Fijn dat je moeder dat allemaal nog kan. Het moet voor de oudste mensen enorm moeilijk zijn om met internet om te gaan. Al die wachtwoorden en ze moeten vaak wel, omdat ze anders gewoon niet meer komen waar ze willen zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow die heeft mijn ma nog ergens op LP.
Vorig jaar nog een platenspeler voor der gekocht zodat ze deze en meerdere platen van de Cats nog kan luisteren ...
Ja ik weet MP3 yt en zo..
Maar ben al blij dat ze kan appen en zo..
The hell, naja mijn youtube ontdekkings lijst is helemaal ver**** doordat mijn kids mijn account gebruiken..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:
Oki mijn muziek keuze en Google zijn algotitme..
Gaven aan dat dit het volgende nummer werd in mijn playlist...
Dus...
Ik luister schijnbaar echt allen maar kak muziek.
Nja dit kwam door mijzelf.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
The hell, naja mijn youtube ontdekkings lijst is helemaal ver**** doordat mijn kids mijn account gebruiken..
Heeft mij en mijn zus een jaar gekost maar ze kan nu appen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat je moeder dat allemaal nog kan. Het moet voor de oudste mensen enorm moeilijk zijn om met internet om te gaan. Al die wachtwoorden en ze moeten vaak wel, omdat ze anders gewoon niet meer komen waar ze willen zijn.
Zet 'm ff in z'n topic om hem een beetje op te vrolijken?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pleur ff op die van Danny kan ik ook even mee lachen
Ah.. ja mooi kak zeg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet 'm ff in z'n topic om hem een beetje op te vrolijken?
FB / Uitleg afwezigheid
Als jullie dat nou ook doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah.. ja mooi kak zeg.
Hij heeft wel een jonge moeder.
Maar wat een gedoe.. vrolijk m maar ff goed op
Daarom allemaal veel posten. Elke post is welkom, graag positief.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie dat nou ook doen
Het scheelt stukken dat ie weet dat FOK! lekker doordraait, heeftie daar geen zorgen om.
Had al een reactie geplaatst voor ik hier een berichtje had neer gezetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie dat nou ook doen
Het scheelt stukken dat ie weet dat FOK! lekker doordraait, heeftie daar geen zorgen om.
6 uur mag welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:58 schreef yvonne het volgende:
Nou, allemaal braaf zijn, want ik ga bankhangen en als iemand me iets te zeggen heeft: doe dat dan niet om 5 uur snachts.
Morguh Theguyver ☕️quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dot ga naar bed het is nog veels te vroeg.
Ah, gaan ze je huis verbouwen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Theguyver ☕️
Krijg zo weer een hoop werklui over de vloer.
Nee niet verbouwen. Hen 9 jaar geleden een renovatie gehad en het was altijd koud en echt koud als ik op de bank ging zitten of aan de eettafel. Ben al die jaren aan het strijden geweest met de woningbouw. Nu hebben ze de hele bekisting van binnenkant van de voorpui eraf gehaald om te kijken. En ik heb terecht geklaagd. Dus dat gaan ze nu verhelpen. En dat moeten ze dus ook in de achterkamer wc toilet en slaapkamers en badkamer doen. Ze doen eerst deze kant dan maken ze een offerte en dan kijken of de woningbouw alles laat doenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah, gaan ze je huis verbouwen?
Hier waren ze belletje aan het lellen...
Slecht geïsoleerd? Tocht enzo?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet verbouwen. Hen 9 jaar geleden een renovatie gehad en het was altijd koud en echt koud als ik op de bank ging zitten of aan de eettafel. Ben al die jaren aan het strijden geweest met de woningbouw. Nu hebben ze de hele bekisting van binnenkant van de voorpui eraf gehaald om te kijken. En ik heb terecht geklaagd. Dus dat gaan ze nu verhelpen. En dat moeten ze dus ook in de achterkamer wc toilet en slaapkamers en badkamer doen. Ze doen eerst deze kant dan maken ze een offerte en dan kijken of de woningbouw alles laat doen
Ze waren vergeten om langs alle naden isolatie te doen, echt alle naden van de vloer tot aan de aan de zolderquote:
Oh ja dan heb je er niet zo veel aan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren vergeten om langs alle naden isolatie te doen, echt alle naden van de vloer tot aan de aan de zolder
Tussen raamkozijn en wand zitten kieren vingerdik waar dus geen isolatie tussen zag.
Ik hoop het, de voorkamer is bijna klaar, nu moeten ze een offerte vragen en gaan ze verder. Ik ga wel aan de bel trekken als het telang duurt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh ja dan heb je er niet zo veel aan.
Hopelijk voordat het echt koud word ..
Is alles opgelost?
Snap ik hopelijk alles snel opgelost voor de winter komt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, de voorkamer is bijna klaar, nu moeten ze een offerte vragen en gaan ze verder. Ik ga wel aan de bel trekken als het telang duurt.
Thnx. Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snap ik hopelijk alles snel opgelost voor de winter komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |