Mooi kut. Wat ga je volgende week anders doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 05:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.
Weer een plus deze week, weer niet onverwacht. Spanning was na maandag behoorlijk teruggelopen, maar wel 2 etentjes en geen sport (want verkouden).
Startpunt: 150,0
Huidig: 142,2
Afgelopen week: +0,8
Goede vraag. Ik denk dat met name de afgelopen week (en de week ervoor) anders was / waren. Uit mijn normale structuur en dan gaat het niet goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mooi kut. Wat ga je volgende week anders doen?
Misschien als je weer meer beweegt, je ook weer beter slaapt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:44 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat met name de afgelopen week (en de week ervoor) anders was / waren. Uit mijn normale structuur en dan gaat het niet goed.
Komende week geen etentjes en wel weer sporten, geen afwijkingen op de structuur.
Geen idee wat ik aan het slaapprobleem moet / kan doen.
Zou goed kunnen dat dat helpt. Maar sporten doe ik pas weer sinds eind augustus en daarvoor ging het slapen veel beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien als je weer meer beweegt, je ook weer beter slaapt?
Ik lees 's avonds altijd (al 20+ jaar), sinds een jaar of zo vanaf een e-reader, daarvoor vanaf een iPad in de nacht modus. Maar dat zit meer aan de kant van het in slaap vallen en dat gaat nu op zich goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:42 schreef Holyme het volgende:
De standaard tips (zoals 's avonds weg met telefoon en andere apparaten, geen koffie in de middag/avond, ...) doe je al? Is er iets anders veranderd aan je dagelijkse routine?
Vannacht was weer eens een goede nacht; 7,5 uur geslapen. Wakker om 06:00u, nieuwe tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:53 schreef Holyme het volgende:
@:Sometimes ook hele verhalen mogen hierEn herkenbaar, soms moet ik bv 's nachts plassen en dan kom ik daarna moeilijk weer in slaap. Niet onrustig ofzo, maar net dat beetje tekort aan slaap. In jouw geval, misschien weer eens een check laten doen, als het toentertijd zo duidelijk fysiek was?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik daarentegen ben ooit in bad in slaap gevallen en op de wc met mijn hoofd op de wasbak![]()
Geen moeilijke slaper dus.
pindakaas is niet ongezondquote:Op maandag 1 november 2021 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
Er is nu een item op tv over het nationaal schoolontbijt.
Pindakaas kan absoluut niet meer, veel te ongezond. Er mogen alleen maar gezonde producten op tafel staan. Wat zie ik op tafel staan? Appelstroop
Precies, dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 1 november 2021 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
pindakaas is niet ongezond![]()
heel veel pindakaas is veel kcal en kan dan ongezond zijn
appelstroop is alsof je suiker op brood doet
Ja, begreep ik hoor! Ik ben al net zo verbaasd als jij denk ikquote:
Het zijn ook nog eens meestal vooral suikerbieten in zo'n potjequote:Op maandag 1 november 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar appelstroop = appel = gezond, heus wel.
Net hoe de rest van het eten ook gaat denk ik, als het "ergste" wat zoet broodbeleg is, is er nog geen man overboord lijkt me.quote:Op maandag 1 november 2021 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijkt me vervelend als je een kindje hebt wat vooral zoet broodbeleg lekker vindt.
Volgens mij is er best wel wat zoet en gezond toch?
Wij lusten hier huis allemaal geen zoet.
Behalve de kinders die vinden nutella dan nog wel lekker, maar hebben we vrijwel nooit.
Hier gaat er voornamelijk kipfilet met kilo's (overdreven) doorheen, 20+ smeerkaasjes, eieren en natuurlijk pindakaas
Ik had hier laatst een gesprek over met mijn schoonzus (diëtiste in opleiding), en er is gewoon een onderscheid inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
Er is nu een item op tv over het nationaal schoolontbijt.
Pindakaas kan absoluut niet meer, veel te ongezond. Er mogen alleen maar gezonde producten op tafel staan. Wat zie ik op tafel staan? Appelstroop
Gaan we het gewoon over jouw zoete broodbeleg hebben....quote:Op maandag 1 november 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik de kindervoedingdiscussie gewoon kan skippen.
Hoi Eend!
Mag hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 12:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Gaan we het gewoon over jouw zoete broodbeleg hebben....
Oeh, dat is uit-de-pot-lepelen-waardig!quote:Op maandag 1 november 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoor.Bijna dagelijks dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoor.Bijna dagelijks dit:
[ afbeelding ]
Ja, zulk spul moet ik dus ook gewoon niet in huis hebbenquote:Op maandag 1 november 2021 12:19 schreef Declan-Harp het volgende:
Oeh, dat is uit-de-pot-lepelen-waardig!
Uit de pot lepelen doe ik dan weer zelden (anders was het snel klaar met die zooi ook).quote:Op maandag 1 november 2021 12:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oeh, dat is uit-de-pot-lepelen-waardig!
Dat gaat ook prima met de Cookies en Cream pastaquote:Op maandag 1 november 2021 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zulk spul moet ik dus ook gewoon niet in huis hebbenIk zou het zo uit de pot eten.
Ik neem altijd een hapje als ik kind z'n brood heb gesmeerdquote:Op maandag 1 november 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit de pot lepelen doe ik dan weer zelden (anders was het snel klaar met die zooi ook).
Ik smeer 's ochtends 4 boterhammen tegelijk, met hetzelfde belegquote:Op maandag 1 november 2021 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet best vaak zoet broodbeleg, gelukkig hadden we thuis nooit die regel van ‘eerst hartig, dan zoet’, ik griezelde van eigenlijk alle vleeswaren die er op tafel stonden. Overigens eet ik vandaag als lunch maisboterhammen met kaas en appel-perenstroop (van de Lidl en daar zit alleen ingedikt sap in)
M'n peuter had vandaag zowel appelstroop als pindakaas. Wat hij kippenkaas noemtquote:Op maandag 1 november 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik de kindervoedingdiscussie gewoon kan skippen.
Hoi Eend!
Beterschap!quote:Op maandag 1 november 2021 12:14 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik join team ziekig trouwens. Zaterdag én zondag moeten overgeven na het warm eten, viel beide keren héél raar. Rest van de dag/eten nergens last van.
Vanavond een mager avondmaaltje, kijken of dat beter bevalt.
Gewicht nog steeds stabiel
Valt mee, ben nu niet misselijk dus denk dat het alweer op z'n retour isquote:
Ah gelukkig!quote:Op maandag 1 november 2021 18:14 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Valt mee, ben nu niet misselijk dus denk dat het alweer op z'n retour is
Ik heb de grootst mogelijke moeite om niét in slaap te vallen als ik in bad lig, haha. Bijna altijd raak.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijkt me vervelend al dat slaapgedoe.
Mijn vriend kan erg slecht inslapen en moet echt een heel ritueel.
Ik daarentegen ben ooit in bad in slaap gevallen en op de wc met mijn hoofd op de wasbak![]()
Geen moeilijke slaper dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat maakte m'n dag wel
[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 01-11-2021 19:19:25 ]
Gelukkig een week vol met mn favoriete afsprakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ben weer netjes in het gareel.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gelukkig een week vol met mn favoriete afsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ben weer netjes in het gareel.
Ik twijfel of ik vanmiddag nog wat lekkers ga halen voor bij de thee, want halve eeuwigheid samen met de wederhelft, maar dan moet er wel thee komen vanavond en dat schiet er de laatste tijd nogal bij in.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ha, de aanhouder wint!quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:18 schreef SilverEyes het volgende:
Ondanks stevige verkoudheid toch een megadrop, -2,4 ineens![]()
Geloof dat ook niet helemaal, maar er zit weer beweging in de weegschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |