Helaas vorig jaar was zijn laatste kampioenschapquote:Op maandag 25 oktober 2021 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat Hamilton gewonnen had, maar ben een van de weinige die niet voor Max is.
Het is een goede rijder hoor Max. Maar was al fan van Hami voor Max kwam.
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dusquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je moet tegen Ajax en je zet een B team neer... Why???
Ah so..quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:36 schreef theguyver het volgende:
MuricA is inderdaad wereldvreemd.
Ze denken dat ze overal het beste in zijn.
Maar als je kijkt naar sport honkbal basketbal en NASCAR football zijn het populairst in de VS, dus als ze iets een wereldkampioenschap noemen, dan betreft het 9/10 clubs op eigen bodem.
De VS is groot en het nieuws is dan ook 90% gericht op nieuws van eigen bodem.
Maar 10% is gericht op het buitenland..
Ruw gokje dit hoor.
Ze vinden zichzelf overal de beste in met vrijwel alles, en ken geen ander egocentrisch volk als de Amerikaan maar in feite lopen ze met een groot aantal dingen wat je verwacht waar ze hoog in eindigen in de middenmoot.
In verleden keek ik inderdaad op naar de VS tot mijn besef kwam dat ik het veel beter heb aan deze kant van de plomp vooral wat er allemaal afspeelde na 9/11.
Het is een pannenkoeken land.
En ik zie het land binnen nu en 10 jaar weer net als 150 jaar geleden zichzelf verscheuren in een burgeroorlog.
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
Oh dat zal ik zeg ook niet dat ze behulpzaam zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.
Bijna 20 jaar geleden had ik super mooie 2maanden reis van Florida naar Canada met Greyhounds en autos.
Ik vond de Amerikanen gastvrij,gezellig,behulpzaam,grappig en heel vriendelijk mensen over het algemeen. Ik was soms alleen en geen mobiel had, dus ik moet wel vaak vragen waar ik heen moet voor wat dan ook. Toen had je geen visa nodig om daar te vliegen, en dit maar 'n aantal maanden naar 9/11 was. Ik denk de algemene kritiek op het Amerikaanse volk een beetje oneerlijk is. Er zijn net zoveel idioten (per capita) in Europa als in America denk ik.
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.quote:
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar goed dit is niet echt het topic er voor dit is de SC..
En de VS is verder ook een heel mooi land hoor.
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netjequote:Op maandag 25 oktober 2021 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.
In de zin van dat ik er niet wakker van ligquote:Op maandag 25 oktober 2021 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.
Het is geen zaterdag middag f-jes competitie..
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netje
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.
#zinin.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.
Niks aan de hand.
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.
Je onzin post over America in de Mandela effect topic wel off-topic was, denk ik.
Jij misschien niet de club misschien wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er niet wakker van lig
Ja man.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.
NY Atlanta en charlotte maar dat was omdat ik naar een aantal kantoren daar moest van werk uit .
Conference calls gingen toen nog niet zo soepel als nu.
En hoe lang was ik daar 1,5 week. +-
Dat Ajax standaard klop kreeg in Eindhoven ligt al jaren achter ons. Ajax heeft zijn beleid gewoon veel beter op orde en PSV is een bende. Zelfs Feyenoord voert nu een beter beleid.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.
Niks aan de hand.
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.quote:
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebbenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Tis maar voetbal. Muziekje dan maar
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.
Ik know, maar heb genoeg Britse collega's die je vragend aankijken als je dat 's woord gebruikt.. hell het was de meest dure vloek van onze swear/curse jar. Koste je een tientje..quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.
Iedereen welkom bij de super-gezellige BNW SC is hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Tis maar voetbal. Muziekje dan maar
Het is maar een liedje lighten up Bro. Best een lekker nr ook nog eens.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |