abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201962553
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan me best wel vinden in die eisenlijst eerlijk gezegd. Niet zozeer aan de moderators maar aan de users die hier posten

Heb zo vaak de claim gehoord dat de sceptici vreselijk geïnteresseerd zijn in de topics die hier besproken worden Maar als je dan kijkt naar de postgeschiedenis dan zie je het niet terug :') . Niet alleen openen ze zelden of nooit een eigen topic maar elke onderwerp die hier gesproken word is onzin, no exeptions . En ze zijn er heel snel bij om je te laten weten dat je het mis hebt, het verkeerd ziet , dat snopes het al ontkracht heeft, dat je een debiel bent als je dat gelooft

Zou er sprake zijn van oprechte interesse dan zou ik dat wel terugzien in het postgedrag maar ook de toen waarmee de discussie word gevoerd . Iemand die hier 80% van de theorieën afwijst maar zich kan vinden in een onderwerp als 9/11. Prima wat mij betreft, we hebben iets van commen ground maar er zijn zoveel users, die hier al jaren posten, de behoefte hebben om alles af te wijzen maar die hier alle vrijheid krijgen om hun negatieve gal te spuwen , ik zou niet weten waarom we dit soort users zouden moeten tolereren . We hebben niets aan regels als ze niet of selectief worden toegepast

Daarom vind ik een toelatingseis niet zon gek idee. Wil je mee posten verdiep je eens in de materie voordat je je ongefundeerde mening laat horen

Je hoeft van mij niet ' vuistdiep in de materie'' te zitten toen op zijn minst oprechte interesse en laat zien dat er de bereidheid is om zelf het vuile werk te doen

Mijn post is meer aan Yvonne gericht , voel je vrij om mijn post volledig te negeren :+

Oh ik zou de users juist aanmoedigingen om zoveel mogelijk te drinken, hoe meer alcohol ze in hun systeem hebben hoe groter de kans is dat ze tegen een ban aanlopen. So get fucked and YOLO er maar op los *O*
Ali, mooie post ^O^ Dit is BNW.
pi_201965193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ali, mooie post ^O^ Dit is BNW.
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden want het moet gezellig blijven met een mooi plaatje en veel drank op? Dit is een plek waar users met een enorm wantrouwen tov de overheid ongestoord hun misinformatie moeten kunnen verspreiden (aangemoedigd door de moderatie) want dat zijn pas de ware geinteresseerden?

Kijk het maakt me niets uit of mensen denken dat de aarde plat is, dat er aliens onder ons zijn of dat 9/11 een inside job was. Dat zijn onschuldige hersenkronkels waar verder niemand last van heeft. Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden.

Administrators en moderators op een discussieforum hebben wat dat betreft ook een verantwoordelijkheid!

Conspiracy Theories and What To Do About Them
quote:
In this article, Helmut K Anheier and Andrea Roemmele assess the threat that conspiracy theories pose to democratic societies and develop a mechanism to address the problem. This is the first part in a two-part debate on conspiracy theories. An counter-argument from Edward Knudsen will appear next week.

[..]
In de VS levert de complottheorie dat de Democraten gefraudeerd hebben tijdens de verkiezingen (naast de bestorming van het Capitool) al dit soort taferelen op:

twitter

Of dit over vaccins:

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2021 05:27:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201965324
niets

[ Bericht 98% gewijzigd door koosbasterd op 31-10-2021 21:53:05 ]
pi_201965879
quote:
15s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden want het moet gezellig blijven met een mooi plaatje en veel drank op? Dit is een plek waar users met een enorm wantrouwen tov de overheid ongestoord hun misinformatie moeten kunnen verspreiden (aangemoedigd door de moderatie) want dat zijn pas de ware geinteresseerden?

Kijk het maakt me niets uit of mensen denken dat de aarde plat is, dat er aliens onder ons zijn of dat 9/11 een inside job was. Dat zijn onschuldige hersenkronkels waar verder niemand last van heeft. Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden.

Administrators en moderators op een discussieforum hebben wat dat betreft ook een verantwoordelijkheid!

Conspiracy Theories and What To Do About Them
[..]
In de VS levert de complottheorie dat de Democraten gefraudeerd hebben tijdens de verkiezingen (naast de bestorming van het Capitool) al dit soort taferelen op:

[ twitter ]

Of dit over vaccins:

[ twitter ]
Ik denk dat het probleem jouw mentaliteit is. Je hebt het bijvoorbeeld over misinformatie, maar jij benadert afwijkende informatie op theologische wijze in plaats van intellectueel. Afwijkende informatie zie jij als dreiging, in plaats van iets dat wellicht waar zou kunnen zijn. Nee, het moet absoluut onwaar zijn, want het is niet wat ik geloof dat waar is of de autoriteiten zeggen dat waar is (en enkel zeggen, niet bewijzen). En tsja, mensen die de dupe worden van misinformatie. Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen door misinformatie van de MSM en de brave volgzamen die alles voor zoete koek slikten? Denk aan de Covid-paniek, denk aan de Irak-oorlog. Als kruisvaarder/jihadist voor het establishment heb je gewoon geen toegevoegde waarde voor dit subforum omdat je ten eerste niets nieuws toevoegt en ten tweede de daadwerkelijke interessante discussies ontspoort.

Het zou verder niet aan de mods of admins moeten zijn om informatie die jij en het establishment waar je voor simpt problematisch vinden te filteren of verwijderen. Juist die zaken moeten besproken kunnen worden want er is een grote kans dat er meer dan een kern van waarheid in zit (vandaar dat men er zo nerveus van wordt). BNW moet die plek blijven. Je hebt immers al NWS en POL waar je al je nog niet verjaarde waarheden kwijt kunt, en hou het hier bij gluren om de spoilers van de toekomst te zien.
pi_201968084
quote:

[..]
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden
Users die zonder enige kennis van zaken hun gal komen spuwen EN niet de bereidheid tonen om bij te leren mogen van mij lekker wegblijven . Je hoeft wat mij betreft niet elke theorie aanhangen die hier besproken word . Zelfs wanneer groot deel van onderwerpen die hier besproken worden afwijst is dit prima, Maar wat ik wel op zijn mist verwacht is dat je het standpunt van een ander probeert te begrijpen en zelf het nodige werk verricht om je beter in de schoenen van een ander te plaatsen . Dit is wel een vereiste voor een bevorderlijke discussie

Ondanks dat ik nauwelijks in het verkiezingsfraude topic post, lees ik wel af en toe mee . En zie ik jouw post regelmatig voorbijkomen . In jouw beleving plaats jij info van betrouwbare onafhankelijke kwaliteitsjournalisten en is elke claim van verkiezingsfraude niet alleen tig keer geadresseerd maar ook ontkracht. Maar je vraagt je nooit af waarom de bronnen van de MSM hier niet serieus worden genomen

Omdat je zelf niet de moeite hebt genomen om te zien of er iets is als de MSM bestaat of dit puur een verzinsel is van de complotters/ conservatieven blijft men langs elkaar heen praten

Zelf heb ik gisteren een docu geplaatst genaamd "Monopoly: Een totaalplaatje van The Great Reset"
Zoals de titel doet vermoeden gaat het voornamelijk over the great reset, WEF maar ook de media komt hier uitgebreid aan bod , in de docu word geclaimed dat 90 tot 95 %de media die in Amerika geconsumeerd word afkomstig is van 6 mega cooperaties( ook in jouw ogen betrouwbare ''onafhankelijke kwaliteitskranten''/journalisten)

En zou je de bereidheid tonen om de docu te bekijken dan snap je ook beter waarom de media hier gezien word als de lange hand van de overheid en waarom er zoveel weerstand is voor alles wat van de MSM afkomstig is

Ik ga je nergens toe verplichten maar het zou een goede eerste stap zijn al is het maar om de ander beter te begrijpen) , mocht je van mening zijn , na het bekijken van de docu , dat er nog steeds geen MSM is . Dan mag je het gerust hier delen, denk alleen niet dat je de discussie zal winnen

De docu kan je hier vinden btw :BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #4
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201980911
quote:
Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden
Not this bullshit again :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 1 november 2021 @ 09:45:01 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201981094
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Not this bullshit again :(
Vertel dat aan de huisartsen waarbij er een kogel door de ruit vliegt of er sprake is van brandstichting?

https://www.volkskrant.nl(...)natiedebat~bd0ff56c/
Huilen dan.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 10:56:08 #108
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201981919
quote:
BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.
Ik zie geen Feedback, ik zie één-tweetjes, ik zie op de man, ik zie wederom mensen die niets maar dan ook niet in BNW te maken hebben.

quote:
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen, maar strekt zich tevens uit naar getroll, lollig doen in serieuze topics, het aanvallen van topicstarters, 'pseudomodden' en ander sfeerverpestend gedrag.
quote:
Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
quote:
We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
We maken elkaar niet belachelijk. Als een user in SEX of R&P een bepaald probleem, interesse, fetisj of wat dan ook meldt, dan gaan we die persoon niet uitlachen of ridiculiseren. Oók niet in andere topics, slowchattopics of andere forums.

voorbeeld
• 'die X spoort niet. zie SEX. Heeft een of andere fetisj'
• 'Als je nog bewijs wilde dat X gek is; linkje'

We staan NIET toe dat groepen users stelselmatig een user afzeiken, affikken, stalken etc. Dergelijk pestgedrag is absoluut niet wenselijk!
Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.

Maar in OUD ga je niet roepen dat kinderen kut zijn
in PTA ga je ook niet roepen dat auto's kut zijn en vervuilend boeboeboe, je automerk klopt niet.
in POL durf je niks meer te zeggen, nou ja, jullie wel.
NWS is ook al kut boeboeboe
Je gaat ook niet puberaal in SEX lopen blaten of in F&F eggen dat je niet van planten houd .

Geen van jullie vertoont storend gedrag in andere fora (users) of in andermans forum (crew)
Nérgens, alleen hier.

Er wordt altijd gedacht dat 'anderen' FOK! verstoren. Maar júllie zijn het , het constante in de nek vliegen van ander denkenden of anders gelovigen is klaar.

Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"

Er is één mazzel, door hoogzwangere dochter en door mijn noodzakeijke afwezigheid bij tijden is er soms minder bezetting.
Zou ook met BNW gewoon moeten kunnen, MITS júllie je inhouden.

Oh en the usuals weten heus wel jullie zijn hè :Y

Dus, beste dames en heren, ik ga zo dadelijk de posts die niets met feedback te maken hebben verwijderen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:02:35 #109
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982015
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:05:01 #110
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]
Mwah, ik ben toentertijd met fysiek geweld bedreigd door een iemand met een permban. Hij en zijn organisatie zou mij wel weten te vinden enzo! :')
En er was een andere die een waslijst aan eisen had voor moderators; zo moest je altijd online zijn, nooit alcohol drinken als je online was, je moest vuistdiep in de materie en minstens een bepaald aantal nieuwe topics per dag zelf aanmaken gebaseerd op dingen die je op conspiracy-websites had gevonden enz enz enz.
}:|

pi_201982139
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
}:|
Ik kan net ff niet op z'n naam komen, was iets met een hoog gebouw of zo.
Was een behoorlijk onaangenaam figuur in ieder geval! _O-
  maandag 1 november 2021 @ 11:14:06 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201982190
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik zie geen Feedback, ik zie één-tweetjes, ik zie op de man, ik zie wederom mensen die niets maar dan ook niet in BNW te maken hebben.
[..]
[..]
[..]
Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.

Maar in OUD ga je niet roepen dat kinderen kut zijn
in PTA ga je ook niet roepen dat auto's kut zijn en vervuilend boeboeboe, je automerk klopt niet.
in POL durf je niks meer te zeggen, nou ja, jullie wel.
NWS is ook al kut boeboeboe
Je gaat ook niet puberaal in SEX lopen blaten of in F&F eggen dat je niet van planten houd .

Geen van jullie vertoont storend gedrag in andere fora (users) of in andermans forum (crew)
Nérgens, alleen hier.

Er wordt altijd gedacht dat 'anderen' FOK! verstoren. Maar júllie zijn het , het constante in de nek vliegen van ander denkenden of anders gelovigen is klaar.

Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"

Er is één mazzel, door hoogzwangere dochter en door mijn noodzakeijke afwezigheid bij tijden is er soms minder bezetting.
Zou ook met BNW gewoon moeten kunnen, MITS júllie je inhouden.

Oh en the usuals weten heus wel jullie zijn hè :Y

Dus, beste dames en heren, ik ga zo dadelijk de posts die niets met feedback te maken hebben verwijderen.
Wat leuk en spannend, je wordt binnenkort oma. Proficiat!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:19:58 #113
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982255
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat leuk en spannend, je wordt binnenkort oma. Proficiat!
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop :'(
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.

Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden :'(

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:20:14 #114
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982258
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik kan net ff niet op z'n naam komen, was iets met een hoog gebouw of zo.
Was een behoorlijk onaangenaam figuur in ieder geval! _O-
Flat :')

pi_201982284
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Flat :')
_O- Zoiets! :D

Maar hee: dit is geen SC he! :T ;)
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:26:05 #116
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982316
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:22 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Zoiets! :D

Maar hee: dit is geen SC he! :T ;)
Ik pak zo koffie en ga de geen-FB posts toch weghalen dus je zit safe ;)

maandag 1 november 2021 @ 11:26:05 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201982317
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop :'(
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.

Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden :'(
Laat dat modderen dan maar even voor wat het is, andere dingen aan je hoofd wat veel belangrijker zijn maar ook genieten van de eerste dagen van je nieuwe kleinkind. Hopelijk gaat het allemaal goed met je dochter en de kleine.

Mocht het de spuigaten uitlopen hier dan grijpt Lav wel in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201982345
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:26 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik pak zo koffie en ga de geen-FB posts toch weghalen dus je zit safe ;)
_O- Ahhhhh! :D

Dus we mogen nu ff lekker spammen! *O*
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:29:25 #119
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982359
Kijk mensuh, zo kun je ook met elkaar om gaan *O*

pi_201982431
Als de boel toch opgeschoond gaat worden! *O*

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:37:34 #121
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982477
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
Als de boel toch opgeschoond gaat worden! *O*

[ afbeelding ]
Ik denk dat dat in de reguliere topics moet, dan zijn The Usuals even ene dag zoet.

pi_201983078
Gefeliciteerd met je dochter, spannend hoor.

ff vraagje tussendoor: had diverse tr’s gezet ivm niet bijdragende post ban “ the usuals” maar niet het idee dat er iets mee gebeurd is verder. Misschien druk weekend en geen tijd gehad(lavv) dus bij deze toch de vraag.

Zoals je zelf al aangaf gaat het onverminderd door, en hoewel ik er heen voorstander van ben, is het misschien toch niet beter die 6 á 7 mensen puur op bnw te weren? Gebed zonder end zo…
  Admin maandag 1 november 2021 @ 12:52:34 #123
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983353
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:26 schreef Emmerdeur het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter, spannend hoor.

ff vraagje tussendoor: had diverse tr’s gezet ivm niet bijdragende post ban “ the usuals” maar niet het idee dat er iets mee gebeurd is verder. Misschien druk weekend en geen tijd gehad(lavv) dus bij deze toch de vraag.

Zoals je zelf al aangaf gaat het onverminderd door, en hoewel ik er heen voorstander van ben, is het misschien toch niet beter die 6 á 7 mensen puur op bnw te weren? Gebed zonder end zo…
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 11:52 schreef Danny het volgende:

Wat is een topicreport (TR)?
Met een TR wijs je onze moderators op een topic waar in jouw ogen iets mis gaat. Je kunt daarbij vertellen wat jij denkt dat er mis gaat en de moderators zullen daar dan een blik op werpen. Als zij vinden dat er inderdaad iets gebeurt dat niet wenselijk is of niet volgens de regels is kunnen zij ingrijpen. Dat kan zichtbaar zijn (bv door posts te verwijderen en/of een modbreak te plaatsen) of onzichtbaar (door posts te verwijderen die je nog niet gezien had, door de user(s) in kwestie aan te spreken of door een ban te zetten bijvoorbeeld).

Wat is een topicreport NIET?
Een topicreport is geen magisch middel waarbij de crew ingrijpt omdat jij vindt dat dat zou moeten. De crew bekijkt de situatie zo objectief en neutraal mogelijk en neemt onder meer de context in ogenschouw. Het kan dus zo zijn dat er verder op jouw TR geen directe of voor jou zichtbare actie wordt ondernomen. Dat betekent niet dat we je negeren of je melding niet serieus nemen, maar puur dat er op basis van alle meewegende factoren geen reden was om in te grijpen, of er geen reden was ZICHTBAAR in te grijpen.

Belangrijk is dus
- We waarderen je serieuze topicreport en hebben ze ook echt nodig om ons werk makkelijker - of zelfs überhaupt mogelijk - te maken
- We bekijken het topic of de post zodra we daaraan toe komen
- Als we het nodig vinden grijpen we in, als we het niet nodig vinden grijpen we uiteraard NIET in
- We kunnen helaas niet op elke TR persoonlijk in gaan. Dat zou in veel gevallen een dagtaak an sich worden
Ik heb helaas de Tr's niet gezien, en kan je niet beantwoorden .
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen :)

Admin maandag 1 november 2021 @ 12:54:13 #124
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983375
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 09:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vertel dat aan de huisartsen waarbij er een kogel door de ruit vliegt of er sprake is van brandstichting?

https://www.volkskrant.nl(...)natiedebat~bd0ff56c/
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?

pi_201983551
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
[..]
Ik heb helaas de Tr's niet gezien, en kan je niet beantwoorden .
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen :)
Preventief is misschien niet goede woord.
Als ik me niet aan regels houd of misdraag op ONZ krijg ik daar ook n ban voor op alleen ONZ. Waarom gebeurt dat hier niet na herhaaldelijk erop wijzen en maar doorgaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2021 13:27:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')