Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeldquote:Op maandag 1 november 2021 13:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Preventief is misschien niet goede woord.
Als ik me niet aan regels houd of misdraag op ONZ krijg ik daar ook n ban voor op alleen ONZ. Waarom gebeurt dat hier niet na herhaaldelijk erop wijzen en maar doorgaan?
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt hoor, denk dat je het niet ziet dan. Subforumbans worden wel deglijk uitgedeeld
Dan moet je me op m'n bruine ogen gelovenquote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik fok mobiel zien geen strepen door namen oid idd en request dt site maakt er geen verschil in. Maar ik geloof je op je woord.
ff iets anders, wanneer zet je je zelf in het zonnetje in med?wel verdiend voor alle inspanning hier nl. 🙂
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verderquote:Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was een stukje over de TR's kwijt, gevonden, ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft over de TR:
[..]
Ik heb helaas de Tr's niet gezien, en kan je niet beantwoorden .
Precventief weren van users gaat te ver hoor, het is simpeler je gewoon te gedragen
Ik heb geen 3, 4 modsquote:Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder
Een simpele oproep om maar lief tegen elkaar te doen zal daarbij weinig helpen
Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan
Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek
En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest
Fake bewbs.quote:Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
Als de boel toch opgeschoond gaat worden!
[ afbeelding ]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De ene zit vol met Pfizer, de ander met Morderna!
quote:Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
Ey maat dat is mijn tekst.quote:Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bron met peer-reviews,official stats,cijfers,factcheckers please! Ik kan niks vinden:)
Het straalt wel af op BNW.quote:Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Ik moet hier veel te hard om lachen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De ene zit vol met Pfizer, de ander met Morderna!
quote:Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aha! Ik ga vanavond mn buurvrouw vriendelijk vragen als ze deel van een wetenschaapelijk onderzoek wil meedoen. I'll call you in for a second opinion if you like.quote:Op maandag 1 november 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Gewoon een kwestie van voelen!De ene voelt stijver aan dan de andere!
Nounou voorbereiding op kleinkinderenquote:Op maandag 1 november 2021 14:09 schreef yvonne het volgende:
Gewoon even een voorbeeld:
BNW / COVID19- #159 Bril kopen.
Ik open argeloos dit topic, lees de eerste posts en ben er alweer klaar mee.
Ik heb echt het gevoel of ik in een peuterschool aan het werk ben
Nee, echt niet ook nog weg gaan. Je bent een waardevolle BNW-user en we willen je niet kwijt.quote:Op maandag 1 november 2021 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denkt dat die meer op doelt dat fout gedrag, ongeacht van wie het afkomt, wat harder aangepakt moet worden, Ondanks dat eer meerdere keren is gewezen op de regels, er topic pinters zijn toegevoegd gaat men gewoon vrolijk verder
Een simpele oproep om maar lief tegen elkaar te doen zal daarbij weinig helpen
Kan zoveel voorbeelden aanhalen van alleen de afgelopen week waar het meerdere malen mis is gegaan, is misschien iets overdreven. maar waar wel de regels aan de laars werden gepapt . Meedere tr's gestuurd maar er werd daar niets mee gedaan
Zou het fijn vinden , als je een team van minstens 3 or 4 mods weet samen te stellen . Die het nieuwe beleid goed weten te implementeren. En dat je zelf toezicht blijft houden op afstand dat het allemaal goed verloopt. Dit is geen eis maar slechts een verzoek
En nu trek ik me definitief terug op de fb topic , ben er al veel te actief geweest
En het is intens smerig dat sommigen denken dat dit allemaal maar moet kunnen op bnw. Want "Het zijn die gekkies, dus treiteren en zuigen maar'.quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het straalt wel af op BNW.
Overigens denk ik niet dat dat terecht is, maar het is wel de tendens.
Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordtquote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:
Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.
Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?quote:Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat komt door FOK!?
Dat komt door BNW?
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.quote:Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?
quote:Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een grove aantijging. Schandalig.
Waarom is er in BNW geen eis (zoals in alle andere subforums) dat beweringen onderbouwd moeten worden met degelijke bronnen? Waarom kunnen hier continu bewijzen ergens voor afgedaan worden met de bewering dat de 'MSM' in de grond onbetrouwbaar zijn? Dan help je mee met het aanmoedigen van disinformatie.quote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef yvonne het volgende:
Op FOK! heb je een grote vrijheid te posten wat je wilt en waar je wilt.
Ik zie het goddomme voor m'n neus gebeuren.
Iemand post iets en een van the usuals is er als de pieten bij om te zeggen, "oh ja ventje en geef mij nu maar eens alle linkjes en bewijzn hiervoor. Toe dan toe dan toe dan?!"
Kortom, je geeft dus nu openlijk toe dat je keiharde censuur wilt voor andersdenkenden. Immers, je ziet vermeende "disinformatie" als een probleem.quote:Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is nu juist het probleem. Er is totaal geen controle op het verspreiden van disinformatie door de moderatie alleen over de toon waarop dat gebeurt (wat al een hele verbetering is, dat is wel eens anders geweest). Het is zelfs volgens de modbreak irritant als disinformatie weersproken wordt
En in deze laatste zin schilder je nu ook weer andersdenkenden indirect af als potentieel gevaarlijk. Het is het product van jouw eigen belevingswereld waarin je er heilig van overtuigt bent dat jij zelf alle vermeende feiten en waarheden in pacht hebt en iedereen die andere visies omarmd moet met argusogen worden bekeken. Dit is dus het polariserende resultaat van de MSM-fuik. Constant je maar voeden met nieuws, artikelen, filmpjes en tweets die je bang maken voor en opstoken tegen andersdenkenden.quote:Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
Nee natuurlijk niet. Maar als je als administrator op je platform users actief gaat ontmoedigen om disinformatie te weerspreken met wetenschappelijke artikelen/ feiten/ het vragen naar bronnen etc werk je mee aan de verspreiding ervan. En hoe meer mensen in complottheorien gaan geloven hoe groter de kans wordt dat dit soort incidenten voorkomen. Dat vind je wel een goed beleid?
Verder gaat alles goed met je ja?quote:Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verder gaat alles goed met je ja?
Maak me nu toch wel zorgen.
Goed onderbouwde reacties welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |