Weekend aan het vieren.quote:
Da's waar en alle jongens van vbl.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, redelijk. Maar toch verlang ik terug naar de tijd toen alles nog 'normaal' was. Alle spontaniteit is weg
Klinkt als een mooi verhaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wel gedaan. blauw oog. jaloerse vriend
nee mis er niks aan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weekend aan het vieren.
Mis je het hier niet?
Midden en zo?
Ik heb geen idee wie de mod op bnw nog is..quote:
Typtyfus modden bedoelde ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee mis er niks aan.
kot beu: @:lavenderr
@:dotteke
@:theguyver
enz
Een tijdje terug zag ik superhartje of zo hier regelmatig. Als ik wat zei kwam ze altijd even hoi zeggen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de mod op bnw nog is..
Tjacka was vroeger ook veel in de sc toen B en Lav dit deden.
Het was hier dan meer niemandsland van BNW
Ja, ook deze mannen worden gemist.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Da's waar en alle jongens van vbl.
Is ook zo, guyvquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Typtyfus modden bedoelde ik.
Nja je was er toen druk mee nu is gewoon chaos.
Beter gewoon als user door leven, nietwaar.
Agh ja komt vanzelf wel weer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook deze mannen worden gemist.
13 uur muziek galmt door Pluskudt 😜quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja komt vanzelf wel weer.
Gewoon ff de SC beetje vol spammen
Iemand nog wilde plannen dit weekend?
Ik weet alleen dat Dot morgen mijn stadje onveilig gaat maken.
BNW was alive and kicking en dat willen we terug!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de mod op bnw nog is..
Tjacka was vroeger ook veel in de sc toen B en Lav dit deden.
Het was hier dan meer niemandsland van BNW
ik heb bij jou altijd het idee een heel lief vrouwtje en dat je dan in werkelijkheid een buffel tegenkomt die niet lief is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
13 uur muziek galmt door Pluskudt 😜
Dat ik een buffel tegen komt of dat ik in het echt een buffel ben?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het idee een heel lief vrouwtje en dat je dan in werkelijkheid een buffel tegenkomt die niet lief is.
Ze is echt een schatje, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het idee een heel lief vrouwtje en dat je dan in werkelijkheid een buffel tegenkomt die niet lief is.
nou ja dat ik ineens een buffel tegenkom. maar ik lees hieronder dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ik een buffel tegen komt of dat ik in het echt een buffel ben?
O nee hoor. Ben wel buffels in mijn leven tegen gekomen. Nee schat je hoeft niet bang voor mij te zijn. Doe geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou ja dat ik ineens een buffel tegenkom. maar ik lees hieronder dat dat niet zo is
Nee geloof het niet. Dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik niet weet of ze lief zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heb je wel eens een buffel op date gehad? ecvht niet lief hoor!
Hey Maz jij hier 😘quote:
Ik kom hier al een paar jaartjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |