abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:12:32 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201813971
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:43:09 #2
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201814209
Ga je zitten met een flinke bak yogHurt, knal je de TV aan en het eerste wat je op je af gesmeten krijgt;

quote:
Ziekenhuizen nu al in problemen door oplopende besmettingen!@!\1
Mên, het is nog niet eens <10 graden buiten. Ze hebben er nogal haast mee.

Wat gaat het deze keer (herfst '21) worden?

-De schuld leggen bij het ongevaxxed volk en dit deel vd bevolking nóg meer beperken?
-de goedgelovige nieuwe vaxjes voorhouden en iedereen weer volspammen met verse vax-oproepkaarten
-Gewoonweg op een dwaze manier weer lockdown/mondkapje/1.5m/spertijd ondanks al het gevax aankondigen?

Je weet nu al dat ze met deze steeds intenser wordende opbouw aan sneaky berichten en nieuwsitems dat er iets staat te borrelen. Maar wat...

Helaas nog niet op Unibet te vinden...had wel een gokje willen wagen c_/
Mai pben rai~!
pi_201814443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:43 schreef KNAK het volgende:
Ga je zitten met een flinke bak yogHurt, knal je de TV aan en het eerste wat je op je af gesmeten krijgt;
[..]
Mên, het is nog niet eens <10 graden buiten. Ze hebben er nogal haast mee.

Wat gaat het deze keer (herfst '21) worden?

-De schuld leggen bij het ongevaxxed volk en dit deel vd bevolking nóg meer beperken?
-de goedgelovige nieuwe vaxjes voorhouden en iedereen weer volspammen met verse vax-oproepkaarten
-Gewoonweg op een dwaze manier weer lockdown/mondkapje/1.5m/spertijd ondanks al het gevax aankondigen?

Je weet nu al dat ze met deze steeds intenser wordende opbouw aan sneaky berichten en nieuwsitems dat er iets staat te borrelen. Maar wat...

Helaas nog niet op Unibet te vinden...had wel een gokje willen wagen c_/
Ja gister dit ook nog gepost

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:26 schreef UncleScorp het volgende:
Vlaanderen kleurt terug rood ... terwijl
80% gevaccineerd is ,
91% van 18+
95% van 65+
90% van 12+
:|W
In België spreken ze alweer van het mondmasker en natuurlijk het Covid Safe Ticket ...
Covid Safe Ticket ... wat een klucht ... je kan als 10x gevaccineerde nog steeds het virus krijgen en doorgeven maar mag overal binnen wandelen met je pasje.
Eigenlijk zijn die plaatsen (gecontroleerd door coronapassen) de echte broedplaatsen ...

quote:
Geert Molenberghs werpt mondmasker en Covid Safe Ticket op als maatregelen tegen besmettingscijfers “die nu sneller stijgen dan verwacht”

https://www.hln.be/binnen(...)n-verwacht~ae5212a4/
Benieuwd hoelang de kudde hierachteraan blijft lopen ...

Gelukkig kunnen ze vertrouwen op objectieve media
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:05 schreef UncleScorp het volgende:
James C. Smith was CEO van Reuters (waar de meeste internationale media hun 'nieuws' halen) en tegelijk lid van Raad van Bestuur van Pfizer, en zit ook in het WEF ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:43:51 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201814674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:43 schreef KNAK het volgende:
Ga je zitten met een flinke bak yogHurt, knal je de TV aan en het eerste wat je op je af gesmeten krijgt;
[..]
Mên, het is nog niet eens <10 graden buiten. Ze hebben er nogal haast mee.
Want de ziekenhuizen overdrijven de boel? En wie is 'ze'?
quote:
Wat gaat het deze keer (herfst '21) worden?

-De schuld leggen bij het ongevaxxed volk en dit deel vd bevolking nóg meer beperken?
Feit is en blijft dat het leeuwendeel van de mensen opgenomen met corona niet-gevaccineerd is.
quote:
-de goedgelovige nieuwe vaxjes voorhouden en iedereen weer volspammen met verse vax-oproepkaarten
-Gewoonweg op een dwaze manier weer lockdown/mondkapje/1.5m/spertijd ondanks al het gevax aankondigen?

Je weet nu al dat ze met deze steeds intenser wordende opbouw aan sneaky berichten en nieuwsitems dat er iets staat te borrelen. Maar wat...

Helaas nog niet op Unibet te vinden...had wel een gokje willen wagen c_/
Nou verzin wat leuks, ik wil wel een weddenschapje aangaan.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:05:04 #5
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201814909
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Want de ziekenhuizen overdrijven de boel? En wie is 'ze'?
[..]
Feit is en blijft dat het leeuwendeel van de mensen opgenomen met corona niet-gevaccineerd is.
[..]
Nou verzin wat leuks, ik wil wel een weddenschapje aangaan.
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Want de ziekenhuizen overdrijven de boel? En wie is 'ze'?
[..]
Feit is en blijft dat het leeuwendeel van de mensen opgenomen met corona niet-gevaccineerd is.
[..]
Nou verzin wat leuks, ik wil wel een weddenschapje aangaan.
Jij bent niet leuk.. Devlin is mijn ochtend-hofnar.
Mai pben rai~!
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:30:10 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201815169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:05 schreef KNAK het volgende:

[..]
[..]
Jij bent niet leuk.. Devlin is mijn ochtend-hofnar.
Devlin heeft een griepje opgelopen, ik neem vandaag zijn taken over. Wat kan ik doen om net zo leuk te zijn?
Huilen dan.
pi_201815215
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Devlin heeft een griepje opgelopen, ik neem vandaag zijn taken over. Wat kan ik doen om net zo leuk te zijn?
Vooral de vaccinatie mantra eindeloos blijven herhalen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:59:49 #8
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201815444
https://www.ad.nl/video/productie/eventuele-nieuwe-lockdown-zal-ook-gelden-voor-gevaccineerden-236733

_O- _O-

....alhoewel,.. de verdeling in de maatschappij wordt natuurlijk nóg erger. De goedgelovige zal de ongevaxxed zien als reden waarom er weer beperkingen/lockdowns zijn.

Wat een circus..man man man
Mai pben rai~!
pi_201815542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:59 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/video/productie/eventuele-nieuwe-lockdown-zal-ook-gelden-voor-gevaccineerden-236733

_O- _O-

....alhoewel,.. de verdeling in de maatschappij wordt natuurlijk nóg erger. De goedgelovige zal de ongevaxxed zien als reden waarom er weer beperkingen/lockdowns zijn.

Wat een circus..man man man
Klopt, je ziet dat de meerderheid in het ziekenhuis ongevaccineerd is en het draait bij de maatregelen om de opnames in het ziekenhuis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201815544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:59 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/video/productie/eventuele-nieuwe-lockdown-zal-ook-gelden-voor-gevaccineerden-236733

_O- _O-

....alhoewel,.. de verdeling in de maatschappij wordt natuurlijk nóg erger. De goedgelovige zal de ongevaxxed zien als reden waarom er weer beperkingen/lockdowns zijn.

Wat een circus..man man man
Een circus is nog amusement ... dit gaat stilaan de verkeerde kant op. Maar de vaxxies blijven juichen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201815624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, je ziet dat de meerderheid in het ziekenhuis ongevaccineerd is en het draait bij de maatregelen om de opnames in het ziekenhuis.
Is het het feit dat deze mensen ongevaccineerd zijn of vaak oud met onderliggende aandoeningen en (morbide) obesitas? Ik denk het laatste. Immers het overgrote deel van ongevaccineerden die Covid hebben gekregen (bijvoorbeeld toen er nog geen vaccin was) zijn niet in het ziekenhuis gekomen. En het percentage dat in het ziekenhuis is gekomen betreft sowieso maar 3.5% en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog lager liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201815629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een circus is nog amusement ... dit gaat stilaan de verkeerde kant op. Maar de vaxxies blijven juichen.
Klopt, we zien nog steeds clusters in de samenleving waar de vaccinatiegraad laag is, waardoor de ziekenhuizen weer vollopen.
In Zwolle zou de helft van de Covid patiënten In de ziekenhuizen uit Staphorst komen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201815662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, we zien nog steeds clusters in de samenleving waar de vaccinatiegraad laag is, waardoor de ziekenhuizen weer vollopen.
In Zwolle zou de helft van de Covid patiënten In de ziekenhuizen uit Staphorst komen.
Zie mijn post bovenaan met de vaxcijfers (waar jullie toch van kwijlen) in Vlaanderen en het feit dat vlaanderen weer rood kleurt.
Fascinerend toch ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201815697
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is het het feit dat deze mensen ongevaccineerd zijn of vaak oud met onderliggende aandoeningen en (morbide) obesitas?
Beide.
Het zijn waarschijnlijk vooral kwetsbaren die niet gevaccineerd zijn.


quote:
Ik denk het laatste. Immers het overgrote deel van ongevaccineerden die Covid hebben gekregen (bijvoorbeeld toen er nog geen vaccin was) zijn niet in het ziekenhuis gekomen. En het percentage dat in het ziekenhuis is gekomen betreft sowieso maar 3.5% en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog lager liggen.
Als je niet tot een risicogroep behoort kan ik wel begrijpen dat je geen noodzaak ziet in vaccineren. Vaccineren moet wat mij betreft vrijwillig blijven en ik ben geen voorstander van de QR code.

Maar als je kwetsbaar bent voor Covid, laat je alsjeblieft vaccineren.
We zien op het moment hogere besmettingscijfers dan vorig jaar begreep ik, maar wel met beheersbare ziekenhuiscijfers.
Vaccineren helpt dus.
Alleen stijgen die opnames nog wel, en het gaat vooral om ongevaccineerden.
En ik ga er vanuit dat dat mensen betreft die gevoelig zijn voor Covid-19 en dus eigenlijk gevaccineerd hadden moeten zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:25:27 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201815742


Wie kan hier nu nog met goed fatsoen achterstaan dat alleen gevaccineerden de supermarkt in mogen?
Zum kotzen :r
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201815747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zie mijn post bovenaan met de vaxcijfers (waar jullie toch van kwijlen) in Vlaanderen en het feit dat vlaanderen weer rood kleurt.
Fascinerend toch ...
Nederland kleurt ook rood, en we zitten op 85%?
Hugo zegt 50%, maar volgens mij is die video niet recent.

Waar het vooral om gaat is wie er precies in de ziekenhuizen liggen.
Als dat 85% gevaccineerden zijn, dan kun je concluderen dat vaccineren niet echt helpt.
Even los van het feit dat het aantal ziekenhuisopnamen wel lager is ten opzichte van het aantal besmettingen dan voor het vaccineren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201815753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beide.
Het zijn waarschijnlijk vooral kwetsbaren die niet gevaccineerd zijn.
[..]
Als je niet tot een risicogroep behoort kan ik wel begrijpen dat je geen noodzaak ziet in vaccineren. Vaccineren moet wat mij betreft vrijwillig blijven en ik ben geen voorstander van de QR code.

Maar als je kwetsbaar bent voor Covid, laat je alsjeblieft vaccineren.
We zien op het moment hogere besmettingscijfers dan vorig jaar begreep ik, maar wel met beheersbare ziekenhuiscijfers.
Vaccineren helpt dus.
Alleen stijgen die opnames nog wel, en het gaat vooral om ongevaccineerden.
En ik ga er vanuit dat dat mensen betreft die gevoelig zijn voor Covid-19 en dus eigenlijk gevaccineerd hadden moeten zijn.
Dit ben ik helemaal met je eens. Mensen die tot een risicogroep behoren en zich niet laten vaccineren dat is vrij dom. Maar toch moeten mensen de vrijheid hebben om dergelijke keuzes te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201815762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan hier nu nog met goed fatsoen achterstaan dat alleen gevaccineerden de supermarkt in mogen?
Zum kotzen :r
Ja, ondanks 4x meer zorgcapaciteit.

Het is wat mij betreft niet uit te leggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201815765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan hier nu nog met goed fatsoen achterstaan dat alleen gevaccineerden de supermarkt in mogen?
Zum kotzen :r
Omdat dat broeinesten worden vol besmettelijke gevaccineerden en ze de ongevaccineerden willen beschermen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:31:16 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201815827
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit ben ik helemaal met je eens. Mensen die tot een risicogroep behoren en zich niet laten vaccineren dat is vrij dom. Maar toch moeten mensen de vrijheid hebben om dergelijke keuzes te maken.
Eens. Het lullige is alleen wel dat de rest van de samenleving daar ook last van heeft.
Huilen dan.
pi_201815829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan hier nu nog met goed fatsoen achterstaan dat alleen gevaccineerden de supermarkt in mogen?
Zum kotzen :r
Dat bestel je toch online boodschappen

Ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat ze in Nederland een soortgelijke maatregel gaan invoeren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:32:32 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201815857
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan hier nu nog met goed fatsoen achterstaan dat alleen gevaccineerden de supermarkt in mogen?
Zum kotzen :r
Slaat inderdaad nergens op.
Huilen dan.
pi_201816181
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Eens. Het lullige is alleen wel dat de rest van de samenleving daar ook last van heeft.
Dat weet ik niet eigenlijk. Je kunt ook gewoon de keuze maken om alles nu open te gooien. Mensen hebben een jaar lang de kans gehad om zich te laten vaccineren en dat kan nu nog steeds. De verdere gevolgen zijn voor de mensen zelf. Je moet burgers ook wat eigen verantwoordelijkheid geven. Je kunt niet alles maar willen controleren, simpelweg omdat een klein percentage binnen een risicogroep bepaalde adviezen niet wil opvolgen. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over allerlei andere draconische maatregelen zoals (jonge) kinderen willen vaccineren en aan QR codes en een coronapaspoort beginnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:09:27 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201816344
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat bestel je toch online boodschappen

Ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat ze in Nederland een soortgelijke maatregel gaan invoeren
Geen QR geen deur? Het zal me niks verbazen. Benieuwd als het gebeurd hoeveel mensen die zeggen dit is waanzin er tegenin gaan? Denk dat het gros hun schouders ophaalt en gewoon hun natje en droogje gaan halen net zoals dit nu gebeurt met de horeca.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:16:08 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201816426
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat weet ik niet eigenlijk. Je kunt ook gewoon de keuze maken om alles nu open te gooien. Mensen hebben een jaar lang de kans gehad om zich te laten vaccineren en dat kan nu nog steeds. De verdere gevolgen zijn voor de mensen zelf. Je moet burgers ook wat eigen verantwoordelijkheid geven. Je kunt niet alles maar willen controleren, simpelweg omdat een klein percentage binnen een risicogroep bepaalde adviezen niet wil opvolgen. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over allerlei andere draconische maatregelen zoals (jonge) kinderen willen vaccineren en aan QR codes en een coronapaspoort beginnen.
Met "last" bedoel ik maatschappelijke kosten, een (mogelijke?) overbelasting van de zorg (want om niet-gevaccineerden nou te laten verrotten wanneer ze zorg nodig hebben is ook zoiets) en de maatregelen die dat trachten te voorkomen. Je leest nu berichten over Zwolle waar operaties moeten worden afgezegd omdat ze het personeel nodig hebben voor coronazorg voor (voornamelijk) niet-gevaccineerden uit Staphorst.

Kijk, in essentie ben ik het wel met je eens dat mensen de vrijheid moeten hebben om domme keuzes te maken, alleen moet je voorkomen dat anderen het slachtoffer worden van de domme keuzes die sommige mensen maken. Dan kom je in een lastig vaarwater waarin je individuele vrijheid moet afwegen tegen maatschappelijk belang.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:21:59 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201816499
Eigenlijk ben je gewoon een lul wanneer je je niet laat vaccineren (wanneer daar geen medische reden voor is) maar vervolgens wel de zorg belast omdat je corona oploopt. Dan moet je ook gewoon mans genoeg zijn om dat griepje uit te zitten, op god te vertrouwen, in je immuunsysteem te geloven of whatever je als reden aangreep.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:26:35 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816551
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een lul wanneer je je niet laat vaccineren (wanneer daar geen medische reden voor is) maar vervolgens wel de zorg belast omdat je corona oploopt. Dan moet je ook gewoon mans genoeg zijn om dat griepje uit te zitten, op god te vertrouwen, in je immuunsysteem te geloven of whatever je als reden aangreep.
In Maastricht zijn momenteel 9/10 gevaccineerd die worden opgenomen.

Van het AD:
In Maastricht voelen ze dezelfde spanning. Zeker omdat het ziekenhuis deze week opeens weer veel opnames ziet. De afdeling waar chirurgische patiënten zijn opgenomen, is nu weer voor de helft ingericht als corona-afdeling. Tien mensen, bijna allemaal boven de 80 jaar, zijn hier opgenomen. Of ze zijn gevaccineerd? Twee vrouwen knikken ‘ja’. Van de tien coronapatiënten op de afdeling, hebben ten minste negen een vaccin gehad

:)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201816574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In Maastricht zijn momenteel 9/10 gevaccineerd die worden opgenomen.

Van het AD:
In Maastricht voelen ze dezelfde spanning. Zeker omdat het ziekenhuis deze week opeens weer veel opnames ziet. De afdeling waar chirurgische patiënten zijn opgenomen, is nu weer voor de helft ingericht als corona-afdeling. Tien mensen, bijna allemaal boven de 80 jaar, zijn hier opgenomen. Of ze zijn gevaccineerd? Twee vrouwen knikken ‘ja’. Van de tien coronapatiënten op de afdeling, hebben ten minste negen een vaccin gehad

:)
Wat een spelbreker ben jij toch :(
;)
tijd voor de factcheckers om iedereen weer te sussen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:28:40 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201816579
Stomme riedel steeds dat een ongevaccineerde de zorg belast. Echokamer van Hugochenko, buiten wat berichten uit de media hoor je niemand die zo'n ongevaccineerde kent. Net ook alsof je dood in de ogen gaat zien zodra je corona oploopt bespaar me zeg.



Oh No :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:31:17 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat een spelbreker ben jij toch :(
;)
tijd voor de factcheckers om iedereen weer te sussen
"Maar zonder vaccin waren ze al dooodd!1!1!"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:32:28 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Stomme riedel steeds dat een ongevaccineerde de zorg belast. Echokamer van Hugochenko, buiten wat berichten uit de media hoor je niemand die zo'n ongevaccineerde kent. Net ook alsof je dood in de ogen gaat zien zodra je corona oploopt bespaar me zeg.

[ afbeelding ]

Oh No :o
Laten we eerlijk blijven.

Zonder vaccin heb je slechts 99.6% kans om uit het ziekenhuis te blijven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:33:11 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201816635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In Maastricht zijn momenteel 9/10 gevaccineerd die worden opgenomen.

Van het AD:
In Maastricht voelen ze dezelfde spanning. Zeker omdat het ziekenhuis deze week opeens weer veel opnames ziet. De afdeling waar chirurgische patiënten zijn opgenomen, is nu weer voor de helft ingericht als corona-afdeling. Tien mensen, bijna allemaal boven de 80 jaar, zijn hier opgenomen. Of ze zijn gevaccineerd? Twee vrouwen knikken ‘ja’. Van de tien coronapatiënten op de afdeling, hebben ten minste negen een vaccin gehad

:)
Dat kan, het is bekend dat vaccinaties (zeker bij ouderen) niet 100% effectief zijn. De vaccinatiegraad in Zuid-Limburg is vrij hoog (met uitzondering van Heerlen, Vaals en Kerkrade). Hoe hat de situatie eruitgezien wanneer de vaccinatiegraad een stuk lager lag?

Het beeld in de ziekenhuizen is toch vrij duidelijk: van de mensen die met corona opgenomen worden is het grootste deel niet gevaccineerd, terwijl het grootste deel van de bevolking wél gevaccineerd is.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:36:47 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201816677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Laten we eerlijk blijven.

Zonder vaccin heb je slechts 99.6% kans om uit het ziekenhuis te blijven.
Even los van of dat cijfer klopt of niet, maar doe voor de grap eens 17.500.000 * 0.004
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:37:45 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201816688
Besmette man gaat dankzij QR-code toch overal naartoe: 'Ben vast niet de enige'

quote:
Gevaccineerd tegen het coronavirus en toch besmet? Dan houdt niks je tegen om alsnog overal naar binnen te gaan. "Zijn dit de privileges die je hebt als je een QR-code krijgt voor de vaccinatie die je hebt gehad? Of is dit onverantwoord dat dit mogelijk blijft?" vraagt een met corona besmette man zich af die zijn ervaringen deelt met Hart van Nederland.

Nadat hij en zijn vrouw afgelopen vrijdag een coronabesmetting opliepen vroegen ze zich af of ze nog wel overal naar binnen mochten. "We belden met de GGD en toen bleek dat allemaal onduidelijk en kregen wij de bevestiging dat onze QR-code gewoon geldig zou blijven vanwege onze vaccinaties."

En dus kon het stel een dag na hun positieve test gewoon naar een etentje, zijn ze zondag naar het Amsterdam Dance Event gegaan en zitten ze maandag op het vliegtuig naar de zon. "Omdat wij niet ziek genoeg waren van corona om binnen te hoeven blijven en onze QR-code’s gewoon geldig bleven zijn wij naar al onze geplande uitstapjes gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die na een vaccinatie toch besmet wordt en zijn QR-code behoudt om overal toegang te blijven houden."
:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:39:24 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816709
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat kan, het is bekend dat vaccinaties (zeker bij ouderen) niet 100% effectief zijn. De vaccinatiegraad in Zuid-Limburg is vrij hoog (met uitzondering van Heerlen, Vaals en Kerkrade). Hoe hat de situatie eruitgezien wanneer de vaccinatiegraad een stuk lager lag?

Het beeld in de ziekenhuizen is toch vrij duidelijk: van de mensen die met corona opgenomen worden is het grootste deel niet gevaccineerd, terwijl het grootste deel van de bevolking wél gevaccineerd is.

Ik vraag me af hoe snel dit beeld achterhaald zal raken.

Maar dan kun je natuurlijk weer zeggen dat een klein percentage van een grote meerderheid (gevaccineerden) nog steeds meer is dan een groot percentage van een minderheid (niet gevaccineerd)

Het vaccin is gewoon kut.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:40:52 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201816731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe snel dit beeld achterhaald zal raken.

Maar dan kun je natuurlijk weer zeggen dat een klein percentage van een grote meerderheid (gevaccineerden) nog steeds meer is dan een groot percentage van een minderheid (niet gevaccineerd)

Het vaccin is gewoon kut.
Hoezo? De vaccins beschermen uitstekend tegen ernstige ziekte.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:41:37 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816741
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Even los van of dat cijfer klopt of niet, maar doe voor de grap eens 17.500.000 * 0.004
Heb het gisteren al gezegd: zou voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid zijn dat een reeks gebeurtenissen zich zou laten vangen in een kansberekening/extrapolatie.

Sterker nog: in de geschiedenis van alles, ooit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:42:36 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201816758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe snel dit beeld achterhaald zal raken.

Maar dan kun je natuurlijk weer zeggen dat een klein percentage van een grote meerderheid (gevaccineerden) nog steeds meer is dan een groot percentage van een minderheid (niet gevaccineerd)

Het vaccin is gewoon kut.
Lul verhaaltjes uit de media om het vuurtje op te stoken, als je op de man afvraagt is er niemand die iemand kent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:42:48 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816761
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo? De vaccins beschermen uitstekend tegen ernstige ziekte.
Mijn gebrek aan vaccin ook?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:43:47 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201816773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Stomme riedel steeds dat een ongevaccineerde de zorg belast. Echokamer van Hugochenko, buiten wat berichten uit de media hoor je niemand die zo'n ongevaccineerde kent. Net ook alsof je dood in de ogen gaat zien zodra je corona oploopt bespaar me zeg.

[ afbeelding ]

Oh No :o
En was die ongevaccineerd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201816809
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo? De vaccins beschermen uitstekend tegen ernstige ziekte.
Je bedoelt bij de minder dan 1% van de ongevaccineerden die ervoor erg vatbaar is?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:47:56 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Lul verhaaltjes uit de media om het vuurtje op te stoken, als je op de man afvraagt is er niemand die iemand kent.
En de haat wakkert aan :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:50:02 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201816868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
En was die ongevaccineerd?
Staat toch gewoon in de header? 2 keer gevaccineerd en werkt in de zorg...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201816883
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:59 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/video/productie/eventuele-nieuwe-lockdown-zal-ook-gelden-voor-gevaccineerden-236733

_O- _O-

....alhoewel,.. de verdeling in de maatschappij wordt natuurlijk nóg erger. De goedgelovige zal de ongevaxxed zien als reden waarom er weer beperkingen/lockdowns zijn.

Wat een circus..man man man
Jammer voor degene die de prik hebben genomen om gezondheidsredenen, en daarnaast de ongevaccineerde gewoon met rust laten en hun keus respecteren.

Voor de volgzame kneusjes die na elke krantenartikel in de stress schieten en zich onder aanvoering van Hugo en die andere demonen tegen de ongevaccineerde en gelovigen hebben gecreëerd is dit echt heerlijk nieuws en kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg worden aangepakt.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:53:08 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201816907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Staat toch gewoon in de header? 2 keer gevaccineerd en werkt in de zorg...
Er staat volgens de eigenaar is de persoon gevaccineerd.

Kleine details.

Daarom vraag ik..
Is hij dus echt gevaccineerd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201817027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geen QR geen deur? Het zal me niks verbazen. Benieuwd als het gebeurd hoeveel mensen die zeggen dit is waanzin er tegenin gaan? Denk dat het gros hun schouders ophaalt en gewoon hun natje en droogje gaan halen net zoals dit nu gebeurt met de horeca.
Als het al in Nederland komt dan zal het stapsgewijs ingevoerd worden

- AH denkt er over na om alleen klanten met QR code in te laten
- AH heeft de knoop definitief doorgehakt : alleen met een QR code kom je er in
- Jumbo, Spar, Coop overwegen soortgelijke maatregelen te nemen
- Ook daar kom je alleen met een QR code in

Next step: wappies laten uithongeren door ook het thuisbezorgen wettelijk te verbieden *O*

In Italie neemt men soortgelijke stappen btw

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201817057
twitter
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:03:17 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201817063
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:51 schreef PSVCL het volgende:

Voor de volgzame kneusjes die na elke krantenartikel in de stress schieten en zich onder aanvoering van Hugo en die andere demonen tegen de ongevaccineerde en gelovigen hebben gecreëerd is dit echt heerlijk nieuws en kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg worden aangepakt.
Wie zijn dat precies, en waar kom je die tegen?
Huilen dan.
pi_201817076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als het al in Nederland komt dan zal het stapsgewijs ingevoerd worden

- AH denkt er over na om alleen klanten met QR code in te laten
- AH heeft de knoop definitief doorgehakt : alleen met een QR code kom je er in
- Jumbo, Spar, Coop overwegen soortgelijke maatregelen te nemen
- Ook daar kom je alleen met een QR code in

Next step: wappies laten uithongeren door ook het thuisbezorgen wettelijk te verbieden *O*

In Italie neemt men soortgelijke stappen btw

[ twitter ]
Hoe controleren zoiets,, staat er bij de ingang een pipo die je gaat scannen? op de foto is dat niet duidelijk
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:05:03 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201817085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er staat volgens de eigenaar is de persoon gevaccineerd.

Kleine details.

Daarom vraag ik..
Is hij dus echt gevaccineerd?
Zou fijn zijn als je dat soort "kleine details" er altijd uitpikt en niet gaat cherrypicken als het over den heiligen vaccijns gaat.

Maar was niet gevaccineerd joh, die eigenaar liegt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201817125
twitter
pi_201817151
quote:
'Overal in Nederland merken ziekenhuizen druk op zorg door toestroom coronapatiënten'
Niet alleen in het Isala ziekenhuis in Zwolle, maar ook elders in het land neemt de druk op de zorg toe door een toestroom van coronapatiënten. Dat blijkt uit een rondgang van NRC. De krant schrijft dat in meerdere grote ziekenhuizen operaties zijn afgezegd en de wachtlijsten groeien.

In het Radboundumc zijn deze week meerdere hartoperaties afgezegd, vertelt een arts aan de krant. Vanuit het Isala ziekenhuis in Zwolle moesten al vijf coronapatiënten worden verplaatst naar ziekenhuizen in Groningen, Rotterdam en Dordrecht. In het Limburgse Zuyderland is het aantal Covid-19-patiënten op de intensive care (ic) in anderhalve tijd verdubbeld. Een derde van de ic-bedden is er inmiddels bezet door coronapatiënten.

Het gaat vooral om ongevaccineerde coronapatiënten die op de ic belanden door het coronavirus. Voor personeel voelt het 'wrang om zo hard te werken', vertelt een ziekenhuisbestuurder aan de krant. "Verpleegkundigen moeten nu weer alles opzijzetten, terwijl de oplossing binnen handbereik is."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-covid-19-patienten
;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:11:22 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201817152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:02 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Deze berichten voeden de tweedeling niet, daar kan Hugochenko de bevolking niet mee opjutten. Als dit teveel in het nieuws komt krabben Henk&Ingrid zich alleen maar achter de oren, beginnen zich teveel af te vragen en lopen minder warm voor spuit 3.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201817202
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met "last" bedoel ik maatschappelijke kosten, een (mogelijke?) overbelasting van de zorg (want om niet-gevaccineerden nou te laten verrotten wanneer ze zorg nodig hebben is ook zoiets) en de maatregelen die dat trachten te voorkomen. Je leest nu berichten over Zwolle waar operaties moeten worden afgezegd omdat ze het personeel nodig hebben voor coronazorg voor (voornamelijk) niet-gevaccineerden uit Staphorst.

Kijk, in essentie ben ik het wel met je eens dat mensen de vrijheid moeten hebben om domme keuzes te maken, alleen moet je voorkomen dat anderen het slachtoffer worden van de domme keuzes die sommige mensen maken. Dan kom je in een lastig vaarwater waarin je individuele vrijheid moet afwegen tegen maatschappelijk belang.
Niet-gevaccineerden hoef je natuurlijk niet te laten verrotten. Je moet altijd mensen hulp bieden zolang het kan. Maar het kan wel zijn dat er in een kritische toestand keuzes moeten worden gemaakt. En dan moet je misschien beslissen een 55-jarige wél te helpen en een 85-jarige niet. Dat is heel lastig, maar die 85-jarige heeft er ook zelf voor gekozen zich niet te laten vaccineren terwijl men weet dat Covid op die leeftijd een behoorlijk risico met zich mee kan brengen.

Ik denk dat er toch altijd mensen blijven uit een risicogroep die zich niet zal laten vaccineren, helemaal van die streng gelovigen uit plekken zoals Staphorst. Ik vind dat geen reden om die mensen te demoniseren, maar simpelweg te stellen dat dit een onhandige keuze is waar een vervelend gevolg aan kan zitten. Ik had me als ik 85 was al lang en breed laten vaccineren.

Uiteindelijk denk ik ook dat je de maatschappelijke 'kosten' niet over één aspect moet meten (de zorg etc.) maar ook kijken naar wat voor effect het heeft op de bevolking om maar continue geconfronteerd te worden met QR-codes en lockdowns. Ik sluit niet uit dat dit laatste misschien meer kwaad doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201817209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deze berichten voeden de tweedeling niet, daar kan Hugochenko de bevolking niet mee opjutten. Als dit teveel in het nieuws komt krabben Henk&Ingrid zich alleen maar achter de oren, beginnen zich teveel af te vragen en lopen minder warm voor spuit 3.
Altijd eenzijdige berichtgeving vanuit de media idd,, dan zou je in principe al vragen moeten gaan stellen.
Ben alleen bang dat Henk en Ingrid toch wel die 3e booster (nieuwe variant) gaan ophalen, die willen straks gewoon weer op wintervakantie.
pi_201817217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
;(
Drukker op de IC, in oktober.
Dat is niks nieuws.
pi_201817238
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Hoe controleren zoiets,, staat er bij de ingang een pipo die je gaat scannen? op de foto is dat niet duidelijk
Op de plakkaat staat : controlo green pass

Een medewerker van de winkel zal daar de hele dag QR codes scannen. Maar denk dat het op lange termijn wel geautomatiseerd zal worden . Net zoals je in de metro binnenkomt als je een geldig ov chip . Zo gaat de poort van de winkel alleen maar open als je groene QR code hebt

Zoiets zal het wel zijn, gok ik :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:28:55 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201817293
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niet-gevaccineerden hoef je natuurlijk niet te laten verrotten. Je moet altijd mensen hulp bieden zolang het kan. Maar het kan wel zijn dat er in een kritische toestand keuzes moeten worden gemaakt. En dan moet je misschien beslissen een 55-jarige wél te helpen en een 85-jarige niet. Dat is heel lastig, maar die 85-jarige heeft er ook zelf voor gekozen zich niet te laten vaccineren terwijl men weet dat Covid op die leeftijd een behoorlijk risico met zich mee kan brengen.
En wat nu als de keuze is tussen a) een 85-jarige die wel gevaccineerd is en b) een 55-jarige die niet-gevaccineerd is? Of een 85-jarige met een hartaanval tegenover een 55-jarige niet-gevaccineerde corona-patiënt?

En wat doe je wanneer de zorgcapaciteit bereikt dreigt te worden? Tref je dan maatregelen of beperk je dan het aantal (niet-gevaccineerde?) coronapatienten dat je opneemt?

quote:
Ik denk dat er toch altijd mensen blijven uit een risicogroep die zich niet zal laten vaccineren, helemaal van die streng gelovigen uit plekken zoals Staphorst. Ik vind dat geen reden om die mensen te demoniseren, maar simpelweg te stellen dat dit een onhandige keuze is waar een vervelend gevolg aan kan zitten. Ik had me als ik 85 was al lang en breed laten vaccineren.
Dat staat ze vrij, maar over de gevolgen van zo'n keuze moet je het kunnen hebben zonder dat het demoniseren genoemd wordt.

quote:
Uiteindelijk denk ik ook dat je de maatschappelijke 'kosten' niet over één aspect moet meten (de zorg etc.) maar ook kijken naar wat voor effect het heeft op de bevolking om maar continue geconfronteerd te worden met QR-codes en lockdowns. Ik sluit niet uit dat dit laatste misschien meer kwaad doet.
QR-codes ben ik geen voorstander van. Lockdowns alleen als er geen alternatieven zijn.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:38:36 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201817358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Op de plakkaat staat : controlo green pass

Een medewerker van de winkel zal daar de hele dag QR codes scannen. Maar denk dat het op lange termijn wel geautomatiseerd zal worden . Net zoals je in de metro binnenkomt als je een geldig ov chip . Zo gaat de poort van de winkel alleen maar open als je groene QR code hebt

Zoiets zal het wel zijn, gok ik :P
Gewoon controleren dmv gezichtsherkenning
Huilen dan.
pi_201817379
twitter


Positief bevonden en dan de volgende dag uit eten, de dag daarna naar het Amsterdam Dance Event en nu op vakantie met het vliegtuig. _O-
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201817441
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gewoon controleren dmv gezichtsherkenning
Breng ze nou niet op ideeën ffs
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201817457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Positief bevonden en dan de volgende dag uit eten, de dag daarna naar het Amsterdam Dance Event en nu op vakantie met het vliegtuig. _O-
wat een lamme tak systeem
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:03:59 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201817536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wat een lamme tak systeem
Het alternatief is de QR-code intrekken na positieve test, maar dat ontmoedigt het testen. In dat geval had de beste man zich niet laten testen, en zo houd je beter zicht op de ontwikkeling van de verspreiding. Er is geen waterdichte oplossing.
Huilen dan.
pi_201817555
Je word ook gewoon opgeroepen om bij klachten thuis te blijven en uit te zieken. Gevaccineerd of niet.
Positief testen en dan alles buiten de deur gaan doen omdat het niet wettelijk verboden is, is gewoon debiel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:07:49 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201817562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou fijn zijn als je dat soort "kleine details" er altijd uitpikt en niet gaat cherrypicken als het over den heiligen vaccijns gaat.

Maar was niet gevaccineerd joh, die eigenaar liegt.
Hij hoeft dit niet te weten.
Hoef je niet perse om te liegen.

Het kan gewoon zo zijn dat deze man niet meer in de zorg werkt of gevaccineerd is.


Het is BNW.

Poosje terug kwam er bericht hier naar voren over dat duizend medisch specialisten twijfels hadden bij vaccin.

Maar dat bleken dus amper om echte medische specialisten te gaan die er wat van wisten maat ook tandartsen podotherapeuten etc..

We zijn hier op bnw..dus sommige dingen even dubbel natrekken is nooit verkeerd. Zeker als iets soms uit context word gehaald.

Het was namelijk frappant dat het er expres bij staat.
Toch een beetje twijfel in het bericht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201817564
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het alternatief is de QR-code intrekken na positieve test, maar dat ontmoedigt het testen.
Dan is het nog makkelijk te omzeilen.
Als ik per se uit eten wil kan ik even de telefoon van mijn pa lenen bijvoorbeeld.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201817566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Positief bevonden en dan de volgende dag uit eten, de dag daarna naar het Amsterdam Dance Event en nu op vakantie met het vliegtuig. _O-
Wat een lul wel. En dan boos worden op de GGD _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201817625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:07 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dan is het nog makkelijk te omzeilen.
Als ik per se uit eten wil kan ik even de telefoon van mijn pa lenen bijvoorbeeld.
Je kan makkelijk zat een systeem invoeren om zulk soort misbruik van de regels te voorkomen, maar dan gaan jullie weer gillen dat de privacy aangetast word, het een veel te streng systeem is, Nederland op een politiestaat lijkt enz enz.

Feit is dat veruit het grootste deel van de ongevaccineerden met het QR-code systeem uit de openbare leven geweerd word en daarmee een hoop besmettingen voorkomen worden.

Als de cijfers weer teveel oplopen, onder andere vanwege misbruik van het systeem, dan komt er 'gewoon' weer een lockdown. Is dat wat je wilt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:14:51 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201817626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Positief bevonden en dan de volgende dag uit eten, de dag daarna naar het Amsterdam Dance Event en nu op vakantie met het vliegtuig. _O-
Lekker handig.
Debiel ook dat je dat zou willen doen.

Systeem is dus niet waterdicht.. maar had ook niet anders verwacht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201817657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:00 schreef Ali_boo het volgende:

Next step: wappies laten uithongeren door ook het thuisbezorgen wettelijk te verbieden
En dan komen ze op de IC terecht en wordt er weer gezegd dat de ICs vol liggen met ongevaccineerden :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201817662
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gewoon controleren dmv gezichtsherkenning
met mondmasker ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:19:08 #72
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201817664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Positief bevonden en dan de volgende dag uit eten, de dag daarna naar het Amsterdam Dance Event en nu op vakantie met het vliegtuig. _O-
Dan kun je het over gevaccineerd of niet, dagelijkse cijfers, testen voor toegang en qr-codes hebben. Maar zolang je dit soort randdebielen er tussen hebt zitten kom je natuurlijk nergens.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:24:42 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201817725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:07 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dan is het nog makkelijk te omzeilen.
Als ik per se uit eten wil kan ik even de telefoon van mijn pa lenen bijvoorbeeld.
In theorie moet ook gecontroleerd worden of de geanonimiseerde persoonsgegevens die bij de QR-code horen overeenkomen met die op je identiteitsbewijs, dus dan moet je die ook meenemen.

Maar inderdaad, een waterdicht systeem bestaat niet.
Huilen dan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:28:59 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201817771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dan kun je het over gevaccineerd of niet, dagelijkse cijfers, testen voor toegang en qr-codes hebben. Maar zolang je dit soort randdebielen er tussen hebt zitten kom je natuurlijk nergens.
Ik wil ze de kost niet geven hoor. Mensen die dubbel gevaccineerd zijn evengoed de dingen gaan doen die ze geboekt hebben ook al hebben ze corona zoals naar een festival of op vakantie. Ik geef ze geen ongelijk hoor zo erg is het niet, het maakt alleen maar duidelijk hoe belachelijk dit systeem is om zogenaamd corona in te dammen. Het gaat om controle, corona is het middel om het ingevoerd te krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:33:31 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201817810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik wil ze de kost niet geven hoor. Mensen die dubbel gevaccineerd zijn evengoed de dingen gaan doen die ze geboekt hebben ook al hebben ze corona zoals naar een festival of op vakantie. Ik geef ze geen ongelijk hoor zo erg is het niet, het maakt alleen maar duidelijk hoe belachelijk dit systeem is om zogenaamd corona in te dammen. Het gaat om controle, corona is het middel om het ingevoerd te krijgen.
Het systeem is ook belachelijk. Maar dit soort gevallen zorgen er alleen maar voor dat er een nog strenger en belachelijker systeem komt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201817820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Feit is dat veruit het grootste deel van de ongevaccineerden met het QR-code systeem uit de openbare leven geweerd word en daarmee een hoop besmettingen voorkomen worden.
Dat wordt ruimschoots weer gecompenseerd door gevaccineerde mensen die denken dat zolang je QR-code groen blijft je je nergens aan hoeft te houden.

quote:
Als de cijfers weer teveel oplopen, onder andere vanwege misbruik van het systeem, dan komt er 'gewoon' weer een lockdown. Is dat wat je wilt?
Nee, maar een nieuwe lockdown verwacht ik sowieso, ook zonder misbruik van die pas.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201817865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat wordt ruimschoots weer gecompenseerd door gevaccineerde mensen die denken dat zolang je QR-code groen blijft je je nergens aan hoeft te houden.

Dat zeg ik net. Ik noemde die man die positief test en toch alles gaat doen omdat hij een QR-code heeft en die opmerking van dan gebruik ik toch de telefoon van mijn vader, beide onder misbruik van het systeem.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:41:50 #78
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201817874
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het systeem is ook belachelijk. Maar dit soort gevallen zorgen er alleen maar voor dat er een nog strenger en belachelijker systeem komt.
Wie weet wat van deze berichten waar is. Kan best met een doel de wereld in zijn geholpen om vrije baan te maken naar inderdaad een nog strenger systeem want zie daar mensen, ook de gevaccineerden hebben er laks aan en blijven verspreiden. Nu moeten we wel....
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:52:50 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201817999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wie weet wat van deze berichten waar is. Kan best met een doel de wereld in zijn geholpen om vrije baan te maken naar inderdaad een nog strenger systeem want zie daar mensen, ook de gevaccineerden hebben er laks aan en blijven verspreiden. Nu moeten we wel....
Gezien de bron (HvNL) en de debielerigheid van het verhaal en het feit dat dit blijkbaar een podium krijgt, heb ik mijn vraagtekens bij de echtheid ook.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201818025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wie weet wat van deze berichten waar is. Kan best met een doel de wereld in zijn geholpen om vrije baan te maken naar inderdaad een nog strenger systeem want zie daar mensen, ook de gevaccineerden hebben er laks aan en blijven verspreiden. Nu moeten we wel....
Inderdaad zo zie ik het ook.
En ondertussen staan gevaccineerden aan de zijlijn te supporteren, niet beseffend dat, eenmaal de finish behaald, zij ook gekloot zullen zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201818118
Dit soort berichten van de British Bullshit Corporation vertrouw ik ook niet.
I honestly don't fckin care anymore.

Gewoon FYI....

https://www.bbc.com/news/health-54923641

About 43,000 people in England and Wales may have been wrongly told their Covid-19 test was negative because of errors at a private laboratory.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201818392
Positieve news:
Gevaxte vriend van in het VK was bij 'n grote drukke pub (capaciteit tegen 1000) geweest. Hij zei dat er echt weinig gecontroleerd bij entree was. Momenteel lijkt het 'n logistical nightmare te zijn. Hij vond het niet erg of zo. Hij zei ook dat in veel plaatsen in Engeland dat het bijna 'back to normal' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201818754
Jullie kunnen weer rustig slapen:

quote:
Albert Heijn belooft dat handscanners geen gezichtsherkenning gebruiken
De camera’s in handscanners van Albert Heijn staan niet ingeschakeld, belooft de supermarktketen. Ze worden daarom ook niet gebruikt voor gezichtsherkenning.
https://www.ad.nl/tech/al(...)-gebruiken~ab4b807d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201818893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie kunnen weer rustig slapen:
[..]

Ik slaap heel rustig hoor - ik ben n beetje onrustig wanneer ik wakker bent.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201819103
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het alternatief is de QR-code intrekken na positieve test, maar dat ontmoedigt het testen. In dat geval had de beste man zich niet laten testen, en zo houd je beter zicht op de ontwikkeling van de verspreiding. Er is geen waterdichte oplossing.
gewoon iedereen die medische kappen op, ipv dat goedkope speelgoed.
die kappen helpen goed.
pi_201819863
CDC bereid zich voor op een zombie pandemie

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201820726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:34 schreef CryptoPunk het volgende:
Dat wordt ruimschoots weer gecompenseerd door gevaccineerde mensen die denken dat zolang je QR-code groen blijft je je nergens aan hoeft te houden.
Meeste besmettingen ontstaan bij mensen thuis dus de gevaccineerde haalt het binnen en geeft het dan door aan de ongevaccineerde.

Maareh, die statistieken worden mbt contact tracing wss matig bijgehouden en zijn wss matig betrouwbaar.

Maar het RIVM probeert dat wel, heb die statistieken zien langskomen bij de rechtzaak omtrent QR systeem waarvoor lof aant RIVM.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201821140
Haha

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201822637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:56 schreef Tingo het volgende:
Ik slaap heel rustig hoor - ik ben n beetje onrustig wanneer ik wakker bent.
Bent jij wakker joh?
Eens kijken
pi_201823112
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
Haha

[ twitter ]
Brave Current World.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201823113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meeste besmettingen ontstaan bij mensen thuis dus de gevaccineerde haalt het binnen en geeft het dan door aan de ongevaccineerde.

Maareh, die statistieken worden mbt contact tracing wss matig bijgehouden en zijn wss matig betrouwbaar.

Maar het RIVM probeert dat wel, heb die statistieken zien langskomen bij de rechtzaak omtrent QR systeem waarvoor lof aant RIVM.
Tja, 'besmet' door wat precies dan? Besmet door mass-psychosis?
Mensen gewoon ziek van dit hele shitshow zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201823266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mijn insziens onsmakelijk en off topic.
Meh- who cares, mensen hier geen interesse in de gast hebben, maar de pro-vaxxers wel Willie E gevolgers zijn. HA!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201823298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:53 schreef Maharski het volgende:

[..]
Bent jij wakker joh?
Momenteel wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:07:49 #94
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201824345
https://www.telegraaf.nl/(...)qr-code-werkt-gewoon

Nice..

De ene keer fraude, de andere keer problemen met de werking en een hoop zooi er tussen in wat meer dan genoeg reden is om nieuwe methodes van de mensonterende, discriminerende VaxPasjes te introduceren.
De QR code heeft zo geen lang leven.. maar wat komt er na?!
Mai pben rai~!
pi_201824649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:07 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)qr-code-werkt-gewoon

De QR code heeft zo geen lang leven.. maar wat komt er na?!
Horecasluitingen en een lockdown.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201824744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
Tja, 'besmet' door wat precies dan?
Door Sars-cov-2.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201824887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meeste besmettingen ontstaan bij mensen thuis dus de gevaccineerde haalt het binnen en geeft het dan door aan de ongevaccineerde.

Dus is het verstandiger om over te gaan op het 2g systeem...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201825023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus is het verstandiger om over te gaan op het 2g systeem...
:{
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201825680
quote:
Bolsonaro moet vervolgd worden voor moord, vindt Braziliaanse senaatscommissie
President Jair Bolsonaro moet vervolgd worden voor moord wegens zijn wereldwijd bekritiseerde aanpak van de coronapandemie in Brazilië. Dat is de conclusie van een vernietigend rapport, ingediend door een onderzoekscommissie van de Braziliaanse senaat. Over het bijna 1200 pagina’s tellend rapport wordt volgende week gestemd. De bevindingen kunnen tot die tijd nog worden aangepast.
https://www.ad.nl/buitenl(...)scommissie~ad4ec8ab/
Wanneer begint het proces voor het schenden van de 'Neuremburgcode' eigenlijk? :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201826016
Voor de "opschalen" " het is de schuld van de bezuinigingen" roepers

Interessant draadje

capaciteitsprobleem in de zorg

twitter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201826030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus is het verstandiger om over te gaan op het 2g systeem...
Hallo... Heb ik eindelijk 5g, wil je terug naar 2g :{w
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:57:55 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201826038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik wil ze de kost niet geven hoor. Mensen die dubbel gevaccineerd zijn evengoed de dingen gaan doen die ze geboekt hebben ook al hebben ze corona zoals naar een festival of op vakantie. Ik geef ze geen ongelijk hoor zo erg is het niet, het maakt alleen maar duidelijk hoe belachelijk dit systeem is om zogenaamd corona in te dammen. Het gaat om controle, corona is het middel om het ingevoerd te krijgen.
Ik vraag me bij dit soort dingen toch af, wat voor controle en wat schieten 'ze' er mee op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201826087
Gemiddelde IC verblijf corona 13 dagen
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf

Gemiddelde IC verblijf hartpatiënt 1 dag

Voor elke covid patiënt op de ic konden dus 13 hartoperaties worden uitgevoerd.

https://www.nporadio1.nl/(...)ronapatienten-op-ics
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201826116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen toch af, wat voor controle en wat schieten 'ze' er mee op?
En welke slimmerik dacht dat het een goed idee zou zijn om dat middels een virus te bewerkstelligen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201826145
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:
Gemiddelde IC verblijf corona 13 dagen
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf

Gemiddelde IC verblijf hartpatiënt 1 dag

Voor elke covid patiënt op de ic konden dus 13 hartoperaties worden uitgevoerd.

https://www.nporadio1.nl/(...)ronapatienten-op-ics
Even geluisterd. Best heftig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:39:15 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201826246
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:
Gemiddelde IC verblijf corona 13 dagen
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf

Gemiddelde IC verblijf hartpatiënt 1 dag

Voor elke covid patiënt op de ic konden dus 13 hartoperaties worden uitgevoerd.

https://www.nporadio1.nl/(...)ronapatienten-op-ics
En die voorraad hartpatiënten is er ook?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 00:39:21 #107
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201826247
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En welke slimmerik dacht dat het een goed idee zou zijn om dat middels een virus te bewerkstelligen
En welke slimmerik bedacht de propaganda in touw te houden? Hou op man, een griep.... Ooohhh de ziekenhuizen lopen vol... Nee die zijn niet vol en de IC's ook niet. En door "Covid" komen die ook niet vol en zijn ze nooit geweest....... En heb een redelijk betrouwbare bron :) En ik zeg redelijk aangezien het niet in de MSM staat :) Wacht nog even af en jij kruipt weg in de krochten van de overheid waar je schuilt :)
Lach met een schone bips
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:45:52 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201826268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En welke slimmerik bedacht de propaganda in touw te houden? Hou op man, een griep.... Ooohhh de ziekenhuizen lopen vol... Nee die zijn niet vol en de IC's ook niet. En door "Covid" komen die ook niet vol en zijn ze nooit geweest....... En heb een redelijk betrouwbare bron :) En ik zeg redelijk aangezien het niet in de MSM staat :) Wacht nog even af en jij kruipt weg in de krochten van de overheid waar je schuilt :)
De mensen die daar werken liegen zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201826270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen toch af, wat voor controle en wat schieten 'ze' er mee op?
Heb jij dan het idee dat je, met in acht nememing van de normen en waarden, zelf kunt beslissen over hoe jij jouw leven in richt?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:46:54 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201826274
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Heb jij dan het idee dat je, met in acht nememing van de normen en waarden, zelf kunt beslissen over hoe jij jouw leven in richt?
Voor een groot gedeelte wel ja. Jij niet dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201826299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor een groot gedeelte wel ja. Jij niet dan?
Je gaat van je 4e tot je 18e verplicht naar school. Je wordt als degelijke burger geacht iets van een vervolgopleiding te doen en op je 68e mag je met pensioen. Je hele leven is in in de basis al uitgetekend voordat jij je eerste stap op deze wereld hebt gezet. Alle mogelijke zijpaden worden bewaakt en gemonitord. Tot op zekere hoogte mag je zelf bepalen hoe jij je leven in richt, zolang die maar in lijn is met wat er van je verwacht wordt. Het hele systeem gaat iets verder als "zij die controle op je uit willen oefenen". Het is een mechanisme dat niet bewust wordt uitgevoerd in die zin dat er vooraf een of ander NWO een opgezet plan heeft (althans dat weiger ik te geloven) maar het systeem werkt zo omdat het zo is gegroeid en beleidsbepalers er hun voordeel mee kunnen doen.
pi_201826471
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 20 oktober 2021 @ 04:32:02 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826722
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hallo... Heb ik eindelijk 5g, wil je terug naar 2g :{w
Vroeger was alles beter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 05:25:50 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826813
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:36 schreef Ali_boo het volgende:
CDC bereid zich voor op een zombie pandemie

[ twitter ]
Werd tijd dat plan lag er al een poos.
Alleen hoop ik meer op walking dead IPV world war z.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201827036
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:55 schreef devlinmr het volgende:
Voor de "opschalen" " het is de schuld van de bezuinigingen" roepers

Interessant draadje

capaciteitsprobleem in de zorg

[ twitter ]
Klopt, plus dat je bij een exponentiëel toenemend virus in korte tijd toch weer op het maximum zit.

Maar dat mag niet gezegd worden van sommigen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201827045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vol drogredenaties die jij ook steeds maakt. Niet verrassend.
Dat je geen echt weerwoord hebt was wel te verwachten natuurlijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201827053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En die voorraad hartpatiënten is er ook?
Moet je even kijken hoeveel operaties zijn uitgesteld...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201827086
quote:
Een plaatje uit 2013 toen voorspelde men al covid 2019?

Of is het zoals gebruikelijk in BNW weer eens iets wat uit zijn verband getrokken is en door recalcitranten misbruikt wordt.
pi_201827318
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En die voorraad hartpatiënten is er ook?
Zijn het geen hartpatiënten dan is het wel wat anders
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201827346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 07:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een plaatje uit 2013 toen voorspelde men al covid 2019?

Of is het zoals gebruikelijk in BNW weer eens iets wat uit zijn verband getrokken is en door recalcitranten misbruikt wordt.
dat noemen ze een meme.
Plaats hier uw advertentie
pi_201827434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:45 schreef ATuin-hek het volgende:
De mensen die daar werken liegen zeker?
evenzeer als zij die bij BPOC hun verhaal doen zeker ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201827451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
evenzeer als zij die bij BPOC hun verhaal doen zeker ...
BPOC... Die oplichters die ook door hun eigen complotaanhangende uitgever aan de kant zijn gezet omdat die verhalen van BPOC nergens te vinden zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201827468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 06:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, plus dat je bij een exponentiëel toenemend virus in korte tijd toch weer op het maximum zit.

Maar dat mag niet gezegd worden van sommigen...
Het remt toch enorm af door antistoffen, cq het stopt toch met verdubbelen iedere keer.

En dan kom jij met een voorbeeld R getal 2 ipv rond de 1. Heeft allemaal niks met de realiteit te maken.

Noem je influenza ook exponentieel toenemend virus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201827489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat je geen echt weerwoord hebt was wel te verwachten natuurlijk.
Heb het er allang over gehad. Geen zin meer in die discussie met team gebruikelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 20 oktober 2021 @ 08:33:04 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201827625
Onze schoonheid gaat weer op reis

Nederlandse viroloog gaat opnieuw onderzoek doen naar ontstaan corona


quote:
De Wereldgezondheidsorganisatie WHO stuurt opnieuw een team wetenschappers op pad om onderzoek te doen naar het ontstaan van het coronavirus. De Nederlandse viroloog Marion Koopmans is een van de 26 wetenschappers die het onderzoek gaan uitvoeren.

De opdracht is dit keer breder dan de vorige keer. ''We gaan ons niet alleen op het coronavirus focussen'', vertelt Koopmans aan RTL Nieuws. ''Wij vormen een adviesgroep, die de WHO moet adviseren wat er gebeurt als er een nieuwe uitbraak van een infectieziekte komt."

Normaalgesproken vinden dergelijke onderzoeken per ziekte plaats. ''Maar wij willen gaan kijken naar standaardvragen, die voor élke infectieziekte gelden. Zoals: kunnen we ervoor zorgen dat er heldere instructies zijn die bij alle uitbraken toepasbaar zijn? Die instructies zou je dan bijvoorbeeld ook kunnen gebruiken tijdens een uitbraak van het ebolavirus'', zegt Koopmans.

Begin dit jaar maakte Koopmans deel uit van een ander WHO-team dat onderzoek deed naar de oorsprong van het coronavirus. Daarvoor gingen ze onder meer naar de Chinese stad Wuhan, waar de eerste grote uitbraak was.

Vier mogelijkheden
Na dat onderzoek bleven veel vragen hangen, bijvoorbeeld over de vraag of de onderzoekers wel vrijuit konden werken. Uiteindelijk werd geen harde conclusie getrokken over het ontstaan van het coronavirus, maar kwamen er vier mogelijke hypotheses naar voren.

''Het meest aannemelijke scenario is dat het coronavirus van een vleermuis naar een ander dier is overgegaan, en vervolgens is overgesprongen naar de mens. Dat het virus in een laboratorium is ontstaan is het minst aannemelijke scenario'', zegt Koopmans.
twitter


Hoe verzinnen ze het.. :+ :+

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201827937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Onze schoonheid gaat weer op reis

Nederlandse viroloog gaat opnieuw onderzoek doen naar ontstaan corona

[..]
[ twitter ]

Hoe verzinnen ze het.. :+ :+

[ twitter ]
Waarom op zoek naar de oorsprong van het virus? Staat toch gewoon in het Event201 scenario?

quote:
The Event 201 Scenario

Event 201 simulates an outbreak of a novel zoonotic coronavirus transmitted from bats to pigs to people that eventually becomes efficiently transmissible from person to person, leading to a severe pandemic.

https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:16:26 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201828052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom op zoek naar de oorsprong van het virus? Staat toch gewoon in het Event201 scenario?
[..]

Onnodige werkverschaffing is ze er even tussenuit, wie weet gaat ze helemaal niet, ze zeggen zoveel.

Nine UK schools start scanning children’s faces to take their lunch money

quote:
Several schools in Scotland are set to start using facial recognition software to allow pupils to pay for their lunches.

The system, installed in nine sites in North Ayrshire, scans the faces of pupils at the tills in order to save time during the busy lunch hour.

It checks them off against a register of faces stored on the school’s servers and replaces software that used fingerprint scanners.

The company that installed the systems claim they are more Covid-secure and help speed up the queue, with each transaction now taking just five seconds, The Financial Times reported.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:19:09 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201828074
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je gaat van je 4e tot je 18e verplicht naar school. Je wordt als degelijke burger geacht iets van een vervolgopleiding te doen en op je 68e mag je met pensioen. Je hele leven is in in de basis al uitgetekend voordat jij je eerste stap op deze wereld hebt gezet. Alle mogelijke zijpaden worden bewaakt en gemonitord. Tot op zekere hoogte mag je zelf bepalen hoe jij je leven in richt, zolang die maar in lijn is met wat er van je verwacht wordt. Het hele systeem gaat iets verder als "zij die controle op je uit willen oefenen". Het is een mechanisme dat niet bewust wordt uitgevoerd in die zin dat er vooraf een of ander NWO een opgezet plan heeft (althans dat weiger ik te geloven) maar het systeem werkt zo omdat het zo is gegroeid en beleidsbepalers er hun voordeel mee kunnen doen.
Hoe gaat een vaccin extra dat veranderen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201828217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Onnodige werkverschaffing is ze er even tussenuit, wie weet gaat ze helemaal niet, ze zeggen zoveel.

Nine UK schools start scanning children’s faces to take their lunch money
[..]

Dus ipv een vingerafdruk een gezichtsscan... Wat is precies het probleem?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201828286
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:41:30 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201828328
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Onnodige werkverschaffing is ze er even tussenuit, wie weet gaat ze helemaal niet, ze zeggen zoveel.

Nine UK schools start scanning children’s faces to take their lunch money
[..]

Wow valt dit nou onder cybercriminelen?

Maare wat heeft dit met het topic van doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:40 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201828361
quote:
Godfriedvanboilionblokjes..

Mij is hier verdomme nou al tig keer een meisje lockdown en avond klok beloofd..

Straks word de zombie apocalyps ook nog eens afgelast...

Lucille gaat dit niet leuk vinden :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:24:29 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201830098
Brrr voor wie het volhoudt de griezel aan te horen


De comments zeggen weer genoeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201830144
quote:
Ruim vier op de tien mensen wil de 1,5 meterregel in de samenleving terug, stelt EenVandaag op basis van een onderzoek onder het eigen opiniepanel. De zorgen over het coronavirus stijgen namelijk, stelt EenVandaag. 54 procent van de ondervraagden uit het panel zegt zich zorgen te maken over het virus. Dat is meer dan een maand eerder, toen nog 41 procent zei bezorgd te zijn.

Voor het onderzoek werden begin deze week bijna 21.000 leden van het opiniepanel bevraagd.

Het RIVM meldde gisteren dat het aantal nieuwe coronagevallen afgelopen week met 44 procent is toegenomen ten opzichte van de zeven dagen daarvoor. Volgens het instituut heeft de stijging onder meer te maken met de versoepelingen van de maatregelen van ongeveer drie weken weken geleden.

60 procent van de ondervraagden uit het opiniepanel verwacht dat de overheid dit najaar weer nieuwe maatregelen moet nemen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. 56 procent zou er begrip voor hebben als dat zou gebeuren. Onder gevaccineerden is dat begrip beduidend hoger dan onder niet-gevaccineerden. Van die laatste groep vindt maar 16 procent het acceptabel als er weer nieuwe maatregelen zouden worden ingevoerd. Onder mensen die wel zijn gevaccineerd is dat 65 procent.
Het lijkt wel of er iets staat te gebeuren, de pers is ons sinds de laatste weken alvast aan het voorbereiden en het wordt steeds concreter. Wat moet dit psychisch met een gevaccineerde doen, nog steeds afstand moeten houden, een mondkapje moeten dragen. Waarom heb ik in hemelsnaam dat vaccin genomen zou ik dan denken. Maar zoals in het artikel staat zal deugend Nederland er hoe verrassend weer begrip voor op kunnen brengen, wat eigenlijk het doodsvonnis gaat beteken. Waarom? Omdat als zelfs als ruim 80% van de mensen gevaccineerd is en er nog steeds begrip voor maatregelen zal zijn, zal er namelijk altijd begrip voor maatregelen zijn en dus zal de overheid het altijd in kunnen voeren als ze kans zien om de cijfers en urgentie weer te manipuleren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 12:35:33 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201830221
Er komen hier steeds meer zaken te staan die gewoon in POL en COR horen, houden we daar rekening mee? }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:41:30 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201830290
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het lijkt wel of er iets staat te gebeuren, de pers is ons sinds de laatste weken alvast aan het voorbereiden en het wordt steeds concreter. Wat moet dit psychisch met een gevaccineerde doen, nog steeds afstand moeten houden, een mondkapje moeten dragen. Waarom heb ik in hemelsnaam dat vaccin genomen zou ik dan denken. Maar zoals in het artikel staat zal deugend Nederland er hoe verrassend weer begrip voor op kunnen brengen, wat eigenlijk het doodsvonnis gaat beteken. Waarom? Omdat als zelfs als ruim 80% van de mensen gevaccineerd is en er nog steeds begrip voor maatregelen zal zijn, zal er namelijk altijd begrip voor maatregelen zijn en dus zal de overheid het altijd in kunnen voeren als ze kans zien om de cijfers en urgentie weer te manipuleren.
Ja na een vaccin wil het niet zeggen dat je dan maar vrijgesteld bent, aangezien het virus muteert. Ik vraag me echt af hoeveel van de gevaccineerden dan ineens boos worden als er nieuwe maatregelen komen. Ik heb mijn kind laten vaccineren tegen allerlei ziektes omdat ik niet wil dat mijn kind die ziektes krijgt én omdat die ziektes niet terug moeten komen in de maatschappij. In geen van de gevallen heb ik ooit een vaccin genomen om van maatregelen af te zijn, er zit namelijk niets tegen maatregelen in zo'n vaccin, maar wel tegen virussen en andere ziektes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201830315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:12 schreef ludovico het volgende:


Noem je influenza ook exponentieel toenemend virus?
Hoe wil jij de jaarlijkse griepgolf dan wiskundig modeleren.

Bij de meeste golven is de stijging en daling daadwerkelijk met een e macht te benaderen. Verklap ons jou nieuwe wiskundige inzichten. ^O^
pi_201830340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bron?
Titelfraude? Wat moet dat zijn en waarom?

Je bent lekker aan het verdachtmaken geslaan maar weinig bewijs.
Het is iig een gore oplichter:

https://huwelijksinzegening.nl/tarieven/
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201830355
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoe wil jij de jaarlijkse griepgolf dan wiskundig modeleren.

Bij de meeste golven is de stijging en daling daadwerkelijk met een e macht te benaderen. Verklap ons jou nieuwe wiskundige inzichten. ^O^
Een parabolische functie is wat meer dan exponentieel toenemen hè, dat exponentiële toenemen impliceert dat het niet afzwakt en negatief wordt maar praktisch oneindig door blijft groeien.

Maar iedereen hier moet gelijk bij exponentieel toenemend denken aan "initieel positief toenemend en dan later negatief" ja hoi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201830375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:45 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is iig een gore oplichter:

https://huwelijksinzegening.nl/tarieven/
:') Ga je trouwen? En was het afgeschaft vanwege Covid-19 maatregelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201830393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een parabolische functie is wat meer dan exponentieel toenemen hè, dat exponentiële toenemen impliceert dat het niet afzwakt en negatief wordt maar praktisch oneindig door blijft groeien.
Zolang je een r boven de 1 hebt heb je een exponetiele toename, komt de r onder de 1 neemt deze ook weer exponentieel af.

Hoe kun jij in je parabolische functie dynamisch met een r waarde omgaan?
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 12:49:38 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201830399
Ik ga gewoon gekut óp de man weghalen en ja, dan zijn mensen hun posts kwijt.
EERST nadenken en dan pas op invoeren klikken mensuh }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201830423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bron?
Titelfraude? Wat moet dat zijn en waarom?

Je bent lekker aan het verdachtmaken geslaan maar weinig bewijs.
Disclaimer:

DISCLAIMER. Op verzoek wachten we nog enige dagen de door de BPOC aangekondigde verificatie af van de 80 agentenverhoren. We hopen dat de reeds maanden beloofde verificatie spoedig plaats zal vinden en kijken dan wat de precieze bewoording van de verklaring zal zijn.

https://deblauwetijger.co(...)020-politieverhoren/

https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organic
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201830427
quote:
17s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
Ik ga gewoon gekut óp de man weghalen en ja, dan zijn mensen hun posts kwijt.
EERST nadenken en dan pas op invoeren klikken mensuh }:|
Eerst 30 minuten mediteren dan op kruisje drukken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201830433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
:') Ga je trouwen? En was het afgeschaft vanwege Covid-19 maatregelen?
Al jaren getrouwd en kan me niet heugen dat wij toen zulke bedragen kwijt waren aan de kerkelijke inzegening.. Volgens mij was het zelfs een vrijwillige bijdrage.. Maar fucking 850 euro.. dat is nog duurder dan de gemeente...

Anyway bron:
https://www.rd.nl/artikel(...)asceptische-bpoc2020
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201830456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zolang je een r boven de 1 hebt heb je een exponetiele toename, komt de r onder de 1 neemt deze ook weer exponentieel af.

Hoe kun jij in je parabolische functie dynamisch met een r waarde omgaan?
Kvind het goed, semantische discussies........

Maar "exponentieel toenemend virus" impliceert echt hele andere dingen dan hoe het echt werkt. Met een dynamisch R getal, idd, boven en onder de 1.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 12:53:27 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201830458
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerst 30 minuten mediteren dan op kruisje drukken.
Als jullie beide nou gaan daten en zoenen enzo, want jullie cirkelen wel heel erg opvallend rond elkaar heen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201830471
quote:
17s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
Als jullie beide nou gaan daten en zoenen enzo, want jullie cirkelen wel heel erg opvallend rond elkaar heen.
Ik denk dat ik het met 30 niet ga redden meer vandaag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201830472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja na een vaccin wil het niet zeggen dat je dan maar vrijgesteld bent, aangezien het virus muteert. Ik vraag me echt af hoeveel van de gevaccineerden dan ineens boos worden als er nieuwe maatregelen komen. Ik heb mijn kind laten vaccineren tegen allerlei ziektes omdat ik niet wil dat mijn kind die ziektes krijgt én omdat die ziektes niet terug moeten komen in de maatschappij. In geen van de gevallen heb ik ooit een vaccin genomen om van maatregelen af te zijn, er zit namelijk niets tegen maatregelen in zo'n vaccin, maar wel tegen virussen en andere ziektes.
Het gaat er om dat het vaccin door de overheid wel verkocht is als ticket naar afschaffing van alle maatregelen de afgelopen 1.5 jaar. Dat is dus een leugen geweest om wat naïeve pubers en jongeren over te halen om zich voor iets te laten injecteren waar ze vrij weinig last van hebben mochten ze het krijgen. Eerst maken ze je wanhopig door je een jaar op te sluiten voor iets waar je geen last van krijgt, dan bieden ze de verlossing in de vorm van een vaccin, en vervolgens nadat een ruime meerderheid dat vaccin heeft genomen moeten er weer maatregelen komen om het moreel nog lager te krijgen zodat de verdere implementatie van het sociale controlesysteem vlekkelozer verloopt, immers zal dat straks wel de uitweg zijn uit de cirkel van jaarlijks terugkerende lockdowns in het griepseizoen.

Er wordt gewoon een psychologisch spelletje met ons gespeeld, het alibi is het "virus" wat telkens weer gebruikt kan worden in de vorm van gemanipuleerde stijgende besmettingen, ziekenhuisopnames, spreekbuis mediakanalen van de overheid die de angstporno persen weer laat draaien, of een ansgtaanjagende nieuwe variant. :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 12:55:18 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201830494
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het lijkt wel of er iets staat te gebeuren, de pers is ons sinds de laatste weken alvast aan het voorbereiden en het wordt steeds concreter. Wat moet dit psychisch met een gevaccineerde doen, nog steeds afstand moeten houden, een mondkapje moeten dragen. Waarom heb ik in hemelsnaam dat vaccin genomen zou ik dan denken. Maar zoals in het artikel staat zal deugend Nederland er hoe verrassend weer begrip voor op kunnen brengen, wat eigenlijk het doodsvonnis gaat beteken. Waarom? Omdat als zelfs als ruim 80% van de mensen gevaccineerd is en er nog steeds begrip voor maatregelen zal zijn, zal er namelijk altijd begrip voor maatregelen zijn en dus zal de overheid het altijd in kunnen voeren als ze kans zien om de cijfers en urgentie weer te manipuleren.
Dat was verleden jaar al zo, goede zomer, veel dingen losser dan nu en toen kwam de pers in augustus al ( of juli) dat het er om begon te spannen want het griepseizoen dat in september volgens de pers begon, lag al voor de deur en ooooooooooooooooooooooooh noes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201830514
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerst 30 minuten mediteren dan op kruisje drukken.
Ik ben na 30 minuten mediteren eerder opgejaagd dan rustig.. Niks voor mij, ik mediteer wel door te gamen of te genieten van Ajax gisteren :7
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201830542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:07 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dan is het nog makkelijk te omzeilen.
Als ik per se uit eten wil kan ik even de telefoon van mijn pa lenen bijvoorbeeld.
Dan zouden jou pa en jij dezelfde initialen en geboortemaand en jaar moeten hebben. Als het goed is controleren ze dat (niet dat ze dat doen though)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:25 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201830577


Wat een man je zou hem maar vertrouwen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201830611
quote:
17s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:55 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat was verleden jaar al zo, goede zomer, veel dingen losser dan nu en toen kwam de pers in augustus al ( of juli) dat het er om begon te spannen want het griepseizoen dat in september volgens de pers begon, lag al voor de deur en ooooooooooooooooooooooooh noes.
en een paar maanden later zaten we in lockdown en met een avondklok.
Je zag eind juli/augustus de besmettingen al oplopen, dus dat was niet zo vreemd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:05:21 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201830650
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een man je zou hem maar vertrouwen :{w
Die dwangsom is een lachertje natuurlijk: de hoogte, maar ook broekzak/vestzak :') . Zeker gezien het verleden waarin De Jonge eerder al heeft laten zien niet heel veel op te hebben met uitspraken van rechters.
Huilen dan.
pi_201830708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En welke slimmerik bedacht de propaganda in touw te houden? Hou op man, een griep.... Ooohhh de ziekenhuizen lopen vol... Nee die zijn niet vol en de IC's ook niet. En door "Covid" komen die ook niet vol en zijn ze nooit geweest....... En heb een redelijk betrouwbare bron :) En ik zeg redelijk aangezien het niet in de MSM staat :) Wacht nog even af en jij kruipt weg in de krochten van de overheid waar je schuilt :)
Waar staat het dan wel, "die redelijk betrouwbare bron" ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201830762
Hier gaan we weer ...

quote:
Nieuwe coronavariant opgedoken die besmettelijkste zou kunnen zijn tot nu toe: wat is er aan de hand en moeten we ons zorgen maken?

In het Verenigd Koninkrijk is een nieuwe stam van het coronavirus opgedoken die experten op het puntje van hun stoel heeft. AY.4.2 is een afstammeling van de bekende deltavariant en zou volgens de eerste onderzoeksresultaten “de meest besmettelijke coronavirusstam” zijn “sinds het begin van de pandemie”. Wat is er aan de hand?

https://www.hln.be/nieuws(...)rgen-maken~a288ee7f/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:18:32 #158
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201830829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Hier gaan we weer ...
[..]

Er gaat een moment komen dat het gehalte 'same shit - different day' te hoog wordt. Tot nu was het erom lachen nog mogelijk, nu begint dit soort meuk saai te worden. Ook angst is onderheven aan gewenning. Laten we hopen dat het gros van de bevolking steeds nuchterder wordt en dit ook als mafklapgelul gaat zien
Mai pben rai~!
pi_201831063
Coming to a town near you

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:39:53 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:18 schreef KNAK het volgende:

[..]
Er gaat een moment komen dat het gehalte 'same shit - different day' te hoog wordt. Tot nu was het erom lachen nog mogelijk, nu begint dit soort meuk saai te worden. Ook angst is onderheven aan gewenning. Laten we hopen dat het gros van de bevolking steeds nuchterder wordt en dit ook als mafklapgelul gaat zien
Wat is mafklapgelul? Het muteren van een virus?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:42:00 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831138
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het gaat er om dat het vaccin door de overheid wel verkocht is als ticket naar afschaffing van alle maatregelen de afgelopen 1.5 jaar. Dat is dus een leugen geweest om wat naïeve pubers en jongeren over te halen om zich voor iets te laten injecteren waar ze vrij weinig last van hebben mochten ze het krijgen. Eerst maken ze je wanhopig door je een jaar op te sluiten voor iets waar je geen last van krijgt, dan bieden ze de verlossing in de vorm van een vaccin, en vervolgens nadat een ruime meerderheid dat vaccin heeft genomen moeten er weer maatregelen komen om het moreel nog lager te krijgen zodat de verdere implementatie van het sociale controlesysteem vlekkelozer verloopt, immers zal dat straks wel de uitweg zijn uit de cirkel van jaarlijks terugkerende lockdowns in het griepseizoen.

Er wordt gewoon een psychologisch spelletje met ons gespeeld, het alibi is het "virus" wat telkens weer gebruikt kan worden in de vorm van gemanipuleerde stijgende besmettingen, ziekenhuisopnames, spreekbuis mediakanalen van de overheid die de angstporno persen weer laat draaien, of een ansgtaanjagende nieuwe variant. :')
Waar wordt dat gesteld dan? Als een virus muteert kan het zijn dat de oude vaccin daar niet goed tegen werkt. Dat is niets nieuw en ik maak mij dan ook oprecht zorgen om hoe sommige mensen vaccins politiseren alsof een vaccin door die politici is gemaakt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Hier gaan we weer ...
[..]

Haha, je verwacht het niet!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201831363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waar wordt dat gesteld dan? Als een virus muteert kan het zijn dat de oude vaccin daar niet goed tegen werkt. Dat is niets nieuw en ik maak mij dan ook oprecht zorgen om hoe sommige mensen vaccins politiseren alsof een vaccin door die politici is gemaakt.
Dan hebben we ons best gedaan, er zijn lockdowns en maatregelen geïmplementeerd om tijd te kopen tot het vaccin er is. Als dat vaccin niet voldoende werkt of telkens aangepast moet worden dan is het beter om zo snel mogelijk naar het oude vrije normaal terug te keren omdat het toch niet veel beter dan dit gaat worden. Er is een extra ziekte en doodsoorzaak bij gekomen, deal with it net zoals bij influenza en buikloop.

Het is toch een jammerlijk leven om telkens beperkt te worden, want ja dat is waar dit op uit gaat draaien. Telkens maar weer die lockdowns, mondkapjes sectorensluitingen, 1.5 meter in cycli die telkens als zwaard van damocles boven je hoofd hangen als de cijfertjes weer wat stijgen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:03:30 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831379
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dan hebben we ons best gedaan, er zijn lockdowns en maatregelen geïmplementeerd om tijd te kopen tot het vaccin er is. Als dat vaccin niet voldoende werkt of telkens aangepast moet worden dan is het beter om zo snel mogelijk naar het oude vrije normaal terug te keren omdat het toch niet veel beter dan dit gaat worden. Er is een extra ziekte en doodsoorzaak bij gekomen, deal with it.

Het is toch een jammerlijk leven om telkens beperkt te worden, want ja dat is waar dit op uit gaat draaien.
Dus dan maar de zorg laten overlopen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:04:57 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831399
Prima, ik heb de oplossing. Gezien we tekort komen aan personeel op handhaving (politie grootste werkgever van Nederland, maar toch) en zorg stel ik voor dat de ene helft van Nederland politieagent wordt en de andere helft in de zorg gaat werken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus dan maar de zorg laten overlopen?
Vertel mij eens hoe de zorg nog kan overlopen als meer dan 80% van de bevolking een vaccin heeft genomen en 95% antistoffen heeft tegen dit verkoudheidsvirus. Er worden telkens modellen door de witte jassen de wereld ingeslingerd die never nooit uit gaan komen of zijn gekomen, alleen maar om de bevolking angst aan te jagen zodat er weer draagvlak is als de "cijfertjes" weer wat omhoog gaan.

Er is nooit een zorginfarct geweest, het is altijd een hypothetische mogelijkheid die als waarheid gebracht wordt, en waar de media dan weer even flink mee aan de haal gaat om weer draagvlak te genereren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201831495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus dan maar de zorg laten overlopen?
twitter

Het gaat vooralsnog prima in landen zonder maatregelen.
Het daalt zelfs.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201831552
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Er is nooit een zorginfarct geweest, het is altijd een hypothetische mogelijkheid die als waarheid gebracht wordt, en waar de media dan weer even flink mee aan de haal gaat om weer draagvlak te genereren.
En al die mensen hier die of zelf een uitgestelde behandeling hadden of iemand kende bij wie dat het geval is, die liegen daarover? Of is het een complot van al die ziekenhuizen en stellen ze bewust onnodig hartoperaties en kankerbestralingen uit?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:19:31 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831579
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vertel mij eens hoe de zorg nog kan overlopen als meer dan 80% van de bevolking een vaccin heeft genomen en 95% antistoffen heeft tegen dit verkoudheidsvirus. Er worden telkens modellen door de witte jassen de wereld ingeslingerd die never nooit uit gaan komen of zijn gekomen, alleen maar om de bevolking angst aan te jagen zodat er weer draagvlak is als de "cijfertjes" weer wat omhoog gaan.

Er is nooit een zorginfarct geweest, het is altijd een hypothetische mogelijkheid die als waarheid gebracht wordt, en waar de media dan weer even flink mee aan de haal gaat om weer draagvlak te genereren.
Je stelt hier heel makkelijk dat de zorg helemaal niet overloopt, maar dan kun je de discussie wel sluiten. Die loopt wel degelijk over en daar hebben meerdere landen veel problemen mee gehad. We hebben veel voorkomen door de maatregelen, ik snap niet dat je dat ontkent.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het gaat vooralsnog prima in landen zonder maatregelen.
Het daalt zelfs.
Dat is een fine constatering, maar heb je verder ook een verband? Dat iets zakt kan heel veel andere oorzaken hebben en hoeft helemaal niet in verband te staan met de maatregelen die zijn opgeschort. Toen ik geopereerd werd aan mijn blinde darm gingen we daarna meteen een financiële crisis in in de wereld, maar ik geloof niet dat er daadwerkelijk een verband is. Toch is het een feit dat we toen die crisis ingingen heel toevallig een dag na mijn operatie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het gaat vooralsnog prima in landen zonder maatregelen.
Het daalt zelfs.
UK geen maatregelen

https://ourworldindata.or(...).latest&country=~GBR

Ook grappig als je een halve grafiek ziet is kijken hoe die grafiek er eigenlijk uit ziet.

https://ourworldindata.or(...)&country=SWE~NOR~DNK

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 20-10-2021 14:31:43 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201831670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En al die mensen hier die of zelf een uitgestelde behandeling hadden of iemand kende bij wie dat het geval is, die liegen daarover? Of is het een complot van al die ziekenhuizen en stellen ze bewust onnodig hartoperaties en kankerbestralingen uit?
Geen complot maar pure onkunde en teveel letten op het financiële plaatje. Als door 20 extra covid patiënten je hele organisatie al overhoop gegooid moet worden zodat de afdeling oncologie weer een onderbezetting heeft dan is er iets niet helemaal goed met je bedrijfsvoering.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201831679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je stelt hier heel makkelijk dat de zorg helemaal niet overloopt, maar dan kun je de discussie wel sluiten. Die loopt wel degelijk over en daar hebben meerdere landen veel problemen mee gehad. We hebben veel voorkomen door de maatregelen, ik snap niet dat je dat ontkent.
Sja maar jij blaat gewoon krant en tv na, en iedereen wordt verondersteld dat allemaal blindelings te aanvaarden, terwijl "wij" eerder het gevoel hebben dat msm ook maar meewerkt aan het opdringen van het algemeen narratief, laat staan dat er een plan achter zou zitten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:27:38 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Geen complot maar pure onkunde en teveel letten op het financiële plaatje. Als door 20 extra covid patiënten je hele organisatie al overhoop gegooid moet worden zodat de afdeling oncologie weer een onderbezetting heeft dan is er iets niet helemaal goed met je bedrijfsvoering.
En dat hebben ze dan wereldwijd? Zou jij een jaar in Nederland kunnen aantonen dat we wel genoeg bedden hadden voor deze pandemie?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831698
quote:
Ook een daling zo te zien, de maatregelen zijn op 19 juli opgeheven 46.024 en staat momenteel op 44.890. :P
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201831703
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Geen complot maar pure onkunde en teveel letten op het financiële plaatje. Als door 20 extra covid patiënten je hele organisatie al overhoop gegooid moet worden zodat de afdeling oncologie weer een onderbezetting heeft dan is er iets niet helemaal goed met je bedrijfsvoering.
1 corona IC patient ligt gemiddeld 13 dagen op de IC.

1 kanker/hart/transplantatiepatient 1 dag.

you do the math
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201831730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kvind het goed, semantische discussies........

Maar "exponentieel toenemend virus" impliceert echt hele andere dingen dan hoe het echt werkt. Met een dynamisch R getal, idd, boven en onder de 1.
Ow nu wordt het opeens een semantische discussie omdat jij niet vind dat er exponentiële groei kan plaatsvinden bij virusuitbraken. :Z
pi_201831736
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Geen complot maar pure onkunde en teveel letten op het financiële plaatje.
Of het nu komt door onkunde, teveel mensen met corona ineens of omdat de kaboutertjes staken.....als er duizenden operaties en een veelvoud aan behandelingen niet doorgaan dan is er sprake van een zorginfarct en vreselijke gevolgen. Dan kan je dat geen 'hypothetische mogelijkheid die als waarheid wordt gebracht noemen'.
Of een spelletje van de media terwijl dat geen werkelijkheid is.

Er zijn tienduizenden Nederlanders die zwaar hebben geleden doordat hun operatie of behandeling is uitgesteld of zelfs helemaal is geschrapt. En nog steeds wachten er duizenden Nederlanders op dit moment op hun uitgestelde behandeling en die lijst is momenteel alleen maar aan het groeien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201831740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:29 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ook een daling zo te zien, de maatregelen zijn op 19 juli opgeheven 46.024 en staat momenteel op 44.890. :P
ja als je de opwaartse trend negeert dan zou je dat kunnen zeggen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:33:25 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831746
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja maar jij blaat gewoon krant en tv na, en iedereen wordt verondersteld dat allemaal blindelings te aanvaarden, terwijl "wij" eerder het gevoel hebben dat msm ook maar meewerkt aan het opdringen van het algemeen narratief, laat staan dat er een plan achter zou zitten.
Of...ik ken heel veel mensen die in de zorg werken, maar goed dat lees ik dan ook vast in kranten. Waar heeft de 'msm' (nogal een breed begrip) dan aan meegewerkt? En nu suggereer je dat daar ook nog eens een plan achter zit.

ik snap dat het vervelende tijden zijn, maar het gaat fout bij het denken dat er een 'algemeen narratief' is, want van daaruit kun je niets anders dan overal evil in te zien. Liegen mensen op de IC's? Stel je dat?

Ik vind het nogal zorgwekkend dat je duizenden journalisten, zorgmedewerkers en beleidsbepalers nu als een groep ziet, die een plan heeft....voor wat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:34:52 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Of het nu komt door onkunde, teveel mensen met corona ineens of omdat de kaboutertjes staken.....als er duizenden operaties en een veelvoud aan behandelingen niet doorgaan dan is er sprake van een zorginfarct en vreselijke gevolgen. Dan kan je dat geen 'hypothetische mogelijkheid die als waarheid wordt gebracht noemen'.
Of een spelletje van de media terwijl dat geen werkelijkheid is.

Er zijn tienduizenden Nederlanders die zwaar hebben geleden doordat hun operatie of behandeling is uitgesteld of zelfs helemaal is geschrapt. En nog steeds wachten er duizenden Nederlanders op dit moment op hun uitgestelde behandeling en die lijst is momenteel alleen maar aan het groeien.
Ja, ik heb er eentje thuis die daar ontzettend onder heeft geleden, maar die zal wel liegen en anders liegt het ziekenhuis.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En dat hebben ze dan wereldwijd? Zou jij een jaar in Nederland kunnen aantonen dat we wel genoeg bedden hadden voor deze pandemie?
Ze hebben al fucking 2 jaar gehad om daar iets aan te doen. Covid artsen opleiden, idk wees eens creatief in crisistijd waar er niet volgens het boekje gewerkt kan worden. Maar nee het argument crisistijd werd vooral gebruikt om de noodzaak van knevelende maatregelen voor de bevolking nog maar eens extra te benadrukken.

Er zal een blijvende zorgdruk zijn voor covidpatiënten ondanks vaccinaties, we weten nu ongeveer hoeveel dat zijn na 2 jaar aan data en dus hadden we al een heel eind kunnen zijn met het opschalen van de zorg. In de toekomst is het bovendien ook nodig, er is dus ruim 2 jaar verkwist aan het gokken op maatregelen en vaccinaties omdat men dacht dat de huidige capaciteit dan wel toereikend zou zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:38:15 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831799
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ze hebben al fucking 2 jaar gehad om daar iets aan te doen. Covid artsen opleiden, idk wees eens creatief in crisistijd waar er niet volgens het boekje gewerkt kan worden. Maar nee het argument crisistijd werd vooral gebruikt om de noodzaak van knevelende maatregelen voor de bevolking nog maar eens extra te benadrukken.

Er zal een blijvende zorgdruk zijn voor covidpatiënten ondanks vaccinaties, we weten nu ongeveer hoeveel dat zijn na 2 jaar aan data en dus hadden we al een heel eind kunnen zijn met het opschalen van de zorg. In de toekomst is het bovendien ook nodig, er is dus ruim 2 jaar verkwist aan het gokken op maatregelen en vaccinaties omdat men dacht dat de huidige capaciteit dan wel toereikend zou zijn.
Ja want die leid je zo effe op. Misschien moeten we dat dan gaan verplichten, dat je opgeleid wordt als 'Covid-arts'. Creatief genoeg?

Opschalen klinkt leuk en makkelijk, maar in de praktijk werkt dat niet. En dan is corona straks voorbij en hebben we twee miljoen 'Covid-artsen', die maar weer omscholen naar andere dingen?

In welk land hebben ze wel genoeg personeel of geen tekort aan bedden op de IC? En nogmaals, wijs even een jaar aan dat we in NL wel genoeg faciliteiten hadden voor deze pandemie?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201831839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja want die leid je zo effe op. Misschien moeten we dat dan gaan verplichten, dat je opgeleid wordt als 'Covid-arts'. Creatief genoeg?

Opschalen klinkt leuk en makkelijk, maar in de praktijk werkt dat niet. En dan is corona straks voorbij en hebben we twee miljoen 'Covid-artsen', die maar weer omscholen naar andere dingen?

In welk land hebben ze wel genoeg personeel of geen tekort aan bedden op de IC? En nogmaals, wijs even een jaar aan dat we in NL wel genoeg faciliteiten hadden voor deze pandemie?
En waarom werken de knevelende maatregelen dan wel in de praktijk, of zijn ze ineens zo vanzelfsprekend om te nemen?

Corona en de roep om maatregelen gaat niet voorbij, het is een terugkerend iets.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201831884
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En waarom werken de knevelende maatregelen dan wel in de praktijk, of zijn ze ineens zo vanzelfsprekend om te nemen?

Corona en de roep om maatregelen gaat niet voorbij, het is een terugkerend iets.
Omdat die maatregelen ervoor zorgen dat de druk op de gezondheidszorg te behappen valt.
Maar geef je nu in elk geval toe dat die druk op de zorg niet verzonnen is en alle uitgestelde zorg daadwerkelijk plaats heeft gevonden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:52:44 #185
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831948
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En waarom werken de knevelende maatregelen dan wel in de praktijk, of zijn ze ineens zo vanzelfsprekend om te nemen?

Corona en de roep om maatregelen gaat niet voorbij, het is een terugkerend iets.
Je hebt het over dat de druk op zorg niet waar is. En tot nu toe hebben we kunnen voorkomen dat het schrijnende situaties worden op de IC, maar toch zijn veel operaties uitgesteld. Dat doen ze echt niet voor de lol hoor.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:55:37 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201831994
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ze hebben al fucking 2 jaar gehad om daar iets aan te doen. Covid artsen opleiden, idk wees eens creatief in crisistijd waar er niet volgens het boekje gewerkt kan worden. Maar nee het argument crisistijd werd vooral gebruikt om de noodzaak van knevelende maatregelen voor de bevolking nog maar eens extra te benadrukken.

Er zal een blijvende zorgdruk zijn voor covidpatiënten ondanks vaccinaties, we weten nu ongeveer hoeveel dat zijn na 2 jaar aan data en dus hadden we al een heel eind kunnen zijn met het opschalen van de zorg. In de toekomst is het bovendien ook nodig, er is dus ruim 2 jaar verkwist aan het gokken op maatregelen en vaccinaties omdat men dacht dat de huidige capaciteit dan wel toereikend zou zijn.
Precies. Grootste inzet voor nu zou moeten zijn meer capaciteit en meer verzorgend personeel. Wat die mensen later zouden moeten gaan doen zien we dan wel weer.

Bijna 26.000 gediplomeerde en BIG-geregistreerde zorgverleners werken niet en hebben een uitkering of zijn met pensioen. Van hen is 84% verpleegkundige of arts. Dat blijkt uit cijfers over 2018 van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Daar valt vast wat te halen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201832007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
UK geen maatregelen

https://ourworldindata.or(...).latest&country=~GBR

Ook grappig als je een halve grafiek ziet is kijken hoe die grafiek er eigenlijk uit ziet.

https://ourworldindata.or(...)&country=SWE~NOR~DNK
En dan ook Denemarken vooral niet laten zien....
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:57:07 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201832014
Gaan de mensen die willen dat de zorg maar even opgeschaald moet worden zich ook aanmelden voor die opleiding? Of verwacht je gewoon dat andere mensen dat wel even doen of dat we die kunnen uitprinten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201832160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of...ik ken heel veel mensen die in de zorg werken, maar goed dat lees ik dan ook vast in kranten. Waar heeft de 'msm' (nogal een breed begrip) dan aan meegewerkt? En nu suggereer je dat daar ook nog eens een plan achter zit.
https://www.nporadio1.nl/(...)ok-en-roos-schlikker

Neem bijvoorbeeld de Volkskrant, afgelopen voorjaar sprak Pieter Klok in het mediaforum dat er met één mond gesproken moet worden. Politiek, wetenschap en journalistiek en vooral niet teveel kritiek op het beleid.
Het uitdragen van eensgezindheid is blijkbaar belangrijker dan een kritische benadering van de lijn van het kabinet, OMT, het RIVM en de maatregelen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201832194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:56 schreef magrec het volgende:

[..]
En dan ook Denemarken vooral niet laten zien....
Is zo'n bekend trucje, geen idee waarom mensen daar nog intrappen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 15:16:17 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201832233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:57 schreef Vis1980 het volgende:
Gaan de mensen die willen dat de zorg maar even opgeschaald moet worden zich ook aanmelden voor die opleiding? Of verwacht je gewoon dat andere mensen dat wel even doen of dat we die kunnen uitprinten?
Dan nog, opleiding A is/was al bijna 4 jaar en dan nog verder voor IC verpleegkundige
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:20:16 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201832289
twitter


Smeerlap die Francisco.

Francisco van Jole is een Nederlands journalist die zich heeft gespecialiseerd in internet. Hij is hoofdredacteur van de VARA-website Joop.nl. Daarvoor was hij een vaste medewerker van de Volkskrant, werkte hij voor de TROS-radio, maakte hij een programma voor LLiNK en had hij van januari 2005 tot september 2009 een column bij het VARA-televisieprogramma De Leugen Regeert. Daarnaast heeft hij een eigen weblog.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201832323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:09 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ok-en-roos-schlikker

Neem bijvoorbeeld de Volkskrant, afgelopen voorjaar sprak Pieter Klok in het mediaforum dat er met één mond gesproken moet worden. Politiek, wetenschap en journalistiek en vooral niet teveel kritiek op het beleid.
Het uitdragen van eensgezindheid is blijkbaar belangrijker dan een kritische benadering van de lijn van het kabinet, OMT, het RIVM en de maatregelen.
Eensgezindheid richting die kwakzalvers van het artsencollectief zou wel wenselijk zijn ja.
pi_201832487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Smeerlap die Francisco.

Francisco van Jole is een Nederlands journalist die zich heeft gespecialiseerd in internet. Hij is hoofdredacteur van de VARA-website Joop.nl. Daarvoor was hij een vaste medewerker van de Volkskrant, werkte hij voor de TROS-radio, maakte hij een programma voor LLiNK en had hij van januari 2005 tot september 2009 een column bij het VARA-televisieprogramma De Leugen Regeert. Daarnaast heeft hij een eigen weblog.
Bewust niet vaccineren vanuit eoa achterlijk geloof maar wel ziekenhuisbehandeling willen en daarmee per IC opname 8-17 andere mensen met hart/kanker/transplantatie operaties een levensreddende operatie ontzeggen. En dan noem je hem een smeerlap?

apart
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201832756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:57 schreef Vis1980 het volgende:
Gaan de mensen die willen dat de zorg maar even opgeschaald moet worden zich ook aanmelden voor die opleiding? Of verwacht je gewoon dat andere mensen dat wel even doen of dat we die kunnen uitprinten?
En jij bent/was fulltime vrijwiliger in de vaccinatiecentra?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201832824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En jij bent/was fulltime vrijwiliger in de vaccinatiecentra?
Was er een tekort aan prikkers dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:01:00 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201832838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En jij bent/was fulltime vrijwiliger in de vaccinatiecentra?
Ik stel dan ook niet dat we het maar even kunnen opschalen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201833130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies. Grootste inzet voor nu zou moeten zijn meer capaciteit en meer verzorgend personeel. Wat die mensen later zouden moeten gaan doen zien we dan wel weer.

Bijna 26.000 gediplomeerde en BIG-geregistreerde zorgverleners werken niet en hebben een uitkering of zijn met pensioen. Van hen is 84% verpleegkundige of arts. Dat blijkt uit cijfers over 2018 van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Daar valt vast wat te halen.
Jij wil 65 plussers en arbeidsongeschikten aan het werk zetten in de gezondheidszorg. Ik zie zuster Agatha al aankomen met haar rollator om me naar de OK te rijden :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201833346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Smeerlap die Francisco.

Francisco van Jole is een Nederlands journalist die zich heeft gespecialiseerd in internet. Hij is hoofdredacteur van de VARA-website Joop.nl. Daarvoor was hij een vaste medewerker van de Volkskrant, werkte hij voor de TROS-radio, maakte hij een programma voor LLiNK en had hij van januari 2005 tot september 2009 een column bij het VARA-televisieprogramma De Leugen Regeert. Daarnaast heeft hij een eigen weblog.
Quote for exposing extreme randdebiel.

Kan die idioot in de OP?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201833401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Of het nu komt door onkunde, teveel mensen met corona ineens of omdat de kaboutertjes staken.....als er duizenden operaties en een veelvoud aan behandelingen niet doorgaan dan is er sprake van een zorginfarct en vreselijke gevolgen. Dan kan je dat geen 'hypothetische mogelijkheid die als waarheid wordt gebracht noemen'.
Of een spelletje van de media terwijl dat geen werkelijkheid is.

Er zijn tienduizenden Nederlanders die zwaar hebben geleden doordat hun operatie of behandeling is uitgesteld of zelfs helemaal is geschrapt. En nog steeds wachten er duizenden Nederlanders op dit moment op hun uitgestelde behandeling en die lijst is momenteel alleen maar aan het groeien.
Dus OPSCHALEN.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201833425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dus OPSCHALEN.
Ja en dan is dit gehele gedoe voorbij en zitten we met duizenden ic verpleegkundigen zonder werk... En betalen we ons scheel aan ziektekostenverzekeraars omdat de zorg zo fucking duur is geworden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201833441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dus OPSCHALEN.
Was jou niet al een paar keer gevraagd naar cijfers over hoeveel bedden er nodig waren om een exponentieel groeiend virus als covid te stoppen zonder maatregelen als lockdowns en coronapaspoorten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201833452
Plaats hier uw advertentie
pi_201833595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Geen lockdown...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201833627
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Geen lockdown...
Dat is diezelfde organisatie die zei dat corona niet naar nederland zou komen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201833697
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het lijkt wel of er iets staat te gebeuren, de pers is ons sinds de laatste weken alvast aan het voorbereiden en het wordt steeds concreter. Wat moet dit psychisch met een gevaccineerde doen, nog steeds afstand moeten houden, een mondkapje moeten dragen. Waarom heb ik in hemelsnaam dat vaccin genomen zou ik dan denken. Maar zoals in het artikel staat zal deugend Nederland er hoe verrassend weer begrip voor op kunnen brengen, wat eigenlijk het doodsvonnis gaat beteken. Waarom? Omdat als zelfs als ruim 80% van de mensen gevaccineerd is en er nog steeds begrip voor maatregelen zal zijn, zal er namelijk altijd begrip voor maatregelen zijn en dus zal de overheid het altijd in kunnen voeren als ze kans zien om de cijfers en urgentie weer te manipuleren.
Oh, die enquête heb ik ook ingevuld :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201833835
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201833878
quote:
Mensen en ook artiesten worden ziek ja... en nu??
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201833893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ja en dan is dit gehele gedoe voorbij en zitten we met duizenden ic verpleegkundigen zonder werk... En betalen we ons scheel aan ziektekostenverzekeraars omdat de zorg zo fucking duur is geworden.
Nounou Bill G. heeft toch al voorspeld dat er nog een pandemie zit aan te komen, die deze keer wél onze aandacht zal trekken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201833908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ja en dan is dit gehele gedoe voorbij en zitten we met duizenden ic verpleegkundigen zonder werk...
Dat geldt voor meer functies en daar wordt wel opgeschaald. Er worden duizenden boa's opgeleid, de duizenden mensen die zijn opgeleid voor functies in prikstraten en testlocaties, de opschaling bij de GGD's en veiligheidsregio's etc.

Maar niets doen omdat ze anders geen werk meer hebben na de crisis vind ik echt een kulargument.
Op het tijdelijke kan mijns inziens prima geanticipeerd worden door IC-verpleegkundigen goede voorwaarden te bieden zoals baangarantie, goed salaris en gratis omscholing zodra blijkt dat het eind in zicht is etc. Er is veel mogelijk maar de wil is er blijkbaar niet. Prima als een Gommers geen opschaling wil maar dan moet hij niet gaan huilen als ze het in de winter niet meer aankunnen. De paniek breekt nu al uit bij een lichte stijging van de ziekenhuisopnames en 165 mensen op de IC op een bevolking van bijna 18 miljoen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201833987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dus OPSCHALEN.
KAN NIET
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:47:20 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201833998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bewust niet vaccineren vanuit eoa achterlijk geloof maar wel ziekenhuisbehandeling willen en daarmee per IC opname 8-17 andere mensen met hart/kanker/transplantatie operaties een levensreddende operatie ontzeggen. En dan noem je hem een smeerlap?

apart
Flikker toch op met je verwijtende toontje. Doe je ook zo als iemand een (auto) ongeluk heeft gehad uit roekeloosheid, of is dit slechts selectieve verontwaardiging?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201834048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Was jou niet al een paar keer gevraagd naar cijfers over hoeveel bedden er nodig waren om een exponentieel groeiend virus als covid te stoppen zonder maatregelen als lockdowns en coronapaspoorten?
Dat weet niemand, vraag het aan je eigen glazen bol.

Maar dat een bedden / personeel tekort tegenwerkt bij het verlenen van zorg lijkt me toch niet de moeilijkste conclusie om te trekken.

En kap eens met dat "exponentieel groeiend virus" waar the F heb je het over?
Influenza, dat is pas een eng "exponentieel groeiend virus". :') :')

Corona pasport heeft nauwelijks effect op de verspreiding in dit land, en lock downs hebben ook geen meetbaar effect gehad, maar ze maken levens wel letterlijk kapot.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ja en dan is dit gehele gedoe voorbij en zitten we met duizenden ic verpleegkundigen zonder werk... En betalen we ons scheel aan ziektekostenverzekeraars omdat de zorg zo fucking duur is geworden.
Want die gaan uit hun neus vreten, man wat ben jij innovatief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
KAN NIET
Ja dat is het enige wat je hoort, "kan niet" "Moeilijk" "Is zo duur" "We zijn zielig"

Hou toch op, het minste dat je kan doen is je best doen maar daar wordt gvd al vanaf gezien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat weet niemand, vraag het aan je eigen glazen bol.

Maar dat een bedden / personeel tekort tegenwerkt bij het verlenen van zorg lijkt me toch niet de moeilijkste conclusie om te trekken.

Dat is jou ook al heel vaak uitgelegd: je kan maatregelen hooguit een paar weken uitstellen als je honderden extra ic-bedden hebt terwijl dat voor gigantische extra kosten zal zorgen. Het helpt helemaal niets.
Maatregelen zijn onontkoombaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:
En kap eens met dat "exponentieel groeiend virus" waar the F heb je het over?
Influenza, dat is pas een eng "exponentieel groeiend virus". :') :')

Corona is een exponentieel groeiend virus. Dat is gewoon een feit.
Jij begrijpt alleen niet hoe dat werkt en wat dat concreet betekent. Geeft niet. Kan gebeuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:

Corona pasport heeft nauwelijks effect op de verspreiding in dit land, en lock downs hebben ook geen meetbaar effect gehad, maar ze maken levens wel letterlijk kapot.
Weet je wat wel letterlijk levens kapotmaakt? Uitgestelde zorg en figuren zoals jij die vaccinaties tegen willen gaan met het verspreidden van onzin en leugens.

En zoals onlangs wederom naar voren kwam uit een belangrijk onderzoek voorkom je juist dat levens kapot gaan door vroeg in te grijpen met extra maatregelen en die pas stapsgewijs af te bouwen wanneer dat mogelijk is ipv wanneer sommige figuren daar om roepen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201834566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat is jou ook al heel vaak uitgelegd: je kan maatregelen hooguit een paar weken uitstellen als je honderden extra ic-bedden hebt terwijl dat voor gigantische extra kosten zal zorgen. Het helpt helemaal niets.
Maatregelen zijn onontkoombaar.
Jij begrijpt niet hoe het werkt.

Jij bent ook iemand van de "exponentiële groei" theorie, alsof antistoffen en seizoenseffecten en weet ik het wat allemaal wel niet bestaat.

Nogmaals: Het gros van de maatregelen is extreem duur, nauwelijks effectief, en nee, ik geloof niet dat het helemaal uit de hand escaleert als je het bij de minst dure maatregelen houdt, misschien dat de piek 10% hoger wordt, who knows, maar vorig jaar heb je ook al kunnen zien, en dat lijk je te ontkennen, dat de mondkapjes niet werken en dat een avondklok praktisch alleen leidt tot inperken van de vrijheid van de mensen.

Maatregelen zijn vruchteloos dus, extra IC bedden en personeel niet, immers, met extra personeel hadden nu ook geen zorgbehandelingen afgezegd hoeven te worden.

Maar jij gelooft daar niet in, dus ik praat tegen een muur.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Corona is een exponentieel groeiend virus. Dat is gewoon een feit.
Jij begrijpt alleen niet hoe dat werkt en wat dat concreet betekent. Geeft niet. Kan gebeuren.
Wat bedoel je met exponentieel groeiend virus in hemelsnaam.

Volgens deze terminologie is influenza ook een "exponentieel groeiend virus" en alle andere infectieziektes overigens, who gives a damn dat je standaard virus eigenschappen benoemd? Wat moet ik met die informatie?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weet je wat wel letterlijk levens kapotmaakt? Uitgestelde zorg en figuren zoals jij die vaccinaties tegen willen gaan met het verspreidden van onzin en leugens.
Stel je lekker aan zeg, hoeveel mensen onder de 45 in goede gezondheid zijn ondertussen op de IC beland met Corona?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En zoals onlangs wederom naar voren kwam uit een belangrijk onderzoek voorkom je juist dat levens kapot gaan door vroeg in te grijpen met extra maatregelen en die pas stapsgewijs af te bouwen wanneer dat mogelijk is ipv wanneer sommige figuren daar om roepen.
"belangrijk onderzoek" Lol, gewoon van een adviesbureau genaamd KPMG, die het met dezelfde data en assumpties moeten doen als ieder ander. Denk je dat daar virologen / epidemiologen of statistici aan gewerkt hebben?

Onder de assumpties waar zij mee gewerkt hebben is het per definitie dat vroeger ingrijpen altijd beter is, maar de kosten van eeuwig fragiel omgaan met het virus zijn vele malen hoger dan normaal gaan doen en het leven weer zo snel mogelijk op gaan pakken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834615
"Exponentieel groeiend virus" lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:36 schreef ludovico het volgende:
Exponentieel groeiend virus
https://www.ad.nl/binnenl(...)-het-virus~ae8dd1e2/
Maar jij denkt dat als je het gewoon maar niet geloofd dat het dan niet bestaat. Het probleem ligt toch echt bij jouzelf.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201834779
Elf dagen en je hebt een verdubbeling. En elf dagen verder is die verdubbeling zelf weer verdubbeld enz enz.

Maar als we er een paar ic-bedden bij kunnen krijgen dan komt alles goed :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201834790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Smeerlap die Francisco.

Francisco van Jole is een Nederlands journalist die zich heeft gespecialiseerd in internet. Hij is hoofdredacteur van de VARA-website Joop.nl. Daarvoor was hij een vaste medewerker van de Volkskrant, werkte hij voor de TROS-radio, maakte hij een programma voor LLiNK en had hij van januari 2005 tot september 2009 een column bij het VARA-televisieprogramma De Leugen Regeert. Daarnaast heeft hij een eigen weblog.
Lol zo een vent denkt dat die normale dingen zegt ook nog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-het-virus~ae8dd1e2/
Maar jij denkt dat als je het gewoon maar niet geloofd dat het dan niet bestaat. Het probleem ligt toch echt bij jouzelf.
Er is weleens sprake van exponentiele groei bij zo een beetje alle infectieziektes ja. Moeten we Covid dan een bijzondere positie geven en het dan "exponentieel groeiend virus" gaan noemen? Het zal, lachwekkend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Elf dagen en je hebt een verdubbeling. En elf dagen verder is die verdubbeling zelf weer verdubbeld enz enz.

Maar als we er een paar ic-bedden bij kunnen krijgen dan komt alles goed :')
:'( :'( :'( :'(

Als we op die manier geteld hadden bij influenza waren we altijd in lock down. Weetje wat? Het blijft niet eeuwig groeien, dat R getal is dynamisch, dat R getal gaat vanzelf weer onder de 1. Vanwege antistoffen en andere omstandigheden ten nadele van het virus.

Letterlijk IEDER seizoen is er "exponentiele groei" van influenza die je al zou je hem doorgetrokken hebben op hetzelfde groeipad letterlijk alles en iedereen non stop ziek maken.. Heeft helemaal niks met de realiteit te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834852
Maar man, dat gouden altaar voor Covid, dat we Covid opeens "exponentieel groeiend virus" gaan noemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is weleens sprake van exponentiele groei bij zo een beetje alle infectieziektes ja. Moeten we Covid dan een bijzondere positie geven en het dan "exponentieel groeiend virus" gaan noemen? Het zal, lachwekkend.
Je hoeft het geen aparte status te geven. Het is een exponentieel groeiend virus, of je dat nu leuk vind of niet.
Het enige wat je wel moet is begrijpen dat maatregelen bij stijgende percentages al heel snel onvermijdelijk zijn en als je zulke maatregelen wil voorkomen door extra capaciteit op de ic te creëren dat je dan hooguit een paar dagen extra hebt. Staat totaal niet in verhouding tot de extra kosten die je daarmee het hele jaar door hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:56:45 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201834911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Flikker toch op met je verwijtende toontje. Doe je ook zo als iemand een (auto) ongeluk heeft gehad uit roekeloosheid, of is dit slechts selectieve verontwaardiging?
Precies. Die Francisco is buiten een riooljournalist ook nog eens een smeerlap.

Francisco van Jole (VARA) randde mij aan

En...

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201834913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
als je zulke maatregelen wil voorkomen door extra capaciteit op de ic te creëren dat je dan hooguit een paar dagen extra hebt. Staat totaal niet in verhouding tot de extra kosten die je daarmee het hele jaar door hebt.
Als het zo simpel is, waarom was die exponentiele groei dan nooit een probleem bij influenza?

Ja tuurlijk joh, oneindige blijft het infecteren. :D

Waarom denk jij niet even na voordat je wat zegt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als het zo simpel is, waarom was die exponentiele groei dan nooit een probleem bij influenza?

Ja tuurlijk joh, oneindige blijft het infecteren. :D
Influenza is minder besmettelijk dan covid. Dan is vorig jaar wel duidelijk geworden.

Maar vooral: covid is heel wat schadelijker dan influenza.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201834949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Influenza is minder besmettelijk dan covid. Dan is vorig jaar wel duidelijk geworden.

Maar vooral: covid is heel wat schadelijker dan influenza.
Covid had vorig jaar 0-15% antistoffen.

We zitten nu boven de 90%, waar heb je het over.

Covid schadelijker dan influenza? Op basis van wat?
Sterftecijfers zijn alleen toegenomen onder 65+'ers en het aantal infecties ging t.o.v. een griep jaar x3 a 4.

Cq, per infectie is het omgekeerde waarschijnlijk waar voor iedereen, en voor 65- maakt het uberhaupt geen fuck uit als je sterftekans als proxy zou gebruiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201834998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

Ja tuurlijk joh, oneindige blijft het infecteren. :D

Waarom denk jij niet even na voordat je wat zegt?
Ik heb nergens gezegd dat covid oneindig door blijft groeien. Jij hebt blijkbaar de vreemde gedachte dat een exponentieel groeiend virus per definitie oneindig door moet blijven groeien want anders kan het geen exponentieel groeiend virus zijn. Dat is natuurlijk onzin. Ook zo'n virus zal op den duur stoppen met groeien, maar ruim voordat het zover is is de complete volksgezondheid er aan onderdoor gegaan met alle vreselijke gevolgen die daar bij komen kijken. Denk aan een Brazilië in het kwadraat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201835205
quote:
9s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Want die gaan uit hun neus vreten, man wat ben jij innovatief.
Nee jij hebt gewoon fucking oogkleppen op... Die mensen moeten hoe dan ook betaald worden en dan zijn het lui zoals jij die straks staan te janken dat de zorgkosten zo hoog geworden zijn..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:52:51 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201835787
twitter


Gommie is ook weer van stal gehaald om te polariseren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201836244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Gommie is ook weer van stal gehaald om te polariseren.
De enigen die polariseren zijn de recalcitranten hier die weigeren logica te begrijpen. :+
pi_201836585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Gommie is ook weer van stal gehaald om te polariseren.
Smeerlap die man. De media is gevaarlijker dan het killervirus
pi_201836989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Smeerlap die man. De media is gevaarlijker dan het killervirus
Als nu alle ongevaccineerden een verklaring ondertekenen waarin ze afstand doen van recht op zorg voor Covid, dan is het ook opgelost ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201837034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Flikker toch op met je verwijtende toontje. Doe je ook zo als iemand een (auto) ongeluk heeft gehad uit roekeloosheid, of is dit slechts selectieve verontwaardiging?
Jij vindt niet dat het nogal hypocriet is wel toe te juichen dat mensen zich niet vaccineren met de gevolgen zoals ik omschrijf maar als iemand dat benoemd, desbetreffende persoon uit te schelden?

Om je vraag te beantwoorden.. als die automobilist onschuldige buitenstaanders meeneemt in zijn ongeluk. Zeker wel.
De IC zal van alleen de bestuurder die verongelukt niet vollopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201837203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nee jij hebt gewoon fucking oogkleppen op... Die mensen moeten hoe dan ook betaald worden en dan zijn het lui zoals jij die straks staan te janken dat de zorgkosten zo hoog geworden zijn..
Ik heb oogkleppen op? Omdat ik niet zo debiel ben dat ik denk dat mensen uit hun neus gaan zitten vreten, maar het een stuk flexibeler opgesteld MOET worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
exponentieel groeiend virus
Is influenza ook zo een exponentieel groeiend virus, waarom wel, waarom niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Gommie is ook weer van stal gehaald om te polariseren.
Echt te achterlijk deze discriminatie. Ze moeten zich allemaal dood schamen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als nu alle ongevaccineerden een verklaring ondertekenen waarin ze afstand doen van recht op zorg voor Covid, dan is het ook opgelost ^O^
Als ze nou iedere automobilist een verklaring laten ondertekenen waari nze afstand doen van recht op ziekenhuiszorg na een ongeluk, dan is het ook opgelost.

Wat is opgelost? Een normale sociale samenleving? Vrijheid? Wat precies? Fatsoen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is influenza ook zo een exponentieel groeiend virus, waarom wel, waarom niet?
Nogmaals: influenza is een stuk minder besmettelijk en tevens veel minder schadelijk dan covid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837295
Mensen laten zich niet overtuigen dus we zullen ze DWINGEN.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nogmaals: influenza is een stuk minder besmettelijk en tevens veel minder schadelijk dan covid.
Ik vraag je een simpele vraag, waarom geef je geen antwoord?

Is influenza ook zo een exponentieel groeiend virus, waarom wel, waarom niet?

Je kan wel met "nogmaals" schermen maar je geeft niet eens antwoord op de vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vraag je een simpele vraag, waarom geef je geen antwoord?

Is influenza ook zo een exponentieel groeiend virus, waarom wel, waarom niet?
Ik geef je een antwoord. Het bevalt je alleen niet.
Influenza is een exponentieel groeiend virus dat veel minder besmettelijk is en veel minder gevolgen heeft dan covid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837348
Zorgkosten te hoog zegt die, de hele samenleving ontwrichten is goedkoper denkt die.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Influenza is een exponentieel groeiend virus
Oehhh

Eng.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:02 schreef ludovico het volgende:
Zorgkosten te hoog zegt die, de hele samenleving ontwrichten is goedkoper denkt die.
Als je extra zorgcapaciteit hebt bij een virus als covid en geen maatregelen in wil voeren dan koop je daar hooguit een paar extra dagen mee alvorens je alsnog 'de hele samenleving moet ontwrichten'.

Jouw schijnkeuze is dus niet bestaand.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je extra zorgcapaciteit hebt bij een virus als covid en geen maatregelen in wil voeren dan koop je daar hooguit een paar extra dagen mee alvorens je alsnog 'de hele samenleving moet ontwrichten'.

Jouw schijnkeuze is dus niet bestaand.
Waar baseer je dat op? Ooit getest of het drukker wordt op de IC's met Covid in een samenleving met 90% antistoffen t.o.v. een relatief taaie griepgolf?

"exponentiele groeiend virus" is geen argument hè, dat is Influenza immers ook zei een wijs man ooit.

Je leeft op vastgeroeste dogma's die geen fuck met de werkelijkheid te maken hebben maar het zal! Nooit geweten dat propaganda zo sterk zou zijn!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837482
quote:
11s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar baseer je dat op? Ooit getest of het drukker wordt op de IC's met Covid in een samenleving met 90% antistoffen t.o.v. een relatief taaie griepgolf?
Vorig jaar hadden we een R die ervoor zorgde dat we elke 11 dagen een verdubbeling van besmettingen hadden.
Precies wat je kan verwachten met een exponentieel groeiend virus als covid trouwens.

Als we alles op alles hadden gezet om 2x zoveel bedden te krijgen op de ic dan hadden we misschien een dag of 11 langer kunnen wachten met maatregelen. Oftewel: het had geen fuck uitgemaakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:07:50 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201837485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Smeerlap die man. De media is gevaarlijker dan het killervirus
Jup



Mediageil ook dat nog.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Echt te achterlijk deze discriminatie. Ze moeten zich allemaal dood schamen.
Lekker cashen al die praattafels, las eens dat gasten tussen de ¤ 500 en 2000 kunnen opstrijken voor een uurtje bullshitten aan zo'n tafel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201837488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dat is het enige wat je hoort, "kan niet" "Moeilijk" "Is zo duur" "We zijn zielig"

Hou toch op, het minste dat je kan doen is je best doen maar daar wordt gvd al vanaf gezien.
:')

Jij denkt dat ze dat niet doen... Raar wereldbeeld heb je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201837525
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:10:53 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201837554


dat laatste is dan weer posi.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201837555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vorig jaar hadden we een R die ervoor zorgde dat we elke 11 dagen een verdubbeling van besmettingen hadden.
Precies wat je kan verwachten met een exponentieel groeiend virus als covid trouwens.
Oehhh eng zeg hey, en is dat uniek denk voor Covid of doet Influenza dat ook? Brrr eng man, ben echt super bang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als we alles op alles hadden gezet om 2x zoveel bedden te krijgen op de ic dan hadden we misschien een dag of 11 langer kunnen wachten met maatregelen. Oftewel: het had geen fuck uitgemaakt.
Wie zegt dat ik pro "langer wachten" ben, zo vroeg mogelijk beginnen ALS het nodig gaat zijn is verstandig maar dan ALLEEN met maatregelen die NUT hebben, en niet regressieve vrijheidsbeperkende discriminatoire bullshit gaan invoeren.

Het gaat niet om zoveel mogelijk mensen op de IC krijgen, het gaat er om dat het land gewoon normaal zijn ding kan doen met zo min mogelijk kosten.

En daar hebben we ook MEER personeel nodig, immers, PERSONEEL TEKORT op de IC voor planbare zorg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837663
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:')

Jij denkt dat ze dat niet doen... Raar wereldbeeld heb je
Mimimimimi, laatste wat ik hoorde was dat zorgmedewerkers gingen protesteren omdat er te weinig aan gedaan wordt om het aantal medewerkers te verhogen.

En dat er een hoge uitstroom was.

Ik denk inderdaad dat ze daar héél slecht in zijn.
Ook iedere keer hogere beloningen etc wegstemmen in de 2e kamer. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837701
quote:
Dat recentere onderzoek uit hetzelfde land kwam tot andere conclusies, en terecht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oehhh eng zeg hey, en is dat uniek denk voor Covid of doet Influenza dat ook? Brrr eng man, ben echt super bang.
Oh, het is me allang duidelijk dat jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid hebt. Gelukkig heeft onze overheid daar geen boodschap aan en kiezen ze keer op keer wel voor maatregelen tegen ongevaccineerden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837728
Niks mis met VRIJWILLIGE vaccinatie.

Alles helemaal 300x dubbel fout aan dwang/drang andere bullshit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh, het is me allang duidelijk dat jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid hebt. Gelukkig heeft onze overheid daar geen boodschap aan en kiezen ze keer op keer wel voor maatregelen tegen ongevaccineerden.
Ontken je dat het voor griep niet ongewoon is om in aantal te verdubbelen in 11 dagen?

Simpele vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik pro "langer wachten" ben, zo vroeg mogelijk beginnen ALS het nodig gaat zijn is verstandig maar dan ALLEEN met maatregelen die NUT hebben, en niet regressieve vrijheidsbeperkende discriminatoire bullshit gaan invoeren.

Ik heb van jou nog geen enkele keer gehoord dat je een maatregel nuttig vond. Mondkapjes vond je vreselijk, lockdowns werken niet, mensen oproepen om zich te laten vaccineren is evil, QR-codes vind jij zelfs misdadig enz enz.

Jouw 'oplossing' is een paar extra studenten op wat knoppen laten drukken op de ic en verder alles compleet open gooien en dan komt alles goed ofzo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:
Niks mis met VRIJWILLIGE vaccinatie.

Alles helemaal 300x dubbel fout aan dwang/drang andere bullshit.
Het is allemaal vrijwillig. Maar jij denkt dat het coronapaspoort dwang is dat gelijk staat met misdaden tegen de menselijkheid :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mondkapjes vond je vreselijk, lockdowns werken niet, mensen oproepen om zich te laten vaccineren is evil, QR-codes vind jij zelfs misdadig enz enz.
Mensen oproepen om te vaccineren heb ik niet gezegd dat het evil was hè. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jouw 'oplossing' is een paar extra studenten op wat knoppen laten drukken op de ic en verder alles compleet open gooien en dan komt alles goed ofzo.
Oh dat zie jij als alles compleet open, lol. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is allemaal vrijwillig. Maar jij denkt dat het coronapaspoort dwang is dat gelijk staat met misdaden tegen de menselijkheid :')
Ja echt vrijwillig man dat ik geforceerd ben om mee te doen aan het hele circus als ik mijn normale leven wil leven.

Ook nog ff 40-80 euro lappen iedere 2-3 dagen als je op vakantie bent en je doodnormale dingen wilt doen. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ontken je dat het voor griep niet ongewoon is om in aantal te verdubbelen in 11 dagen?

Simpele vraag.
Als je een hele groep mensen een dag lang opsluit in een gesloten gebouw in dezelfde ruimte en een kwart heeft de griep en niemand covid dan denk ik dat je in die ene dag de helft van de mensen zonder griep besmet.

En toch is covid veel besmettelijker en schadelijker dan de griep. Beide ziektes zijn exponentieel maar covid is heel wat erger.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mimimimimi, laatste wat ik hoorde was dat zorgmedewerkers gingen protesteren omdat er te weinig aan gedaan wordt om het aantal medewerkers te verhogen.

En dat er een hoge uitstroom was.

Ik denk inderdaad dat ze daar héél slecht in zijn.
Ook iedere keer hogere beloningen etc wegstemmen in de 2e kamer. :')
Ah je valt weer voor het onzinmoties verhaal. Manmanman
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201837887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je een hele groep mensen een dag lang opsluit in een gesloten gebouw in dezelfde ruimte en een kwart heeft de griep en niemand covid dan denk ik dat je in die ene dag de helft van de mensen zonder griep besmet.

En toch is covid veel besmettelijker en schadelijker dan de griep. Beide ziektes zijn exponentieel maar covid is heel wat erger.
Nee, gewoon, over het complete land, in een dag of 11, zoals bij Covid, brrrrr. (zo een enge ziekte toch hey!)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen oproepen om te vaccineren heb ik niet gezegd dat het evil was hè. :')
Dat is precies wat onze overheid al een tijd doet. En daarbij proberen ze die motivatie te verhogen met een coronapaspoort.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat is precies wat onze overheid al een tijd doet. En daarbij proberen ze die motivatie te verhogen met een coronapaspoort.
Motiveren == dwingen, als het met zoveel geweld gebeurt
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh dat zie jij als alles compleet open, lol. :')
Je wil geen mondkapjes, geen beperkingen voor ongevaccineerden, geen maatregelen voor de horeca enz enz.
Dat is zo goed als alles open zonder maatregelen inderdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:27:12 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201837916


:W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201837945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je wil geen mondkapjes, geen beperkingen voor ongevaccineerden,
Dat is zo goed als alles open zonder maatregelen inderdaad.
Dat zijn stuk voor stuk maatregelen met nauwelijks effect op de verspreiding van het virus.

Alsof ze je wijsgemaakt hebben dat als je 2 glazen water opdrinkt binnen 10 seconen iedere dag dat je langer leeft, en jij dat nu als dagelijks ritueel zit toe te passen.

Denk je zelf nog na?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837964
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als ze nou iedere automobilist een verklaring laten ondertekenen waari nze afstand doen van recht op ziekenhuiszorg na een ongeluk, dan is het ook opgelost.
Tenzij ze een rijbewijs hebben ^O^

quote:
Wat is opgelost? Een normale sociale samenleving? Vrijheid? Wat precies? Fatsoen?
Wat opgelost is?
Dat ongevaccineerden besmet raken en in het ziekenhuis belanden....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201837966
quote:
The moment when you suggest Influenza is comparable to Covid-19.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, gewoon, over het complete land, in een dag of 11, zoals bij Covid, brrrrr. (zo een enge ziekte toch hey!)
Met dezelfde maatregelen als afgelopen winter en een virus als covid erbij krijg je exact 0 mensen die in het ziekenhuis belanden met de griep. Dat hebben we afgelopen griepseizoen meegemaakt. En de griep is in geen enkele Nederlandse zomer een factor van betekenis. Ook dat is een groot verschil met covid.

Dus ja, ondanks dat beide exponentieel verspreidende virussen zijn, zijn ze totaal niet vergelijkbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201837983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:29 schreef Wantie het volgende:
Tenzij ze een rijbewijs hebben
Nee, ook dan neem je onnodig risico. :')
Wintersport helemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201837990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:29 schreef Wantie het volgende:
Wat opgelost is?
Dat ongevaccineerden besmet raken en in het ziekenhuis belanden....
:'( :'( :'(

Moeten zij weten!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Met dezelfde maatregelen als afgelopen winter en een virus als covid erbij krijg je exact 0 mensen die in het ziekenhuis belanden met de griep.
Zou Covid daar wat mee te maken hebben denk je? Zomaar een gedachte. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat hebben we afgelopen griepseizoen meegemaakt. En de griep is in geen enkele Nederlandse zomer een factor van betekenis. Ook dat is een groot verschil met covid.

Dus ja, ondanks dat beide exponentieel verspreidende virussen zijn, zijn ze totaal niet vergelijkbaar.
Wat? Grote factor? Covid?

Ja qua beleid, niet qua zorgimpact. :')

Vorige zomer waren alle beleidsmaatregelen dik uit proportie, maar hey, je ziet het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou Covid daar wat mee te maken hebben denk je? Zomaar een gedachte. :')
Zeker. Covid is zoveel besmettelijker dat het de griep compleet verdringt.
We gaan toch niet meemaken dat jij dat nu eindelijk in gaat zien? *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201838063
Weetje wat lekker gaat ook, COVID ELIMINEREN IN AUSTRALIË

:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:
Weetje wat lekker gaat ook, COVID ELIMINEREN IN AUSTRALIË

:')
Ik geloof niet dat iemand hier een aanhanger is van een zero covid strategie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201838110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, ook dan neem je onnodig risico. :')
Nee, dat is afgedekt.
Uiteraard loop je iets risico.
Maar rijden zonder rijbewijs heeft een onnodig groot risico...


quote:
Wintersport helemaal.
Ongevaccineerden vergelijken met wintersporters..

Interessant....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:
Weetje wat lekker gaat ook, COVID ELIMINEREN IN AUSTRALIË

:')
Ook daar zijn ze er inmiddels achter dat vaccineren de enige uitweg is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zeker. Covid is zoveel besmettelijker dat het de griep compleet verdringt.
We gaan toch niet meemaken dat jij dat nu eindelijk in gaat zien? *O*
Ik ben geen viroloog, denk dat besmettelijkheid best een factor kan zijn in het verdringen van een ander virus maar ik denk niet dat dat de enige factor is.

Maar dat Corona Influenza verdringt lijkt mij wel te kloppen.
Je kan ook zeggen "De maatregelen werken zo goed tegen influenza!!$!"$! wat ook veel mensen doen.

Ik denk dat de waarheid er tussenin ligt, radicaal hè van mij.

En gezien de officiele cijfers inschatten dat in 2020 ruim een factor 3 meer mensen Covid hebben gehad dan wat we kennen van een stevig griep jaar is Influenza helemaal niet zo een prettig virus om op te lopen en hoogstwaarschijnlijk gewoon dodelijker voor iederen dan Covid.

Maar besmettelijkheid zal allicht (en misschien tijdelijk, puur en alleen vanwege gebrek aan antistoffen) hoger liggen / hebben gelegen dan influenza.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
:'( :'( :'(

Moeten zij weten!
Als ze ook voor alle kosten opdraaien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat iemand hier een aanhanger is van een zero covid strategie.
Oh joh, maar mensen dwingen een vaccin te nemen vind je nog wel okay, waar ligt je ethische grens?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ze ook voor alle kosten opdraaien...
Als jij voor de kosten opdraait als je een ski-ongeluk krijgt.

Weetje wat, begin lekker je eigen samenleving ergens, spuit een eiland op.
Maar ik zal me er tegen verzetten als men dat hier probeert te bereiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook daar zijn ze er inmiddels achter dat vaccineren de enige uitweg is.
Uitweg
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838191
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:
Nee, dat is afgedekt.
Uiteraard loop je iets risico.
Maar rijden zonder rijbewijs heeft een onnodig groot risico...
Wintersport is een onnodig groot risico.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh joh, maar mensen dwingen een vaccin te nemen vind je nog wel okay, waar ligt je ethische grens?
Bij vaccinatiedwang. Met vaccinatiedrang heb ik tot op zekere hoogte geen moeite.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201838213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
:'( :'( :'(

Moeten zij weten!
Nee dat moeten ze niet. Er is een heel eenvoudig goedkope manier om dat te voorkomen en om te voorkomen dat anderen door jouw asociale gedrag niet geopereerd kunnen worden. Ls je een greintje fatsoen in je donder hebt dan laat je je vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201838229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben geen viroloog, denk dat besmettelijkheid best een factor kan zijn in het verdringen van een ander virus maar ik denk niet dat dat de enige factor is.

Maar dat Corona Influenza verdringt lijkt mij wel te kloppen.
Je kan ook zeggen "De maatregelen werken zo goed tegen influenza!!$!"$! wat ook veel mensen doen.

Ik denk dat de waarheid er tussenin ligt, radicaal hè van mij.

En gezien de officiele cijfers inschatten dat in 2020 ruim een factor 3 meer mensen Covid hebben gehad dan wat we kennen van een stevig griep jaar is Influenza helemaal niet zo een prettig virus om op te lopen en hoogstwaarschijnlijk gewoon dodelijker voor iederen dan Covid.

Maar besmettelijkheid zal allicht (en misschien tijdelijk, puur en alleen vanwege gebrek aan antistoffen) hoger liggen / hebben gelegen dan influenza.
Influenza verschilt per jaar qua heftigheid.
Is lastig te vergelijken met Covid.

Dat Influenza wordt verdrongen door corona komt onder andere door viral interference.

Kortgezegd kunnen mensen geïnfecteerd met corona niet geïnfecteerd raken met Influenza.

Daarom is de verwachting dat als corona meer op de achtergrond gaat, Influenza weer terug keert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als jij voor de kosten opdraait als je een ski-ongeluk krijgt.
Daar heb ik een aparte verzekering voor.

quote:
Weetje wat, begin lekker je eigen samenleving ergens, spuit een eiland op.
Maar ik zal me er tegen verzetten als men dat hier probeert te bereiken.
Mja, je ziet steeds meer dat 2g de norm wordt..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wintersport is een onnodig groot risico.
We hebben het over rijbewijs.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201838943
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee dat moeten ze niet. Er is een heel eenvoudig goedkope manier om dat te voorkomen en om te voorkomen dat anderen door jouw asociale gedrag niet geopereerd kunnen worden. Ls je een greintje fatsoen in je donder hebt dan laat je je vaccineren
Hufterig dit. Mensen aansprakelijk houden voor een slecht georganiseerde gezondheidszorg, en op zo een manier dat hun recht op lichamelijke integriteit maar bespot moet worden.

Fuck off. Als je een greintje fatsoen hebt denk je niet zo gruwelijk extremistisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201838962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben het over rijbewijs.
..... Waarom heb je het over een rijbewijs. :')

Na je antwoord, zie post #292
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201839019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
..... Waarom heb je het over een rijbewijs. :')
Omdat we het over autorijden hadden.

quote:
Na je antwoord, zie post #292
.ja, ik weet dat je de doelpalen wilt verschuiven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201839050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hufterig dit. Mensen aansprakelijk houden voor een slecht georganiseerde gezondheidszorg, en op zo een manier dat hun recht op lichamelijke integriteit maar bespot moet worden.

Fuck off. Als je een greintje fatsoen hebt denk je niet zo gruwelijk extremistisch.
Ik zou zeggen, verhuis naar Duitsland.
4x meer capaciteit.

Alleen wel 2g in de supermarkten ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')