abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2021 @ 13:29:21 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201896912
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 06:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had graag gezien dat Hamilton gewonnen had, maar ben een van de weinige die niet voor Max is.
Het is een goede rijder hoor Max. Maar was al fan van Hami voor Max kwam.
Helaas vorig jaar was zijn laatste kampioenschap :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201896984
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je moet tegen Ajax en je zet een B team neer... Why???
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
  maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:20 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201897562
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De 2 beste spelers waren geblesseerd, en PSV had geen rust tussen Monaco thuis (donderdagavond) en ajax uit, gistermiddag. Kan gebeuren dus
Ah so..
Ja da's best kak.
pi_201897650
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah so..
Ja da's best kak.
Gelukkig is het maar een spelletje
pi_201898227
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:36 schreef theguyver het volgende:
MuricA is inderdaad wereldvreemd.
Ze denken dat ze overal het beste in zijn.
Maar als je kijkt naar sport honkbal basketbal en NASCAR football zijn het populairst in de VS, dus als ze iets een wereldkampioenschap noemen, dan betreft het 9/10 clubs op eigen bodem.
De VS is groot en het nieuws is dan ook 90% gericht op nieuws van eigen bodem.
Maar 10% is gericht op het buitenland..
Ruw gokje dit hoor.
Ze vinden zichzelf overal de beste in met vrijwel alles, en ken geen ander egocentrisch volk als de Amerikaan maar in feite lopen ze met een groot aantal dingen wat je verwacht waar ze hoog in eindigen in de middenmoot.

In verleden keek ik inderdaad op naar de VS tot mijn besef kwam dat ik het veel beter heb aan deze kant van de plomp vooral wat er allemaal afspeelde na 9/11.

Het is een pannenkoeken land.
En ik zie het land binnen nu en 10 jaar weer net als 150 jaar geleden zichzelf verscheuren in een burgeroorlog.
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.
Bijna 20 jaar geleden had ik super mooie 2maanden reis van Florida naar Canada met Greyhounds en autos.
Ik vond de Amerikanen gastvrij,gezellig,behulpzaam,grappig en heel vriendelijk mensen over het algemeen. Ik was soms alleen en geen mobiel had, dus ik moet wel vaak vragen waar ik heen moet voor wat dan ook. Toen had je geen visa nodig om daar te vliegen, en dit maar 'n aantal maanden naar 9/11 was. Ik denk de algemene kritiek op het Amerikaanse volk een beetje oneerlijk is. Er zijn net zoveel idioten (per capita) in Europa als in America denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:09:51 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201899073
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:38:34 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201899457
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dan heb je een vreselijk verkeerde beeld van America.
Bijna 20 jaar geleden had ik super mooie 2maanden reis van Florida naar Canada met Greyhounds en autos.
Ik vond de Amerikanen gastvrij,gezellig,behulpzaam,grappig en heel vriendelijk mensen over het algemeen. Ik was soms alleen en geen mobiel had, dus ik moet wel vaak vragen waar ik heen moet voor wat dan ook. Toen had je geen visa nodig om daar te vliegen, en dit maar 'n aantal maanden naar 9/11 was. Ik denk de algemene kritiek op het Amerikaanse volk een beetje oneerlijk is. Er zijn net zoveel idioten (per capita) in Europa als in America denk ik.
Oh dat zal ik zeg ook niet dat ze behulpzaam zijn.
Ik zeg ook niet dat ze allemaal debiel zijn.

Ik zeg alleen dat ze behoorlijk vol zijn van zichzelf.

De world series in honkbal..
Waarom noemen ze het world series..
Welk ander land team doet er mee?

Is ook maar even een voorbeeld hoor.
Ik ken zat Amerikanen, en sommige dingen zijn gewoon debiel voorbeeld, wapenwet, zorg stelsel, de verdeling tussen zwart blank latino Aziaat etc.
Maar het ligt natuurlijk ook behoorlijk aan de regio en de toeristische attractie.

Zie de films die men er maakt, ze vinden zichzelf altijd de beste..
De meeste rampen gebeuren ook alleen puur daar. Vrijwel elke oorlogsfilm alsof andere landen gewoon niet mee doen.

Maar goed dit is niet echt het topic er voor dit is de SC..
En de VS is verder ook een heel mooi land hoor.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:39:59 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201899465
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gelukkig is het maar een spelletje
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.
Het is geen zaterdag middag f-jes competitie..
pi_201899830
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar goed dit is niet echt het topic er voor dit is de SC..
En de VS is verder ook een heel mooi land hoor.
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.
Je onzin post over America in de Mandela effect topic wel off-topic was, denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201900286
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar voor Monaco had PSV wel rust en ook daar bakten ze er geen pepernoot van. En Ajax had geen rust tussen Heerenveen en BVB en daar speelden ze de pot van de eeuw. Al met al een matig excuus.
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netje
pi_201900294
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nah een spelletje met een duur kostenplaatje.
Het is geen zaterdag middag f-jes competitie..
In de zin van dat ik er niet wakker van lig
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:03:29 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201900333
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV was gewoon de baas tegen Monaco, check de stats maar. Maar net als tegen ajax vergaten ze de kansen te benutten en lagen beide kansen van Monaco direct in het netje
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.
Huilen dan.
pi_201900363
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kansen benutten? Ze hebben amper wat gecreëerd joh. Verder is Monaco ook maar een matig ploegje natuurlijk.
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.

Niks aan de hand.
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:08:43 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201900382
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? iig genoeg om er minimaal 2 in te prikken.. daarnaast werden Gakpo en Madueke zwaar gemist.
Maar zoals ik eerder al aangaf,, in Eindhoven krijgt ajax zoals gewoonlijk weer klop.

Niks aan de hand.
#zinin.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:09:23 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201900387
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
We kunnen in SC alles en nog wat over hebben.
Je onzin post over America in de Mandela effect topic wel off-topic was, denk ik.
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.
NY Atlanta en charlotte maar dat was omdat ik naar een aantal kantoren daar moest van werk uit .
Conference calls gingen toen nog niet zo soepel als nu.

En hoe lang was ik daar 1,5 week. +-
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:11:15 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201900408
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
In de zin van dat ik er niet wakker van lig
Jij misschien niet de club misschien wel.
Nja het is gewoon kak als je clubje verliest.
Maar schrijf het niet af het seizoen is nog niet afgelopen.
pi_201900871
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure. Ben zelf in 2008/9 in de VS geweest.
NY Atlanta en charlotte maar dat was omdat ik naar een aantal kantoren daar moest van werk uit .
Conference calls gingen toen nog niet zo soepel als nu.

En hoe lang was ik daar 1,5 week. +-
Ja man. :)
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:07:39 #68
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201900907
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niks aan de hand.
Dat Ajax standaard klop kreeg in Eindhoven ligt al jaren achter ons. Ajax heeft zijn beleid gewoon veel beter op orde en PSV is een bende. Zelfs Feyenoord voert nu een beter beleid.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:09:08 #69
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201900924
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:09:33 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201900927
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:11:56 #71
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201900949
quote:
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebben :)
pi_201900971
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zolang ze voetbal daar dat woord dat begint met een S neem ik ze niet serieus... zouden eigenlijk internationale sancties voor moeten komen.
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:16:09 #73
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201900988
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Het woord 'soccer' oorspronkelijk van 'association football' komt en dus NIET Amerikaans is.
Ik know, maar heb genoeg Britse collega's die je vragend aankijken als je dat 's woord gebruikt.. hell het was de meest dure vloek van onze swear/curse jar. Koste je een tientje..
pi_201900991
quote:
Iedereen welkom bij de super-gezellige BNW SC is hoor. :)
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:20:05 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201901038
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:11 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Kunnen we dit geneuzel buiten de school houden, ook wel eens leuk om gesprekken zonder fities te hebben :)
Het is maar een liedje lighten up Bro. Best een lekker nr ook nog eens.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:43:46 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201901312
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jup, jij was er gewoon op reis.
Ik een business trip, dus veel van omgeving of gewoon even de stad in ben ik nou niet bepaald geweest.

Eerste en laatste keer.. voor een Amerikaans bedrijf wil je niet werken.
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:44:52 #77
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201901326
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het is maar een liedje lighten up Bro. Best een lekker nr ook nog eens.

[ afbeelding ]
Geef mij maar echte herrie

maandag 25 oktober 2021 @ 19:48:30 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201901383
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik know, maar heb genoeg Britse collega's die je vragend aankijken als je dat 's woord gebruikt.. hell het was de meest dure vloek van onze swear/curse jar. Koste je een tientje..
Ga naar Rugby "ja dat is de plaats waar het uitgevonden is" en begin over American football :P
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:49:42 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201901405
quote:
Wow . De platenspeler van de oompaloempa zit vast.

Niet mijn ding doe mij maar rock pop metal.
pi_201901509
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup, jij was er gewoon op reis.
Ik een business trip, dus veel van omgeving of gewoon even de stad in ben ik nou niet bepaald geweest.

Eerste en laatste keer.. voor een Amerikaans bedrijf wil je niet werken.
Ja man, voor dat je part-time history teacher was.
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:54:06 #81
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201902293
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wow . De platenspeler van de oompaloempa zit vast.

Niet mijn ding doe mij maar rock pop metal.
Tjah was puber eind jaren 90 en ging al snel van de happy meuk naar de echte shit. Maar heb een hele brede muziek smaak.. Country, rock etc etc.. Behalve dan metal dat trekt me dan niet echt.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:04:40 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201902434
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:55 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja man, voor dat je part-time history teacher was.
Yup!
Tyco mooi bedrijf om te zien.
Maar inktzwarte binnenkant.
Ze gebruikte mij om een Duits bedrijf tota Walther GmbH uit te spelen tegen een onderdeel van tyco zelf in GB en een Chinees bedrijf lip Hing, wat men deed is men liet elkaar uit concurreren en de gene met een AAA status zou dan ook opgenomen worden worden in het grote moederbedrijf.
Ik kocht in bij Total Walther en moest daarom uitleg geven in Atlanta (opslag) en new york/new jersey (hoofdvestiging)
Total Walther had het voordeel tegenover het Chinese bedrijf kwaliteit en snelheid tegenover grotere aantallen maar iets mindere kwaliteit en goedkoper.
Men deed alsof het bedrijf in GB dus het product niet kon maken en liet dus de 2 bedrijven elkaar uitvechten wie dan de AAA status kreeg en houd je die dan 3 jaar vol werd je opgenomen.
Ik dacht dus dat Total Walther het voordeel had want ze waren goedkoper dan het Britse bedrijf omdat de vrachtkosten lager waren en tegenover het Chinese bedrijf hadden ze veel beter staal gebruikt.
Als je het staal zou gebruiken zou het veel minder schilferen als je het zou buigen lijkt dus zachter maar is het niet.

Wat ik dus later begreep is dat ze elkaar hadden uitgespeeld en het Britse bedrijf ging na 2 jaar alsnog gewoon door.

Daarna was een groot schip lek geraakt bij de Amerikaanse kust waardoor er blus schuim in de oceaan was gekomen.. het koste een paar miljoen om dat zooitje op te ruimen.
En ook ging de toenmalig directeur er van tussen en kreeg een oprotpremie van tientallen miljoen dollar.

Dus de gene zonder vast contract was het bokje .
En dat was ik dus.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:51:26 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201903167
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Tjah was puber eind jaren 90 en ging al snel van de happy meuk naar de echte shit. Maar heb een hele brede muziek smaak.. Country, rock etc etc.. Behalve dan metal dat trekt me dan niet echt.
Zodra ze echt gaan schreeuwen noem ik het maar vaak ik ook af hoor :D

Voor jou dan.. is dit wat?
pi_201904987
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yup!
Tyco mooi bedrijf om te zien.
Maar inktzwarte binnenkant.
Ze gebruikte mij om een Duits bedrijf tota Walther GmbH uit te spelen tegen een onderdeel van tyco zelf in GB en een Chinees bedrijf lip Hing, wat men deed is men liet elkaar uit concurreren en de gene met een AAA status zou dan ook opgenomen worden worden in het grote moederbedrijf.
Ik kocht in bij Total Walther en moest daarom uitleg geven in Atlanta (opslag) en new york/new jersey (hoofdvestiging)
Total Walther had het voordeel tegenover het Chinese bedrijf kwaliteit en snelheid tegenover grotere aantallen maar iets mindere kwaliteit en goedkoper.
Men deed alsof het bedrijf in GB dus het product niet kon maken en liet dus de 2 bedrijven elkaar uitvechten wie dan de AAA status kreeg en houd je die dan 3 jaar vol werd je opgenomen.
Ik dacht dus dat Total Walther het voordeel had want ze waren goedkoper dan het Britse bedrijf omdat de vrachtkosten lager waren en tegenover het Chinese bedrijf hadden ze veel beter staal gebruikt.
Als je het staal zou gebruiken zou het veel minder schilferen als je het zou buigen lijkt dus zachter maar is het niet.

Wat ik dus later begreep is dat ze elkaar hadden uitgespeeld en het Britse bedrijf ging na 2 jaar alsnog gewoon door.

Daarna was een groot schip lek geraakt bij de Amerikaanse kust waardoor er blus schuim in de oceaan was gekomen.. het koste een paar miljoen om dat zooitje op te ruimen.
En ook ging de toenmalig directeur er van tussen en kreeg een oprotpremie van tientallen miljoen dollar.

Dus de gene zonder vast contract was het bokje .
En dat was ik dus.
Ja man.
Ik geloof er geen ene reet van.
Misschien dat je uitzendkracht voor n tijdje was.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:29:20 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201907156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 02:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja man.
Ik geloof er geen ene reet van.
Misschien dat je uitzendkracht voor n tijdje was.
Jup er vlak na wel ja.

Je hoeft verder ook niet te geloven..
Boeit me verder ook niet.

Maar goedemorgen :)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:31:55 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201907181
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ligt er ook maar aan er zijn ontzettend veel soorten en stijlen.

Laten we beetje neutraal doen en een klassieker er op gooien :)

dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:21 #87
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201908988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ligt er ook maar aan er zijn ontzettend veel soorten en stijlen.

Laten we beetje neutraal doen en een klassieker er op gooien :)

Of een echte trance klassieker:

Of deze klassieker van Johnny Cash (jaja orgineel van Nine Inch Nails).
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:07:32 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201909373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Onderste ken ik nog leuke versie van.

Bovenste zegt me niet zoveel..
Ff luisteren.. althans de naam.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:19:57 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201909521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Onderste ken ik nog leuke versie van.

Bovenste zegt me niet zoveel..
Ff luisteren.. althans de naam.
Kermit als Junkie, wow
  Admin dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:23:36 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201909573
quote:

[..]

Hurt van Cash is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi, echt tranen met tuiten hoor.

Nou ja, als ik depri ben :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:20:01 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201910204
quote:

[..]

Ah nu ik m hoor..
Ken ik m idd.
Goed nummer ff in mijn hardloop lijstje gezet.
Maar over echte classics gesproken.
Vroeger..
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:21:08 #92
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201910218
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah nu ik m hoor..
Ken ik m idd.
Vroeger..
Hardlopen op Hurt? Daar zou ik van gaan wandelen :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:30:33 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201910329
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:

[..]
Hardlopen op Hurt? Daar zou ik van gaan wandelen :D
Nee :D
Rank 1 lekker tempo deuntje.
als ik Hurt op zet dan voel ik de pijn weer in mijn knie.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:32:29 #94
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201910353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee :D
Rank 1 lekker tempo deuntje.
als ik Hurt op zet dan voel ik de pijn weer in mijn knie.
:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:35:48 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201910381

Oki mijn muziek keuze en Google zijn algotitme..
Gaven aan dat dit het volgende nummer werd in mijn playlist...

Dus...
Ik luister schijnbaar echt allen maar kak muziek.
pi_201910389
Deze vind ik zo prachtig. Die prachtige stem van Patricia Paay erbij ook.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:39:50 #97
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201910422
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hurt van Cash is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi, echt tranen met tuiten hoor.

Nou ja, als ik depri ben :)
één van de weinige nummers die ik kan luisteren als ik depri ben.. Maar gelukkig al bijna 2 jaar depressie vrij *O*
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:42:40 #98
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201910463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah nu ik m hoor..
Ken ik m idd.
Vroeger..
Dat is het enige wat ik kut vind aan wielrennen (moet echt weer beginnen lol) is dat het gewoon te gevaarlijk is om muziek op te hebben.. Moet me echt bewust zijn van de omgeving om ongelukken te voorkomen.

Al hoor je soms ook geen fuck meer door de wind die langs je oren raast :).
  Admin dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:42:52 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201910468
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:

Oki mijn muziek keuze en Google zijn algotitme..
Gaven aan dat dit het volgende nummer werd in mijn playlist...

Dus...
Ik luister schijnbaar echt allen maar kak muziek.
_O-
Deze pik ik in voor facebook. _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:43:36 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201910482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Deze vind ik zo prachtig. Die prachtige stem van Patricia Paay erbij ook.
Wow die heeft mijn ma nog ergens op LP.
Vorig jaar nog een platenspeler voor der gekocht zodat ze deze en meerdere platen van de Cats nog kan luisteren ...
Ja ik weet MP3 yt en zo..
Maar ben al blij dat ze kan appen en zo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')