quote:Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excuses
Hoe dans jij dan?quote:Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schamen...hahaha
Niet teruggefloten, niet neergeschotenquote:
Daar ga ik volgend jaar naar toequote:Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet teruggefloten,niet neergeschoten
Misschien kun je beter melden wanneer je thuis bentquote:
En dan gaan uitdagen..quote:
Of helemaal niets meldenquote:Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien kun je beter melden wanneer je thuis bent
Naaa... dan gaan ze weer zingenquote:
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naaa... dan gaan ze weer zingen
Gas d'r op!quote:
Karaoke Fetish?quote:Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.
Ook zonder drank?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |