abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:10:02 #251
184769 crew  Deisyy
pi_201991354
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Aha, ken alleen dat ene stukje tekst :P
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991369
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 1 november 2021 @ 22:10:46 #253
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991374
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Paro, gebruik je fantasie, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:11:41 #254
184769 crew  Deisyy
pi_201991385
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.
Maar nu wel ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991405
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar nu wel ;)
Okee,I behave.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:13:11 #256
184769 crew  Deisyy
pi_201991409
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:

[..]
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:13:41 #257
184769 crew  Deisyy
pi_201991417
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Losjes dan wel... erg losjes.. *)
Stiekem te dansen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991432
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Dan maar weer breien?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201991434
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stiekem te dansen :D
Je vond het leuk hè :s)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991435
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
:D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991444
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
Haken :D Let nou eens op !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991460
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Haken :D Let nou eens op !
Ik punnik je de moeder.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201991471
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
Lol :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991472
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
:D Ik haat naalden :X
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:16:43 #265
184769 crew  Deisyy
pi_201991481
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef pullup het volgende:

[..]
Losjes in de kooi :B
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 22:16:49 #266
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991484
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excuses :@

  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:17:33 #267
184769 crew  Deisyy
pi_201991494
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind :P
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991499
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Okay slowchat er lekker op los
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201991500
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond O+
Hier ook :B
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:18:03 #270
184769 crew  Deisyy
pi_201991507
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:18:26 #271
184769 crew  Deisyy
pi_201991514
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Okee,I behave.
Je bent lief :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 1 november 2021 @ 22:18:48 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201991524
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:19:03 #273
184769 crew  Deisyy
pi_201991528
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan maar weer breien?
Als jij graag wil breien mag je gerust breien :D

Wat ben je aan het maken?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991529
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden :{w
Ik zou me bijna schamen...hahaha :N
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:19:37 #275
184769 crew  Deisyy
pi_201991535
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik punnik je de moeder.
Geil :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991536
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:21:09 #277
184769 crew  Deisyy
pi_201991565
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Hier ook :B
Vogelvrij O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991580
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:22:09 #279
184769 crew  Deisyy
pi_201991583
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.
Hoe dans jij dan? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991600
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Vogelvrij O+
:P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:22:46 #281
184769 crew  Deisyy
pi_201991602
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik zou me bijna schamen...hahaha :N
:+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991607
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Vogelvrij O+
Niet teruggefloten, niet neergeschoten
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:23:26 #283
184769 crew  Deisyy
pi_201991612
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Niet teruggefloten,niet neergeschoten
Daar ga ik volgend jaar naar toe _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991618
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daar ga ik volgend jaar naar toe _O-
Misschien kun je beter melden wanneer je thuis bent :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991622
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:26:23 #286
184769 crew  Deisyy
pi_201991638
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Misschien kun je beter melden wanneer je thuis bent :+
Of helemaal niets melden ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991643
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of helemaal niets melden ;)
Naaa... dan gaan ze weer zingen :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991657
Ik heb het super koud.. :{
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991658
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:28:27 #290
184769 crew  Deisyy
pi_201991667
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Naaa... dan gaan ze weer zingen :D
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991669
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb het super koud.. :{
Gas d'r op!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991676
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.
Karaoke Fetish? :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991678
Test.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201991684
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Test.
Nee LN

Doe nog eens.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991685
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Test.
Wat test je?
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:29:44 #296
184769 crew  Deisyy
pi_201991686
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb het super koud.. :{
Het is ook echt weer verwarmingaanweer -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991693
Karaoke fan :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201991701
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef engine het volgende:
Karaoke fan :Y
Ook zonder drank? :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:31:04 #299
184769 crew  Deisyy
pi_201991704
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Karaoke Fetish? :P
Ja, een beetje wel :@ _O-

Ik hou d'r van *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991705
Nog nooit aan Karaoke gedaan hier.

Mis ik nu iets :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')