Moggel bijna weekend!quote:
Middag,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moggel bijna weekend!
Iemand nog wat spannends van plan?
Ik heb een rust weekendje
Met miepje en kleine doperwt op de bank hangen niks doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag,
Heel misschien zaterdag weer naar ENschede, hangt er nog even van af.
Jij zo maar een rustig weekendje wat is dat dan
OOk wel eens lekker, hoe oud is de kleine doperwt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met miepje en kleine doperwt op de bank hangen niks doen.
Bijna 5quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk wel eens lekker, hoe oud is de kleine doperwt?
O das al iets groter als een doperwtjequote:
Nogal liep al met 7 maand en erg wijs en is bijdehand heeft ie van pappaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das al iets groter als een doperwtje
Zo dat is een vlottert zeg. 7 mnd en toen al lopenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nogal liep al met 7 maand en erg wijs en is bijdehand heeft ie van pappa
Oeps.. wat word er gemaakt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pfff drukke dagen op het werk, veel dingen waar ik tegelijk aan moet werken.. gelukkig geen fouten gemaakt en zoals in het verleden perongeluk prod down brengen.. omdat ik dacht dat ik op test zat...
Nerd modus uit...
O jee voor het verledenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pfff drukke dagen op het werk, veel dingen waar ik tegelijk aan moet werken.. gelukkig geen fouten gemaakt en zoals in het verleden perongeluk prod down brengen.. omdat ik dacht dat ik op test zat...
Nerd modus uit...
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.quote:
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee voor het verledenvoor het heden 😉
Gelukkig maar en waar gewerkt wordt worden fouten gemaaktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.
Daarnaast hebben we dit weekend een data update waarbij we data verrijken, dat ben ik aan het draaien op de test server zodat de testers en ik kunnen checken of de data niet raar gaat doen en de updates ook kloppen..
De kans is dan altijd vrij groot dat ik de tool om de data te verrijken afschiet op productie in een moment wanneer ik net de ff focus kwijt ben..
Normaal voorkom je zoveel mogelijk om tegelijk bezig te zijn op productie en test, maar dat lukt vaak niet en dan is het verdomd goed opletten.
Is me in het verleden dus wel eens gebeurd, maar daar heb ik aardig van geleerd en let ik zeker met grote dingen op dat ik echt op de juiste server zit..
[..]
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..
Agh ja update er overheen en werkt vaak wel weer lijkt me..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We zijn bezig met een tooltje dat half in productie draait waar nog wat fine tuning voor nodig is, dus de developer komt nog best met veel nieuwe versies en die ik dan weer moet starten op de productie server.
Daarnaast hebben we dit weekend een data update waarbij we data verrijken, dat ben ik aan het draaien op de test server zodat de testers en ik kunnen checken of de data niet raar gaat doen en de updates ook kloppen..
De kans is dan altijd vrij groot dat ik de tool om de data te verrijken afschiet op productie in een moment wanneer ik net de ff focus kwijt ben..
Normaal voorkom je zoveel mogelijk om tegelijk bezig te zijn op productie en test, maar dat lukt vaak niet en dan is het verdomd goed opletten.
Is me in het verleden dus wel eens gebeurd, maar daar heb ik aardig van geleerd en let ik zeker met grote dingen op dat ik echt op de juiste server zit..
[..]
Trok aardig wit weg toen me dat gebeurde... gelukkig is het wel een fout die bijna elke IT'er met prod toegang wel gebeurd en vond management dat fouten nou eenmaal kunnen gebeuren..
Nou... ik moest een database herstellen op test, maar deed dat dus op productie... Gevolg een halve dag werk weg...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja update er overheen en werkt vaak wel weer lijkt me..
Een nadeel tijd is geld natuurlijk.
Jij zei afgelopen week dat je kinderen je yt playlist hadden verneukt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou... ik moest een database herstellen op test, maar deed dat dus op productie... Gevolg een halve dag werk weg...
Had het pas door toen een gebruiker me belde en melde dat het systeem even down was en toen ineens de data naar de ochtend was gereset...
Gelukkig kan dat nu allemaal niet meer en zitten er veel meer checks op een database herstellen naar productie..
Lol even geluisterd en snel afgezet.. Dit keken ze 2 jaar geleden de hele dag... Wil ze niet op ideeën brengen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij zei afgelopen week dat je kinderen je yt playlist hadden verneukt.
.gokje wat er nu in de lijst staan als het erg jonge blagen zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lol even geluisterd en snel afgezet.. Dit keken ze 2 jaar geleden de hele dag... Wil ze niet op ideeën brengen.
Wat ook kut was ik luisterde altijd via Spotify muziek in mijn auto (nu Youtube Music) en mijn vrouw en dus ook de kids gebruikte ook mijn account... Viel dus ineens de muziek stil omdat één van de kids wat ging luisteren.. Haalde ik het terug naar mij dan knalde ineens Kinderen voor kinderen uit de speakers ipv mijn herrie...
Net wezen testen trouwens.. de oudste, mijn vrouw en ik hebben symptomen.. Blijkt onderweg een belangrijke weg afgesloten (N3) om Dordrecht in te komen.. Navigatie had dat niet door dus was lost... Gelukkig had Maps het wel door en kwam ik maar 10 minuten te laat ipv een half uur ofzo..
Terugweg ging ook fout omdat de tunnel waar ik net wilde inrijden dicht ging.. Gelukkig vrij snel door Rijkswater staat de tunnel leeg gemaakt waardoor de vertraging maar een minuut of vijf was...
Jup gelukkig doet youtube dat een stuk beter met hun familie accountquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat me raden dikke bass aan in de auto en hoor je dit...
Of...
Speciaal voor jou de 1 uur versie..
Ik denk het niet en gok een gewone verkoudheid... Maar ja wel symptomen en mensen om ons heen zijn positief getest... Ik moet nu wachten voor de uitslag..quote:Je hebt covid?
Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup gelukkig doet youtube dat een stuk beter met hun familie account
[..]
Ik denk het niet en gok een gewone verkoudheid... Maar ja wel symptomen en mensen om ons heen zijn positief getest... Ik moet nu wachten voor de uitslag..
Jup
Gefeliciteerd 😘quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |