abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 1 november 2021 @ 13:32:16 #126
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201983710
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:18 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Preventief is misschien niet goede woord.
Als ik me niet aan regels houd of misdraag op ONZ krijg ik daar ook n ban voor op alleen ONZ. Waarom gebeurt dat hier niet na herhaaldelijk erop wijzen en maar doorgaan?
Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeld :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_201983757
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeld :)
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.

ff iets anders, wanneer zet je je zelf in het zonnetje in med? :9 wel verdiend voor alle inspanning hier nl. 🙂
  Admin maandag 1 november 2021 @ 13:44:19 #128
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201983853
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.

ff iets anders, wanneer zet je je zelf in het zonnetje in med? :9 wel verdiend voor alle inspanning hier nl. 🙂
Dan moet je me op m'n bruine ogen geloven :)

En nee joh, zoiets echt niet :@
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_201983983
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
[..]
Ik heb helaas de Tr's niet gezien, en kan je niet beantwoorden .
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen :)
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder

Een simpele oproep om maar lief tegen elkaar te doen zal daarbij weinig helpen

Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan

Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek

En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest }:|
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 14:07:02 #130
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201984058
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder

Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan

Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek

En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest }:|
Ik heb geen 3, 4 mods :'(

Ik begrijp je post ^O^
En ondanks dat ik erbij blijf dat mensen liever tegen elkaar moeten doen ( overal) zie ik héus het probleem, en ik veeg en poets me écht rot.
Lav ook.
Maar om anderen te laten begrijpen wát ik doe en vooral waarom is een zeer tijdrovende zooi.

Admin maandag 1 november 2021 @ 14:09:43 #131
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201984076
Gewoon even een voorbeeld:
BNW / COVID19- #159 Bril kopen.

Ik open argeloos dit topic, lees de eerste posts en ben er alweer klaar mee.
Ik heb echt het gevoel of ik in een peuterschool aan het werk ben :{

pi_201985848
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
Als de boel toch opgeschoond gaat worden! *O*

[ afbeelding ]
Fake bewbs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201985945
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
Fake bewbs.
De ene zit vol met Pfizer, de ander met Morderna! :Y
pi_201986032
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201986168
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
_O- :D

Gewoon een kwestie van voelen! ;) De ene voelt stijver aan dan de andere! :T
  maandag 1 november 2021 @ 16:25:41 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201986180
quote:

[..]
Ey maat dat is mijn tekst.
Huilen dan.
pi_201986740
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Het straalt wel af op BNW.

Overigens denk ik niet dat dat terecht is, maar het is wel de tendens.
Incelfrikandel
  Admin maandag 1 november 2021 @ 17:25:17 #138
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201986941
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet hier veel te hard om lachen.

Admin maandag 1 november 2021 @ 17:25:59 #139
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201986952
quote:

[..]
_O-

pi_201987079
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:25 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- :D

Gewoon een kwestie van voelen! ;) De ene voelt stijver aan dan de andere! :T
Aha! Ik ga vanavond mn buurvrouw vriendelijk vragen als ze deel van een wetenschaapelijk onderzoek wil meedoen. I'll call you in for a second opinion if you like.
pi_201987480
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 14:09 schreef yvonne het volgende:
Gewoon even een voorbeeld:
BNW / COVID19- #159 Bril kopen.

Ik open argeloos dit topic, lees de eerste posts en ben er alweer klaar mee.
Ik heb echt het gevoel of ik in een peuterschool aan het werk ben :{
Nounou voorbereiding op kleinkinderen :)
Dikke proficiat trouwens !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:25:44 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_201987712
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nee, echt niet ook nog weg gaan. Je bent een waardevolle BNW-user en we willen je niet kwijt.
Wat betreft de tr's, daar wordt echt goed naar gekeken en die worden behandeld. Niet altijd zichtbaar voor de users, maar er wordt veel verwijderd waar verder geen ruchtbaarheid aan gegeven wordt, geen enkele tr wordt overgeslagen. En degenen die over de BNW-schreef gaan merken dat aan o.a. hun notes.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:28:58 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_201987742
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het straalt wel af op BNW.

Overigens denk ik niet dat dat terecht is, maar het is wel de tendens.
En het is intens smerig dat sommigen denken dat dit allemaal maar moet kunnen op bnw. Want "Het zijn die gekkies, dus treiteren en zuigen maar'.
pi_201987795
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:

Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.

Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"

Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt :')
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 18:40:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 18:44:23 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_201987938
quote:
15s.gif Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt :')
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.
pi_201987973
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.

En het belachelijk maken van het vragen naar bronnen door de admin:

quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:

Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.

Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"
Waarom is er in BNW geen eis (zoals in alle andere subforums) dat beweringen onderbouwd moeten worden met degelijke bronnen? Waarom kunnen hier continu bewijzen ergens voor afgedaan worden met de bewering dat de 'MSM' in de grond onbetrouwbaar zijn? Dan help je mee met het aanmoedigen van disinformatie.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 18:59:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 november 2021 @ 18:55:16 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201988043
quote:
Kortom, je geeft dus nu openlijk toe dat je keiharde censuur wilt voor andersdenkenden. Immers, je ziet vermeende "disinformatie" als een probleem.
quote:
En in deze laatste zin schilder je nu ook weer andersdenkenden indirect af als potentieel gevaarlijk. Het is het product van jouw eigen belevingswereld waarin je er heilig van overtuigt bent dat jij zelf alle vermeende feiten en waarheden in pacht hebt en iedereen die andere visies omarmd moet met argusogen worden bekeken. Dit is dus het polariserende resultaat van de MSM-fuik. Constant je maar voeden met nieuws, artikelen, filmpjes en tweets die je bang maken voor en opstoken tegen andersdenkenden.
  Admin maandag 1 november 2021 @ 18:59:09 #148
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201988082
quote:

Verder gaat alles goed met je ja?
Maak me nu toch wel zorgen.

Admin maandag 1 november 2021 @ 18:59:22 #149
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_201988085
En verder puhlease zeg.

pi_201988120
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 18:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Verder gaat alles goed met je ja?
Maak me nu toch wel zorgen.
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 18:59 schreef yvonne het volgende:
En verder puhlease zeg.
Goed onderbouwde reacties wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')