quote:Op donderdag 30 september 2021 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Dank voor de reacties in het vorige topique. Het is eigenlijk altijd raak na de zomer, soms duurt het maar kort, soms vrij lang.
Het was de laatste dagen ook behoorlijk donker ineens buiten!quote:Op donderdag 30 september 2021 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Dank voor de reacties in het vorige topique. Het is eigenlijk altijd raak na de zomer, soms duurt het maar kort, soms vrij lang.
En ook wel echt zeikweer met die storm en al die regen en weinig zon.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was de laatste dagen ook behoorlijk donker ineens buiten!
Ken die ook al foebelle dan?quote:
Ook halloquote:
Hallo andersomquote:
quote:
quote:
Dat is nogal een filosofische vraag. Ik weet niet eens zeker wát het leven is, laat staan hóe het is.quote:
Oké, dan verander ik 'mquote:Op donderdag 30 september 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is nogal een filosofische vraag. Ik weet niet eens zeker wát het leven is, laat staan hóe het is.
Ah kijk, helder. Mijn leven gaat zijn gangetje en mijn gemoedstoestand is een beetje afhankelijk van welke muziek ik luister, dus ik zou het samenvatten als stabiel instabiel.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oké, dan verander ik 'm![]()
Hoe is het met jouw leven en gemoedstoestand gesteld op dit moment?
Klinkt primaquote:Op donderdag 30 september 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah kijk, helder. Mijn leven gaat zijn gangetje en mijn gemoedstoestand is een beetje afhankelijk van welke muziek ik luister, dus ik zou het samenvatten als stabiel instabiel.
Zeker.quote:
We zijn niet eens meer een hoofdletter waard?quote:
quote:
Ja wel goed, ik heb morgen vrijjjquote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En hoe is het in jouw wereld?
Die ook natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)e-kool/POW_04212551/
Kool van MAX
AVONDquote:Op donderdag 30 september 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zijn niet eens meer een hoofdletter waard?
Ik ook, mooie voorbereiding op dit weekend.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel goed, ik heb morgen vrijjj
wat heb je in het weekend?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook, mooie voorbereiding op dit weekend.
Ik hoef morgen alleen boodschappen te doen.
Ik ben in het weekend in Twentequote:Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook, mooie voorbereiding op dit weekend.
Ik hoef morgen alleen boodschappen te doen.
Dit kan echt niet, 3 oktober niet in Leiden zijnquote:
WAAR BEN JIJ DAN ZONDAG?!quote:Op donderdag 30 september 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, 3 oktober niet in Leiden zijn
Ja ik had iets waarvan het heel moeilijk was om een datum te prikken. EN ik wist toen nog niet hoe het allemaal met corona zou zijn nu etc etc etcquote:
Nota bene de 3 oktober dat we @Strani het land uit bonjouren.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, 3 oktober niet in Leiden zijn
Persoonlijk wel goed hoor. Werk is alleen niet zo geweldig deze week, kom amper aan mijn eigen werk toe. Maar ja dat waait ook wel weer over.quote:
In mijn eigen stad.quote:
Ja dan ben jij toch ook niet in Leiden, kun je mij er ook niet op aansprekenquote:
Veel passender kan het niet worden. Het was dan wel weer jammer dat ik vandaag al de ontzet grap had gemaakt, want in deze situatie was die nog passender.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nota bene de 3 oktober dat we @:Strani het land uit bonjouren.
Oh stomquote:Op donderdag 30 september 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Persoonlijk wel goed hoor. Werk is alleen niet zo geweldig deze week, kom amper aan mijn eigen werk toe. Maar ja dat waait ook wel weer over.
En verder weer de benedenbuurvrouw die andere buren terroriseert. Politie die nog is langs geweest, maar ze doen er wederom niets mee.
Maar ik woon niet in Leiden. Dus dan hoef ik ook niet bij de belangrijkste datum van die stad er te zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dan ben jij toch ook niet in Leiden, kun je mij er ook niet op aanspreken
Volgend jaar? Volgend jaar zijn we misschien wel allemaal dood. Weet je hoeveel er kan gebeuren in een jaar?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had iets waarvan het heel moeilijk was om een datum te prikken. EN ik wist toen nog niet hoe het allemaal met corona zou zijn nu etc etc etcEn dit jaar is het toch niet ECHT drie oktober, volgend jaar ben ik er gewoon weer bij
![]()
![]()
zomer 2021, the summer of lovequote:Op donderdag 30 september 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik bedoel maar, eind 2019 dachten veel mensen ook nog dat 2020 het beste jaar ever ging worden.
Ja, die is ook lekker uitgepakt.quote:
had daarnet op m'n werk een BBQ, stuk of 200 waren er.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die is ook lekker uitgepakt.
Bij dat laatste vooral de manier waarop dat gaat. De buurman op mijn etage woont er al heel lang, eerder nog dan die gekke buurvrouw. En toen al deed ze dingen die niet konden. Even een overzichtje van wat ze allemaal gedaan heeft en wat er dus ook al in haar dossier staat:quote:
Wie weet krijgen we Covid 22quote:Op donderdag 30 september 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgend jaar? Volgend jaar zijn we misschien wel allemaal dood. Weet je hoeveel er kan gebeuren in een jaar?
Gok meer dat het voorjaar 2020 en 2021 de seasons of love zijn geweestquote:
Dat laatste hangt een beetje van de rest van de mensen af natuurlijk. Hoe minder ongevaccineerden, hoe minder zware besmettingen, hoe minder nieuwe varianten, hoe minder kans op een variant waar die vaccins niet goed tegen beschermen.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had daarnet op m'n werk een BBQ, stuk of 200 waren er.
Corona lijkt in een korte periode iets uit het verleden
Hopen dat dat zo blijft
Ik hoorde laatst op de radio dat bij de nationale egeltelling er maar 4500 geteld wordenquote:
Het gaat niet zo goed met de egel idd. Er was ook een ziekte. En veel schuttingen en tegeltuinen enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat bij de nationale egeltelling er maar 4500 geteld worden
Dat klinkt als best weinig, behalve als je ze allemaal een mention wil geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat bij de nationale egeltelling er maar 4500 geteld worden
Ik kan jullie niet helpen, ik heb geen tuinquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met de egel idd. Er was ook een ziekte. En veel schuttingen en tegeltuinen enzo.
Jaa leuk topic is dat. Ik kan mezelf ook niet helpen, heb alleen een dakterras.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen, ik heb geen tuinErgens op fok loopt wel een topic over opvangegels
Die mogen dan lekker bijkomen in ommuurde tuinen van vrijwilligers
Ik heb geen dakterras of balkonquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa leuk topic is dat. Ik kan mezelf ook niet helpen, heb alleen een dakterras.
Oh wowquote:Op donderdag 30 september 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij dat laatste vooral de manier waarop dat gaat. De buurman op mijn etage woont er al heel lang, eerder nog dan die gekke buurvrouw. En toen al deed ze dingen die niet konden. Even een overzichtje van wat ze allemaal gedaan heeft en wat er dus ook al in haar dossier staat:
- Ze heeft jaren geleden haar (volwassen) dochter tot bloedens toe het portiek door geslagen
- Ze heeft die buurman die ik net benoemde een keer op zijn nek gesprongen en zette haar nagels in zijn nek, maar die buurman werkt als gevangenbewaarder dus die lukt het wel om haar van zich af te krijgen. Alleen vrij hardhandig natuurlijk en zij is vrij fragiel dus had ze gekneusde ribben (karma).
- Mij vertelde ze dat verhaal bijna vrolijk dat hij haar een keer te hard begroet hard en ze haar ribben kneusde (het verhaal van de buurman is bevestigd door anderen, dus zij liegt)
- Ze heeft meerdere keren tegen zijn deur staan trappen, omdat ze denkt dat hij een was draait (hij heeft geen wasmachine)
- Ze heeft al heel vaak de politie gebeld vanwege overlast van buren van het portiek hiernaast. Terwijl daar niet of nauwelijks last was.
- Ze gooit dingen in de tuin van de benedenburen om zo de hond te pesten
- Ze staat heel vaak op de deuren te bonken van de buren van het andere portiek en/of op die van de buurvrouw naast haar
- Ze staat regelmatig te gillen en te lachen als een heks
- Ze heeft een keer een of andere kruiden in een pan staan bakken (omdat ze spiritueel is...), waarna het zo blank stond dat de brandweer moest langskomen
- Ze is al een keer meegenomen door de politie (al eens verteld)
- Ze heeft de instantie voor dierenwelzijn gebeld dat mijn buurman zijn kat verwaarloosd omdat die altijd bij zijn vriendin elders zit. Terwijl die daar al maanden niet meer is en de benedenburen ook voor zijn kat zorgen. De dierenbescherming is dus wel doodleuk bij hem langsgeweest.
- Ze heeft briefjes in de hele wijk verspreid (tot straten verderop) met de tekst wasserette XX (Naam van benedenburen) met adres van die benedenburen
- Bij mij heeft ze een keer op de deur staan bonken, met daarna de vraag of ik een was aan het draaien was. Dat was niet zo, er was nergens een wasmachine te horen, maar zij hoorde een was. Leuk feitje is dat zij nog om elf uur een was gaat draaien...
- En ga zo maar door.
Het antwoord van de woningbouw is dat ze er niks mee kunnen doen, want wetgeving etc. En nu zeggen ze doodleuk, we nemen het niet hoog op, want er is al negen maanden geen melding geweest![]()
Ja dit is tl;dr, maar het is gewoon zo bizar dat ze er nog woont dat ik het gewoon moest beschrijven
Nu al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:36 schreef Arizona het volgende:
Wachtkamerstrezz. Denk je mooi vroeg op de dag te gaan, loopt het nu alweer uit
Ja. Vorig jaar was dat nog iets anders. Toen wilden ze meewerken, maar was het probleem dat je iemand niet zomaar er uit kunt zetten, wat ook wel klopt. Maar daar zitten nu is het opeens alsof er nooit hiervoor wat gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Wat naar om zo iemand als buurvrouw te hebben.
En de reactie van de woningbouw vind ik wel lekker makkelijk.
Bijna weekend, bijna weekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leverancier maakt een fout en maakt daar een correctie op, echter moet ik dan vervolgens bepaalde componenten koppelen en weer een nulstand inlezen om het weer goed te krijgen.
Nou ten eerste vind ik niet dat ik extra werk moet doen, doordat de leverancier een fout maakt en daarnaast heb ik die dingen gedaan, maar uit de controle blijkt dat het nog steeds fout zit.
* handen in de lucht gooit
Totdat de rating geen Triple A meer is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zat te klagen over onze overheid, maar in de VS regeren ze wel echt van noodbegroting naar noodbegroting.
Elke keer met het resultaat dat ze het schuldenplafond maar weer iets omhoog tikken. De nieuwste begroting is nu geldig tot drie december as. Vraag me af hoe lang ze zo door kunnen gaan.
Ik heb het probleem neergelegd bij een collega.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bijna weekend, bijna weekend
Hou vol
Hm, dat klinkt vervelend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leverancier maakt een fout en maakt daar een correctie op, echter moet ik dan vervolgens bepaalde componenten koppelen en weer een nulstand inlezen om het weer goed te krijgen.
Nou ten eerste vind ik niet dat ik extra werk moet doen, doordat de leverancier een fout maakt en daarnaast heb ik die dingen gedaan, maar uit de controle blijkt dat het nog steeds fout zit.
* handen in de lucht gooit
Kijk, dát is denken in oplossingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het probleem neergelegd bij een collega.
Dan kunnen ze er in principe nog steeds mee doorgaan, maar dan worden de leningen wel wat duurder, loopt de schuld nog harder op en gaan ze waarschijnlijk over naar maandelijkse noodbegrotingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totdat de rating geen Triple A meer is.
Oh ja, dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er in principe nog steeds mee doorgaan, maar dan worden de leningen wel wat duurder, loopt de schuld nog harder op en gaan ze waarschijnlijk over naar maandelijkse noodbegrotingen.
Klopt, dat is ook wel het meest hypocriete van de republikeinen. Nu ook weer, hebben ze net vier jaar geld als water zitten uitgeven, honderden miljarden extra naar legeruitgaven etc. Nu zit Biden er en beginnen ze meteen te sputteren dat hij eerst de uitgaven maar eens onder controle moet zien te krijgen voor hij geld wil uitgeven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ook kunnen inderdaad.
Het valt me trouwens wel op dat dit nieuws vaker naar buiten komt bij een democratische president, omdat de republikeinen de begroting tegenhouden, dan bij een republikeinse president.
Dat komt vooral door het wisselen tussen Democraten en Republikeinen en vice versa. Vooral maar blijven uitgeven en dan de ander het laten oplossen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zat te klagen over onze overheid, maar in de VS regeren ze wel echt van noodbegroting naar noodbegroting.
Elke keer met het resultaat dat ze het schuldenplafond maar weer iets omhoog tikken. De nieuwste begroting is nu geldig tot drie december as. Vraag me af hoe lang ze zo door kunnen gaan.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook wel het meest hypocriete van de republikeinen. Nu ook weer, hebben ze net vier jaar geld als water zitten uitgeven, honderden miljarden extra naar legeruitgaven etc. Nu zit Biden er en beginnen ze meteen te sputteren dat hij eerst de uitgaven maar eens onder controle moet zien te krijgen voor hij geld wil uitgeven.
En die legt het straks weer bij jou neer enzovoort.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het probleem neergelegd bij een collega.
Nee, dat is een coördinator, dus die moet het maar oplossen dan wel samen met de leverancier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En die legt het straks weer bij jou neer enzovoort.
Ja. Dat blijft altijd wel het mooie. Zelf het geld uitgeven en daarna de andere partij er op wijzen dat ze er wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook wel het meest hypocriete van de republikeinen. Nu ook weer, hebben ze net vier jaar geld als water zitten uitgeven, honderden miljarden extra naar legeruitgaven etc. Nu zit Biden er en beginnen ze meteen te sputteren dat hij eerst de uitgaven maar eens onder controle moet zien te krijgen voor hij geld wil uitgeven.
Die coördineert dat jij het moet doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is een coördinator, dus die moet het maar oplossen dan wel samen met de leverancier.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die coördineert dat jij het moet doen
Hey, dat lijkt op wat ik moest oplossen. Mijn coördinator heeft het dus bij jou neergelegd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook wat bijzonders qua werk: krijg nu opeens ook een mailtje met wat op een opdracht lijkt die ik moet gaan uitvoeren, alleen mis ik wel héééééél veel achtergrondinformatie geloof ik
Kijk jij eens naar rechts en Ari naar links. Dan kunnen jullie naar elkaar zwaaien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt op wat ik moest oplossen. Mijn coördinator heeft het dus bij jou neergelegd.
Hier is dat al de hele week zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:07 schreef Arizona het volgende:
Wat is dit voor chaotische werkdag voor ons allemaal
Gewoon doorsturen naar die collega dan toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nu dat ik door een collega van een andere afdeling wordt gemaild met vragen over bepaalde zaken. Terwijl dat door mijn collega wordt gedaan. Had been de week al aangegeven dat die collega daar voor verantwoordelijk is. Maar vandaag weer een mail daarover, zonder die andere collega in CC. Dus maar weer aangegeven dat ze bij die andere collega moet zijn
Ja halloquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorsturen naar die collega dan toch?
Bij die mails antwoord ik de mail elke keer met @ mailadres van collega. Dus dan komt dat daar steeds terecht ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorsturen naar die collega dan toch?
Mooi is die he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:20 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Een van m'n favoriete schilderijen.
Goed om te weten dat Luctor komende week met verlof is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Mijn opdracht betreft inderdaad een doorgeschoven opdracht van een andere collega die zelf volgende week met verlof is
Maar het is wel een leuk klusje dus ik neem het met liefde over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |