liedjes die ik meh vindquote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.quote:Op maandag 1 november 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro, gebruik je fantasie, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.
Maar nu welquote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.
Okee,I behave.quote:
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?
Stiekem te dansenquote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Losjes dan wel... erg losjes..
Dan maar weer breien?quote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Je vond het leuk hèquote:
quote:
Hakenquote:
Ik punnik je de moeder.quote:Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
HakenLet nou eens op !
Lolquote:
quote:
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rondquote:
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excusesquote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vindenquote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind
Okay slowchat er lekker op losquote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Hier ookquote:Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.quote:Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Als jij graag wil breien mag je gerust breienquote:
Ik zou me bijna schamen...hahahaquote:Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |