Timer met alarm zelf gemaakt..quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, rustig hier. wakker worden de koffie staat klaar
Gezellig wakker worden heerlijk met de geur van koffie in je neus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Timer met alarm zelf gemaakt..
Gekoppeld aan mijn wekker en word wakker met de geur van koffie
Moge miep
Oh yes zelf beetje lopen sleutelen aan mijn Nespresso en timer ingebouwd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig wakker worden heerlijk met de geur van koffie in je neus.
O dacht dat je vrouw al zo vroeg op was en voor jou een bakkie aan het zetten was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh yes zelf beetje lopen sleutelen aan mijn Nespresso en timer ingebouwd.
Misschien patiënt op aanvragen.
We wonen nog steeds gescheiden..quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je vrouw al zo vroeg op was en voor jou een bakkie aan het zetten was.
Dat is wel handig als je dat zelf kan. Ze zijn er wel bij de 'gewone' koffiezet apparate.
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
We wonen nog steeds gescheiden..
Nog geen fatsoenlijk huis kunnen vinden wat groot genoeg is..
Dus mijn kleine appartement is mijn werkplaats en huis.
Woon 50/50 samen en dat al 3 jaar.
Komt vanzelf wel ik maak me er niet zo heel druk over zij ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.
Als jullie er tevreden mee zijn is het oke toch. En de kleine weet ook niet beterquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel ik maak me er niet zo heel druk over zij ook niet.
Gaat prima zo
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend zeg, en het wordt steeds moeilijker om een betaalbaar huis te vinden.
Wees b lij inderdaad dat je het toen gedaan hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).
Maar heel blij dat we het toen gedaan hebben... nu worden woningen gewoon weg gekaapt door lui die net iets meer te besteden hebben..
Nu is het echt om te janken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog toen we dit huis kochten rond 2010/2011. Gek waren we.. wie gaat er nu in de crisis een huis kopen.. En we kwamen niet eens in aanmerking voor de NHG (ok, een dag na tekenen ineens wel).
Maar heel blij dat we het toen gedaan hebben... nu worden woningen gewoon weg gekaapt door lui die net iets meer te besteden hebben..
Sinds wanneer ben je eigenlijk moderator...quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees b lij inderdaad dat je het toen gedaan hebt.
Het is niet normaal wat er nu gebeurd.
Sommige mensen kunnen echt geen kant meer op
Te veel voor sociale huur dan komen ze in dure vrijesector woningen
Maar net te weinig om zo duur huis te kunnen kopen.
Sinds van de weekquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je eigenlijk moderator...
Crea,quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nais welk forum en gefeliciteerd
Aha heb er even post achter gelaten in crea Bea hoekje.quote:
Het is er vrij gemoedelijk. Een leuke groep mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha heb er even post achter gelaten in crea Bea hoekje.
Wat leuk maar neem aan dat er niet veel gemod hoeft te worden zoals hier.
De topics zijn heel wat minder beladen.
Oh dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er vrij gemoedelijk. Een leuke groep mensen.
Wil je wel leren haken of een sjaal breienquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag.
Ben alleen niet meer zo creatief..
Ooit misschien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je wel leren haken of een sjaal breien![]()
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
De laatste twee edities van Thunderdome gemist door ziekte... nu gok ik dat Covid roet in het eten gaat gooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |