Ik jou ook niet Ik kwam hier al voor utoquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Blaadjes het volgende: [..] ik heb bij jou altijd het idee een heel lief vrouwtje en dat je dan in werkelijkheid een buffel tegenkomt die niet lief is.
Utopia?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik jou ook niet Ik kwam hier al voor uto
Ja diequote:
Thnx Ben benieuwdquote:
Deze is ook wel mooi tochquote:
Dan liever toch het orgineel of deze:quote:
Buurman vond het niet zo joppie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Viel mij dat even tegen. Geen muziek gehoord theguyver 😋
Dacht jij dat ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Buurman vond het niet zo joppie.
Om 7:00 in de ochtend...
Op een zaterdag..
Ah ja toen stond het al weer uit heb van 9 tot 12 beetje herrie op gehad.. toen moest ik pleite.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik
Om 7 uur daar al was. 13 uur hadden wij afgesproken![]()
Hello afspraak was 13 uur 🥲quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ja toen stond het al weer uit heb van 9 tot 12 beetje herrie op gehad.. toen moest ik pleite.
Vriendin zat in reuzenrad en die kon het wel horen.
En om 7 uur paar nrs maar daar werden mijn buren niet vrolijk van
Wat heeft u uitgespooktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Met dochterlief naar "Mijn beste vriendin Anne Frank" geweest. Ze heeft de interesse voor WOII genetisch door gekregen van mij. Al boeit Anne Frank mij wat minder. Wel mooie film opzich.
Alleen rijden we vanuit Houten weg en daar hing de politie heli.. stap ik in Sliedrecht uit hoor ik weer een heli. Dat ding heeft ons dus vanaf Houten gewoon gevolgd via de A27 en A15.
Ze maar even op de koffie uitgenodigd mocht het om ons gaan.
Hij is weg en er is geen arrestatie team mijn huis binnen gevallen dus IT wasn't me hahqquote:
Ze hebben je gewoon veilig naar huis gebracht 😉quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij is weg en er is geen arrestatie team mijn huis binnen gevallen dus IT wasn't me hahq
Dat zal het geweest zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gewoon veilig naar huis gebracht 😉
😉quote:
Ik ben benieuwdquote:
Mijn oom won ook nog even lekker van mijn regio club.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lekker voetbal weekend... al denk @:PSVCL daar vast anders over....
De winnaar of de club die de meeste hooligans heeft....quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn oom won ook nog even lekker van mijn regio club.
Ik wist ff niet voor wie ik moest juichen vanochtend.
Geen idee NEC Twente .. NEC heeft er niet veel en Twente heeft vak P en die bestaat over het algemeen uit alcoholisten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De winnaar of de club die de meeste hooligans heeft....
Hahaha ik dacht even dat je een amateur wedstrijd bedoelde..quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee NEC Twente .. NEC heeft er niet veel en Twente heeft vak P en die bestaat over het algemeen uit alcoholisten.
Vaak genoeg in gestaan..
Was heerlijk om te zien, PSV kon even mee maar al snel was de wedstrijd wel gespeeld..quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:12 schreef theguyver het volgende:
Whoaa Ajax PSV 5-0 goeie dag wat een afstraffing.
Mijn oom is keepertrainer bij NEC en was er vroeger keeper.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht even dat je een amateur wedstrijd bedoelde..
[..]
Was heerlijk om te zien, PSV kon even mee maar al snel was de wedstrijd wel gespeeld..
Dus mijn Nederlandse club wint van een concurrent/rivaal en West Ham pakt ook zijn concurrent/rivaal
Was een leuke race vond ik.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:45 schreef theguyver het volgende:
Straks nog even F1 kijken geheel onverwacht max alsnog pole.
Kan mooie pot worden.
Ik had graag gezien dat Hamilton gewonnen had, maar ben een van de weinige die niet voor Max is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 06:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Slecht voor je hart dat soort races.
Stoer tegen een B team van PSV en zonder rustquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lekker voetbal weekend... al denk @:PSVCL daar vast anders over....
Als je bij het missen van 2 spelers meteen een B-team hebt, heb je dan niet per definitie een B-teamquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stoer tegen een B team van PSV en zonder rust
Pakken jullie weer in Eindhovenquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je bij het missen van 2 spelers meteen een B-team hebt, heb je dan niet per definitie een B-team?
Dan moet jullie wel eens gaan voetballen, tot nu toe alle belangrijke wedstrijden kansloos verloren..quote:
Je moet tegen Ajax en je zet een B team neer... Why???quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stoer tegen een B team van PSV en zonder rust
Helaas vorig jaar was zijn laatste kampioenschapquote:Op maandag 25 oktober 2021 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat Hamilton gewonnen had, maar ben een van de weinige die niet voor Max is.
Het is een goede rijder hoor Max. Maar was al fan van Hami voor Max kwam.
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dusquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je moet tegen Ajax en je zet een B team neer... Why???
Ah so..quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:36 schreef theguyver het volgende:
MuricA is inderdaad wereldvreemd.
Ze denken dat ze overal het beste in zijn.
Maar als je kijkt naar sport honkbal basketbal en NASCAR football zijn het populairst in de VS, dus als ze iets een wereldkampioenschap noemen, dan betreft het 9/10 clubs op eigen bodem.
De VS is groot en het nieuws is dan ook 90% gericht op nieuws van eigen bodem.
Maar 10% is gericht op het buitenland..
Ruw gokje dit hoor.
Ze vinden zichzelf overal de beste in met vrijwel alles, en ken geen ander egocentrisch volk als de Amerikaan maar in feite lopen ze met een groot aantal dingen wat je verwacht waar ze hoog in eindigen in de middenmoot.
In verleden keek ik inderdaad op naar de VS tot mijn besef kwam dat ik het veel beter heb aan deze kant van de plomp vooral wat er allemaal afspeelde na 9/11.
Het is een pannenkoeken land.
En ik zie het land binnen nu en 10 jaar weer net als 150 jaar geleden zichzelf verscheuren in een burgeroorlog.
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
Oh dat zal ik zeg ook niet dat ze behulpzaam zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.
Bijna 20 jaar geleden had ik super mooie 2maanden reis van Florida naar Canada met Greyhounds en autos.
Ik vond de Amerikanen gastvrij,gezellig,behulpzaam,grappig en heel vriendelijk mensen over het algemeen. Ik was soms alleen en geen mobiel had, dus ik moet wel vaak vragen waar ik heen moet voor wat dan ook. Toen had je geen visa nodig om daar te vliegen, en dit maar 'n aantal maanden naar 9/11 was. Ik denk de algemene kritiek op het Amerikaanse volk een beetje oneerlijk is. Er zijn net zoveel idioten (per capita) in Europa als in America denk ik.
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.quote:
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar goed dit is niet echt het topic er voor dit is de SC..
En de VS is verder ook een heel mooi land hoor.
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netjequote:Op maandag 25 oktober 2021 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.
In de zin van dat ik er niet wakker van ligquote:Op maandag 25 oktober 2021 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.
Het is geen zaterdag middag f-jes competitie..
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netje
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.
#zinin.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.
Niks aan de hand.
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.
Je onzin post over America in de Mandela effect topic wel off-topic was, denk ik.
Jij misschien niet de club misschien wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er niet wakker van lig
Ja man.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.
NY Atlanta en charlotte maar dat was omdat ik naar een aantal kantoren daar moest van werk uit .
Conference calls gingen toen nog niet zo soepel als nu.
En hoe lang was ik daar 1,5 week. +-
Dat Ajax standaard klop kreeg in Eindhoven ligt al jaren achter ons. Ajax heeft zijn beleid gewoon veel beter op orde en PSV is een bende. Zelfs Feyenoord voert nu een beter beleid.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.
Niks aan de hand.
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.quote:
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebbenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Tis maar voetbal. Muziekje dan maar
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.
Ik know, maar heb genoeg Britse collega's die je vragend aankijken als je dat 's woord gebruikt.. hell het was de meest dure vloek van onze swear/curse jar. Koste je een tientje..quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.
Iedereen welkom bij de super-gezellige BNW SC is hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Tis maar voetbal. Muziekje dan maar
Het is maar een liedje lighten up Bro. Best een lekker nr ook nog eens.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebben
Jup, jij was er gewoon op reis.quote:
Geef mij maar echte herriequote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is maar een liedje lighten up Bro. Best een lekker nr ook nog eens.
[ afbeelding ]
Ga naar Rugby "ja dat is de plaats waar het uitgevonden is" en begin over American footballquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik know, maar heb genoeg Britse collega's die je vragend aankijken als je dat 's woord gebruikt.. hell het was de meest dure vloek van onze swear/curse jar. Koste je een tientje..
Wow . De platenspeler van de oompaloempa zit vast.quote:
Ja man, voor dat je part-time history teacher was.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, jij was er gewoon op reis.
Ik een business trip, dus veel van omgeving of gewoon even de stad in ben ik nou niet bepaald geweest.
Eerste en laatste keer.. voor een Amerikaans bedrijf wil je niet werken.
Tjah was puber eind jaren 90 en ging al snel van de happy meuk naar de echte shit. Maar heb een hele brede muziek smaak.. Country, rock etc etc.. Behalve dan metal dat trekt me dan niet echt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow . De platenspeler van de oompaloempa zit vast.
Niet mijn ding doe mij maar rock pop metal.
Yup!quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja man, voor dat je part-time history teacher was.
Zodra ze echt gaan schreeuwen noem ik het maar vaak ik ook af hoorquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tjah was puber eind jaren 90 en ging al snel van de happy meuk naar de echte shit. Maar heb een hele brede muziek smaak.. Country, rock etc etc.. Behalve dan metal dat trekt me dan niet echt.
Ja man.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Yup!
Tyco mooi bedrijf om te zien.
Maar inktzwarte binnenkant.
Ze gebruikte mij om een Duits bedrijf tota Walther GmbH uit te spelen tegen een onderdeel van tyco zelf in GB en een Chinees bedrijf lip Hing, wat men deed is men liet elkaar uit concurreren en de gene met een AAA status zou dan ook opgenomen worden worden in het grote moederbedrijf.
Ik kocht in bij Total Walther en moest daarom uitleg geven in Atlanta (opslag) en new york/new jersey (hoofdvestiging)
Total Walther had het voordeel tegenover het Chinese bedrijf kwaliteit en snelheid tegenover grotere aantallen maar iets mindere kwaliteit en goedkoper.
Men deed alsof het bedrijf in GB dus het product niet kon maken en liet dus de 2 bedrijven elkaar uitvechten wie dan de AAA status kreeg en houd je die dan 3 jaar vol werd je opgenomen.
Ik dacht dus dat Total Walther het voordeel had want ze waren goedkoper dan het Britse bedrijf omdat de vrachtkosten lager waren en tegenover het Chinese bedrijf hadden ze veel beter staal gebruikt.
Als je het staal zou gebruiken zou het veel minder schilferen als je het zou buigen lijkt dus zachter maar is het niet.
Wat ik dus later begreep is dat ze elkaar hadden uitgespeeld en het Britse bedrijf ging na 2 jaar alsnog gewoon door.
Daarna was een groot schip lek geraakt bij de Amerikaanse kust waardoor er blus schuim in de oceaan was gekomen.. het koste een paar miljoen om dat zooitje op te ruimen.
En ook ging de toenmalig directeur er van tussen en kreeg een oprotpremie van tientallen miljoen dollar.
Dus de gene zonder vast contract was het bokje .
En dat was ik dus.
Jup er vlak na wel ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja man.
Ik geloof er geen ene reet van.
Misschien dat je uitzendkracht voor n tijdje was.
Ligt er ook maar aan er zijn ontzettend veel soorten en stijlen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tjah was puber eind jaren 90 en ging al snel van de happy meuk naar de echte shit. Maar heb een hele brede muziek smaak.. Country, rock etc etc.. Behalve dan metal dat trekt me dan niet echt.
Of een echte trance klassieker:quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan er zijn ontzettend veel soorten en stijlen.
Laten we beetje neutraal doen en een klassieker er op gooien
Onderste ken ik nog leuke versie van.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Of een echte trance klassieker:
Of deze klassieker van Johnny Cash (jaja orgineel van Nine Inch Nails).
Kermit als Junkie, wowquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Onderste ken ik nog leuke versie van.
Bovenste zegt me niet zoveel..
Ff luisteren.. althans de naam.
Hurt van Cash is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi, echt tranen met tuiten hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ah nu ik m hoor..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hardlopen op Hurt? Daar zou ik van gaan wandelenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah nu ik m hoor..
Ken ik m idd.
Goed nummer ff in mijn hardloop lijstje gezet.
Maar over echte classics gesproken.
Vroeger..
Neequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hardlopen op Hurt? Daar zou ik van gaan wandelen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee
Rank 1 lekker tempo deuntje.
als ik Hurt op zet dan voel ik de pijn weer in mijn knie.
één van de weinige nummers die ik kan luisteren als ik depri ben.. Maar gelukkig al bijna 2 jaar depressie vrijquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hurt van Cash is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi, echt tranen met tuiten hoor.
Nou ja, als ik depri ben
Dat is het enige wat ik kut vind aan wielrennen (moet echt weer beginnen lol) is dat het gewoon te gevaarlijk is om muziek op te hebben.. Moet me echt bewust zijn van de omgeving om ongelukken te voorkomen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah nu ik m hoor..
Ken ik m idd.
Goed nummer ff in mijn hardloop lijstje gezet.
Maar over echte classics gesproken.
Vroeger..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:
Oki mijn muziek keuze en Google zijn algotitme..
Gaven aan dat dit het volgende nummer werd in mijn playlist...
Dus...
Ik luister schijnbaar echt allen maar kak muziek.
Wow die heeft mijn ma nog ergens op LP.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Deze vind ik zo prachtig. Die prachtige stem van Patricia Paay erbij ook.
Fijn dat je moeder dat allemaal nog kan. Het moet voor de oudste mensen enorm moeilijk zijn om met internet om te gaan. Al die wachtwoorden en ze moeten vaak wel, omdat ze anders gewoon niet meer komen waar ze willen zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow die heeft mijn ma nog ergens op LP.
Vorig jaar nog een platenspeler voor der gekocht zodat ze deze en meerdere platen van de Cats nog kan luisteren ...
Ja ik weet MP3 yt en zo..
Maar ben al blij dat ze kan appen en zo..
The hell, naja mijn youtube ontdekkings lijst is helemaal ver**** doordat mijn kids mijn account gebruiken..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:
Oki mijn muziek keuze en Google zijn algotitme..
Gaven aan dat dit het volgende nummer werd in mijn playlist...
Dus...
Ik luister schijnbaar echt allen maar kak muziek.
Nja dit kwam door mijzelf.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
The hell, naja mijn youtube ontdekkings lijst is helemaal ver**** doordat mijn kids mijn account gebruiken..
Heeft mij en mijn zus een jaar gekost maar ze kan nu appen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat je moeder dat allemaal nog kan. Het moet voor de oudste mensen enorm moeilijk zijn om met internet om te gaan. Al die wachtwoorden en ze moeten vaak wel, omdat ze anders gewoon niet meer komen waar ze willen zijn.
Zet 'm ff in z'n topic om hem een beetje op te vrolijken?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pleur ff op die van Danny kan ik ook even mee lachen
Ah.. ja mooi kak zeg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet 'm ff in z'n topic om hem een beetje op te vrolijken?
FB / Uitleg afwezigheid
Als jullie dat nou ook doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah.. ja mooi kak zeg.
Hij heeft wel een jonge moeder.
Maar wat een gedoe.. vrolijk m maar ff goed op
Daarom allemaal veel posten. Elke post is welkom, graag positief.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie dat nou ook doen
Het scheelt stukken dat ie weet dat FOK! lekker doordraait, heeftie daar geen zorgen om.
Had al een reactie geplaatst voor ik hier een berichtje had neer gezetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie dat nou ook doen
Het scheelt stukken dat ie weet dat FOK! lekker doordraait, heeftie daar geen zorgen om.
6 uur mag welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:58 schreef yvonne het volgende:
Nou, allemaal braaf zijn, want ik ga bankhangen en als iemand me iets te zeggen heeft: doe dat dan niet om 5 uur snachts.
Morguh Theguyver ☕️quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dot ga naar bed het is nog veels te vroeg.
Ah, gaan ze je huis verbouwen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Theguyver ☕️
Krijg zo weer een hoop werklui over de vloer.
Nee niet verbouwen. Hen 9 jaar geleden een renovatie gehad en het was altijd koud en echt koud als ik op de bank ging zitten of aan de eettafel. Ben al die jaren aan het strijden geweest met de woningbouw. Nu hebben ze de hele bekisting van binnenkant van de voorpui eraf gehaald om te kijken. En ik heb terecht geklaagd. Dus dat gaan ze nu verhelpen. En dat moeten ze dus ook in de achterkamer wc toilet en slaapkamers en badkamer doen. Ze doen eerst deze kant dan maken ze een offerte en dan kijken of de woningbouw alles laat doenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah, gaan ze je huis verbouwen?
Hier waren ze belletje aan het lellen...
Slecht geïsoleerd? Tocht enzo?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet verbouwen. Hen 9 jaar geleden een renovatie gehad en het was altijd koud en echt koud als ik op de bank ging zitten of aan de eettafel. Ben al die jaren aan het strijden geweest met de woningbouw. Nu hebben ze de hele bekisting van binnenkant van de voorpui eraf gehaald om te kijken. En ik heb terecht geklaagd. Dus dat gaan ze nu verhelpen. En dat moeten ze dus ook in de achterkamer wc toilet en slaapkamers en badkamer doen. Ze doen eerst deze kant dan maken ze een offerte en dan kijken of de woningbouw alles laat doen
Ze waren vergeten om langs alle naden isolatie te doen, echt alle naden van de vloer tot aan de aan de zolderquote:
Oh ja dan heb je er niet zo veel aan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren vergeten om langs alle naden isolatie te doen, echt alle naden van de vloer tot aan de aan de zolder
Tussen raamkozijn en wand zitten kieren vingerdik waar dus geen isolatie tussen zag.
Ik hoop het, de voorkamer is bijna klaar, nu moeten ze een offerte vragen en gaan ze verder. Ik ga wel aan de bel trekken als het telang duurt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh ja dan heb je er niet zo veel aan.
Hopelijk voordat het echt koud word ..
Is alles opgelost?
Snap ik hopelijk alles snel opgelost voor de winter komt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, de voorkamer is bijna klaar, nu moeten ze een offerte vragen en gaan ze verder. Ik ga wel aan de bel trekken als het telang duurt.
Thnx. Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snap ik hopelijk alles snel opgelost voor de winter komt.
Moggel bijna weekend!quote:
Middag,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moggel bijna weekend!
Iemand nog wat spannends van plan?
Ik heb een rust weekendje
Met miepje en kleine doperwt op de bank hangen niks doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag,
Heel misschien zaterdag weer naar ENschede, hangt er nog even van af.
Jij zo maar een rustig weekendje wat is dat dan
OOk wel eens lekker, hoe oud is de kleine doperwt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met miepje en kleine doperwt op de bank hangen niks doen.
Bijna 5quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk wel eens lekker, hoe oud is de kleine doperwt?
O das al iets groter als een doperwtjequote:
Nogal liep al met 7 maand en erg wijs en is bijdehand heeft ie van pappaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das al iets groter als een doperwtje
Zo dat is een vlottert zeg. 7 mnd en toen al lopenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nogal liep al met 7 maand en erg wijs en is bijdehand heeft ie van pappa
Oeps.. wat word er gemaakt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pfff drukke dagen op het werk, veel dingen waar ik tegelijk aan moet werken.. gelukkig geen fouten gemaakt en zoals in het verleden perongeluk prod down brengen.. omdat ik dacht dat ik op test zat...
Nerd modus uit...
O jee voor het verledenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pfff drukke dagen op het werk, veel dingen waar ik tegelijk aan moet werken.. gelukkig geen fouten gemaakt en zoals in het verleden perongeluk prod down brengen.. omdat ik dacht dat ik op test zat...
Nerd modus uit...
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.quote:
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee voor het verledenvoor het heden 😉
Gelukkig maar en waar gewerkt wordt worden fouten gemaaktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.
Daarnaast hebben we dit weekend een data update waarbij we data verrijken, dat ben ik aan het draaien op de test server zodat de testers en ik kunnen checken of de data niet raar gaat doen en de updates ook kloppen..
De kans is dan altijd vrij groot dat ik de tool om de data te verrijken afschiet op productie in een moment wanneer ik net de ff focus kwijt ben..
Normaal voorkom je zoveel mogelijk om tegelijk bezig te zijn op productie en test, maar dat lukt vaak niet en dan is het verdomd goed opletten.
Is me in het verleden dus wel eens gebeurd, maar daar heb ik aardig van geleerd en let ik zeker met grote dingen op dat ik echt op de juiste server zit..
[..]
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..
Agh ja update er overheen en werkt vaak wel weer lijkt me..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.
Daarnaast hebben we dit weekend een data update waarbij we data verrijken, dat ben ik aan het draaien op de test server zodat de testers en ik kunnen checken of de data niet raar gaat doen en de updates ook kloppen..
De kans is dan altijd vrij groot dat ik de tool om de data te verrijken afschiet op productie in een moment wanneer ik net de ff focus kwijt ben..
Normaal voorkom je zoveel mogelijk om tegelijk bezig te zijn op productie en test, maar dat lukt vaak niet en dan is het verdomd goed opletten.
Is me in het verleden dus wel eens gebeurd, maar daar heb ik aardig van geleerd en let ik zeker met grote dingen op dat ik echt op de juiste server zit..
[..]
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..
Nou... ik moest een database herstellen op test, maar deed dat dus op productie... Gevolg een halve dag werk weg...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja update er overheen en werkt vaak wel weer lijkt me..
Een nadeel tijd is geld natuurlijk.
Jij zei afgelopen week dat je kinderen je yt playlist hadden verneukt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou... ik moest een database herstellen op test, maar deed dat dus op productie... Gevolg een halve dag werk weg...
Had het pas door toen een gebruiker me belde en melde dat het systeem even down was en toen ineens de data naar de ochtend was gereset...
Gelukkig kan dat nu allemaal niet meer en zitten er veel meer checks op een database herstellen naar productie..
Lol even geluisterd en snel afgezet.. Dit keken ze 2 jaar geleden de hele dag... Wil ze niet op ideeën brengen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij zei afgelopen week dat je kinderen je yt playlist hadden verneukt.
.gokje wat er nu in de lijst staan als het erg jonge blagen zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lol even geluisterd en snel afgezet.. Dit keken ze 2 jaar geleden de hele dag... Wil ze niet op ideeën brengen.
Wat ook kut was ik luisterde altijd via Spotify muziek in mijn auto (nu Youtube Music) en mijn vrouw en dus ook de kids gebruikte ook mijn account... Viel dus ineens de muziek stil omdat één van de kids wat ging luisteren.. Haalde ik het terug naar mij dan knalde ineens Kinderen voor kinderen uit de speakers ipv mijn herrie...
Net wezen testen trouwens.. de oudste, mijn vrouw en ik hebben symptomen.. Blijkt onderweg een belangrijke weg afgesloten (N3) om Dordrecht in te komen.. Navigatie had dat niet door dus was lost... Gelukkig had Maps het wel door en kwam ik maar 10 minuten te laat ipv een half uur ofzo..
Terugweg ging ook fout omdat de tunnel waar ik net wilde inrijden dicht ging.. Gelukkig vrij snel door Rijkswater staat de tunnel leeg gemaakt waardoor de vertraging maar een minuut of vijf was...
Jup gelukkig doet youtube dat een stuk beter met hun familie accountquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat me raden dikke bass aan in de auto en hoor je dit...
Of...
Speciaal voor jou de 1 uur versie..
Ik denk het niet en gok een gewone verkoudheid... Maar ja wel symptomen en mensen om ons heen zijn positief getest... Ik moet nu wachten voor de uitslag..quote:Je hebt covid?
Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup gelukkig doet youtube dat een stuk beter met hun familie account
[..]
Ik denk het niet en gok een gewone verkoudheid... Maar ja wel symptomen en mensen om ons heen zijn positief getest... Ik moet nu wachten voor de uitslag..
Jup
Gefeliciteerd 😘quote:
Hey Lavenderrquote:
Nee, rustig hier. Ach, ook wel fijn dat er een topic is waar mensen het leuk met elkaar hebben he? Gewoon lekker kletsenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderrhet loopt niet echt storm hier in de SC
Dat is waar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, rustig hier. Ach, ook wel fijn dat er een topic is waar mensen het leuk met elkaar hebben he?
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel eens drukker geweest op DTS is het ook al zo rustig.
Ik ben der wel uit geweest vanmiddag ff stukje rondrijden. Was druk op de weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,
Was aan het luieren dit weekend..quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,
Succes, oh en je bent al oma!quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop![]()
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.
Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden
Goeie van jequote:Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Succes, oh en je bent al oma!
Wat leuk om te horen.
En? Goed resultaat?quote:Op maandag 1 november 2021 06:52 schreef theguyver het volgende:
Goedemoggel iedereen..
Straks weer lekker stokje in mijn. Neus proppen
ik steel er nog wel 1tje op zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Van dat roken was ook al iets bekend helemaal in het begin, maar later niks meer over gehoord.
Ja een van de tabaksfabrikanten ik dacht PM deed onderzoek of de tabaksplant wat kon betekenen tegen Covid, niks meer van gehoord idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Van dat roken was ook al iets bekend helemaal in het begin, maar later niks meer over gehoord.
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja een van de tabaksfabrikanten ik dacht PM deed onderzoek of de tabaksplant wat kon betekenen tegen Covid, niks meer van gehoord idd.
behoorlijk flauw dat ze daar zo moeilijk overdoenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.
Dt werd me niet in dank afgenomen
Kan mij er iets bij voorstellen 😉quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.
Dt werd me niet in dank afgenomen
Heb je de uitslag al?quote:Op maandag 1 november 2021 06:52 schreef theguyver het volgende:
Goedemoggel iedereen..
Straks weer lekker stokje in mijn. Neus proppen
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉
O het eerste wat ik hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.
Top. Ook niet meer gaan doen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.
Topperquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.
But who's counting?
Negatief voor de 14e xquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En? Goed resultaat?
Alle gezinsleden van kennissen van ons hebben Covid op de vader na.. Vader rookt net zoals ik.. Plus er was een Frans onderzoek waar opgevallen was dat rokers ondervertegenwoordigd waren in de groep zieke/besmette mensen.. Toeval of..? Het zou wat zijn als roken bescherming bied...
Goed bezig..quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
But who's counting?
Goed bezig..quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
But who's counting?
Zou het?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.
En?quote:Op maandag 1 november 2021 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie van je
Ik blijf slowchatten hahahaha
Ja, ik ben al oma van een 4 jarig jongetje en nu komt er een meisje bij.
Gelukkig maar houden zoquote:
Agh ja ik geloof dat ik het vorig jaar al eens gehad heb maar toen waren er nog geen tests.quote:
Morguh theguyver,quote:Op woensdag 3 november 2021 07:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja ik geloof dat ik het vorig jaar al eens gehad heb maar toen waren er nog geen tests.
Moge dot.. zag vanochtend op de FP dat we weer nieuwe regeltjes krijgen.
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 1 november 2021 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie van je
Ik blijf slowchatten hahahaha
Ja, ik ben al oma van een 4 jarig jongetje en nu komt er een meisje bij.
Nja nieuwe corona regeltjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh theguyver,
Ik kom zeldenop de FP eerlijk gezegd
Oh ik dacht gisteren.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.
O spannend Yvonne dat is al snelquote:Op woensdag 3 november 2021 08:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.
Word je dan ook omaquote:Op woensdag 3 november 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Yvonne dat is al snel
IK moet hier nog tot 19 febr wachten
Hopelijk verloopt alles voorspoedig met de keizersnee.
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goed bezig..
Maar zolang je het bij houd zit er nog wel iets in je achterhoofd..
Als dat weg is dan ben je er echt vanaf
Oeps dus je hebt de drang nog wel als je een peuk in handen hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.
Nu gaat het weer prima. Het zonnetje schijnt, ik heb heerlijk geslapen en mijn koffie smaakt zalig! En nog steeds geen haaltje sinds september![]()
Super.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.
Nu gaat het weer prima. Het zonnetje schijnt, ik heb heerlijk geslapen en mijn koffie smaakt zalig! En nog steeds geen haaltje sinds september![]()
Precies! Dit keer is het definitief!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dus je hebt de drang nog wel als je een peuk in handen hebt.
Goed dat je het niet gedaan hebt, je bent er nu te lang af om weer te beginnen
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbijquote:Op woensdag 3 november 2021 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Super.
En ja gelijk weg gooien dat is het beste..
Zonnetje schijnt nu vanochtend dikke mist..
Lag bijna onder een auto die ik echt pas op 30 met zag
Goed zo toppert. Wat een mooi gebied daar zeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Dit keer is het definitief!
[..]
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed zo toppert. Wat een mooi gebied daar zeg.
Klein beetje maar zo te zienquote:Op woensdag 3 november 2021 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt prachtig. Ik ben daar al honderden keren geweest en het verveeld nooit. Het was wel een beetje blubberig![]()
[ afbeelding ]
Oh lekker hoor ik kom zelf uit klein dorpje..quote:Op woensdag 3 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Dit keer is het definitief!
[..]
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbij![]()
[ afbeelding ]
Is er niet iets in de buurt bij je? Soms woon je dicht bij een prachtig wandelgebied zonder dat je het weetquote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh lekker hoor ik kom zelf uit klein dorpje..
Maar woon al 20 jaar in de stad dit soort uitzichten mis ik dan wel weer.
200 mtr van park maar dat is net weer anders, en hartje stad.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er niet iets in de buurt bij je? Soms woon je dicht bij een prachtig wandelgebied zonder dat je het weet
Oh dat is ook heerlijk en je bent ook lekker buitenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
200 mtr van park maar dat is net weer anders, en hartje stad.
Maar ik mag graag vissen en er gaat niks boven een vroege ochtend aan een kalm meertje.
Oh ja dat zeker wel.. heb 14 jaar in muf flatje gewoonte hartje centrum.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is ook heerlijk en je bent ook lekker buiten
Moge Dot.quote:
Morguhquote:Op donderdag 4 november 2021 07:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Dot.
Laatste donderdag van de week al weer tijd gaat hard
Mute.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd leuk een klein probleempje waardoor we nu al twee weken 's avonds of 's nachts gebeld voor worden. Simpel op te lossen elke keer maar geen idee hoe we het kunnen voorkomen @ the moment...
Was echt jaren geleden dat ik 's nachts aan de bak moest en wakker gebeld was, was gisteren daardoor de hele dag echt brak
Gelukkig was gister het laatste telefoontje om 23:30..
Is dat voor je werk dan dat je gebeld wordt?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd leuk een klein probleempje waardoor we nu al twee weken 's avonds of 's nachts gebeld voor worden. Simpel op te lossen elke keer maar geen idee hoe we het kunnen voorkomen @ the moment...
Was echt jaren geleden dat ik 's nachts aan de bak moest en wakker gebeld was, was gisteren daardoor de hele dag echt brak
Gelukkig was gister het laatste telefoontje om 23:30..
Hoe laat zet ik de wekker.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
De eerste en de laatste donderdag van deze week![]()
Ja de week gaat supersnel.
Zaterdag ga ik weer naar pluskudt,
Gewoon geen wekker zetten, lekker slapen blijvenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe laat zet ik de wekker.
En verzoekjes?
Oh dan ben ik al weg..quote:Op donderdag 4 november 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon geen wekker zetten, lekker slapen blijven
Heb tegen 13 uur bij mij vader afgesproken
Er komen vast nog veel meer keren. DIe week er op ben ik er ook weer, ik vermoed 10 of 11 novquote:
Ik zal je missen, maar des te leuker als je weer terug bent.quote:Op vrijdag 5 november 2021 05:24 schreef theguyver het volgende:
Moge, komende maanden ontzettend druk dus ben er niet veel.
Voor externe opdrachten.
Les geven en zo dus weinig op internet meer overdag.
Jup er is dan een storing die een melding veroorzaakt waarop wij gebeld worden om het te fixen. Gisteren maar één keer gebeld en op een redelijk normaal tijdstip...quote:Op donderdag 4 november 2021 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat voor je werk dan dat je gebeld wordt?
Beter, s' nachts uit je bed gebeld worden is niet fijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup er is dan een storing die een melding veroorzaakt waarop wij gebeld worden om het te fixen. Gisteren maar één keer gebeld en op een redelijk normaal tijdstip...
Nee en ook niet meer gewend.. was de dagen er na wel drukker qua gedrag dat is iig niet veranderd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, s' nachts uit je bed gebeld worden is niet fijn
Kan je daarna nog wel weer slapen dan. Lijkt mij zo vervelend in je slaap gestoord te worden. Dan moeten werken en dan thuis komen en weer gaan slapen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nee en ook niet meer gewend.. was de dagen er na wel drukker qua gedrag dat is iig niet veranderd.
Vroeger zat ik op een afdeling waar het bijna standaard was dat je minstens twee keer per week uit je bed gebeld werd.. andere collega's konden dan helemaal gek worden van de personen die gebeld waren. Op de een of andere manier word je melig door nachtelijke storingen..
Morguhquote:
Het is er wel mooi weer voor.quote:Op zondag 7 november 2021 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste dagje rust..
Zo ff naar de speeltuin.
Gisteren geweest ff boswandelingquote:Op zondag 7 november 2021 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel mooi weer voor.
Mooie herfstdag, of lekker het bos is.
Lekker altijd deed ik ook vaak in de herfst met de kidsquote:
Ja hoor, zeker met mijn huidige medicatie hehehe. En we hoeven gelukkig niet naar kantoor, kunnen overal bij vanuit huis.quote:Op zondag 7 november 2021 04:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daarna nog wel weer slapen dan. Lijkt mij zo vervelend in je slaap gestoord te worden. Dan moeten werken en dan thuis komen en weer gaan slapen?
Gelukkig dan maar. Had jij ff geluk dat je geminderd was in snelheid 😜quote:Op zondag 7 november 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker met mijn huidige medicatie hehehe. En we hoeven gelukkig niet naar kantoor, kunnen overal bij vanuit huis.
Ooit wel met een megastoring naar kantoor gereden met een noodzaakt. Totdat oom agent naast me kwam rijden en met zijn hand duidelijk te maken dat het wat langzamer mocht.
Goed weg gekomen toen.. Haalde toen snelheden van 180 in een Ford Escort... toen oom agent naast me kwam reed ik gelukkig al wat langzamer haha
Morguhquote:
Mooie start en best spannend aan het eind.quote:Op maandag 8 november 2021 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ik vond het een saaie race eerlijk gezegd
Echt spannend was het niet echt.quote:Op maandag 8 november 2021 05:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooie start en best spannend aan het eind.
En ja.. niet de mooiste race van het seizoen.
En moge.. zo druk dagje vandaag..
Gaan met die banaan.
O jee, hopelijk negatiefquote:
Negatief maar voor de zekerheid weer naar een test straat..quote:
Kan je toch beter gelijk naar de teststraat gaan? Nou moet je twee keer in je neus vrottenquote:Op maandag 8 november 2021 14:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Negatief maar voor de zekerheid weer naar een test straat..
Ik heb er niet zo'n probleem mee en met zo'n zelftest weet je het mogelijk iets eerder echt 100% betrouwbaar is ie niet. En ach ben ik er even uit.quote:Op maandag 8 november 2021 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch beter gelijk naar de teststraat gaan? Nou moet je twee keer in je neus vrotten
IK heb er ook geen problemen meer hoor is een fluitje van een centquote:Op maandag 8 november 2021 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n probleem mee en met zo'n zelftest weet je het mogelijk iets eerder echt 100% betrouwbaar is ie niet. En ach ben ik er even uit.
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er ook geen problemen meer hoor is een fluitje van een cent
Ja je hebt gelijk erg betrouwbaar zijn ze niet.
Klinkt niet best.quote:Op maandag 8 november 2021 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.
Nu ook steeds minder smaak, eerste slok Red Bull leek nog op iets van Red Bull... slokken daarna leken wel water..
Heb je de uitslag al?quote:Op maandag 8 november 2021 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.
Nu ook steeds minder smaak, eerste slok Red Bull leek nog op iets van Red Bull... slokken daarna leken wel water..
Ja negatief dus normale griep/verkoudheid. Al is m'n smaak nog steeds raar..quote:
Gelukkig maar, ellende wel steeds als je verkouden bent je zelf moet laten testenquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja negatief dus normale griep/verkoudheid. Al is m'n smaak nog steeds raar..
Moge Miep.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ellende wel steeds als je verkouden bent je zelf moet laten testen
Ik had dat het eerste jaar, allleen toen werd er nog niet getest maar moest je dus in quarantaine
Hey klaasquote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Miep.
Gelukkig nog geen verkoudheid of iets te pakken.
Normaal als de temperatuur wat daalt heb ik vaak al wat te pakken.
Nu nergens last van.. mag ook niet ben super druk deze week.
Nee daarom ff geen zin aan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey klaas![]()
Wees maar blij. En als je druk bent kan je het er helemaal niet bij hebben.
ALs het even meezit kom ik zo weer richting +kudt
Morguhquote:Op woensdag 10 november 2021 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee daarom ff geen zin aan.
Ff lekker knallen maandje voor de kerst en dan ff lekker kalmpjes aan.
Nee dat niet maar is voor mij rustigste periode van het jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Heb je vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw?
Lekker van genieten dan, eerste kerst is op een zondag en oud en nieuw in het weekend, niet veel extra vrije dagen dit jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 07:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat niet maar is voor mij rustigste periode van het jaar.
Voor jou ook een hele fijne morguh deze morgenquote:
Hey SuperHartje, tijdje niet gezienquote:
Dat is wel kak zeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan, eerste kerst is op een zondag en oud en nieuw in het weekend, niet veel extra vrije dagen dit jaar
Ja valt niet zo gunstig dit jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel kak zeg.
Heb ik helemaal niet op gelet.
Timer met alarm zelf gemaakt..quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, rustig hier. wakker worden de koffie staat klaar
Gezellig wakker worden heerlijk met de geur van koffie in je neus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Timer met alarm zelf gemaakt..
Gekoppeld aan mijn wekker en word wakker met de geur van koffie
Moge miep
Oh yes zelf beetje lopen sleutelen aan mijn Nespresso en timer ingebouwd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig wakker worden heerlijk met de geur van koffie in je neus.
O dacht dat je vrouw al zo vroeg op was en voor jou een bakkie aan het zetten was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh yes zelf beetje lopen sleutelen aan mijn Nespresso en timer ingebouwd.
Misschien patiënt op aanvragen.
We wonen nog steeds gescheiden..quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je vrouw al zo vroeg op was en voor jou een bakkie aan het zetten was.
Dat is wel handig als je dat zelf kan. Ze zijn er wel bij de 'gewone' koffiezet apparate.
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
We wonen nog steeds gescheiden..
Nog geen fatsoenlijk huis kunnen vinden wat groot genoeg is..
Dus mijn kleine appartement is mijn werkplaats en huis.
Woon 50/50 samen en dat al 3 jaar.
Komt vanzelf wel ik maak me er niet zo heel druk over zij ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.
Als jullie er tevreden mee zijn is het oke toch. En de kleine weet ook niet beterquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel ik maak me er niet zo heel druk over zij ook niet.
Gaat prima zo
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.
Wees b lij inderdaad dat je het toen gedaan hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).
Maar heel blij dat we het toen gedaan hebben... nu worden woningen gewoon weg gekaapt door lui die net iets meer te besteden hebben..
Nu is het echt om te janken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).
Maar heel blij dat we het toen gedaan hebben... nu worden woningen gewoon weg gekaapt door lui die net iets meer te besteden hebben..
Sinds wanneer ben je eigenlijk moderator...quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees b lij inderdaad dat je het toen gedaan hebt.
Het is niet normaal wat er nu gebeurd.
Sommige mensen kunnen echt geen kant meer op
Te veel voor sociale huur dan komen ze in dure vrijesector woningen
Maar net te weinig om zo duur huis te kunnen kopen.
Sinds van de weekquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je eigenlijk moderator...
Crea,quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nais welk forum en gefeliciteerd
Aha heb er even post achter gelaten in crea Bea hoekje.quote:
Het is er vrij gemoedelijk. Een leuke groep mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha heb er even post achter gelaten in crea Bea hoekje.
Wat leuk maar neem aan dat er niet veel gemod hoeft te worden zoals hier.
De topics zijn heel wat minder beladen.
Oh dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er vrij gemoedelijk. Een leuke groep mensen.
Wil je wel leren haken of een sjaal breienquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag.
Ben alleen niet meer zo creatief..
Ooit misschien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je wel leren haken of een sjaal breien![]()
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
De laatste twee edities van Thunderdome gemist door ziekte... nu gok ik dat Covid roet in het eten gaat gooien...
Morguhquote:Op maandag 15 november 2021 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit misschien.
[..]
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.
Op laatste moment gecanceld.
Was al meerdere keren verschoven en baalt nu als een stekker.
Ik heb zelf een classic LAN party eind van de maand.
Nja iedereen is gevaccineerd afgesproken nog even zelftest te doen.
7 man zal straks de politie inval doen?
Goeie classic serie.quote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef Tingo het volgende:
En speciale voor de Little House on the Prairie fans.....de laaste interview met super handsome and all round nice bloke Micheal Landon....
OOk al weer vroeg presentquote:
Jup standaard haha.quote:Op maandag 15 november 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al weer vroeg present
Begin jij vroeg met werken?
Ja ga je dat weer krijgen.quote:Op maandag 15 november 2021 06:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup standaard haha.
Word weer druk weekje althans wat er nog door gaat ik verwacht veel telefoon dat veel dingen geschrapt gaan worden.
Nee ik heb 3 banen "workaholic" sommige lessen geef ik vanuit huis nu.quote:Op maandag 15 november 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga je dat weer krijgen.
Heb je vorige keer veel thuis gezeten?
Jemig dat is nogal wat. Pas maar op dat je je niet overwerkt dan ben je verder van huis.quote:Op maandag 15 november 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 banen "workaholic" sommige lessen geef ik vanuit huis nu.
Reparaties haal ik op doe ik bij mijn vriendin thuis plus werk 24 uur per week in magazijn omdat ik het leuk vind plus andere werk is vaak zo onvoorspelbaar.
Dus kan zijn dat ik de ene week maar 24 uur werk en de week er op 80/90 uur..
Ligt gewoon puur aan aantal opdrachten.
Neuh, scheelt op magazijn werk na waarbij ik goeie verstandhouding heb met de directeur (soort gelijke situatie) kan ik alles geweldig combineren en voor mijn eigen 2 anderen banen kan ik alles zelf beslissen.quote:Op maandag 15 november 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat is nogal wat. Pas maar op dat je je niet overwerkt dan ben je verder van huis.
Draag je ook af en toe een jurkje danquote:Op maandag 15 november 2021 06:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh, scheelt op magazijn werk na waarbij ik goeie verstandhouding heb met de directeur (soort gelijke situatie) kan ik alles geweldig combineren en voor mijn eigen 2 anderen banen kan ik alles zelf beslissen.
En dus ook de tijden invullen.
Lijk net een vrouw met multitasken af en toe
Alleen met Halloweenquote:Op maandag 15 november 2021 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Draag je ook af en toe een jurkje dan![]()
Maar fijn dat je het zo heb kunnen regelen allemaal.
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.quote:Op maandag 15 november 2021 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit misschien.
[..]
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.
Op laatste moment gecanceld.
Was al meerdere keren verschoven en baalt nu als een stekker.
Ik heb zelf een classic LAN party eind van de maand.
Nja iedereen is gevaccineerd afgesproken nog even zelftest te doen.
7 man zal straks de politie inval doen?
Nja regeltjes hé mag maar 4.quote:Op maandag 15 november 2021 17:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.
Het is wel stil vanuit ID&T rondom Thunderdome. Maar ik zie het niet gebeuren... aan de andere kant hebben ze vast ook wel contact met den Haag en is er schijnbaar nog hoop.
Moge dot.quote:
Zo goed kunnen ze dat niet controleren, of er moet een NSB'er zijn die jullie verraadt.quote:
Een er van heeft geen vaccin, we waren al onderling aan het grappen om aparte tentjes op de zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zo goed kunnen ze dat niet controleren, of er moet een NSB'er zijn die jullie verraadt.
Leuke dag.. eerst bug in een script van me opgelost.. toen testen en alles zag er goed uit.. Tot de laatste test waarbij ik de inhoud van de data ging checken.. En blijkbaar had ik een verkeerd datum formaat gebruikt..
Anyway boel draait weer en volgende keer eerst de inhoud maar is checken en niet de technische werking
Jup blijft altijd leuk date formats (notatie) en computers..... Hoeveel oepsies daar al niet mee gebeurd zijn...quote:Op woensdag 17 november 2021 00:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een er van heeft geen vaccin, we waren al onderling aan het grappen om aparte tentjes op de zetten.
In plaats daarvan om voor de zekerheid maar zelf test te gaan doen.
Prima deal, iedereen eens geen gezeik.
Datum format je bedoel zoals de VS gebruikt?
Staat me iets van bij dat NASA ooit een ruimte sonde kwijt raakten door verkeerde eenheden..
Duur grapje.
https://www.simscale.com/(...)mate-orbiter-metric/
.. iets voor jouquote:Op maandag 15 november 2021 17:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.
Het is wel stil vanuit ID&T rondom Thunderdome. Maar ik zie het niet gebeuren... aan de andere kant hebben ze vast ook wel contact met den Haag en is er schijnbaar nog hoop.
Ja dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup blijft altijd leuk date formats (notatie) en computers..... Hoeveel oepsies daar al niet mee gebeurd zijn...
Nope de internationale standaard, dus: yyyy-mm-ddquote:Op woensdag 17 november 2021 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag.
Maar welke moet je gebruiken dan?
VS?
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope de internationale standaard, dus: yyyy-mm-dd
https://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/iso-time.html
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.quote:
Morguhquote:Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.
Is het nu morgen black friday of volgende week?
Mijn tv begint te haperen ik heb nieuwe nodig.
Trekt harnas aan
Nog een weekje wachten Google zegtquote:Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.
Is het nu morgen black friday of volgende week?
Mijn tv begint te haperen ik heb nieuwe nodig.
Trekt harnas aan
Nja word dit keer gewoon zo groot mogelijk voor mijn PS5.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een weekje wachten Google zegt
Vrijdag 26 november 2021 is het weer Black Friday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |