TR gezetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef Koen66 het volgende:
gespam is hier sowieso minder laatste maanden
Hah! Lekker 48 uur wachten op je jubileum.quote:
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is dat TV toevallig redelijk hoog in je pohi zit, anders had ik het zoeken meteen opgegeven.![]()
Maar ja, mijn eigen pohi is nog veel minder gevarieerd.
Ik weet al niet meer wie er mee doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.
Tegen die tijd zal ik af en toe ook wel weer in MOL spieken maar de ervaring leert dat hier in de SC ook gewoon over WIDM gepraat zal worden.
Hila!! Zij is heel leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wie er mee doen.![]()
Ik kijk sowieso weinig tv, en als ik kijk zijn het niet altijd programma's waar je lekker live over gaat zitten posten. Docu over Jack the Ripper oid worden maar weinig mensen enthousiast van als ik daar details over ga zitten posten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.
Tegen die tijd zal ik af en toe ook wel weer in MOL spieken maar de ervaring leert dat hier in de SC ook gewoon over WIDM gepraat zal worden.
Heb je die woorden wel handmatig nageteld, dat je niet per ongeluk een verslag van 9.999 woorden hebt ingeleverd?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen, niks meer aan te doen. M'n verslag van 10000+ woorden is ingeleverd
5000 keer je voor- en achternaam zeker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen, niks meer aan te doen. M'n verslag van 10000+ woorden is ingeleverd
hier is het slechte weer al ff binnengevallen, gelijk fris en bewolktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
Bevalt me goed hoor, vrijdagmiddag al weekend![]()
We zijn lekker gaan fietsen op de Sallandse Heuvelrug. Nog even genieten van het mooie weer
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
Bevalt me goed hoor, vrijdagmiddag al weekend![]()
We zijn lekker gaan fietsen op de Sallandse Heuvelrug. Nog even genieten van het mooie weer
Ja, dat is één goede flinke bui, toch? Dat valt allemaal wel mee als het een paar uur later weer droog is en blijft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.
Net in de zon boodschappen gedaan, nu donkergrijs, bewolkt, regen, wind, alles.
Ik vertrouw op de technieken zoals die al bestaan sinds ik geboren ben; ik weet niet anders dan Word met z'n wordcountquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die woorden wel handmatig nageteld, dat je niet per ongeluk een verslag van 9.999 woorden hebt ingeleverd?
I wishquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
5000 keer je voor- en achternaam zeker.
Volgens de lokale voorspeller is er straks even een opklaring en blijft het daarna de rest van de avond/nacht regenen/regenachtig. Maar zelfs als het maar één flinke bui zou zijn, dan nog wil je er liever niet op de fiets door overvallen worden, ik niet iig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is één goede flinke bui, toch? Dat valt allemaal wel mee als het een paar uur later weer droog is en blijft.
Zolang je docent ook word gebruikt zal het wel goed komen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de technieken zoals die al bestaan sinds ik geboren ben; ik weet niet anders dan Word met z'n wordcount
Tegenwoordig kan je in Word het in één oogopslag zien dus dat zal vast wel denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang je docent ook word gebruikt zal het wel goed komen dan.
Al vraag ik me toch altijd al af of ze dat überhaupt wel controleren.
Dat is zelfs al zo lang ik me kan herinneren (na een of twee klikken iig).quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je in Word het in één oogopslag zien dus dat zal vast wel denk ik.
Hij mag wel opschieten. Hij moet nog ruim een heel daggemiddelde posten om het vandaag nog te halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:31 schreef Strani het volgende:
Nou @:Koen66 gaat het 'm worden vandaag? En heb je al besloten in welke SC je hem gaat posten?
Oh ja Fresiaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hila!! Zij is heel leuk
En heeft een beetje wel een droomjaar. Eerst Slimste Mens, dan de officiële persinterviews doen bij ESF en daarna naar WIDM
Hele lijst: Kim Lian van der Meij, Arno Kantelberg, Fresia Cousiño Arias, Laetitia Gerards, Welmoed Sijtsma, Everon Jackson Hooi, Thomas van Luyn, Hila Noorzai, Sahil Amar Aïssa, Glen Faria, Suzanne Klemann. 11 dus in plaats van 10.
En Fresia vond ik ook heel leuk in dat uurtje van toenHoop dat zij de mol is
Ja er is ons beloofd dat het gaat lukken vandaag dus ik heb m'n agenda er ook op aangepast.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij mag wel opschieten. Hij moet nog ruim een heel daggemiddelde posten om het vandaag nog te halen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het slechte weer al ff binnengevallen, gelijk fris en bewolkt
HIer is het nog steeds primaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.
Net in de zon boodschappen gedaan, nu donkergrijs, bewolkt, regen, wind, alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Hij staat er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar
Koel en donker bewaren
Hij staat er.Mooi bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is je gegund
Fijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Was een leuk uitje op de Veluwe, érg getroffen met het weer.Jullie hebben het inderdaad getroffen, je was daar precies op de mooiste dagen van de week
.
Wat hebben jullie zoal gedaan?
Hij staat er.Mooi hoor, hij lijkt wel nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we er als SC even een nachtje of twee omheen gaan zitten met honkbalknuppels, of heb je nog een paar van die gorilla's van laatst in je bellijst staan?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een boswandeling gemaakt van 9 kilometer (we konden kiezen uit 9 en 4, kreeg halverwege beetje spijt van de keuze voor 9quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi bakkieHet is je gegund
[..]
FijnJullie hebben het inderdaad getroffen, je was daar precies op de mooiste dagen van de week
.
Wat hebben jullie zoal gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Laten we gewoon beide doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi hoor, hij lijkt wel nieuw.![]()
Moeten we er als SC even een nachtje of twee omheen gaan zitten met honkbalknuppels, of heb je nog een paar van die gorilla's van laatst in je bellijst staan?
41quote:
Niet, 39quote:
Ik hoop niet dat je dacht dat we onze leeftijd aan het opnoemen waren, anders ga ik me nog beledigd voelen.quote:
Ik kies ervoor dit te ontkennen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dacht dat we onze leeftijd aan het opnoemen waren, anders ga ik me nog beledigd voelen.
Hij staat er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ok, daar kan ik mee leven.quote:
batterij laptop?quote:
Aantal posts tot zijn 250.000stequote:
Hij staat er.MooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
32 nog maarquote:
Ja maar het moeten wel een beetje kwaliteitsposts zijn hè, niet alleen maar aftellen. Hier wordt over jaren nog over gepraat dus dan moet het wel echt wat zijn!quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een boswandeling gemaakt van 9 kilometer (we konden kiezen uit 9 en 4, kreeg halverwege beetje spijt van de keuze voor 9), waar we dus twee keer een wild zwijn zagen
Verder uit eten geweest twee avonden en gerelaxed op onze hotelkamer in onze hotelbadjassen.![]()
![]()
We hadden een hotel midden in het bos met een eigen terras bij de kamer met echt een mooi uitzicht opherfstkleuren
Dat klinkt goed! En idd, wat een mooie ligging zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:15 schreef Yesse het volgende:
Update pakketje die steeds werd uitgesteld: na 4 keer te zijn uitgesteld kreeg ik vandaag ‘opeens’ (nadat er net een onderzoek was aangevraagd door mobiel.nl) toch de telefoon.
En normaliter zou ik vanavond een etentje hebben maar de keelpijn die bij mij verdween na 1 dag is die bij mijn man nu een heftige verkoudheid. Wel met negatieve PCR-test dus echt verkoudheid. Etentje hebben we dus overgeslagen maar daardoor kon ik wel m’n nieuwe telefoon in ontvangst nemen
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon heb je nu?
bevalt ie een beetje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.
2x de helft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik heb een SE2020 en totaal geen probleem met de batterij. Hoeveel batterij zou jij dan graag willen op een mobiel?
heb ooit een iPad gekregen bij een training. Heeft junior een tijdje gebruikt, is snel stuk gegaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige dat ik van Apple heb is een ipod. Voor de rest wil ik er niks van hebben.
Nog 7, dus je zit nu goed in de buurt.quote:
Ik ook niet, dure troep.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een iPhone gehad
Heb niks met Apple
Dat vind ik nou niet echt eenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
als ik op m'n werk een iPhone aanvraag krijg ik maximaal een iPhone 11
true truequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt eenwaard. Lijkt mij vrij normaal dat je van je werk niet de duurste serie krijgt
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"quote:
De SE is ook een prima toestel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"
ik heb zakelijk nog een Samsung A8 uit 2018quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef Redefine het volgende:
Heb nu zelf een Samsung S21 Ultra als leentoestel. En dan straks bij de nieuwe Line up weer net nieuwe toestel te leen voor gebruik. Soms heeft het voordelen met partijen samen te werken
Geen idee wat SE is of waarom dat goedkoper zou zijn, maar ik vind spul van apple per definitie te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"
Ik zou zelf ook nooit voor een 13 of een 13 Pro of zo gaan. Zeker niet met mijn studentenbudget maar ook daarbuiten vind ik dat echt veuuul te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De SE is ook een prima toestel.
Niet dat ik ooit zelf een iPhone zal nemen. Daarvoor is mijn vakmatige aversie tegen het merk te groot.
Apple is niet per se duurder dan de concurrentie. Zeker niet met de SE.quote:
Dan is de concurrentie imo ook te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Apple is niet per se duurder dan de concurrentie. Zeker niet met de SE.
Dat het een hoop geld is ja. Maar smartphones in die klasse zijn echt niet te duur. Veel goedkoper zijn ze niet te maken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan is de concurrentie imo ook te duur.
Nou, dat is hem dan.quote:
Niks mis mee. Ik heb zelf nog nooit een zakelijke telefoon gehad. Dat is deze ook niet. Want is niet van mijn werkgever en is gewoon mijn eigen simkaart.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nog een Samsung A8 uit 2018
Niet eens hier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dat is hem dan.
Toch nog gered vandaag, gefeliciteerd Koen
Te duur is natuurlijk niet per se objectief. Ik vind ze te duur, ook de goedkopere, zelfs als ze niet goedkoper kunnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het een hoop geld is ja. Maar smartphones in die klasse zijn echt niet te duur. Veel goedkoper zijn ze niet te maken.
Die uit het duurdere segment. Zeker boven de 800 euro zijn wel te duur.
hier de 250001e postquote:
Als ik m gratis zou krijgen prima. Maar dat zie ik met Apple niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens een iPhone willen van mijn werk.
Voor zo'n grote Audi kan je toch wel wat meer krijgen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
ik zat er de afgelopen week toch over na te denken om maar die A8 in te ruilen voor een iPhone 11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |