abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201962553
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan me best wel vinden in die eisenlijst eerlijk gezegd. Niet zozeer aan de moderators maar aan de users die hier posten

Heb zo vaak de claim gehoord dat de sceptici vreselijk geïnteresseerd zijn in de topics die hier besproken worden Maar als je dan kijkt naar de postgeschiedenis dan zie je het niet terug :') . Niet alleen openen ze zelden of nooit een eigen topic maar elke onderwerp die hier gesproken word is onzin, no exeptions . En ze zijn er heel snel bij om je te laten weten dat je het mis hebt, het verkeerd ziet , dat snopes het al ontkracht heeft, dat je een debiel bent als je dat gelooft

Zou er sprake zijn van oprechte interesse dan zou ik dat wel terugzien in het postgedrag maar ook de toen waarmee de discussie word gevoerd . Iemand die hier 80% van de theorieën afwijst maar zich kan vinden in een onderwerp als 9/11. Prima wat mij betreft, we hebben iets van commen ground maar er zijn zoveel users, die hier al jaren posten, de behoefte hebben om alles af te wijzen maar die hier alle vrijheid krijgen om hun negatieve gal te spuwen , ik zou niet weten waarom we dit soort users zouden moeten tolereren . We hebben niets aan regels als ze niet of selectief worden toegepast

Daarom vind ik een toelatingseis niet zon gek idee. Wil je mee posten verdiep je eens in de materie voordat je je ongefundeerde mening laat horen

Je hoeft van mij niet ' vuistdiep in de materie'' te zitten toen op zijn minst oprechte interesse en laat zien dat er de bereidheid is om zelf het vuile werk te doen

Mijn post is meer aan Yvonne gericht , voel je vrij om mijn post volledig te negeren :+

Oh ik zou de users juist aanmoedigingen om zoveel mogelijk te drinken, hoe meer alcohol ze in hun systeem hebben hoe groter de kans is dat ze tegen een ban aanlopen. So get fucked and YOLO er maar op los *O*
Ali, mooie post ^O^ Dit is BNW.
pi_201965193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ali, mooie post ^O^ Dit is BNW.
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden want het moet gezellig blijven met een mooi plaatje en veel drank op? Dit is een plek waar users met een enorm wantrouwen tov de overheid ongestoord hun misinformatie moeten kunnen verspreiden (aangemoedigd door de moderatie) want dat zijn pas de ware geinteresseerden?

Kijk het maakt me niets uit of mensen denken dat de aarde plat is, dat er aliens onder ons zijn of dat 9/11 een inside job was. Dat zijn onschuldige hersenkronkels waar verder niemand last van heeft. Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden.

Administrators en moderators op een discussieforum hebben wat dat betreft ook een verantwoordelijkheid!

Conspiracy Theories and What To Do About Them
quote:
In this article, Helmut K Anheier and Andrea Roemmele assess the threat that conspiracy theories pose to democratic societies and develop a mechanism to address the problem. This is the first part in a two-part debate on conspiracy theories. An counter-argument from Edward Knudsen will appear next week.

[..]
In de VS levert de complottheorie dat de Democraten gefraudeerd hebben tijdens de verkiezingen (naast de bestorming van het Capitool) al dit soort taferelen op:

twitter

Of dit over vaccins:

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2021 05:27:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201965324
niets

[ Bericht 98% gewijzigd door koosbasterd op 31-10-2021 21:53:05 ]
pi_201965879
quote:
15s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden want het moet gezellig blijven met een mooi plaatje en veel drank op? Dit is een plek waar users met een enorm wantrouwen tov de overheid ongestoord hun misinformatie moeten kunnen verspreiden (aangemoedigd door de moderatie) want dat zijn pas de ware geinteresseerden?

Kijk het maakt me niets uit of mensen denken dat de aarde plat is, dat er aliens onder ons zijn of dat 9/11 een inside job was. Dat zijn onschuldige hersenkronkels waar verder niemand last van heeft. Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden.

Administrators en moderators op een discussieforum hebben wat dat betreft ook een verantwoordelijkheid!

Conspiracy Theories and What To Do About Them
[..]
In de VS levert de complottheorie dat de Democraten gefraudeerd hebben tijdens de verkiezingen (naast de bestorming van het Capitool) al dit soort taferelen op:

[ twitter ]

Of dit over vaccins:

[ twitter ]
Ik denk dat het probleem jouw mentaliteit is. Je hebt het bijvoorbeeld over misinformatie, maar jij benadert afwijkende informatie op theologische wijze in plaats van intellectueel. Afwijkende informatie zie jij als dreiging, in plaats van iets dat wellicht waar zou kunnen zijn. Nee, het moet absoluut onwaar zijn, want het is niet wat ik geloof dat waar is of de autoriteiten zeggen dat waar is (en enkel zeggen, niet bewijzen). En tsja, mensen die de dupe worden van misinformatie. Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen door misinformatie van de MSM en de brave volgzamen die alles voor zoete koek slikten? Denk aan de Covid-paniek, denk aan de Irak-oorlog. Als kruisvaarder/jihadist voor het establishment heb je gewoon geen toegevoegde waarde voor dit subforum omdat je ten eerste niets nieuws toevoegt en ten tweede de daadwerkelijke interessante discussies ontspoort.

Het zou verder niet aan de mods of admins moeten zijn om informatie die jij en het establishment waar je voor simpt problematisch vinden te filteren of verwijderen. Juist die zaken moeten besproken kunnen worden want er is een grote kans dat er meer dan een kern van waarheid in zit (vandaar dat men er zo nerveus van wordt). BNW moet die plek blijven. Je hebt immers al NWS en POL waar je al je nog niet verjaarde waarheden kwijt kunt, en hou het hier bij gluren om de spoilers van de toekomst te zien.
pi_201968084
quote:

[..]
Dus users die kritiek hebben op complottheorieen en niet gezellig meegaan in de maalstroom van ongegronde meningen en beweringen die weinig met de realiteit te maken hebben tonen niet de juiste interesse en moeten geweerd worden
Users die zonder enige kennis van zaken hun gal komen spuwen EN niet de bereidheid tonen om bij te leren mogen van mij lekker wegblijven . Je hoeft wat mij betreft niet elke theorie aanhangen die hier besproken word . Zelfs wanneer groot deel van onderwerpen die hier besproken worden afwijst is dit prima, Maar wat ik wel op zijn mist verwacht is dat je het standpunt van een ander probeert te begrijpen en zelf het nodige werk verricht om je beter in de schoenen van een ander te plaatsen . Dit is wel een vereiste voor een bevorderlijke discussie

Ondanks dat ik nauwelijks in het verkiezingsfraude topic post, lees ik wel af en toe mee . En zie ik jouw post regelmatig voorbijkomen . In jouw beleving plaats jij info van betrouwbare onafhankelijke kwaliteitsjournalisten en is elke claim van verkiezingsfraude niet alleen tig keer geadresseerd maar ook ontkracht. Maar je vraagt je nooit af waarom de bronnen van de MSM hier niet serieus worden genomen

Omdat je zelf niet de moeite hebt genomen om te zien of er iets is als de MSM bestaat of dit puur een verzinsel is van de complotters/ conservatieven blijft men langs elkaar heen praten

Zelf heb ik gisteren een docu geplaatst genaamd "Monopoly: Een totaalplaatje van The Great Reset"
Zoals de titel doet vermoeden gaat het voornamelijk over the great reset, WEF maar ook de media komt hier uitgebreid aan bod , in de docu word geclaimed dat 90 tot 95 %de media die in Amerika geconsumeerd word afkomstig is van 6 mega cooperaties( ook in jouw ogen betrouwbare ''onafhankelijke kwaliteitskranten''/journalisten)

En zou je de bereidheid tonen om de docu te bekijken dan snap je ook beter waarom de media hier gezien word als de lange hand van de overheid en waarom er zoveel weerstand is voor alles wat van de MSM afkomstig is

Ik ga je nergens toe verplichten maar het zou een goede eerste stap zijn al is het maar om de ander beter te begrijpen) , mocht je van mening zijn , na het bekijken van de docu , dat er nog steeds geen MSM is . Dan mag je het gerust hier delen, denk alleen niet dat je de discussie zal winnen

De docu kan je hier vinden btw :BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #4
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201980911
quote:
Maar er zijn óók complottheorieen die wel degelijk invloed hebben op het maatschappelijke welzijn, die mensen verdelen, een gevaar op kunnen leveren voor bv de volksgezondheid of de democratie en waar wél mensen de dupe van worden
Not this bullshit again :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 1 november 2021 @ 09:45:01 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201981094
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Not this bullshit again :(
Vertel dat aan de huisartsen waarbij er een kogel door de ruit vliegt of er sprake is van brandstichting?

https://www.volkskrant.nl(...)natiedebat~bd0ff56c/
Huilen dan.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 10:56:08 #108
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201981919
quote:
BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.
Ik zie geen Feedback, ik zie één-tweetjes, ik zie op de man, ik zie wederom mensen die niets maar dan ook niet in BNW te maken hebben.

quote:
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen, maar strekt zich tevens uit naar getroll, lollig doen in serieuze topics, het aanvallen van topicstarters, 'pseudomodden' en ander sfeerverpestend gedrag.
quote:
Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
quote:
We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
We maken elkaar niet belachelijk. Als een user in SEX of R&P een bepaald probleem, interesse, fetisj of wat dan ook meldt, dan gaan we die persoon niet uitlachen of ridiculiseren. Oók niet in andere topics, slowchattopics of andere forums.

voorbeeld
• 'die X spoort niet. zie SEX. Heeft een of andere fetisj'
• 'Als je nog bewijs wilde dat X gek is; linkje'

We staan NIET toe dat groepen users stelselmatig een user afzeiken, affikken, stalken etc. Dergelijk pestgedrag is absoluut niet wenselijk!
Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.

Maar in OUD ga je niet roepen dat kinderen kut zijn
in PTA ga je ook niet roepen dat auto's kut zijn en vervuilend boeboeboe, je automerk klopt niet.
in POL durf je niks meer te zeggen, nou ja, jullie wel.
NWS is ook al kut boeboeboe
Je gaat ook niet puberaal in SEX lopen blaten of in F&F eggen dat je niet van planten houd .

Geen van jullie vertoont storend gedrag in andere fora (users) of in andermans forum (crew)
Nérgens, alleen hier.

Er wordt altijd gedacht dat 'anderen' FOK! verstoren. Maar júllie zijn het , het constante in de nek vliegen van ander denkenden of anders gelovigen is klaar.

Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"

Er is één mazzel, door hoogzwangere dochter en door mijn noodzakeijke afwezigheid bij tijden is er soms minder bezetting.
Zou ook met BNW gewoon moeten kunnen, MITS júllie je inhouden.

Oh en the usuals weten heus wel jullie zijn hè :Y

Dus, beste dames en heren, ik ga zo dadelijk de posts die niets met feedback te maken hebben verwijderen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:02:35 #109
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982015
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:05:01 #110
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]
Mwah, ik ben toentertijd met fysiek geweld bedreigd door een iemand met een permban. Hij en zijn organisatie zou mij wel weten te vinden enzo! :')
En er was een andere die een waslijst aan eisen had voor moderators; zo moest je altijd online zijn, nooit alcohol drinken als je online was, je moest vuistdiep in de materie en minstens een bepaald aantal nieuwe topics per dag zelf aanmaken gebaseerd op dingen die je op conspiracy-websites had gevonden enz enz enz.
}:|

pi_201982139
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
}:|
Ik kan net ff niet op z'n naam komen, was iets met een hoog gebouw of zo.
Was een behoorlijk onaangenaam figuur in ieder geval! _O-
  maandag 1 november 2021 @ 11:14:06 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201982190
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik zie geen Feedback, ik zie één-tweetjes, ik zie op de man, ik zie wederom mensen die niets maar dan ook niet in BNW te maken hebben.
[..]
[..]
[..]

Maar in OUD ga je niet roepen dat kinderen kut zijn
in PTA ga je ook niet roepen dat auto's kut zijn en vervuilend boeboeboe, je automerk klopt niet.
in POL durf je niks meer te zeggen, nou ja, jullie wel.
NWS is ook al kut boeboeboe
Je gaat ook niet puberaal in SEX lopen blaten of in F&F eggen dat je niet van planten houd .

Geen van jullie vertoont storend gedrag in andere fora (users) of in andermans forum (crew)
Nérgens, alleen hier.

Er wordt altijd gedacht dat 'anderen' FOK! verstoren. Maar júllie zijn het , het constante in de nek vliegen van ander denkenden of anders gelovigen is klaar.

Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"

Er is één mazzel, door hoogzwangere dochter en door mijn noodzakeijke afwezigheid bij tijden is er soms minder bezetting.
Zou ook met BNW gewoon moeten kunnen, MITS júllie je inhouden.

Oh en the usuals weten heus wel jullie zijn hè :Y

Dus, beste dames en heren, ik ga zo dadelijk de posts die niets met feedback te maken hebben verwijderen.
Wat leuk en spannend, je wordt binnenkort oma. Proficiat!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:19:58 #113
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982255
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat leuk en spannend, je wordt binnenkort oma. Proficiat!
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop :'(
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.

Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden :'(

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:20:14 #114
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982258
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik kan net ff niet op z'n naam komen, was iets met een hoog gebouw of zo.
Was een behoorlijk onaangenaam figuur in ieder geval! _O-
Flat :')

pi_201982284
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Flat :')
_O- Zoiets! :D

Maar hee: dit is geen SC he! :T ;)
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:26:05 #116
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982316
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:22 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Zoiets! :D

Maar hee: dit is geen SC he! :T ;)
Ik pak zo koffie en ga de geen-FB posts toch weghalen dus je zit safe ;)

maandag 1 november 2021 @ 11:26:05 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201982317
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop :'(
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.

Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden :'(
Laat dat modderen dan maar even voor wat het is, andere dingen aan je hoofd wat veel belangrijker zijn maar ook genieten van de eerste dagen van je nieuwe kleinkind. Hopelijk gaat het allemaal goed met je dochter en de kleine.

Mocht het de spuigaten uitlopen hier dan grijpt Lav wel in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201982345
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 11:26 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik pak zo koffie en ga de geen-FB posts toch weghalen dus je zit safe ;)
_O- Ahhhhh! :D

Dus we mogen nu ff lekker spammen! *O*
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:29:25 #119
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982359
Kijk mensuh, zo kun je ook met elkaar om gaan *O*

pi_201982431
Als de boel toch opgeschoond gaat worden! *O*

Admin maandag 1 november 2021 @ 11:37:34 #121
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201982477
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]
Ik denk dat dat in de reguliere topics moet, dan zijn The Usuals even ene dag zoet.

pi_201983078
Gefeliciteerd met je dochter, spannend hoor.

ff vraagje tussendoor: had diverse tr’s gezet ivm niet bijdragende post ban “ the usuals” maar niet het idee dat er iets mee gebeurd is verder. Misschien druk weekend en geen tijd gehad(lavv) dus bij deze toch de vraag.

Zoals je zelf al aangaf gaat het onverminderd door, en hoewel ik er heen voorstander van ben, is het misschien toch niet beter die 6 á 7 mensen puur op bnw te weren? Gebed zonder end zo…
  Admin maandag 1 november 2021 @ 12:52:34 #123
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983353
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:26 schreef Emmerdeur het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter, spannend hoor.

ff vraagje tussendoor: had diverse tr’s gezet ivm niet bijdragende post ban “ the usuals” maar niet het idee dat er iets mee gebeurd is verder. Misschien druk weekend en geen tijd gehad(lavv) dus bij deze toch de vraag.

Zoals je zelf al aangaf gaat het onverminderd door, en hoewel ik er heen voorstander van ben, is het misschien toch niet beter die 6 á 7 mensen puur op bnw te weren? Gebed zonder end zo…
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 11:52 schreef Danny het volgende:

Wat is een topicreport (TR)?
Met een TR wijs je onze moderators op een topic waar in jouw ogen iets mis gaat. Je kunt daarbij vertellen wat jij denkt dat er mis gaat en de moderators zullen daar dan een blik op werpen. Als zij vinden dat er inderdaad iets gebeurt dat niet wenselijk is of niet volgens de regels is kunnen zij ingrijpen. Dat kan zichtbaar zijn (bv door posts te verwijderen en/of een modbreak te plaatsen) of onzichtbaar (door posts te verwijderen die je nog niet gezien had, door de user(s) in kwestie aan te spreken of door een ban te zetten bijvoorbeeld).

Wat is een topicreport NIET?
Een topicreport is geen magisch middel waarbij de crew ingrijpt omdat jij vindt dat dat zou moeten. De crew bekijkt de situatie zo objectief en neutraal mogelijk en neemt onder meer de context in ogenschouw. Het kan dus zo zijn dat er verder op jouw TR geen directe of voor jou zichtbare actie wordt ondernomen. Dat betekent niet dat we je negeren of je melding niet serieus nemen, maar puur dat er op basis van alle meewegende factoren geen reden was om in te grijpen, of er geen reden was ZICHTBAAR in te grijpen.

Belangrijk is dus
- We waarderen je serieuze topicreport en hebben ze ook echt nodig om ons werk makkelijker - of zelfs überhaupt mogelijk - te maken
- We bekijken het topic of de post zodra we daaraan toe komen
- Als we het nodig vinden grijpen we in, als we het niet nodig vinden grijpen we uiteraard NIET in
- We kunnen helaas niet op elke TR persoonlijk in gaan. Dat zou in veel gevallen een dagtaak an sich worden
Ik heb helaas de Tr's niet gezien, en kan je niet beantwoorden .
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen :)

Admin maandag 1 november 2021 @ 12:54:13 #124
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983375
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 09:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vertel dat aan de huisartsen waarbij er een kogel door de ruit vliegt of er sprake is van brandstichting?

https://www.volkskrant.nl(...)natiedebat~bd0ff56c/
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?

pi_201983551
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
[..]
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen :)
Preventief is misschien niet goede woord.
Als ik me niet aan regels houd of misdraag op ONZ krijg ik daar ook n ban voor op alleen ONZ. Waarom gebeurt dat hier niet na herhaaldelijk erop wijzen en maar doorgaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2021 13:27:51 ]
  Admin maandag 1 november 2021 @ 13:32:16 #126
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983710
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:18 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Preventief is misschien niet goede woord.
Als ik me niet aan regels houd of misdraag op ONZ krijg ik daar ook n ban voor op alleen ONZ. Waarom gebeurt dat hier niet na herhaaldelijk erop wijzen en maar doorgaan?
Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeld :)

pi_201983757
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeld :)
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.

ff iets anders, wanneer zet je je zelf in het zonnetje in med? :9 wel verdiend voor alle inspanning hier nl. 🙂
  Admin maandag 1 november 2021 @ 13:44:19 #128
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201983853
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.

ff iets anders, wanneer zet je je zelf in het zonnetje in med? :9 wel verdiend voor alle inspanning hier nl. 🙂
Dan moet je me op m'n bruine ogen geloven :)

En nee joh, zoiets echt niet :@

pi_201983983
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:

[..]
[..]
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder

Een simpele oproep om maar lief tegen elkaar te doen zal daarbij weinig helpen

Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan

Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek

En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest }:|
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 14:07:02 #130
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201984058
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder

Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan

Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek

En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest }:|
Ik heb geen 3, 4 mods :'(

Ik begrijp je post ^O^
En ondanks dat ik erbij blijf dat mensen liever tegen elkaar moeten doen ( overal) zie ik héus het probleem, en ik veeg en poets me écht rot.
Lav ook.
Maar om anderen te laten begrijpen wát ik doe en vooral waarom is een zeer tijdrovende zooi.

Admin maandag 1 november 2021 @ 14:09:43 #131
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201984076
Gewoon even een voorbeeld:
BNW / COVID19- #159 Bril kopen.

Ik open argeloos dit topic, lees de eerste posts en ben er alweer klaar mee.
Ik heb echt het gevoel of ik in een peuterschool aan het werk ben :{

pi_201985848
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]
Fake bewbs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201985945
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
Fake bewbs.
De ene zit vol met Pfizer, de ander met Morderna! :Y
pi_201986032
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201986168
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
_O- :D

Gewoon een kwestie van voelen! ;) De ene voelt stijver aan dan de andere! :T
  maandag 1 november 2021 @ 16:25:41 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201986180
quote:

[..]
Ey maat dat is mijn tekst.
Huilen dan.
pi_201986740
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Het straalt wel af op BNW.

Overigens denk ik niet dat dat terecht is, maar het is wel de tendens.
Incelfrikandel
  Admin maandag 1 november 2021 @ 17:25:17 #138
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201986941
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet hier veel te hard om lachen.

Admin maandag 1 november 2021 @ 17:25:59 #139
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201986952
quote:

[..]
_O-

pi_201987079
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:25 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- :D

Gewoon een kwestie van voelen! ;) De ene voelt stijver aan dan de andere! :T
Aha! Ik ga vanavond mn buurvrouw vriendelijk vragen als ze deel van een wetenschaapelijk onderzoek wil meedoen. I'll call you in for a second opinion if you like.
pi_201987480
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 14:09 schreef yvonne het volgende:
Gewoon even een voorbeeld:
BNW / COVID19- #159 Bril kopen.

Ik open argeloos dit topic, lees de eerste posts en ben er alweer klaar mee.
Ik heb echt het gevoel of ik in een peuterschool aan het werk ben :{
Nounou voorbereiding op kleinkinderen :)
Dikke proficiat trouwens !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:25:44 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_201987712
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nee, echt niet ook nog weg gaan. Je bent een waardevolle BNW-user en we willen je niet kwijt.
Wat betreft de tr's, daar wordt echt goed naar gekeken en die worden behandeld. Niet altijd zichtbaar voor de users, maar er wordt veel verwijderd waar verder geen ruchtbaarheid aan gegeven wordt, geen enkele tr wordt overgeslagen. En degenen die over de BNW-schreef gaan merken dat aan o.a. hun notes.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:28:58 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_201987742
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het straalt wel af op BNW.

Overigens denk ik niet dat dat terecht is, maar het is wel de tendens.
En het is intens smerig dat sommigen denken dat dit allemaal maar moet kunnen op bnw. Want "Het zijn die gekkies, dus treiteren en zuigen maar'.
pi_201987795
quote:

Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt :')
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 18:40:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:44:23 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_201987938
quote:
15s.gif Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt :')
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.
pi_201987973
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.

En het belachelijk maken van het vragen naar bronnen door de admin:

quote:

Waarom is er in BNW geen eis (zoals in alle andere subforums) dat beweringen onderbouwd moeten worden met degelijke bronnen? Waarom kunnen hier continu bewijzen ergens voor afgedaan worden met de bewering dat de 'MSM' in de grond onbetrouwbaar zijn? Dan help je mee met het aanmoedigen van disinformatie.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 18:59:21 ]
  maandag 1 november 2021 @ 18:55:16 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201988043
quote:
Kortom, je geeft dus nu openlijk toe dat je keiharde censuur wilt voor andersdenkenden. Immers, je ziet vermeende "disinformatie" als een probleem.
quote:
En in deze laatste zin schilder je nu ook weer andersdenkenden indirect af als potentieel gevaarlijk. Het is het product van jouw eigen belevingswereld waarin je er heilig van overtuigt bent dat jij zelf alle vermeende feiten en waarheden in pacht hebt en iedereen die andere visies omarmd moet met argusogen worden bekeken. Dit is dus het polariserende resultaat van de MSM-fuik. Constant je maar voeden met nieuws, artikelen, filmpjes en tweets die je bang maken voor en opstoken tegen andersdenkenden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Admin maandag 1 november 2021 @ 18:59:09 #148
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201988082
quote:

Verder gaat alles goed met je ja?
Maak me nu toch wel zorgen.

Admin maandag 1 november 2021 @ 18:59:22 #149
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201988085
En verder puhlease zeg.

pi_201988120
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 18:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Verder gaat alles goed met je ja?
Maak me nu toch wel zorgen.
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 18:59 schreef yvonne het volgende:
En verder puhlease zeg.
Goed onderbouwde reacties wel :')
  Admin maandag 1 november 2021 @ 19:05:56 #151
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201988155
quote:
81s.gif Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[..]
Waarom is er in BNW geen eis (zoals in alle andere subforums) dat beweringen onderbouwd moeten worden met degelijke bronnen? Waarom kunnen hier continu bewijzen ergens voor afgedaan worden met de bewering dat de 'MSM' in de grond onbetrouwbaar zijn? Dan help je mee met het aanmoedigen van disinformatie.

Wat zijn degelijke bronnen precies?

pi_201988163
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 19:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat zijn degelijke bronnen precies?
Bronnen die met verifieerbare feiten komen.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 19:09:09 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_201988187
quote:
81s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Goed onderbouwde reactie wel :')
Wat boeit jou eigenlijk zo in BNW dat je meent hier iedereen maar af te kunnen fakkelen? Waarom lees je niet gewoon het nieuws sec en houdt het daar bij? En laat de users die er anders tegenaan kijken met rust met je beledigende posts.
Lees ook nog eens goed de OP. Dan leer je misschien nog waar het hier op BNW over gaat. Hier is ruimte voor iedereen, mits fatsoenlijk. En kom van je morele high horse af, want je hebt net zo min als iedereen hier de wijsheid in pacht.
pi_201988203
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Wat boeit jou eigenlijk zo in BNW dat je meent hier iedereen maar af te kunnen fakkelen? Waarom lees je niet gewoon het nieuws sec en houdt het daar bij? En laat de users die er anders tegenaan kijken met rust met je beledigende posts.
Lees ook nog eens goed de OP. Dan leer je misschien nog waar het hier op BNW over gaat. Hier is ruimte voor iedereen, mits fatsoenlijk. En kom van je morele high horse af, want je hebt net zo min als iedereen hier de wijsheid in pacht.
Wie fakkel ik af en wie beledig ik?
  Admin maandag 1 november 2021 @ 19:13:43 #155
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201988242
quote:
81s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
Goed onderbouwde reacties wel :')
En trouwens, er staan in de topiclijst nog 778667967956876587 andere complottheorieën, deze hebben wel je goedkeuring of wat wil je nou dat we concreet doen?

Moderator maandag 1 november 2021 @ 19:17:00 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_201988274
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2021 19:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wie fakkel ik af en wie beledig ik?
Kom kom, nu niet doen alsof je het niet begrijpt dame.
pi_201988310
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef yvonne het volgende:

[..]
En trouwens, er staan in de topiclijst nog 778667967956876587 andere complottheorieën, deze hebben wel je goedkeuring of wat wil je nou dat we concreet doen?
Klopt het verschil is dat die theorieen geen invloed hebben op het maatschappelijk welzijn dat heb ik al eerder uitgelegd. Het is niet voor niets dat twee ervan daar wel toe leiden. Mss lenen deze topics zich gewoon niet zo om 'gezellig' over te kunnen keuvelen zonder dat er een debat over plaatsvindt met degelijke bronnen?
pi_201988320
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Kom kom, nu niet doen alsof je het niet begrijpt dame.
Wat is er beledigend aan de feiten vaststellen over maatregelen van de moderatie?
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 19:27:16 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_201988378
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2021 19:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat is er beledigend aan de feiten vaststellen over maatregelen van de moderatie?
Feiten. Toe maar. Waarom kom je eigenlijk op BNW als je het tot in je merg haat? Als ik een topic zie waar ik niets mee heb ga ik daar niet posten of lezen, waarom zou ik? En ik ga zeker niet de users die wél wat met die onderwerpen hebben-in dit geval BNW- affakkelen.
pi_201988388
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Feiten. Toe maar. Waarom kom je eigenlijk op BNW als je het tot in je merg haat? Als ik een topic zie waar ik niets mee heb ga ik daar niet posten of lezen, waarom zou ik? En ik ga zeker niet de users die wél wat met die onderwerpen hebben-in dit geval BNW- affakkelen.
Hoe kom je erbij dat ik BNW tot in de merg haat :?
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 19:28:59 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_201988395
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2021 19:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hoe kom jer erbij dat ik BNW tot in de merg haat :?
Ah, de onschuld spelen :D :+
pi_201988401
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ah aannames :')
pi_201988402
quote:
81s.gif Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[..]

Wat wel of niet 'disinformatie/misinformatie' is, ook 'n kwestie van perceptie is.

*Mensen die alles van de 9/11 (bvb) verhaaltjes geloven kan ik echt niet serieus nemen
pi_201988438
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Wat wel of niet 'disinformatie/misinformatie' is, ook 'n kwestie van perceptie is.

*Mensen die alles van de 9/11 (bvb) verhaaltjes geloven kan ik echt niet serieus nemen

Dat kan idd en daarom moet er juist wél een debat plaatsvinden en moeten users niet ontmoedigd worden door de moderatie.
  maandag 1 november 2021 @ 19:32:25 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201988443
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2021 19:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik BNW tot in de merg haat :?
In BNW mag je sinds kort alleen maar met de bubbel meegaan, anders haat je het 'tot in je merg' of ben je uitermate beledigend. Dat jij dat helemaal nooit bent zegt wel iets over de weg die men op dit forum is ingeslagen. Ik wil er nog wel eens vol emotie met gestrekt been ingaan, maar jij doet dat nooit en dan nog is het niet goed. 'Je hoort hier niet, ga weg!'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 november 2021 @ 19:34:13 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201988478
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Laat anders een stuk zien waar Kijkertje dat doet, dat maakt de discussie wat makkelijker.
pi_201988539
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat kan idd en daarom moet er juist wél een debat plaatsvinden en moeten users niet ontmoedigd worden door de moderatie.
OK -zou mooi zijn als we allemaal kunnen rustig in COR/NWS/POL enz. dan gaan posten.
  maandag 1 november 2021 @ 19:42:38 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201988623
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:37 schreef Tingo het volgende:

[..]
OK -zou mooi zijn als we allemaal kunnen rustig in COR/NWS/POL enz. dan gaan posten.
Van mij mag je, maar je wordt dan alsnog geacht een discussie aan te gaan en/of argumenten met bronnen aan te dragen.
pi_201988688
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
In BNW mag je sinds kort alleen maar met de bubbel meegaan, anders haat je het 'tot in je merg' of ben je uitermate beledigend. Dat jij dat helemaal nooit bent zegt wel iets over de weg die men op dit forum is ingeslagen. Ik wil er nog wel eens vol emotie met gestrekt been ingaan, maar jij doet dat nooit en dan nog is het niet goed. 'Je hoort hier niet, ga weg!'
Sterker nog een post van EchteLiberaal die precies hetzelfde zei als jij hier werd verwijderd 'omdat het geen feedback' was terwijl allerlei posts met kritiek op mij mogen blijven staan en blijkbaar wel feedback zijn.
pi_201988689
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Van mij mag je, maar je wordt dan alsnog geacht een discussie aan te gaan en/of argumenten met bronnen aan te dragen.
Veel zin in discussie te gaan met provax/journaal papagaaien heb ik niet, daarom zit ik liever hier.
pi_201988711
quote:
6s.gif Op maandag 1 november 2021 19:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Klopt het verschil is dat die theorieen geen invloed hebben op het maatschappelijk welzijn dat heb ik al eerder uitgelegd. Het is niet voor niets dat twee ervan daar wel toe leiden. Mss lenen deze topics zich gewoon niet zo om 'gezellig' over te kunnen keuvelen zonder dat er een debat over plaatsvindt met degelijke bronnen?
Verwar het maatschappelijk welzijn niet met jouw persoonlijk welzijn.

Ik zou zelfs willen beweren dat juist BNW een maatschappelijke functie bekleedt omdat het de gevestigde orde "audit", door alternatieve informatie mee te nemen en te beoordelen. Het is bijzonder naïef om er van uit te gaan dat de "geverifieerde" informatie uit "betrouwbare" bronnen vanzelfsprekend correct is. Er wordt een hoop beweerd in de MSM, maar weinig daadwerkelijk bewezen. En uiteraard wordt er verwezen naar "experts", die de titel blijven behouden ook al zitten ze er constant naast.

Maar boven alles, is het belangrijk dat ook alternatieve informatie wordt behandeld omdat het verschillende dingen kan doen. Zo kan het de leugens van de politiek, multinationals of wat dan ook weergeven. Het kan tot een nodige koerswijziging leiden omdat de "officiële" en "geverifieerde" informatie beperkt was. Maar het belangrijkste is, dat mensen tot hun eigen conclusies kunnen komen. Sommigen laten dat graag uitbesteden, en vertrouwen op fact-checkers of ze lezen nieuws doordrenkt met bijvoegelijke naamwoorden om er zeker van te zijn dat de juiste emoties worden opgewekt. Anderen, zoals mensen die BNW een warm hart toedragen, nemen alle informatie tot zich en proberen conclusies te vormen die passen in het observeerbare, in plaats van het gedicteerde. De wetenschappelijke methode zeg maar.

Als de alternatieve informatie overtuigender is dan het door de politiek en MSM gedicteerde, waarom moet het probleem bij BNW liggen en niet bij de (wellicht) onjuiste/incomplete informatie van de gevestigde orde? Waarom is BNW per definitie fout? Mij lijkt het dat iemand alleen vergaande censuur van afwijkende informatie wil omdat ze ergens weten dat wat zij geloven op z'n minst discutabel is, als het al niet ronduit kwaadaardig is.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 19:47:35 #172
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201988725
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Sterker nog een post van EchteLiberaal die precies hetzelfde zei als jij hier werd verwijderd 'omdat het geen feedback' was terwijl allerlei posts met kritiek op mij mogen blijven staan en blijkbaar wel feedback zijn.
Nee hoor, maar ik heb nog geen tijd, zin, motivatie, goddelijke interventie.

pi_201988790
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:47 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee hoor, maar ik heb nog geen tijd, zin, motivatie, goddelijke interventie.
Jawel hoor dat was deze post
  maandag 1 november 2021 @ 19:59:46 #174
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201988986
Allerlei topics over censuur bij social media, zelf het maar al te graag willen toepassen bij enige kritiek. ;)
pi_201989017
quote:
Disinformatie? Het is desinformatie of misinformatie; disinformation is de engelse versie. Verbeter me als ik het fout heb.

Maar, wat jij zegt betekent in feite dat je voor wil schrijven wat men mag zeggen of schrijven. Echter, ook de wetenschap kan het fout hebben en heeft dat vaak genoeg gehad, compleet met bewijs en al.
Zeker als het gevoerde beleid een mix van politiek en wetenschap is, en de wetenschap het simpelweg ook nog niet weet is twijfel niet per definitie gelijk te stellen aan desinformatie.

Bijvoorbeeld de meningen over het aantal gevaccineerden op IC's. Sommigen zeggen dat het vrijwel uitsluitend ongevaccineerden zijn. Anderen weer dat het vrijwel uitsluitend gevaccineerden zijn. Weet jij het? Beschik jij over bronnen die de absolute waarheid melden en dat ook kunnen aan tonen?

Of vind je in feite dat jouw mening de juiste is en dat andere meningen 'dus' desinformatie zijn?

Serieuzer vind ik de 'conclusie' dat het mogen uiten van afwijkende meningen leidt tot extremistische misdragingen. Heb je daar bronnen voor die dat aantonen?
Met dit soort opvattingen excuseer je in feite de daders: 'ja ze kunnen er niks aan doen, ze werden er door aangezet'.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 20:04:41 #176
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_201989092
quote:
6s.gif Op maandag 1 november 2021 19:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jawel hoor dat was deze post
Ga je nu ok al over m'n tijd :o
Ik zeg dat ik verder nog geen tijd, zin, what not heb.

pi_201989136
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:59 schreef Vis1980 het volgende:
Allerlei topics over censuur bij social media, zelf het maar al te graag willen toepassen bij enige kritiek. ;)
Optreden tegen verbale misdraging is niet hetzelfde als censuur.
  maandag 1 november 2021 @ 20:08:28 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201989172
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef iteejer het volgende:

[..]
Zoals het geval bij social media...
  maandag 1 november 2021 @ 20:17:43 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201989345
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef iteejer het volgende:

[..]
Je bedoelt optreden tegen andersdenkenden of onwelgevallige informatie? Dat is namelijk de tendens die ik bespeur (en waarvan ik denk dat Vis hem probeert te benoemen) bij een aantal users hier: mensen moeten vooral wegblijven, en het aandragen van informatie door de users die vooral moeten wegblijven wordt direct afgedaan als trollen.
Huilen dan.
pi_201989524
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je bedoelt optreden tegen andersdenkenden of onwelgevallige informatie? Dat is namelijk de tendens die ik bespeur bij een aantal users hier: mensen moeten vooral wegblijven, en het aandragen van informatie door de users die vooral moeten wegblijven wordt direct afgedaan als trollen.
Inderdaad worden veel meningen die niet mainstream zijn maar al te vaak afgedaan als onwelgevallig, en worden andersdenkenden afgeschilderd als trollen. Daarom hebben we BNW :)

Maar ondanks dat hebben we hier te maken met lieden die het als een bijna missionaire roeping beschouwen om wat er ook gezegd wordt proberen te weerleggen en de eigen mening op te dringen. Een mening die niet zozeer een mening of inzicht in de materie weerspiegelt, maar vooral een 'geloof wat de mainstream zegt'.

En zeker als dat op een manier gebeurt die de indruk wekt dat de ander niet serieus genomen wordt, vervormt dat de discussie tot een persoonlijke kruistocht. En dat kan ook anders. Want dat is domweg strontvervelend op den duur :)
  maandag 1 november 2021 @ 20:39:52 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201989596
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:34 schreef iteejer het volgende:

[..]
Inderdaad worden veel meningen die niet mainstream zijn maar al te vaak afgedaan als onwelgevallig, en worden andersdenkenden afgeschilderd als trollen. Daarom hebben we BNW :)

Maar ondanks dat hebben we hier te maken met lieden die het als een bijna missionaire roeping beschouwen om wat er ook gezegd wordt proberen te weerleggen en de eigen mening op te dringen. Een mening die niet zozeer een mening of inzicht in de materie weerspiegelt, maar vooral een 'geloof wat de mainstream zegt'.

En zeker als dat op een manier gebeurt die de indruk wekt dat de ander niet serieus genomen wordt, vervormt dat de discussie tot een persoonlijke kruistocht. En dat kan ook anders. Want dat is domweg strontvervelend op den duur :)
Ik vind het nogal eenzijdig, aangezien 'mensen die geloven wat de mainstream zegt' niet eens een aanwijsbare groep is, daarnaast bedoeld om deze mensen belachelijk te maken vanaf startpunt. Dat is echt niet iets wat alleen maar aan de bezoekers is toe te schrijven, aangezien BNW-ers zelf daar hard aan meedoen. Het komt over alsof deze groep een soort safe haven hebben, waarbij men iedereen voor van alles mag uitmaken, maar je daar dan inhoudelijk niet op mag ingaan.
  maandag 1 november 2021 @ 20:44:48 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201989677
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, dit is niet waar. Ik ben het geregeld oneens met anderen hier. Maar er is een verschil tussen een meningsverschil en denken dat bepaalde meningen gewoon gecensureerd moeten worden omdat deze zogenaamd een gevaar voor de maatschappij vormen. Of een variant die we daar ook wel op zien is de constante drang om anderen te pushen en te dwingen om bewijs omtrent een theorie te laten zien.
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je bedoelt optreden tegen andersdenkenden of onwelgevallige informatie? Dat is namelijk de tendens die ik bespeur bij een aantal users hier: mensen moeten vooral wegblijven, en het aandragen van informatie door de users die vooral moeten wegblijven wordt direct afgedaan als trollen.
Jij hebt openlijk toegegeven dat je hier actief bent om te vechten tegen visies die jij als onzin interpreteert. Dit omdat je bang was dat mensen die meelezen misschien zouden gaan denken dat er wat in zou zitten. En er is van jou ook een tijdje terug nog een post geweest (inmiddels verwijderd) waarin je kwam vermelden dat je eventjes op het de ramen van 'het verblijf van de aapjes' wilde komen slaan om te zien wat de reacties waren. Dit is dus precies het hele issue.

En dan kan er nu wel gejammerd worden dat er nu in BNW geen dissent wordt toegestaan, maar dit is vrij huichelachtig. Want juist de users die hier nu om jammeren willen anderen het liefst gecensureerd zien worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201989685
Ah de hulptroepen worden erbij gehaald?

quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:01 schreef iteejer het volgende:

[..]
Disinformatie? Het is desinformatie of misinformatie; disinformation is de engelse versie. Verbeter me als ik het fout heb.
Je hebt gelijk, ik lees dan ook veel engelstalige artikelen.
quote:
Maar, wat jij zegt betekent in feite dat je voor wil schrijven wat men mag zeggen of schrijven. Echter, ook de wetenschap kan het fout hebben en heeft dat vaak genoeg gehad, compleet met bewijs en al.
Zeker als het gevoerde beleid een mix van politiek en wetenschap is, en de wetenschap het simpelweg ook nog niet weet is twijfel niet per definitie gelijk te stellen aan desinformatie.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat het weerspreken ervan niet ontmoedigd moet worden. Natuurlijk maakt de wetenschap ook fouten alleen worden die vanzelf hersteld door verder onderzoek (de wetenschappelijke methode). Daarom worden artikelen ook altijd eerst door andere wetenschappers getoetst.

quote:
Bijvoorbeeld de meningen over het aantal gevaccineerden op IC's. Sommigen zeggen dat het vrijwel uitsluitend ongevaccineerden zijn. Anderen weer dat het vrijwel uitsluitend gevaccineerden zijn. Weet jij het? Beschik jij over bronnen die de absolute waarheid melden en dat ook kunnen aan tonen?
Hier in Nederland weet ik niet maar in de VS is daar wel onderzoek naar gedaan en ja dat bleken vnl ongevaccineerden te zijn. Zijn die niet inbetrouwbaar?

quote:
Of vind je in feite dat jouw mening de juiste is en dat andere meningen 'dus' desinformatie zijn?
Natuurlijk niet. Maar het ontmoedigen van het weerspreken van meningen met feiten lijkt me iig niet gewenst in dit soort belangrijke maatschappelijke vraagstukken.

quote:
Serieuzer vind ik de 'conclusie' dat het mogen uiten van afwijkende meningen leidt tot extremistische misdragingen. Heb je daar bronnen voor die dat aantonen?
Met dit soort opvattingen excuseer je in feite de daders: 'ja ze kunnen er niks aan doen, ze werden er door aangezet'.
Desinformatie kan leiden tot een gevaar voor de volksgezondheid/democratie. Ik volg vooral de Amerikaanse politiek waar desinformatie bv tot een gevaar voor de democratie heeft geleid dankzij Trump (zijn onwettige pogingen een verkiezingsuitslag te beinvloeden met desinformatie). Desinformatie mbt vaccins zorgt voor veel ongevaccineerden en kan dus een gevaar voor de volksgezondheid worden. Het gaat niet alleen om incidentele extremistische uitwassen he!

Begrijp me goed: het enige wat ik vraag is dat er in BNW niet actief ontmoedigd wordt om met feiten te komen en dat mensen die dat wel doen niet welkom zijn met het argument dat ze BNW zouden haten omdat ze niet meegaan in het 'gezellig' keuvelen over complottheorieen en het posten van je reinste onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 21:01:26 ]
pi_201989905
Wat zal Yvonne spijt hebben dat ze hier is teruggekeerd _O-
  maandag 1 november 2021 @ 21:02:38 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201990048
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 20:45 schreef Kijkertje het volgende:
Desinformatie kan leiden tot een gevaar voor de volksgezondheid/democratie. Ik volg vooral de Amerikaanse politiek waar desinformatie bv tot een gevaar voor de democratie heeft geleid dankzij Trump (zijn onwettige pogingen een verkiezingsuitslag te beinvloeden met desinformatie). Desinformatie mbt vaccins zorgt voor veel ongevaccineerden en kan dus een gevaar voor de volksgezondheid worden. Het gaat niet alleen om incidentele extremistische uitwassen he!
Gevaar voor de volksgezondheid, haha. Heb je er ooit bij stil gestaan dat sommigen zich misschien gewoon niet willen laten vaccineren en dat dit niets te maken heeft met zogenaamde desinformatie? Weer trek je het allemaal over een soort binair frame van: juist/onjuist. En degenen die vermeend onjuiste informatie omarmen (desinformatie) zijn dan een potentieel gevaar voor de democratie en/of de volksgezondheid.

Goh, wat zit jij er diep in zeg. Heb jij überhaupt nog wel mensen in je leven die een andere mening hebben over zaken dan jij? Het zou me niet verbazen als je ze allemaal al hebt aangegeven bij de AIVD.
pi_201990077
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind het nogal eenzijdig, aangezien 'mensen die geloven wat de mainstream zegt' niet eens een aanwijsbare groep is, daarnaast bedoeld om deze mensen belachelijk te maken vanaf startpunt. Dat is echt niet iets wat alleen maar aan de bezoekers is toe te schrijven, aangezien BNW-ers zelf daar hard aan meedoen. Het komt over alsof deze groep een soort safe haven hebben, waarbij men iedereen voor van alles mag uitmaken, maar je daar dan inhoudelijk niet op mag ingaan.
Wat jij beschijft is wat je krijgt als de ondertoon kleinerend en vermanend is.
Dan wordt het persoonlijk. Van beide kanten.
Als een user écht geinteresseerd is in BNW discussies gaat die niet badinerend en ridiculiserend te keer. Lijkt mij :)
pi_201990118
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:04 schreef iteejer het volgende:

[..]
Als een user écht geinteresseerd is in BNW discussies gaat die niet badinerend en ridiculiserend te keer. Lijkt mij :)
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gevaar voor de volksgezondheid, haha. Heb je er ooit bij stil gestaan dat sommigen zich misschien gewoon niet willen laten vaccineren en dat dit niets te maken heeft met zogenaamde desinformatie? Weer trek je het allemaal over een soort binair frame van: juist/onjuist. En degenen die vermeend onjuiste informatie omarmen (desinformatie) zijn dan een potentieel gevaar voor de democratie en/of de volksgezondheid.

Goh, wat zit jij er diep in zeg. Heb jij überhaupt nog wel mensen in je leven die een andere mening hebben over zaken dan jij? Het zou me niet verbazen als je ze allemaal al hebt aangegeven bij de AIVD.
Vind je dit niet persoonlijk worden?
  maandag 1 november 2021 @ 21:09:53 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201990183
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, dit is niet waar. Ik ben het geregeld oneens met anderen hier. Maar er is een verschil tussen een meningsverschil en denken dat bepaalde meningen gewoon gecensureerd moeten worden omdat deze zogenaamd een gevaar voor de maatschappij vormen. Of een variant die we daar ook wel op zien is de constante drang om anderen te pushen en te dwingen om bewijs omtrent een theorie te laten zien.
Ik zie geen verschil met dagelijks verkondigen dat mensen die zich laten vaccineren een gevaar voor de mensheid zijn. Beide beweringen zijn niet tegen de regels, óf ze zijn het allebei.

Uiteraard binnen de regels, waarbij schelden en op de man spelen aangepakt wordt, verder zie ik echt geen reden om weerleggingen systematisch tegen te gaan. Ja, ik ga wel eens te ver, dat geef ik ook altijd toe en Howard ook jij bent wel eens te ver gegaan. Dat is toch prima als daarop gemodereerd wordt, maar ik zie niet in waarom je ook nog eens op mening zou moeten modereren.
pi_201990214
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 20:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ah de hulptroepen worden erbij gehaald?
Sorry, maar hiermee diskwalificeer je je als gesprekspartner voor mij.
Dit is exact het badinerende en kleinerende waarmee discussies hier persoonlijk en verzuurd worden.
En dat is NIET waarvoor BNW bedoeld is.
  maandag 1 november 2021 @ 21:12:55 #190
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201990231
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:04 schreef iteejer het volgende:

[..]
Helaas geldt dit voor bijna iedereen in BNW, als iedereen die zich daar schuldig aan maakt vandaag gebanned wordt, zal er werkelijk bijna niemand zijn die dan nog in BNW mag posten. Ook heel veel 'geïnteresseerden' (wat dat ook is, want erop klikken is al het bewijs van interesse) maken zich schuldig aan een kleinerende ondertoon. Dat is iets dat je per post bekijkt en niet per 'kant van de mening', toch? Of we moeten overgaan op preventief bannen.
pi_201990239
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nee, echt niet ook nog weg gaan. Je bent een waardevolle BNW-user en we willen je niet kwijt.
Wat betreft de tr's, daar wordt echt goed naar gekeken en die worden behandeld. Niet altijd zichtbaar voor de users, maar er wordt veel verwijderd waar verder geen ruchtbaarheid aan gegeven wordt, geen enkele tr wordt overgeslagen. En degenen die over de BNW-schreef gaan merken dat aan o.a. hun notes.
Ben niet van plan weg te gaan hoor maar als ik de onderstaande reacties zie ga ik weer twijfelen :') . Wel denk ik wel dat er extra hulptroepen nodig zijn om dit in goede banen banen te leidden . Had superhartje nog een lijst namen doorgegeven met , in mijn ogen, geschikte kandidaten voor de positie moderator . Maar heb geen idee wat hiermee gebeurd is

Jij bent hier in je eentje en kan ook niet 24 uur per dag online zijn. Yvonne is oma geworden, gefeliciteerd nog( ben een beetje laat maar ben je niet vergeten :@ ) maar die heeft ook niet de tijd om hier heel de dag de komen vegen

Dat er op dit moment geen moderators beschikbaar zijn betekend niet dat ze niet gerekruteerd kunnen worden
pi_201990243
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:11 schreef iteejer het volgende:

[..]
Sorry, maar hiermee diskwalificeer je je als gesprekspartner voor mij.
Dit is exact het badinerende en kleinerende waarmee discussies hier persoonlijk en verzuurd worden.
En dat is NIET waarvoor BNW bedoeld is.
Waar is BNW dan wel voor bedoeld? Alleen voor afwijkende meningen die niet tegengesproken mogen worden met wetenschappelijke artikelen?

maandag 1 november 2021 @ 21:18:22 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201990332
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2021 21:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar is BNW dan wel voor bedoeld? Alleen voor afwijkende meningen die niet tegengesproken mogen worden met wetenschappelijke artikelen?
Waarom zou je alternatieve theorieën continue willen tegenspreken met wetenschappelijk artikelen? Dit is een subforum specifiek voor het bespreken van alternatieve theorieën.
pi_201990352
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 21:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou je alternatieve theorieën continue willen tegenspreken met wetenschappelijk artikelen? Dit is een subforum specifiek voor het bespreken van alternatieve theorieën.
Dank voor het bevestigen. Tegenspraak is hier dus niet gewenst?
pi_201990361
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Helaas geldt dit voor bijna iedereen in BNW, als iedereen die zich daar schuldig aan maakt vandaag gebanned wordt, zal er werkelijk bijna niemand zijn die dan nog in BNW mag posten. Ook heel veel 'geïnteresseerden' (wat dat ook is, want erop klikken is al het bewijs van interesse) maken zich schuldig aan een kleinerende ondertoon. Dat is iets dat je per post bekijkt en niet per 'kant van de mening', toch? Of we moeten overgaan op preventief bannen.
Ja, dat bedoel ik dan ook met het verzuren en verpersoonlijken van de discussie. Komt van beide kanten. Ik zeg dit niet als verwijt of als diskwalificatie, maar meer als soort van oproep of zo je wil smeekbede om dit forum niet te laten ontsporen tot een freefight tussen starre mainstream en extreme fantasieen.
Bannen, tja, ik bemoei me daar voorlopig niet mee, ik reageerde inhoudelijk.
Yvonne, FA's en mods hebben daar meer inzicht in.
pi_201990389
Vind het hilarisch dat die users die het hardst schreeuwen om censuur nooit iets bijdragen aan het forum . Maar tegelijkertijd het recht hebben om andere te vertellen hoe het forum gerund moet worden
pi_201990434
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 21:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag best. Het gaat vooral om de kleinerende toon, en de impliciete bijbedoeling van 'ziehier wat de wetenschap zegt, DUS je hebt ongelijk dus hou verder je mond maar'.
Het is juist interessant om de wetenschap hierin ook te betrekken, en de rol va wetenschap, politek, en commercie naast elkaar te zetten.
Met een open mind. Van ALLE kanten.
  maandag 1 november 2021 @ 21:24:16 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201990436
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:19 schreef iteejer het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik dan ook met het verzuren en verpersoonlijken van de discussie. Komt van beide kanten. Ik zeg dit niet als verwijt of als diskwalificatie, maar meer als soort van oproep of zo je wil smeekbede om dit forum niet te laten ontsporen tot een freefight tussen starre mainstream en extreme fantasieen.
Bannen, tja, ik bemoei me daar voorlopig niet mee, ik reageerde inhoudelijk.
Yvonne, FA's en mods hebben daar meer inzicht in.
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het hilarisch dat die users die het hardst schreeuwen om censuur nooit iets bijdragen aan het forum . Maar tegelijkertijd het recht hebben om andere te vertellen hoe het forum gerund moet worden
En je ziet, er wordt nog steeds op persoon gespeeld en gekleineerd.
  maandag 1 november 2021 @ 21:25:14 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201990450
quote:
Maar tegelijkertijd het recht hebben om andere te vertellen hoe het forum gerund moet worden
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ben niet van plan weg te gaan hoor maar als ik de onderstaande reacties zie ga ik weer twijfelen :') . Wel denk ik wel dat er extra hulptroepen nodig zijn om dit in goede banen banen te leidden . Had superhartje nog een lijst namen doorgegeven met , in mijn ogen, geschikte kandidaten voor de positie moderator . Maar heb geen idee wat hiermee gebeurd is

Jij bent hier in je eentje en kan ook niet 24 uur per dag online zijn. Yvonne is oma geworden, gefeliciteerd nog( ben een beetje laat maar ben je niet vergeten :@ ) maar die heeft ook niet de tijd om hier heel de dag de komen vegen

Dat er op dit moment geen moderators beschikbaar zijn betekend niet dat ze niet gerekruteerd kunnen worden
pi_201990460
quote:
Het ontmoedigen van het weerleggen van desinformatie dmv wetenschappelijke bronnen is geen censuur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')