Slome dozenquote:
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd weer een spannend moment of niet
Te lang?quote:
Oeps, dat is zeker niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.quote:
Je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.
Binnenkort weer schaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind er ook niks aan, dat vroege donker en de kou.
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komtquote:
Ja, toch. Al die frustratiequote:Op dinsdag 28 september 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komt
Ik moet er altijd weer even aan wennen, vooral in de avond. Dan denk ik o kan bijna naar bed en dan is hdt nog maar 20 uurquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, toch. Al die frustratie![]()
Ik kan wel wat langer slapen, als het nog donker is buiten. Dat is wel een voordeel.
Hier nog maar 1 koolmeesje over. Die komt iedere dag eten. Van de zomer waren ze met 4. Waarschijnlijk zijn partner en kinderen er van door.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:06 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, de vogeltjes doen hier ook nog even heel hard hun best
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oostquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog maar 1 koolmeesje over. Die komt iedere dag eten. Van de zomer waren ze met 4. Waarschijnlijk zijn partner en kinderen er van door.
Nestelen doet hij/zij hier niet.
Moet ook nog uitzoeken of die kastjes wel goed hangen.
Goeie tipquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oost
zeker niet met opening op de zuidkant
Jij niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Sorry, was ondertussen met iets anders bezig.
Zozoquote:
Breng ze nu niet op ideeën. Kost weer 5 x een zaterdag in de binnenstad hierquote:
Mooi plaatjequote:
Ik ga het eens even checkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is er echt bijna
Dan kijk ik vast verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
nu hoor ik dat het nog 1200 meter is naar de zee
Weet je dat ik dat van de week ook zat te denkenquote:
Ik gok dat de post van aloa een grapje isquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat als menssn zonder rijbewijs gaan rijden er meer doden zullen vallen
Ik rij nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Men verwachtte het gisteren al een beetje maar toen stopte die vulkaan evenquote:
Berichtgeving blijft onduidelijk, maar dit was een melding van een officieel iemand op basis van de laatste drone beelden ..quote:
Welke post?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok dat de post van aloa een grapje is
Is dat niet ‘bijna’?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
nu hoor ik dat het nog 1200 meter is naar de zee
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Men verachtte het gisteren al een beetje maar toen stopte die vulkaan even
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van die meme.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
WTFquote:
En onder mensen die geboren zijnquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
De doden die vallen zijn vaak ook andere (zwakkere) verkeersdeelnemers
Grapjes worden slecht begrepen de laatste dagenquote:
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
De doden die vallen zijn vaak ook andere (zwakkere) verkeersdeelnemers
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grapjes worden slecht begrepen de laatste dagen
Jij niet, ik heb het over dat grapje van Sly in de Hazesgatequote:
Zelfkennis siert de mensquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mij
Ooohquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij niet, ik heb het over dat grapje van Sly in de Hazesgate
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En voor je autoquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mij
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.![]()
Maar het geeft goed weer, wat er gaande is.
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.quote:
Sommige grapjes vragen idd om wat uitlegquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben benieuwd of Douwe Bob zijn rijbewijs heeft
Oh wauwww!!quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:29 schreef pullup het volgende:
Het is een beetje mistig maar dat ding doet het nog wel![]()
[ afbeelding ]
Verstandige keuze danquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.
Moet je deze zien van vannachtquote:
Wel zo verstandig danquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef pullup het volgende:
Die van IJsland is er al even mee gekapt
Dat is maar materieel , mijn leven is net iets belangrijker voor mijquote:
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige grapjes vragen idd om wat uitleg
Uiteraard, die auto was ook een grapjequote:Op dinsdag 28 september 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is maar materieel , mijn leven is net iets belangrijker voor mij
Ik zat gisteren weer eens helemaal in Google earth, maar zo dichtbij lukt mij nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zou het ergens moeten gaan gebeuren... Best wel een steile kust nog
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je deze zien van vannacht![]()
Explosief gevalletje
Ik weetquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, die auto was ook een grapje
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt :d
[ afbeelding ]
ik heb soms teveel streams open staan met vulkaan geweld, Prachtige beeldenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je deze zien van vannacht![]()
Explosief gevalletje
En toen ze ‘verplicht’ waren een entreebewijs te laten zien was er nog geen probleem?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.
Die is leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt :d
[ afbeelding ]
Birdiequote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
En toen ze ‘verplicht’ waren een entreebewijs te laten zien was er nog geen probleem?
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...
Aiquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...
Hier een overzichtje van 4 standpunten en een kaartje van de lavaquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb soms teveel streams open staan met vulkaan geweld, Prachtige beelden
Die is wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier een overzichtje van 4 standpunten en een kaartje van de lava
quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oost
zeker niet met opening op de zuidkant
en niet geheel onbelangrijk:
Vliegopening: voor de koolmees, rond, doorsnede 32 mm, 19 cm vanaf de bodem. voor de pimpelmees, rond, doorsnede 30 mm, 19 cm vanaf de bodem.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt
[ afbeelding ]
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die al kaarten hadden gekocht krijgen allebei hun geld terug
[..]
Geduld is een schone zaakquote:
Ik heb tot nu toe alle testvluchten gezien en zelfs de explosies waren het kijken waardquote:
[..]
Oooooooh lief.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt
[ afbeelding ]
Ze begonnen in IJsland ook al met zich zenuwachtig maken voor die stroom richting oceaanquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor nu dat het niet opschiet met het lavafront... terwijl er meer lava vloeit dan eerder.. het duwt van achteren en in de breedte...
Daar gaan nu wel wat huizen in de fik zo te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor nu dat het niet opschiet met het lavafront... terwijl er meer lava vloeit dan eerder.. het duwt van achteren en in de breedte...
Ja zag het.. ook al kijk ik live tv, soms twijfel ik hoe live sommige beelden zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar gaan nu wel wat huizen in de fik zo te zien.
Herkenbaar , ik kan het soms lastig inschatten. Net als dat ik vanmorgen dacht dat die lavastroom al bij de kust wasquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het.. ook al kijk ik live tv, soms twijfel ik hoe live sommige beelden zijn..
Ik kijk 2 verschillende tv kanalen en trek mn eigen conclusie welquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar , ik kan het soms lastig inschatten. Net als dat ik vanmorgen dacht dat die lavastroom al bij de kust was
Ik kijk verschillende streams , maar de lucht is zo wazig dat het soms maar moeilijk te zien is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk 2 verschillende tv kanalen en trek mn eigen conclusie wel
Gewoon weer in die krater terugmikkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:30 schreef chufi het volgende:
Al die vulkaanas wordt braaf opgeveegd en bewaard voor hergebruik
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon weer in die krater terugmikken
En lange Frans die wel gewoon optreedt met qr code maakt de grap wel compleet.quote:
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon weer in die krater terugmikken
liggen daar nu echt mensen op het strand????quote:
Ja, lekker chill tochquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
liggen daar nu echt mensen op het strand????
Man3quote:
quote:
Of lekker in je strandstoel chillenquote:
Pandas zijn ook grappigquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met strandstreams![]()
Awwwquote:
Die moeder is haar kleintjes lekker aan het trollenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb pasgeleden ook nog in zo'n schommel gezeten met kleindochter![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moeder is haar kleintjes lekker aan het trollen![]()
[ afbeelding ]
Mikt ze af en toe lekker van die schommel af
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik sta nu bij een demonstratie.
Iets met een QR_code geloof ik.
Ik was in de buurt en nieuwsgierig. Ben al weer uitgekeken.quote:
Moet je plassen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Nee. Wel een hoop gezeik daar.quote:
En inderdaad rot als je er niets mee te maken hebt maar er wel door heen moet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Wel een hoop gezeik daar.
Dat viel wel mee. Het is niet zo massaal.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:52 schreef espri het volgende:
[..]
En inderdaad rot als je er niets mee te maken hebt maar er wel door heen moet.
Have funquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
RUnAwAy!!! 😂quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Haha, ben al weg.quote:
Vraag even aan al die mensen of je hun coronapas mag checken!quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zou leuke conversaties opleverenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Vraag even aan al die mensen of je hun coronapas mag checken!
Welke tent ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou leuke conversaties opleveren![]()
Maar die hebben ze niet nodig want ze kunnen er niet meer in. De burgemeester heeft de tent laten sluiten.
Dat gaat lekker snel zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef chufi het volgende:
De band van Douwe Bob heeft hem inmiddels verlaten
Ze gaan nu verder als Band Zonder Bob?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef chufi het volgende:
De band van Douwe Bob heeft hem inmiddels verlaten
Is dit de lavastroom?quote:
Oh wauw!! Dat duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bevindt zich ergens terhoogte van die 2 bulten
Het is nog al een grote platte vlakte tot aan de kust ...quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw!! Dat duurt niet lang meer![]()
De lava stroomt nog steeds met een flinke gang uit de vulkaan
Weinig wat de lavastroom nog in de weg zitquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nog al een grote platte vlakte tot aan de kust ...
bakabanasquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weinig wat de lavastroom nog in de weg zit
Maar wat was dat bakabanas nou precies?quote:
Surinaams receptjequote:Op dinsdag 28 september 2021 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat was dat bakabanas nou precies?
Dat begreep ik alquote:
Ooooohhh ik dacht dat een streekquote:
Er groeien nogal veel bananen daar ..quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooooohhh ik dacht dat een streek![]()
Lekkerrr , net als avocado'squote:Op dinsdag 28 september 2021 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er groeien nogal veel bananen daar ..
Gaan ook prima samenquote:
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tourquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tour
Ik kan alleen dit filmpje vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moeder is haar kleintjes lekker aan het trollen![]()
[ afbeelding ]
Mikt ze af en toe lekker van die schommel af
Beetje egoistisch ook van Bouwe Dob dat hij die beslissing alleen genomen heeft.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tour
Sja. Ik geef de band gelijk. Kunnen ze zonder hem misschien nog een beetje verdienen ....quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje egoistisch ook van Bouwe Dob dat hij die beslissing alleen genomen heeft.
Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeftquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Sja. Ik geef de band gelijk. Kunnen ze zonder hem misschien nog een beetje verdienen ....
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeft
quote:
Ik denk dat zij ook wel liefde en schoonheid kunnen brengen zonder Bob.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze gaan nu verder als Band Zonder Bob?
BZB. Ken je die mop van BOBquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeft
Bob mag met liefde en schoonheid thuis op de bank zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat zij ook wel liefde en schoonheid kunnen brengen zonder Bob.
Uiteraard. Als niemand de Bob is…quote:
Niemand wil een Bob zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Als niemand de Bob is…
Een man was helemaal gek op Briget Bardot. Zijn vrouw had als verrassing op beide billen twee B's laten tatoeëren. Ze buigt naakt over en haar man zegt Wie is BOBquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een man was helemaal gek op Briget Bardot. Zijn vrouw had als verassing op beide billen twee B's laten tatoeëren. Ze buigt naakt over en haar man zegt Wie is BOB
Ik ben wel een beetje bobquote:
Ik soms ookquote:
😂quote:
Worstquote:
Ja dat is beterquote:
Aldi worst maar die zijn er nog nietquote:
Hier komt er maar 1tje in de pan.HEMA!quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Aldi worst maar die zijn er nog niet
Nou dat is lekker op je boterham. Ik blief dat niet echt door mijn etenquote:
Ik had het vanmiddag met mijn ei meegebakkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is lekker op je boterham. Ik blief dat niet echt door mijn eten
Ja dan maar baconquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag met mijn ei meegebakken
Het is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, het was op brood, zoals je adviseerde
Nou ik denk er er even overquote:
wat wil je er mee zeggen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:52 schreef pullup het volgende:
DAMMIT![]()
![]()
[ twitter ]
Woest word ik hier van, heb al meer van dit soort ellende gelezen
Niets bijzonders, er zijn een boel domme mensen op de wereld, en voor je het weet heb je er meer last van dan je denktquote:
Fruit!!!quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond iedereen.
Daafje.quote:
Geen pics graagquote:
DANquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal geen foto's sturen. Het ziet er niet meer zo spectaculair uit als een jaar geleden.
zorrie (ga hier maar even op los dan)quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:11 schreef espri het volgende:
[..]
Dus ik denk je 1x te hebben maar toch niet????![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
zorrie (ga hier maar even op los dan)
Vreselijk. Ik ben het hier wel mee eens:quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:52 schreef pullup het volgende:
DAMMIT![]()
![]()
[ twitter ]
Woest word ik hier van, heb al meer van dit soort ellende gelezen
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik ben het hier wel mee eens:
[ twitter ]
Vriendquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond iedereen.
Ik weet niet hoe ie daar is, maar hier is ie primaquote:
Hier en daar ookquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie daar is, maar hier is ie prima
Jah dit weertype is niet fijn voor jou.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:24 schreef espri het volgende:
[..]
Vandaag een ietsje beter, we gaan gewoon door met ademhalen.
Thnxxquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dit weertype is niet fijn voor jou.![]()
*knuff
Yep ik ook welquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik ben het hier wel mee eens:
[ twitter ]
Teringquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
En het dan gek vinden dat er steeds minder wordt gepost op FOK![]()
VBL / [Champions league] Ajax - Besiktas #1
Enigne grote vriend.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend
Leuk dat het terugkomt. Moest er ook wel aan denken vandaag.
Ik mijd de afvoerputjes van Fok zoveel mogelijk. Dank voor deze bevestiging dat ik daar goed aan doequote:Op dinsdag 28 september 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
En het dan gek vinden dat er steeds minder wordt gepost op FOK![]()
VBL / [Champions league] Ajax - Besiktas #1
Dat ga ik ook maar doen voortaan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik mijd de afvoerputjes van Fok zoveel mogelijk. Dank voor deze bevestiging dat ik daar goed aan doe
quote:
Ja maar dat zijn de mindere clubsquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Is er donderdag ook voetbal? (ik wil a.s. donderdag weer gaan tekenen..)
Omdat dit niet onder het kopje 'humor' valt imo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
ZIek idd....
Ik snap die humor nooit
Meer onder het kopje 'walgelijk'.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Omdat dit niet onder het kopje 'humor' valt imo.
Heer aloa.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruitvriend![]()
Hoe is het in Leeuwarden?
Ja prima.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Hier alles wel,bij jullie dan?