Moeten ze ook niet danslesjes tussen de vreselijk drukke diensten nemen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha 6 opleiding nodig om een ademhalingsapparaat de bedienen.. geloof je het zelf.
Een snel cursus en je hebt het binnen een jaar of 2 onder de knie, als ze daar anderhalf terug mee waren gestart had je nu genoeg mankracht. In een echte pandemie werkt dat zo.
quote:Weghorst mist Champions League-wedstrijd met Wolfsburg door coronabesmetting
Wout Weghorst is besmet met het coronavirus. De spits is voorlopig niet beschikbaar voor VfL Wolfsburg en mist in ieder geval de Champions League-wedstrijd tegen RB Salzburg van komende woensdag.
Weghorst klaagde zondagochtend over symptomen en liet zich testen. Na de positieve uitslag ging hij thuis in quarantaine. Wolfsburg meldt dat alle andere tests die gisteren en vandaag zijn afgenomen bij spelers en staf negatief waren.
'Pure complottaal'
In december vorig jaar baarde Weghorst opzien met enkele cryptische uitspraken over de pandemie op zijn Instagramaccount. "Stel je voor, er is een vaccin dat zo veilig is dat je bedreigd moet worden om het te nemen. Tegen een ziekte die zo dodelijk is dat je getest moet worden om te weten dat je het hebt", schreef hij.
In een televisieoptreden op ZDF weigerde Weghorst vervolgens afstand te doen van zijn bericht. De interviewer pakt Weghorst hard aan en noemde zijn uitspraken "pure complottaal".
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-coronabesmetting
Waarom is Weghorst een "wappie"? Tevens denk ik dat zijn vaccinatiestatus hier weinig mee te maken heeft. Ook gevaccineerden kunnen nog Covid krijgen. En als je dan positief test moet je in quarantaine. Heel simpel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wappie Wout mist nu een Champions League wedstrijd omdat hij geen prikje wilde:
[..]
Omdat hij complottaal uitkraamt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom is Weghorst een "wappie"? Tevens denk ik dat zijn vaccinatiestatus hier weinig mee te maken heeft. Ook gevaccineerden kunnen nog Covid krijgen. En als je dan positief test moet je in quarantaine. Heel simpel.
Complottaal?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat hij complottaal uitkraamt.
Hij denkt dat de vaccinatiestrategie een complot is.quote:
Waar heeft hij dit precies gezegd? Als je toevallig een linkje hebt, ben wel benieuwd ..quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij denkt dat de vaccinatiestrategie een complot is.
Al dat gedoe rondom vaccineren en uiteindelijk gaan we met zn allen alsnog weer een tijdperk van beperkingen en maatregelen inquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom is Weghorst een "wappie"? Tevens denk ik dat zijn vaccinatiestatus hier weinig mee te maken heeft. Ook gevaccineerden kunnen nog Covid krijgen. En als je dan positief test moet je in quarantaine. Heel simpel.
https://dvhn.nl/sport/Wee(...)ghorst-26761174.htmlquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar heeft hij dit precies gezegd? Als je toevallig een linkje hebt, ben wel benieuwd ..
Win/win. Hij is straks beter beschermd dan de vaxxers, heeft geen experimentele crap genomen en mag overal mee naartoequote:Op maandag 18 oktober 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wappie Wout mist nu een Champions League wedstrijd omdat hij geen prikje wilde:
[..]
Maar hij spreekt hij helemaal niet een complot:quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/sport/Wee(...)ghorst-26761174.html
Dus wat we hier kunnen concluderen is dat wat jij stelde niet klopt. Maar Weghorst omarmd simpelweg een visie over Covid die jou in het verkeerde keelgat schiet en daarom wil jij hem demoniseren als "wappie" en "complotdenker".quote:Eind december zette Weghorst vraagtekens bij - zoals hij het noemt - ’de coronahysterie’. Op sociale media riep hij zijn volgers op ’om zelf onderzoek te doen’. Ook plaatste Weghorst een afbeelding met de tekst: ’stel je eens voor dat er een virus is dat zo dodelijk is, dat je je moet laten testen om te weten of je het hebt’.
Dank voor de aanvulling, ik doe daar de moeite niet meer voor. Het blijft inderdaad hilarisch dat gespartel, ik lees het vaak maar met een half oog of helemaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft wel interessant om dit soort dingen te zien. En dan zijn er in COR al tig posts voorbijgekomen met 'dit is nog nooit eerder gebeurd', 'nog nooit is de reguliere zorg belast op een manier dat normale ingrepen moesten worden afgezegd'. Maar dit klopt natuurlijk niet. Dit is namelijk meer dan eens voorgekomen tijdens een griepseizoen. Enkel is de situatie met Covid nu een stuk erger in combinatie met een wereldwijde massahysterie.
[..]
Volgens mij wordt dit argument niet gemaakt. Het is juist hilarisch om de MSM-adepten te zien spartelen als er een MSM-bron wordt aangehaald die niet past in het gewenste narratief.
Precies, ze hadden echt wel tot een oplossing kunnen komen om de zorg te ontlasten, dan hoeft het niet eens direct perfect te funcioneren. Als we maar zien dat er serieus pogingen worden ondernomen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Afgezien van alle part-timers en "vorig leven IC medewerker geweest" mensen die in kunnen stromen en waar de gaten vallen door ander personeel opgevuld kan worden.
Zoals..... Papa die zorg van kindje meer neemt en wat minder werkt.. Kinderdagverblijf.... Ander zorg personeel dat taken kan overnemen en meer kan werken..... Och och...
En als het zó bulk achtige zorg is dan rijst voor mij gewoon de vraag of je het niet moet centraliseren, in Amsterdam staat er een leeg ziekenhuis naast note bene een ander ziekehuis met tunnelverbinding (dacht ik!?) nou lijkt me geschikt...
Neejoh, niet nodig, beter het hele land opzadelen met issues.
Onee wacht, het zijn geen issues, thuiswerken is vooruitgang!![]()
Een half oog is al te veel moeitequote:Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dank voor de aanvulling, ik doe daar de moeite niet meer voor. Het blijft inderdaad hilarisch dat gespartel, ik lees het vaak maar met een half oog of helemaal niet.
Wat is dit nou voor een debiele post? Gewoon maar wat roepen zonder even na te denken waarom er zoveel mensen nodig zijn? Oh oh wat kritisch zijn we weer zeg..quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor wie zich afvraagt waarom er personeel tekort is op de covid afdeling ...
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor wie zich afvraagt waarom er personeel tekort is op de covid afdeling ...
Niemand doet iets. Behalve goed poseren voor de camera.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een debiele post? Gewoon maar wat roepen zonder even na te denken waarom er zoveel mensen nodig zijn? Oh oh wat kritisch zijn we weer zeg..
Als we niet 24/7 voor de laatste 20+ maanden van CoronaHysterie TV enz. gebombardeerd waren hadden we weinig of niks van 'n 'pandemie' gemerkt.IMO.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef PSVCL het volgende:
Stop met vaccineren/testen, kap gezamenlijk met die qr bullshit.
Negeer een week of 2, het liefst altijd, de msm media
En het killervirus is verdwenen
Net zoals in Brazilie... oh wacht..quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als we niet 24/7 voor de laatste 20+ maanden van CoronaHysterie TV enz. gebombardeerd waren hadden we weinig of niks van 'n 'pandemie' gemerkt.IMO.
Ik kan beter tegen een muur praten hè.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus niet... Ik splits het uit zodat je zelf ongeveer kunt berekenen hoeveel tijd het minimaal kost en hoeveel maximaal.
Ik zal het volgende keer nog verder versimpelen
Klopt, wordt dat ergens beweerd dan?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij geen statistieken hebt ingezien betekent niet dat er dus geen uitgestelde operaties in het buitenland zijn..
Nee.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:26 schreef Wantie het volgende:
Ah, dus volgens jou werden de teststraten voor cdie tijd geboycot door de jongeren, en na dansen met Jansen gingen ze met klachten opeens wel naar teststraten?
De rest van je comment is irrelevant.
Ehh, wat heb je daar aan? Misschien niet vervallen in onlogische nonsense en je koppie er bij te houden?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uiteraard zit er een maximum aan.
Snap niet waarom jij denkt dat exponentieel toenemend betekent dat het oneindig toeneemt.
En dat het miljoenen jaren zo gaat, fijn.
Wat hebben we eraan?
Niets.
Kortom, geen reden dus meer voor jou om deze reeks te posten? Prima hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:23 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke nieuwe complotten gevonden?
We blijven hier maar in een kringetje ronddraaien en zo ongeveer alles is al 1000x ontkracht
Ik heb er een mening over maar ik mag nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, geen reden dus meer voor jou om deze reeks te posten? Prima hoor.
quote:Geen pseudo-modden
Verschil is dat dat griepseizoen 11 weken heeft geduurd.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft wel interessant om dit soort dingen te zien. En dan zijn er in COR al tig posts voorbijgekomen met 'dit is nog nooit eerder gebeurd', 'nog nooit is de reguliere zorg belast op een manier dat normale ingrepen moesten worden afgezegd'. Maar dit klopt natuurlijk niet. Dit is namelijk meer dan eens voorgekomen tijdens een griepseizoen. Enkel is de situatie met Covid nu een stuk erger in combinatie met een wereldwijde massahysterie.
[..]
Ah, dus we spreken vanaf nu af dat de msm gewoon een betrouwbare bron van informatie is?quote:Volgens mij wordt dit argument niet gemaakt. Het is juist hilarisch om de MSM-adepten te zien spartelen als er een MSM-bron wordt aangehaald die niet past in het gewenste narratief.
Omdat jij beweert dat de jeugd opeens na dansen met Jansen naar de teststraten is gaan hollen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee.
Dat verzin jij nu weer, waarom je dat verzint ontgaat mij compleet, tenminste, als ik het met ratio zou moeten verklaren.
Jij komt met onlogische nonsense over iets dat miljoenen jaren op een bepaalde manier zou zijn gegaan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh, wat heb je daar aan? Misschien niet vervallen in onlogische nonsense en je koppie er bij te houden?
Nee hoor. Influenza (de griep) is er ook constant, enkel piekt het op bepaalde momenten in het jaar. Net zoals Covid. Alleen het grote verschil is dat we omtrent Covid op paniekerige wijze alles dagelijks in de gaten houden via allerlei gegevens. Zo'n heel circus zou je ook op kunnen zetten omtrent Influenza.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verschil is dat dat griepseizoen 11 weken heeft geduurd.
Hoe lang duurt Covid nu al?
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:45 schreef Wantie het volgende:
Ah, dus we spreken vanaf nu af dat de msm gewoon een betrouwbare bron van informatie is?
Dat is effectief wat er gebeurt is non, 87% was jonge personen die waren "dansen met janssen"quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jij beweert dat de jeugd opeens na dansen met Jansen naar de teststraten is gaan hollen.
En dat dat de verticale piek veroorzaakte...
Vertel, wanneer is er OOIT gemeten dat het aantal besmettingen alleen maar toeneemt ipv daalt bij zo een infectieziekte waar slechts tijdelijke gedeeltelijke immuniteit voor bestaat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:51 schreef Wantie het volgende:
Jij komt met onlogische nonsense over iets dat miljoenen jaren op een bepaalde manier zou zijn gegaan.
Blijft best leuk verzonnen, dat Covid maar een griepje is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor. Influenza (de griep) is er ook constant, enkel piekt het op bepaalde momenten in het jaar. Net zoals Covid. Alleen het grote verschil is dat we omtrent Covid op paniekerige wijze alles dagelijks in de gaten houden via allerlei gegevens. Zo'n heel circus zou je ook op kunnen zetten omtrent Influenza.
[..]
Kiek, je durft niet...quote:Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
Exponentieel betekent niet oneindig.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vertel, wanneer is er OOIT gemeten dat het aantal besmettingen alleen maar toeneemt ipv daalt bij zo een infectieziekte waar slechts tijdelijke gedeeltelijke immuniteit voor bestaat.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:51 schreef Wantie het volgende:
Dat jij het begrip exponentiële groei niet snapt betekent niet dat dit niet in de natuur kan voorkomen.
Exponentiële groei, man, hou op, je lijkt te impliceren dat het maar oneindig kan groeien en het maar sneller en sneller blijft gaan. Is niet logischhhhhh nee.quote:Exponentiële groei is een toename evenredig aan de eigen omvang. Iedere grootheid die continu met hetzelfde percentage per tijdseenheid groeit, ondergaat een exponentiële groei.
Is het ook voor mensen onder de 60, geen verschil in sterftecijfers immers tov vorig jaar terwijl 30% het opgelopen had in 2020!quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:57 schreef Wantie het volgende:
Blijft best leuk verzonnen, dat Covid maar een griepje is.
Maak ik lekker zelf uitquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, geen reden dus meer voor jou om deze reeks te posten? Prima hoor.
Als de groei negatief wordt is het toch niet exponentiele groei ofwa?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Exponentieel betekent niet oneindig.
Waarom weet je dat niet?
Raar....
Ah, eerst ontken je het ten stelligste, en nu geef je het toe.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is effectief wat er gebeurt is non, 87% was jonge personen die waren "dansen met janssen"
Klopt, dus we zagen door het versoepelen van de maatregelen onder jongeren een exponentiële groei van het virus, die afvlakte toen er weer verzwaring kwam.quote:Dat er secundair besmettingen volgen dat geloof ik gelijk. Maar die initiele increase naar 10k besmettingen was ook wel behoorlijk tijdelijk...
"komt door de maatregelen" ja, die van het stoppen met "dansen met Janssen" het gros van de extra maatregelen daar bovenop zal allicht minimaal hebben meegeholpen.
Dit argument wordt niet gemaakt. Je blijft maar aankomen met stropoppen waarbij je anderen woorden in de mond wilt leggen. In mijn post staat nergens dat Covid 'maar een griepje is'. Dat maak jij er nu van.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijft best leuk verzonnen, dat Covid maar een griepje is.
Hihi. Het was een oprechte vraag hoor, aangezien je een tijdje terug aan had gegeven hier actief te zijn om tegen vermeende "BS" en "leugens" te strijden. Als alles volgens jou al debunked is, dan zit jouw werk er wel op zou ik zo zeggen.quote:
30% van de Nederlandse bevolking besmet in 2020?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is het ook voor mensen onder de 60, geen verschil in sterftecijfers immers tov vorig jaar terwijl 30% het opgelopen had in 2020!
Er was toch geen verschil met griep?quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Je blijft maar aankomen met stropoppen waarbij je anderen woorden in de mond wilt leggen. In mijn post staat nergens dat Covid 'maar een griepje is'. Dat maak jij er nu van.
[..].
Impliceren...quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Exponentiële groei, man, hou op, je lijkt te impliceren dat het maar oneindig kan groeien en het maar sneller en sneller blijft gaan. Is niet logischhhhhh nee.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niemand doet iets. Behalve goed poseren voor de camera.
Zucht blijf je nu nog steeds bezig met sterftecijfers.. Het is een feit dat mensen met Covid eerder en langer op de IC belanden dan mensen met Influenza en dat zie je bij alle leeftijdsgroepen terug.. En again long covid..quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is het ook voor mensen onder de 60, geen verschil in sterftecijfers immers tov vorig jaar terwijl 30% het opgelopen had in 2020!
die 6% zorgt voor al het rood. op naar de 100%.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:26 schreef UncleScorp het volgende:
Vlaanderen kleurt terug rood ... terwijl
80% gevaccineerd is ,
91% van 18+
95% van 65+
90% van 12+
Bron.................?quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zucht blijf je nu nog steeds bezig met sterftecijfers.. Het is een feit dat mensen met Covid eerder en langer op de IC belanden dan mensen met Influenza en dat zie je bij alle leeftijdsgroepen terug.. En again long covid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |