abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2021 @ 13:47:37 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201806267
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Met geld verdienen is niks mis als het op een eerlijke manier gebeurt maar dat doen die virusverdieners niet, zwendel en achter de schermen hun zakken vullen met aandelen en gesjoemel met belastingcenten.

Even terug in de tijd.....

[ twitter ]
Het blijft wel interessant om dit soort dingen te zien. En dan zijn er in COR al tig posts voorbijgekomen met 'dit is nog nooit eerder gebeurd', 'nog nooit is de reguliere zorg belast op een manier dat normale ingrepen moesten worden afgezegd'. Maar dit klopt natuurlijk niet. Dit is namelijk meer dan eens voorgekomen tijdens een griepseizoen. Enkel is de situatie met Covid nu een stuk erger in combinatie met een wereldwijde massahysterie.
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dan opeens is msm wel een betrouwbare bron ;)
Zelfde als dat artikel over de huizen van Ab en Ernst, dat is ook msm...
Volgens mij wordt dit argument niet gemaakt. Het is juist hilarisch om de MSM-adepten te zien spartelen als er een MSM-bron wordt aangehaald die niet past in het gewenste narratief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201806278
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Virusverdieners.
Kut he dat mensen die wel succesvol waren op school veel verdienen.
pi_201806293
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doen alsof alleen mensen die nog een opleiding moeten doen en werkervaring moeten verkrijgen geschikt zijn om op de IC te (kunnen) werken.

..........
Dat zeg ik dus niet... Ik splits het uit zodat je zelf ongeveer kunt berekenen hoeveel tijd het minimaal kost en hoeveel maximaal.
Ik zal het volgende keer nog verder versimpelen
pi_201806341
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Met geld verdienen is niks mis als het op een eerlijke manier gebeurt maar dat doen die virusverdieners niet, zwendel en achter de schermen hun zakken vullen met aandelen en gesjoemel met belastingcenten.

Even terug in de tijd.....

[ twitter ]
eens kijken

12 weken vs bijna 2 jaar
Alleen brabant vs heel de wereld
100en operaties uitgesteld vs duizenden

Inderdaad een heel mooi voorbeeld weer dat covid niet met griep te vergelijken valt qua impact.

Dank je CAD voor deze bevestiging
pi_201806389
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Haha 6 opleiding nodig om een ademhalingsapparaat de bedienen.. geloof je het zelf.

Een snel cursus en je hebt het binnen een jaar of 2 onder de knie, als ze daar anderhalf terug mee waren gestart had je nu genoeg mankracht. In een echte pandemie werkt dat zo.
Moeten ze ook niet danslesjes tussen de vreselijk drukke diensten nemen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201806528
Wappie Wout mist nu een Champions League wedstrijd omdat hij geen prikje wilde:

quote:
Weghorst mist Champions League-wedstrijd met Wolfsburg door coronabesmetting
Wout Weghorst is besmet met het coronavirus. De spits is voorlopig niet beschikbaar voor VfL Wolfsburg en mist in ieder geval de Champions League-wedstrijd tegen RB Salzburg van komende woensdag.

Weghorst klaagde zondagochtend over symptomen en liet zich testen. Na de positieve uitslag ging hij thuis in quarantaine. Wolfsburg meldt dat alle andere tests die gisteren en vandaag zijn afgenomen bij spelers en staf negatief waren.

'Pure complottaal'
In december vorig jaar baarde Weghorst opzien met enkele cryptische uitspraken over de pandemie op zijn Instagramaccount. "Stel je voor, er is een vaccin dat zo veilig is dat je bedreigd moet worden om het te nemen. Tegen een ziekte die zo dodelijk is dat je getest moet worden om te weten dat je het hebt", schreef hij.

In een televisieoptreden op ZDF weigerde Weghorst vervolgens afstand te doen van zijn bericht. De interviewer pakt Weghorst hard aan en noemde zijn uitspraken "pure complottaal".
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-coronabesmetting
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:17:51 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201806557
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]

Waarom is Weghorst een "wappie"? Tevens denk ik dat zijn vaccinatiestatus hier weinig mee te maken heeft. Ook gevaccineerden kunnen nog Covid krijgen. En als je dan positief test moet je in quarantaine. Heel simpel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201806590
quote:
14s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom is Weghorst een "wappie"? Tevens denk ik dat zijn vaccinatiestatus hier weinig mee te maken heeft. Ook gevaccineerden kunnen nog Covid krijgen. En als je dan positief test moet je in quarantaine. Heel simpel.
Omdat hij complottaal uitkraamt.
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:21:26 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201806606
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Omdat hij complottaal uitkraamt.
Complottaal?
pi_201806661
quote:
11s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Complottaal?
Hij denkt dat de vaccinatiestrategie een complot is.
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:28:13 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201806687
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij denkt dat de vaccinatiestrategie een complot is.
Waar heeft hij dit precies gezegd? Als je toevallig een linkje hebt, ben wel benieuwd ..
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:30:47 #208
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201806711
quote:
14s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Al dat gedoe rondom vaccineren en uiteindelijk gaan we met zn allen alsnog weer een tijdperk van beperkingen en maatregelen in _O-
Met natuurlijk de dramatische situatie die daaruit voort zal vloeien, nl. nieuwe vaccin ronde voor de goedgelovige, en de nog strengere beperking voor de ongevaccineerden, en hoe strenger is maar de vraag. Geen supermarkten meer in? De straat niet meer op? Gekort worden op bepaalde zaken? Hoe ver zullen ze dit doordrijven....
Mai pben rai~!
pi_201806716
quote:
11s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar heeft hij dit precies gezegd? Als je toevallig een linkje hebt, ben wel benieuwd ..
https://dvhn.nl/sport/Wee(...)ghorst-26761174.html
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:31:52 #210
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201806721
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]

Win/win. Hij is straks beter beschermd dan de vaxxers, heeft geen experimentele crap genomen en mag overal mee naartoe :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:49:10 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201806899
quote:
Maar hij spreekt hij helemaal niet een complot:
quote:
Eind december zette Weghorst vraagtekens bij - zoals hij het noemt - ’de coronahysterie’. Op sociale media riep hij zijn volgers op ’om zelf onderzoek te doen’. Ook plaatste Weghorst een afbeelding met de tekst: ’stel je eens voor dat er een virus is dat zo dodelijk is, dat je je moet laten testen om te weten of je het hebt’.
Dus wat we hier kunnen concluderen is dat wat jij stelde niet klopt. Maar Weghorst omarmd simpelweg een visie over Covid die jou in het verkeerde keelgat schiet en daarom wil jij hem demoniseren als "wappie" en "complotdenker".

Juist prima dat Weghorst kritisch nadenkt over het hele gebeuren. Jammer ook dat er dan direct weer zoveel mensen over vallen. Ik vraag mij wel af waarom het bij sommigen tot zoveel diepe frustratie leidt als bekendheden niet een bepaalde gewenste mening ventileren.
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:52:43 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201806955
quote:
10s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft wel interessant om dit soort dingen te zien. En dan zijn er in COR al tig posts voorbijgekomen met 'dit is nog nooit eerder gebeurd', 'nog nooit is de reguliere zorg belast op een manier dat normale ingrepen moesten worden afgezegd'. Maar dit klopt natuurlijk niet. Dit is namelijk meer dan eens voorgekomen tijdens een griepseizoen. Enkel is de situatie met Covid nu een stuk erger in combinatie met een wereldwijde massahysterie.
[..]
Volgens mij wordt dit argument niet gemaakt. Het is juist hilarisch om de MSM-adepten te zien spartelen als er een MSM-bron wordt aangehaald die niet past in het gewenste narratief.
Dank voor de aanvulling, ik doe daar de moeite niet meer voor. Het blijft inderdaad hilarisch dat gespartel, ik lees het vaak maar met een half oog of helemaal niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201806985
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Afgezien van alle part-timers en "vorig leven IC medewerker geweest" mensen die in kunnen stromen en waar de gaten vallen door ander personeel opgevuld kan worden.

Zoals..... Papa die zorg van kindje meer neemt en wat minder werkt.. Kinderdagverblijf.... Ander zorg personeel dat taken kan overnemen en meer kan werken..... Och och...

En als het zó bulk achtige zorg is dan rijst voor mij gewoon de vraag of je het niet moet centraliseren, in Amsterdam staat er een leeg ziekenhuis naast note bene een ander ziekehuis met tunnelverbinding (dacht ik!?) nou lijkt me geschikt...

Neejoh, niet nodig, beter het hele land opzadelen met issues.
Onee wacht, het zijn geen issues, thuiswerken is vooruitgang! :)
Precies, ze hadden echt wel tot een oplossing kunnen komen om de zorg te ontlasten, dan hoeft het niet eens direct perfect te funcioneren. Als we maar zien dat er serieus pogingen worden ondernomen.

Ipv daarvan voeren ze de laatste anderhalf de vreemdste maatregelen in ,en worden de nieuwe BOA's aan het klaargestoomd om tegen het virus te vechten :') Heel logisch allemaal.
pi_201806990
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dank voor de aanvulling, ik doe daar de moeite niet meer voor. Het blijft inderdaad hilarisch dat gespartel, ik lees het vaak maar met een half oog of helemaal niet.
Een half oog is al te veel moeite
pi_201807013

voor wie zich afvraagt waarom er personeel tekort is op de covid afdeling ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 18 oktober 2021 @ 15:08:51 #216
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201807139
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is dit nou voor een debiele post? Gewoon maar wat roepen zonder even na te denken waarom er zoveel mensen nodig zijn? Oh oh wat kritisch zijn we weer zeg..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_201807242
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

pi_201807254
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat is dit nou voor een debiele post? Gewoon maar wat roepen zonder even na te denken waarom er zoveel mensen nodig zijn? Oh oh wat kritisch zijn we weer zeg..
Niemand doet iets. Behalve goed poseren voor de camera.
pi_201807368
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef PSVCL het volgende:
Stop met vaccineren/testen, kap gezamenlijk met die qr bullshit.
Negeer een week of 2, het liefst altijd, de msm media

En het killervirus is verdwenen
Als we niet 24/7 voor de laatste 20+ maanden van CoronaHysterie TV enz. gebombardeerd waren hadden we weinig of niks van 'n 'pandemie' gemerkt.IMO.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201807797
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Als we niet 24/7 voor de laatste 20+ maanden van CoronaHysterie TV enz. gebombardeerd waren hadden we weinig of niks van 'n 'pandemie' gemerkt.IMO.
Net zoals in Brazilie... oh wacht..
pi_201807810
Zijn er eigenlijk nog leuke nieuwe complotten gevonden?
We blijven hier maar in een kringetje ronddraaien en zo ongeveer alles is al 1000x ontkracht
pi_201807923
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat zeg ik dus niet... Ik splits het uit zodat je zelf ongeveer kunt berekenen hoeveel tijd het minimaal kost en hoeveel maximaal.
Ik zal het volgende keer nog verder versimpelen
Ik kan beter tegen een muur praten hè.

Je berekening is simpel en houdt achterwege.... Lees de post waar je net op reageerde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201807930
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat jij geen statistieken hebt ingezien betekent niet dat er dus geen uitgestelde operaties in het buitenland zijn..
Klopt, wordt dat ergens beweerd dan?

Snap je de vraag die hierboven gesteld wordt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201807942
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:26 schreef Wantie het volgende:
Ah, dus volgens jou werden de teststraten voor cdie tijd geboycot door de jongeren, en na dansen met Jansen gingen ze met klachten opeens wel naar teststraten?

De rest van je comment is irrelevant.
Nee.

Dat verzin jij nu weer, waarom je dat verzint ontgaat mij compleet, tenminste, als ik het met ratio zou moeten verklaren.
pi_201807949
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard zit er een maximum aan.
Snap niet waarom jij denkt dat exponentieel toenemend betekent dat het oneindig toeneemt.

En dat het miljoenen jaren zo gaat, fijn.
Wat hebben we eraan?
Niets.
Ehh, wat heb je daar aan? Misschien niet vervallen in onlogische nonsense en je koppie er bij te houden?
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:41:23 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201807961
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:23 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke nieuwe complotten gevonden?
We blijven hier maar in een kringetje ronddraaien en zo ongeveer alles is al 1000x ontkracht
Kortom, geen reden dus meer voor jou om deze reeks te posten? Prima hoor.
pi_201807973
quote:
10s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb er een mening over maar ik mag niet
quote:
Geen pseudo-modden
pi_201807998
quote:
10s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Verschil is dat dat griepseizoen 11 weken heeft geduurd.
Hoe lang duurt Covid nu al?

Dat ziekenhuizen bij een griepgolf overbelast zijn is al vele malen aan bod geweest.
Maar dat betreft een tijdelijke piek.
Niet eentje die maandenlang aan houdt, terwijl er drastische maatregelen zijn genomen om het verder in te perken.

quote:
Ah, dus we spreken vanaf nu af dat de msm gewoon een betrouwbare bron van informatie is?

Dat vind ik prima.

Dat nieuwsbericht over de griepgolf in 2018 past overigens uitstekend in het narratief.
Dus wat is eigenlijk het probleem?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201808034
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee.

Dat verzin jij nu weer, waarom je dat verzint ontgaat mij compleet, tenminste, als ik het met ratio zou moeten verklaren.
Omdat jij beweert dat de jeugd opeens na dansen met Jansen naar de teststraten is gaan hollen.
En dat dat de verticale piek veroorzaakte...
pi_201808057
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ehh, wat heb je daar aan? Misschien niet vervallen in onlogische nonsense en je koppie er bij te houden?
Jij komt met onlogische nonsense over iets dat miljoenen jaren op een bepaalde manier zou zijn gegaan.

Dat jij het begrip exponentiële groei niet snapt betekent niet dat dit niet in de natuur kan voorkomen.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:53:22 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201808078
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verschil is dat dat griepseizoen 11 weken heeft geduurd.
Hoe lang duurt Covid nu al?
Nee hoor. Influenza (de griep) is er ook constant, enkel piekt het op bepaalde momenten in het jaar. Net zoals Covid. Alleen het grote verschil is dat we omtrent Covid op paniekerige wijze alles dagelijks in de gaten houden via allerlei gegevens. Zo'n heel circus zou je ook op kunnen zetten omtrent Influenza.
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:45 schreef Wantie het volgende:
Ah, dus we spreken vanaf nu af dat de msm gewoon een betrouwbare bron van informatie is?
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
pi_201808104
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat jij beweert dat de jeugd opeens na dansen met Jansen naar de teststraten is gaan hollen.
En dat dat de verticale piek veroorzaakte...
Dat is effectief wat er gebeurt is non, 87% was jonge personen die waren "dansen met janssen"

Dat er secundair besmettingen volgen dat geloof ik gelijk. Maar die initiele increase naar 10k besmettingen was ook wel behoorlijk tijdelijk...

"komt door de maatregelen" ja, die van het stoppen met "dansen met Janssen" het gros van de extra maatregelen daar bovenop zal allicht minimaal hebben meegeholpen.
pi_201808110
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:51 schreef Wantie het volgende:
Jij komt met onlogische nonsense over iets dat miljoenen jaren op een bepaalde manier zou zijn gegaan.

Vertel, wanneer is er OOIT gemeten dat het aantal besmettingen alleen maar toeneemt ipv daalt bij zo een infectieziekte waar slechts tijdelijke gedeeltelijke immuniteit voor bestaat.
pi_201808120
quote:
14s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor. Influenza (de griep) is er ook constant, enkel piekt het op bepaalde momenten in het jaar. Net zoals Covid. Alleen het grote verschil is dat we omtrent Covid op paniekerige wijze alles dagelijks in de gaten houden via allerlei gegevens. Zo'n heel circus zou je ook op kunnen zetten omtrent Influenza.
[..]
Blijft best leuk verzonnen, dat Covid maar een griepje is.
En niet dankzij jou kun je dat in Nederland best volhouden, gezien het succes van de maatregelen en vaccinaties.

quote:
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
Kiek, je durft niet...
Je had inderdaad geen argument.
pi_201808129
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel, wanneer is er OOIT gemeten dat het aantal besmettingen alleen maar toeneemt ipv daalt bij zo een infectieziekte waar slechts tijdelijke gedeeltelijke immuniteit voor bestaat.
Exponentieel betekent niet oneindig.

Waarom weet je dat niet?
Raar....
pi_201808136
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:51 schreef Wantie het volgende:
Dat jij het begrip exponentiële groei niet snapt betekent niet dat dit niet in de natuur kan voorkomen.
quote:
Exponentiële groei is een toename evenredig aan de eigen omvang. Iedere grootheid die continu met hetzelfde percentage per tijdseenheid groeit, ondergaat een exponentiële groei.
Exponentiële groei, man, hou op, je lijkt te impliceren dat het maar oneindig kan groeien en het maar sneller en sneller blijft gaan. Is niet logischhhhhh nee.

Dat er op 5% van de curve omhoog van de parabool sprake is van exponentiele groei zal allemaal wel. Vertekend de waarheid alleen nogal.
pi_201808140
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:57 schreef Wantie het volgende:
Is het ook voor mensen onder de 60, geen verschil in sterftecijfers immers tov vorig jaar terwijl 30% het opgelopen had in 2020!
pi_201808144
quote:
10s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maak ik lekker zelf uit ^p^
pi_201808159
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Exponentieel betekent niet oneindig.

Waarom weet je dat niet?
Raar....
Als de groei negatief wordt is het toch niet exponentiele groei ofwa?
pi_201808194
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is effectief wat er gebeurt is non, 87% was jonge personen die waren "dansen met janssen"
Ah, eerst ontken je het ten stelligste, en nu geef je het toe.

quote:
Dat er secundair besmettingen volgen dat geloof ik gelijk. Maar die initiele increase naar 10k besmettingen was ook wel behoorlijk tijdelijk...

"komt door de maatregelen" ja, die van het stoppen met "dansen met Janssen" het gros van de extra maatregelen daar bovenop zal allicht minimaal hebben meegeholpen.
Klopt, dus we zagen door het versoepelen van de maatregelen onder jongeren een exponentiële groei van het virus, die afvlakte toen er weer verzwaring kwam.

Helder!
  maandag 18 oktober 2021 @ 17:05:10 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201808202
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Je blijft maar aankomen met stropoppen waarbij je anderen woorden in de mond wilt leggen. In mijn post staat nergens dat Covid 'maar een griepje is'. Dat maak jij er nu van.
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maak ik lekker zelf uit ^p^
Hihi. Het was een oprechte vraag hoor, aangezien je een tijdje terug aan had gegeven hier actief te zijn om tegen vermeende "BS" en "leugens" te strijden. Als alles volgens jou al debunked is, dan zit jouw werk er wel op zou ik zo zeggen.
pi_201808204
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is het ook voor mensen onder de 60, geen verschil in sterftecijfers immers tov vorig jaar terwijl 30% het opgelopen had in 2020!
30% van de Nederlandse bevolking besmet in 2020?

Wat is je onderbouwing daarvan?
pi_201808222
quote:
10s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Je blijft maar aankomen met stropoppen waarbij je anderen woorden in de mond wilt leggen. In mijn post staat nergens dat Covid 'maar een griepje is'. Dat maak jij er nu van.
[..].
Er was toch geen verschil met griep?
Op het hysterische gedoe na dan.
Dus alle maatregelen, vaccinatie, etc.
Allemaal overbodig. Doen we bij griep ook niet.
pi_201808239
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Exponentiële groei, man, hou op, je lijkt te impliceren dat het maar oneindig kan groeien en het maar sneller en sneller blijft gaan. Is niet logischhhhhh nee.
Impliceren...

Dus dat verzin je er zelf bij.

[/quote]
pi_201808398
Vlaanderen kleurt terug rood ... terwijl
80% gevaccineerd is ,
91% van 18+
95% van 65+
90% van 12+
:|W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')