quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Als je het doet, doe je het goed?Maar dat plas je overmorgen weer bijna allemaal uit. Zo eindigde ik gisteravond lichter dan gisterochtend
Mijn lief woog tegen de honderdvijftig kilo toen hij vorig jaar met een zeer vergelijkbaar schema begon en dat ging hartstikke goed. De eerste maanden bleef het bij kalmpjes joggen in plaats van hárd hardlopen maar dat spreekt hopelijk voor zich als je de ervaring al hebtquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:36 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met hardlopen als je flink te zwaar bent nog? Ik heb een schema gevonden dat heel rustig aan begint, rustiger dan Evy. Van niets naar 5km in 13 weken. Het trekt me zo (in verleden ook heel veel hardgelopen), maar weet niet of het verstandig is.
Ja! Ik heb vrijdag een afspraak bij de fysiotherapeutquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:36 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met hardlopen als je flink te zwaar bent nog? Ik heb een schema gevonden dat heel rustig aan begint, rustiger dan Evy. Van niets naar 5km in 13 weken. Het trekt me zo (in verleden ook heel veel hardgelopen), maar weet niet of het verstandig is.
Ben heel benieuwd. Als ik voldoende tijd heb 's ochtends dan geeft het me nu ook al wel energie, en gewoon een goed gevoel. Dus dat is wel fijn. Zeker nu je merkt dat je gewoon elke keer een stapje meer/langer kan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:12 schreef minilot het volgende:
Alvast ter voorpret: op een gegeven moment kom je op het punt dat je van een stukje hardlopen juist meer energie krijgt dan dat het je kost![]()
Het voelde nu vooral lui omdat ik eigenlijk van (een gedeelte van) dezelfde ingrediënten iets anders wilde maken. Maar ik ben nu al blij dat ik vanavond gewoon thuiskom en alleen een bakje in de magnetron hoef te schuiven. Daar kan ik al helemaal naar uitkijken ook. En dan nog pasta ook, m'n favoriete maaltijd voor wat comfort.quote:Enneh: volgens mij ben jij de enige die naar dat avondeten van je kijkt en denkt: 'lui' - voor de rest van ons is het gewoon een prima hap met afdoende kookhandelingen
Ook leuk! Dat wil ik ook nog doen. Ik roep al sinds ik hier woon dat ik naar het zwembad wil, maar nog niet geweest. Dus nu staat het op onze 'bucketlist' voordat we hier weer verhuizen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Net openingstijden zwembad bekeken en dan ga ik dat maar doen morgen
Ik wil vooral even weten wat ik wel en niet mag doen. Is het bijv voor de genezing wel handig als ik een half uur ga wandelen waggelen? Doet wel pijn, maar het wil wel. Dus als dat juist goed is dan doe ik dat graag. Zwemmen lijkt me sowieso het beste, Met fietsen ook geen last. Maar 'zomaar' fietsen zit echt helemaal niet in mijn systeemquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ook leuk! Dat wil ik ook nog doen. Ik roep al sinds ik hier woon dat ik naar het zwembad wil, maar nog niet geweest. Dus nu staat het op onze 'bucketlist' voordat we hier weer verhuizen.
Wel naar van de pijn. Hopelijk helpt de fysio.
Oh dat gaat nog niet helemaal goed dus.. Ook wel herkenbaar, mijn vorige opbouw-tot5km-loop heb ik ook moeten staken wegens heup-/bekkenpijn. Destijds ook bij fysio geweest, alleen rust heeft toen geholpen. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomtquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb vrijdag een afspraak bij de fysiotherapeutIk was nog maar 2 weken aan het lopen en kreeg tijdens het lopen een felle pijn in mijn heup en toen was het over met het hardlopen. Voor ik pijn kreeg was er niets aan de hand, ook niet al een zeurend gevoel oid. Dat is 2 weken geleden en de pijn wordt niet minder. Ik had er ook weer heel veel lol in
Ik deed het ook erg rustig aan, heb prima hardloopschoenen van Asics en ik val nog in de categorie overgewicht.
Zwembad bij mij wel. En dat is echt een zwembad uit jaar 0 met helemaal niets luxe.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Kost overigens 4,55, even zwemmen. Jeetje. Was dat altijd zo duur?
Vooral dat idee van rust nemen beangstigt me, want ik wil wel blijven bewegenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef SilverEyes het volgende:
Oh dat gaat nog niet helemaal goed dus.. Ook wel herkenbaar, mijn vorige opbouw-tot5km-loop heb ik ook moeten staken wegens heup-/bekkenpijn. Destijds ook bij fysio geweest, alleen rust heeft toen geholpen. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt
Hier vier euro en dat tikt bij twee keer per week momenteel ook wel aanquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Kost overigens 4,55, even zwemmen. Jeetje. Was dat altijd zo duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |