Hey Lavenderrquote:
Nee, rustig hier. Ach, ook wel fijn dat er een topic is waar mensen het leuk met elkaar hebben he? Gewoon lekker kletsenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderrhet loopt niet echt storm hier in de SC
Dat is waar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, rustig hier. Ach, ook wel fijn dat er een topic is waar mensen het leuk met elkaar hebben he?
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel eens drukker geweest op DTS is het ook al zo rustig.
Ik ben der wel uit geweest vanmiddag ff stukje rondrijden. Was druk op de weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,
Was aan het luieren dit weekend..quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op heel FOK! is het rustig momenteel. Zondag, misschien gaan mensen er dan op uit om met elkaar dingen te ondernemen. Oh wacht,,,,,
Succes, oh en je bent al oma!quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankjewel, ik moet dan wel een week daar in huis, want keizersnee helaas.
En dat is in België en geen computer alleen laptop![]()
Die ga ik niet meeslepen hoor hahaha.
Maar ze heeft al een bijna 5 jarige die het allemaal heel spannend vindt.
Ik ook, want ze gaan in m'n kind snijden
Goeie van jequote:Op maandag 1 november 2021 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Succes, oh en je bent al oma!
Wat leuk om te horen.
En? Goed resultaat?quote:Op maandag 1 november 2021 06:52 schreef theguyver het volgende:
Goedemoggel iedereen..
Straks weer lekker stokje in mijn. Neus proppen
ik steel er nog wel 1tje op zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Van dat roken was ook al iets bekend helemaal in het begin, maar later niks meer over gehoord.
Ja een van de tabaksfabrikanten ik dacht PM deed onderzoek of de tabaksplant wat kon betekenen tegen Covid, niks meer van gehoord idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Van dat roken was ook al iets bekend helemaal in het begin, maar later niks meer over gehoord.
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja een van de tabaksfabrikanten ik dacht PM deed onderzoek of de tabaksplant wat kon betekenen tegen Covid, niks meer van gehoord idd.
behoorlijk flauw dat ze daar zo moeilijk overdoenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.
Dt werd me niet in dank afgenomen
Kan mij er iets bij voorstellen 😉quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik het hoorde aankondigde weer te gaan roken.
Dt werd me niet in dank afgenomen
Heb je de uitslag al?quote:Op maandag 1 november 2021 06:52 schreef theguyver het volgende:
Goedemoggel iedereen..
Straks weer lekker stokje in mijn. Neus proppen
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:31 schreef yvonne het volgende:
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er echt niets over gehoord. Maar zal er niet door gaan roken. Een keer longkanker is genoeg. 😉
O het eerste wat ik hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Die teerlaag beschermt tegen Covid.
Top. Ook niet meer gaan doen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik begin er niet meer aan, al 12 jaar gestopt. En met kanker achtergrond is het niet slim om te beginnen.
Topperquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 1 maand, 1 dag, 22 uur en 1 minuut en 59 seconden gestopt.
But who's counting?
Negatief voor de 14e xquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En? Goed resultaat?
Alle gezinsleden van kennissen van ons hebben Covid op de vader na.. Vader rookt net zoals ik.. Plus er was een Frans onderzoek waar opgevallen was dat rokers ondervertegenwoordigd waren in de groep zieke/besmette mensen.. Toeval of..? Het zou wat zijn als roken bescherming bied...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |