Goed bezig..quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.
But who's counting?
Goed bezig..quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.
But who's counting?
Zou het?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.
En?quote:Op maandag 1 november 2021 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie van je
Ik blijf slowchatten hahahaha
Ja, ik ben al oma van een 4 jarig jongetje en nu komt er een meisje bij.
Gelukkig maar houden zoquote:
Agh ja ik geloof dat ik het vorig jaar al eens gehad heb maar toen waren er nog geen tests.quote:
Morguh theguyver,quote:Op woensdag 3 november 2021 07:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja ik geloof dat ik het vorig jaar al eens gehad heb maar toen waren er nog geen tests.
Moge dot.. zag vanochtend op de FP dat we weer nieuwe regeltjes krijgen.
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 1 november 2021 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie van je
Ik blijf slowchatten hahahaha
Ja, ik ben al oma van een 4 jarig jongetje en nu komt er een meisje bij.
Nja nieuwe corona regeltjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh theguyver,
Ik kom zeldenop de FP eerlijk gezegd
Oh ik dacht gisteren.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.
O spannend Yvonne dat is al snelquote:Op woensdag 3 november 2021 08:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 10e wordt ze gehaald, dus spannend.
Word je dan ook omaquote:Op woensdag 3 november 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Yvonne dat is al snel
IK moet hier nog tot 19 febr wachten
Hopelijk verloopt alles voorspoedig met de keizersnee.
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goed bezig..
Maar zolang je het bij houd zit er nog wel iets in je achterhoofd..
Als dat weg is dan ben je er echt vanaf
Oeps dus je hebt de drang nog wel als je een peuk in handen hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.
Nu gaat het weer prima. Het zonnetje schijnt, ik heb heerlijk geslapen en mijn koffie smaakt zalig! En nog steeds geen haaltje sinds september![]()
Super.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat best goed hoor. Maar gisteren trok ik een vest aan en ik voel in mijn zak en haal er een halve sigaret uit. Toen stond ik dus wel even in dubio met die peuk in mijn hand. Maar ik heb hem onder de kraan gehouden en kapot gemaakt, dat maakte mijn dag best wel even moeilijk.
Nu gaat het weer prima. Het zonnetje schijnt, ik heb heerlijk geslapen en mijn koffie smaakt zalig! En nog steeds geen haaltje sinds september![]()
Precies! Dit keer is het definitief!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dus je hebt de drang nog wel als je een peuk in handen hebt.
Goed dat je het niet gedaan hebt, je bent er nu te lang af om weer te beginnen
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbijquote:Op woensdag 3 november 2021 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Super.
En ja gelijk weg gooien dat is het beste..
Zonnetje schijnt nu vanochtend dikke mist..
Lag bijna onder een auto die ik echt pas op 30 met zag
Goed zo toppert. Wat een mooi gebied daar zeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Dit keer is het definitief!
[..]
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed zo toppert. Wat een mooi gebied daar zeg.
Klein beetje maar zo te zienquote:Op woensdag 3 november 2021 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt prachtig. Ik ben daar al honderden keren geweest en het verveeld nooit. Het was wel een beetje blubberig![]()
[ afbeelding ]
Oh lekker hoor ik kom zelf uit klein dorpje..quote:Op woensdag 3 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Dit keer is het definitief!
[..]
Het is nu heerlijk buiten! Ik kom net thuis van een wandeling door een natuurgebied hier vlakbij![]()
[ afbeelding ]
Is er niet iets in de buurt bij je? Soms woon je dicht bij een prachtig wandelgebied zonder dat je het weetquote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh lekker hoor ik kom zelf uit klein dorpje..
Maar woon al 20 jaar in de stad dit soort uitzichten mis ik dan wel weer.
200 mtr van park maar dat is net weer anders, en hartje stad.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er niet iets in de buurt bij je? Soms woon je dicht bij een prachtig wandelgebied zonder dat je het weet
Oh dat is ook heerlijk en je bent ook lekker buitenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
200 mtr van park maar dat is net weer anders, en hartje stad.
Maar ik mag graag vissen en er gaat niks boven een vroege ochtend aan een kalm meertje.
Oh ja dat zeker wel.. heb 14 jaar in muf flatje gewoonte hartje centrum.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is ook heerlijk en je bent ook lekker buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |