SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Toevallig hebben we hier Milner in huis, vanwege een aanbieding bij de Deka en die is prima van smaak voor een 30+. Was een beetje mijn laatste poging, want we vinden het van andere merken echt helemaal naar niks smaken. Zijn ook mooi dunne plakken, het scheelt ook daarom qua kcal echt veel met de dikke plakken reguliere kaas die we normaal hebbenquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben aan alles gewend wat de diėtist me heeft laten veranderen. Alleen 30+ kaas ... net plastic
Misschien heb ik het verkeerde merk of zo, maar bleh
Dank je! Ga ik eens proberen. Ik moet zeggen dat ik voor op brood het nog een soort van eetbaar vind (omdat ik er dan radijs en tomaat en komkommer en rucola op gooi). Alleen net had ik soep met een tosti en kaas die niet smelt heeft wel wat teleurstellendsquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toevallig hebben we hier Milner in huis, vanwege een aanbieding bij de Deka en die is prima van smaak voor een 30+. Was een beetje mijn laatste poging, want we vinden het van andere merken echt helemaal naar niks smaken. Zijn ook mooi dunne plakken, het scheelt ook daarom qua kcal echt veel met de dikke plakken reguliere kaas die we normaal hebben
Als je per se 30+ kaas wilt zou ik gewoon wat verschillende kazen uitproberen. Ik vind de 30+ van de markt goed te doen en de Jumbo had ook een 30+ kaas die wel lekker was. Maar meestal is het plastic jaquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben aan alles gewend wat de diėtist me heeft laten veranderen. Alleen 30+ kaas ... net plastic
Misschien heb ik het verkeerde merk of zo, maar bleh
Wij haalde op de markt soms ook een 30+ kaas, die had tenminste nog wel veel smaak. Was inderdaad wel prima.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Als je per se 30+ kaas wilt zou ik gewoon wat verschillende kazen uitproberen. Ik vind de 30+ van de markt goed te doen en de Jumbo had ook een 30+ kaas die wel lekker was.
Zulke diėtisten heb ik ook gehad idd... dat klikte niet (eetstoornisgroep en die beweerde gewoon dat je loog als het dieet niet voor je werkte en de hele groep moest hetzelfde eten. Nou voor een groep aangesproken over aankomen terwijl je op de letter haar gevolgd had was echt heel erg naar). Alleen deze is zo prettig en zo persoonlijk. Houdt rekening met mijn medicijn en met eetissues en met wat ik lekker vind. Volgend bezoek begin ik gewoon over die kaas als ik dan nog steeds geen eetbare heb gevonden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het voor CotS misschien wel fijn is om gewoon letterlijk het advies van de diėtist op te volgen. Anders kun je het misschien gewoon daar eens navragen. Mij lijkt een lekkere kaas maar net iets minder pakken, net zo goed.
Ik wist al op voorhand dat ik veel te eigenwijs ben voor een diėtist, daarom ben ik daar maar nooit aan begonnen. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar wat ik meestal aan standaard diėtist-lijstjes en adviezen voorbij zie komen, spreekt mij niet direct aan.
[..]
Wij haalde op de markt soms ook een 30+ kaas, die had tenminste nog wel veel smaak. Was inderdaad wel prima.
Alvast ter voorpret: op een gegeven moment kom je op het punt dat je van een stukje hardlopen juist meer energie krijgt dan dat het je kostquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:43 schreef Myraela het volgende:
Vandaag niet gesport, morgen ook niet want een dagje naar kantoor. Probeer wel wat te wandelen, maar vaak zijn de kantoordagen als hectisch en vermoeiend genoeg. Vandaar ook het luie avondeten.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
Lief dagboek dag 2, +2,4quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lief dagboek, dag 1, + 1,5
Grgr.
Als je het doet, doe je het goed?quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Lief dagboek dag 2, +2,4
quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Als je het doet, doe je het goed?Maar dat plas je overmorgen weer bijna allemaal uit. Zo eindigde ik gisteravond lichter dan gisterochtend
Mijn lief woog tegen de honderdvijftig kilo toen hij vorig jaar met een zeer vergelijkbaar schema begon en dat ging hartstikke goed. De eerste maanden bleef het bij kalmpjes joggen in plaats van hįrd hardlopen maar dat spreekt hopelijk voor zich als je de ervaring al hebtquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:36 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met hardlopen als je flink te zwaar bent nog? Ik heb een schema gevonden dat heel rustig aan begint, rustiger dan Evy. Van niets naar 5km in 13 weken. Het trekt me zo (in verleden ook heel veel hardgelopen), maar weet niet of het verstandig is.
Ja! Ik heb vrijdag een afspraak bij de fysiotherapeutquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:36 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met hardlopen als je flink te zwaar bent nog? Ik heb een schema gevonden dat heel rustig aan begint, rustiger dan Evy. Van niets naar 5km in 13 weken. Het trekt me zo (in verleden ook heel veel hardgelopen), maar weet niet of het verstandig is.
Ben heel benieuwd. Als ik voldoende tijd heb 's ochtends dan geeft het me nu ook al wel energie, en gewoon een goed gevoel. Dus dat is wel fijn. Zeker nu je merkt dat je gewoon elke keer een stapje meer/langer kan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:12 schreef minilot het volgende:
Alvast ter voorpret: op een gegeven moment kom je op het punt dat je van een stukje hardlopen juist meer energie krijgt dan dat het je kost![]()
Het voelde nu vooral lui omdat ik eigenlijk van (een gedeelte van) dezelfde ingrediėnten iets anders wilde maken. Maar ik ben nu al blij dat ik vanavond gewoon thuiskom en alleen een bakje in de magnetron hoef te schuiven. Daar kan ik al helemaal naar uitkijken ook. En dan nog pasta ook, m'n favoriete maaltijd voor wat comfort.quote:Enneh: volgens mij ben jij de enige die naar dat avondeten van je kijkt en denkt: 'lui' - voor de rest van ons is het gewoon een prima hap met afdoende kookhandelingen
Ook leuk! Dat wil ik ook nog doen. Ik roep al sinds ik hier woon dat ik naar het zwembad wil, maar nog niet geweest. Dus nu staat het op onze 'bucketlist' voordat we hier weer verhuizen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Net openingstijden zwembad bekeken en dan ga ik dat maar doen morgen
Ik wil vooral even weten wat ik wel en niet mag doen. Is het bijv voor de genezing wel handig als ik een half uur ga wandelen waggelen? Doet wel pijn, maar het wil wel. Dus als dat juist goed is dan doe ik dat graag. Zwemmen lijkt me sowieso het beste, Met fietsen ook geen last. Maar 'zomaar' fietsen zit echt helemaal niet in mijn systeemquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ook leuk! Dat wil ik ook nog doen. Ik roep al sinds ik hier woon dat ik naar het zwembad wil, maar nog niet geweest. Dus nu staat het op onze 'bucketlist' voordat we hier weer verhuizen.
Wel naar van de pijn. Hopelijk helpt de fysio.
Oh dat gaat nog niet helemaal goed dus.. Ook wel herkenbaar, mijn vorige opbouw-tot5km-loop heb ik ook moeten staken wegens heup-/bekkenpijn. Destijds ook bij fysio geweest, alleen rust heeft toen geholpen. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomtquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb vrijdag een afspraak bij de fysiotherapeutIk was nog maar 2 weken aan het lopen en kreeg tijdens het lopen een felle pijn in mijn heup en toen was het over met het hardlopen. Voor ik pijn kreeg was er niets aan de hand, ook niet al een zeurend gevoel oid. Dat is 2 weken geleden en de pijn wordt niet minder. Ik had er ook weer heel veel lol in
Ik deed het ook erg rustig aan, heb prima hardloopschoenen van Asics en ik val nog in de categorie overgewicht.
Zwembad bij mij wel. En dat is echt een zwembad uit jaar 0 met helemaal niets luxe.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Kost overigens 4,55, even zwemmen. Jeetje. Was dat altijd zo duur?
Vooral dat idee van rust nemen beangstigt me, want ik wil wel blijven bewegenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef SilverEyes het volgende:
Oh dat gaat nog niet helemaal goed dus.. Ook wel herkenbaar, mijn vorige opbouw-tot5km-loop heb ik ook moeten staken wegens heup-/bekkenpijn. Destijds ook bij fysio geweest, alleen rust heeft toen geholpen. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt
Hier vier euro en dat tikt bij twee keer per week momenteel ook wel aanquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Badmuts geen optie?quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Agz het schijnbaar onmogelijk is om te zwemmen en je haar droog te houden laat ik dat maar lekker aan me voorbij gaan. Jammer, lijkt me best leuk, maar niet met het gedoe van nat haar steeds
Klopt, dat zit 'm in de valkuil dat je het conditioneel prima kan, maar dat je lichaam echt heel langzaam moet leren omgaan met de andere belasting.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Elke hardlooptechniek heeft voor en nadelen. Het veranderen van je techniek schijnt juist heel blessuregevoelig te zijn.
Hier inmiddels 5,60 per 3 kwartierquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar houdt dat de boel ook niet droog. Ik ging zoeken naar tips en toen kwam ik alleen maar tips tegen waarmee je je haar tegen chloor kon beschermen. (Vooraf dus katsveel conditioner in je haar en dan die badmuts er over heen, eeeh..?quote:
Dat klinkt heel viesquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijkbaar houdt dat de boel ook niet droog. Ik ging zoeken naar tips en toen kwam ik alleen maar tips tegen waarmee je je haar tegen chloor kon beschermen. (Vooraf dus katsveel conditioner in je haar en dan die badmuts er over heen, eeeh..?
Allemachtig. Ruikt het water ook naar rozen of zo?quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:53 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier inmiddels 5,60 per 3 kwartier![]()
Voor Corona ging ik wel eens 's avonds, uurtje zwemmen en daarna in de infraroodcabine (kostte toen iets van 9 euro?)
Maar de sauna gedeelte hebben ze alleen opengesteld voor abonnementhouders.
I wishquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies
[..]
Allemachtig. Ruikt het water ook naar rozen of zo?
quote:
Ik wilde eerst heel vroeg in de ochtend gaan, maar bedacht me dat dan de gemiddelde leeftijd 75 is. En die gaan heel traag en proberen de permanentjes droog te houden en kijken je dan boos aan als je borstcrawlend langs komt. Althans, dat was zo jaren geledenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef SilverEyes het volgende:
Een van mijn grote ergernissen in het zwembad is dat behoorlijk wat mensen dat ding gebruiken als een soort café. Lekker hangen aan de kant en bijkletsen maar.
Yep. Herkenbaar. Maar 's avonds is er ook een invasie van ouderen. En overdag moet ik werken. En ik houd zo van zwemmenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde eerst heel vroeg in de ochtend gaan, maar bedacht me dat dan de gemiddelde leeftijd 75 is. En die gaan heel traag en proberen de permanentjes droog te houden en kijken je dan boos aan als je borstcrawlend langs komt. Althans, dat was zo jaren geleden
Sinds corona heeft mijn zwembad dit ook. Heel fijn dit!quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Zwemmen via de sportvereniging van de universiteitVerschillende banen van rustig cooling down zwemmen tot heel snel en iedereen hield zich daar aam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DancingPhoebe op 25-10-2021 16:02:04 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja, dit.quote:
Dit zou ik eigenlijk ook moeten doen. Wordt al chagrijnig om half 7 in de ochtend.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ik weeg mezelf gewoon nog steeds niet. Scheelt wel frustratie. Al begin ik wel nieuwsgierig te worden, maar ik wacht toch nog maar even. Het gaat alleen maar tegenvallen. Want ondanks dat je jezelf vertelt wat realistisch is en dat het eigenlijk nooit tegen kan vallen omdat je je lekker in je vel voelt. Is er toch zo'n stiekem stemmetje dat gewoon altijd teleurgesteld is.
Hoe je je voelt is toch het allerbelangrijkste.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:33 schreef SilverEyes het volgende:
Dit zou ik eigenlijk ook moeten doen. Wordt al chagrijnig om half 7 in de ochtend.
Punt is alleen dat ik 3 weken geleden ben begonnen met IF. Voel me echt zoveel fitter, dus dat is een enorm pluspunt. Feit is alleen dat m'n BMI nog steeds 39,5 is, en er nog echt behoorlijk wat af moet. Aangezien ik echt veel beweeg en gezond en netjes eet (ook alles invoeren/afwegen etc.) vind ik dit heel demotiverend.
Het is ook gewoon superoneerlijk dat we niet, na 2 weken in het gareel lopen, maat 36 mogen. We hebben toch potverdorie bewezen dat we het heus wel in ons hebben!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit zou ik eigenlijk ook moeten doen. Wordt al chagrijnig om half 7 in de ochtend.
Punt is alleen dat ik 3 weken geleden ben begonnen met IF. Voel me echt zoveel fitter, dus dat is een enorm pluspunt. Feit is alleen dat m'n BMI nog steeds 39,5 is, en er nog echt behoorlijk wat af moet. Aangezien ik echt veel beweeg en gezond en netjes eet (ook alles invoeren/afwegen etc.) vind ik dit heel demotiverend.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is ook gewoon superoneerlijk dat we niet, na 2 weken in het gareel lopen, maat 36 mogen. We hebben toch potverdorie bewezen dat we het heus wel in ons hebben!
Als je er chagrijnig van wordt, zou ik het wegen nu even laten voor wat het is en (voorlopig) overstappen op jezelf meten (of kijken naar hoe kleding zit, al vind ik zelf de getalletjes dan weer leuker om bij te houden). Het rotte aan puur kijken naar gewicht, is dat het geen rekening houdt met inwendige veranderingen. Dat overtollige vet uit die vetcellen moet immers wel eerst afgevoerd zijn voor je het op de weegschaal ziet en dat gebeurt helaas niet in een paar dagen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lees deze nu pas, lekker bezig.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:20 schreef Myraela het volgende:
En vanochtend de eerder gevreesde 5 minuten achter elkaar rennen gedaan. En dat ging gewoon dikke prima.Ik vind het echt wel lekker om gewoon hersendood op die piepjes te kunnen lopen. Je hebt eigenlijk helemaal niet door dat je 5 minuten bezig bent. Het volgende gevreesde doel is 10 minuten achter elkaar rennen, Nog 4 rondjes om daar naartoe op te bouwen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed, de wandelschoenen aan... now, we wait...
Haha, ik bedoel hersendood ook al positief. Als je zelf probeert te bepalen hoe lang je kan/wil/zou moeten lopen, dan ben je constant bezig met 'nog iets verder'. Nu heb ik gewoon een luisterboekje aan, ik loop, maar ik ben eigenlijk niet bezig met hoe lang ik nog moet. Ik geniet gewoon van m'n boek. En pas bij het piepje denk ik 'OH, we zijn er al' en dan wisselen de gedachten 'gelukkig' of 'dat ging makkelijk' nog af.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:01 schreef minilot het volgende:
Waar @:Myraela 'hersendood' schrijft kun je uiteraard ook 'meditatief' invullen![]()
Verstand op nul, blik op oneindig.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel hersendood ook al positief. Als je zelf probeert te bepalen hoe lang je kan/wil/zou moeten lopen, dan ben je constant bezig met 'nog iets verder'. Nu heb ik gewoon een luisterboekje aan, ik loop, maar ik ben eigenlijk niet bezig met hoe lang ik nog moet. Ik geniet gewoon van m'n boek. En pas bij het piepje denk ik 'OH, we zijn er al' en dan wisselen de gedachten 'gelukkig' of 'dat ging makkelijk' nog af.
Gogo DPquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed, de wandelschoenen aan... now, we wait walk...
Mijn vriend's verjaardag eind september leverde me +3,1 kg opquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:47 schreef Lonaa het volgende:
1 weekend niet echt opletten en taart eten, +2 kg. Top hoor, top. En die ene bier-kg was er ook nog niet af. Haha.
Vandaag in ieder geval:
S: iets cardio en grip
T: iets met proteine
L: tosti rauweham/geitenkaas
D: stamppot zuurkool
S: yoga.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Zwembad was onherkenbaar verbouwd. Laatste keer daar is al een aantal jaar geleden. Er waren twee grote baden open. Eén met warm water waar alle oudjes zaten en één 25 meter bad met sportief iets minder warm water. Daar zwommen 3 mensen in 8 banen. Er stond ook een bord dat banen 6-8 bedoeld waren voor de snelle zwemmers. Het was helemaal prima. Dus volgende week dinsdag weer.
Klinkt als mijn zwembadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Zwembad was onherkenbaar verbouwd. Laatste keer daar is al een aantal jaar geleden. Er waren twee grote baden open. Eén met warm water waar alle oudjes zaten en één 25 meter bad met sportief iets minder warm water. Daar zwommen 3 mensen in 8 banen. Er stond ook een bord dat banen 6-8 bedoeld waren voor de snelle zwemmers. Het was helemaal prima. Dus volgende week dinsdag weer.
Ik denk dat ik het er sowieso even in hou op de dinsdag rond 12 uur en dan eventueel ook de vrijdag. Alleen aanstaande vrijdag kan ik helaas al niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:47 schreef SilverEyes het volgende:
Klinkt als mijn zwembadMaar lekker joh, veel ruimte om even goed wat baantjes te kunnen trekken!
Misschien iets kopen dat je wel muziek of een luisterboek kan luisteren tijdens het zwemmen? Dat zou ik wel nodig hebben om echt op vaste basis te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens wel allemachtig sįįi, dat zwemmenBij wandelen, hardlopen en fietsen kan je tenminste nog van de natuur genieten.
Trots op jequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me vandaag niet aan m'n lijstje gehouden en daar ben ik juist heel trots op. Ik had honger, dus ik heb gewoon meer gegeten. +2 grote wraps met hummus en groenten en 5 extra vijgen. Ik ben gewoon zo blij dat ik langzaam leer laar m'n lichaam te luisteren. En dat ik dan kan kiezen voor gezonde voedzame dingen in plaats van voor de snellere fix.
En nog een wandeling gemaakt, dus 18.000 stappen.
Ja, klinkt fantastisch, maar hoe dan? Dan moet ik al iets bij me gaan dragen? Telefoon had ik juist thuis gelaten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien iets kopen dat je wel muziek of een luisterboek kan luisteren tijdens het zwemmen? Dat zou ik wel nodig hebben om echt op vaste basis te gaan zwemmen.
Ja, je hebt waarschijnlijk ook geen oortjes standaard liggen die je in het water kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, klinkt fantastisch, maar hoe dan? Dan moet ik al iets bij me gaan dragen? Telefoon had ik juist thuis gelaten.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me vandaag niet aan m'n lijstje gehouden en daar ben ik juist heel trots op. Ik had honger, dus ik heb gewoon meer gegeten. +2 grote wraps met hummus en groenten en 5 extra vijgen. Ik ben gewoon zo blij dat ik langzaam leer laar m'n lichaam te luisteren. En dat ik dan kan kiezen voor gezonde voedzame dingen in plaats van voor de snellere fix.
En nog een wandeling gemaakt, dus 18.000 stappen.
*Boks*quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:14 schreef SilverEyes het volgende:
Fantastisch, nu zelfs 300 gram erbij. Dus in 1,5 week tijd bewegen en strak eten +300 gram.
Of ''eatįlllllthethings'' vandaag?quote:
Dat deed ik gisteren en ik ben me daar niet beter van gaan voelen. Ben er ook niet dunner van geworden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Of ''eatįlllllthethings'' vandaag?
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 10 minuten leuk en de rest van de week voel je jequote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren en ik ben me daar niet beter van gaan voelen. Ben er ook niet dunner van geworden.
Joh.
I will never learn.
Lekker aan de Spa rood!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, al mn weekend kilo's weer uitgekaktNieuwe low voor deze ronde
Morgen kroegafspraak
Yeaaah, but nooooo/quote:
quote:
En, kwam het er van?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Optioneel fiets ik vandaag ook nog 30 km om iets op te halen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:16 schreef SilverEyes het volgende:
Ik sta stug door. Ooit moet de weegschaal weer naar beneden gaan. Toch? Toch?Je lichaam gaat niet op die wijze stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen gaat met horten en stoten, maar hoe dan ook zorgt op termijn meer kcals eruit dan erin er altijd voor dat je zult afvallen. Hou moed!
Let me see you stripped down to the bone
Dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
Je lichaam gaat niet op die wijze stuk.Afvallen gaat met horten en stoten, maar hoe dan ook zorgt op termijn meer kcals eruit dan erin er altijd voor dat je zult afvallen. Hou moed!
Ging goed! Zat er gelijk lekker inquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef minilot het volgende:
Morgen eens zien hoe de sportschool bevalt met schaafwonden![]()
@:VitaBella hoe ging je Zumba?
Dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:
Soms voelt het lichaam wel stuk. Maar toch maar vertrouwen in houden. En als het gewicht echt niet meegaat, dan misschien nog beter naar de lijstjes kijken. Ergens zou de balans in/uit dan toch niet helemaal moeten kloppen. Maar dat is pas over langere tijd te zeggen.
Ja, mijn best voor gedaan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Loona. Wees lief.
rondje ging zo lekker dit keer.
Dit soort artikelen heeft een interessante kijk op die boodschap.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Je lichaam gaat niet op die wijze stuk.Afvallen gaat met horten en stoten, maar hoe dan ook zorgt op termijn meer kcals eruit dan erin er altijd voor dat je zult afvallen. Hou moed!
Ja, zoiets las ik laatst ook, en kan me er ook wel in vinden. Door de jaren heen is de kijk op voeding en overgewicht al meermaals veranderd. En ik kan zelf afgelopen tijd veel meer gezond eten zonder aan te komen dan dezelfde kcal in meuk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit soort artikelen heeft een interessante kijk op die boodschap.
Heel interessant! Ik vind het ook niet bepaald onlogisch klinken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit soort artikelen heeft een interessante kijk op die boodschap.
Da’s leuk nieuws om het weekend mee in te gaan. Hier schommelt het inmiddels heel voorzichtig naar beneden, eens kijken of die 1 kg per maand gaat lukken nuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Lichamen.
Weegschaal zei vanmorgen 81,6kg (paar keer gecheckt uit ongeloof). Woensdag was het nog 83,4kg.
Zou kek zijn als 'ie zo blijft, want dan heb ik de "zomerschade" mooi ingehaald.
Zie je? Gewoon even geduld hebben. Het feit dat je al eerder aangaf dat je kleding steeds losser zit, is een teken dat je op de goede weg zit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:54 schreef SilverEyes het volgende:
Hoera voor de lieve weegschalen en dalende BMI's
Ik zou me niet door het rondje van vandaag uit het veld laten slaan, gisteren was kroeg toch? Daar van bijkomen vreet energie, dus best kans dat je na wél fatsoenlijk slapen prima een wat langer rondje red.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rondje weer gehad![]()
Steeds als ik denk over het uitbreiden van mn rondje zit er weer een rondje als vandaag bij, waarbij het toch allemaal weer net niet zo soepel gaat...
O nee hoor, dat was het niet! Ik lag ook helemaal niet zo laat in bed, dus de kater viel reuze mee vanmorgen. Ik heb gewoon zeikvoeten. Gisteren was ik helemaal in mn nopjes omdat het zo moeiteloos ging, vandaag had ik weer last van branderigheid, zere plekjes, bladibla. Ik weet dat er mensen zijn die doorlopen als ze een blaar of een blaartje hebben, maar bij mij loopt dat echt zo snel uit de klauwen dat ik echt een wandelpauze moet nemen totdat het blaartje weer helemaal weg is. Dus dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou me niet door het rondje van vandaag uit het veld laten slaan, gisteren was kroeg toch? Daar van bijkomen vreet energie, dus best kans dat je na wél fatsoenlijk slapen prima een wat langer rondje red.
Haha was het maar zo'n feest! Ik juichte voor IJsdraakje en miss slyquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zie je? Gewoon even geduld hebben. Het feit dat je al eerder aangaf dat je kleding steeds losser zit, is een teken dat je op de goede weg zit.
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 05:44 schreef Sometimes het volgende:
Wekelijks weegmoment net gehad (ja, vroeg, hele slechte nacht).
Na de start 8 weken met een min, nu helaas een plus. Niet onverwacht, was bepaald geen goede week met veel spanning en het nog steeds bijbehorende terugvallen in slecht gedrag. De oorzaak van de spanning is nog niet achter de rug![]()
Startpunt: 150,0
Huidig: 141,1
Afgelopen week: +1,3
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:07 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Haha was het maar zo'n feest! Ik juichte voor IJsdraakje en miss slyooit zal mijn weegschaal ook volgen
Slecht slapen is heel vervelend. En een goede nachtrust heeft ook invloed op je gewicht, lees ik telkens weer. Beterschap met je verkoudheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 05:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.
Weer een plus deze week, weer niet onverwacht. Spanning was na maandag behoorlijk teruggelopen, maar wel 2 etentjes en geen sport (want verkouden).
Huidig: 142,2
Afgelopen week: +0,8
Mooi kut. Wat ga je volgende week anders doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 05:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.
Weer een plus deze week, weer niet onverwacht. Spanning was na maandag behoorlijk teruggelopen, maar wel 2 etentjes en geen sport (want verkouden).
Huidig: 142,2
Afgelopen week: +0,8
Goede vraag. Ik denk dat met name de afgelopen week (en de week ervoor) anders was / waren. Uit mijn normale structuur en dan gaat het niet goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mooi kut. Wat ga je volgende week anders doen?
Misschien als je weer meer beweegt, je ook weer beter slaapt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:44 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat met name de afgelopen week (en de week ervoor) anders was / waren. Uit mijn normale structuur en dan gaat het niet goed.
Komende week geen etentjes en wel weer sporten, geen afwijkingen op de structuur.
Geen idee wat ik aan het slaapprobleem moet / kan doen.
Zou goed kunnen dat dat helpt. Maar sporten doe ik pas weer sinds eind augustus en daarvoor ging het slapen veel beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien als je weer meer beweegt, je ook weer beter slaapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |