Slome dozenquote:
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd weer een spannend moment of niet
Te lang?quote:
Oeps, dat is zeker niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.quote:
Je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.
Binnenkort weer schaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind er ook niks aan, dat vroege donker en de kou.
Zou leuk zijnquote:
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komtquote:
Ja, toch. Al die frustratiequote:Op dinsdag 28 september 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komt
Ik moet er altijd weer even aan wennen, vooral in de avond. Dan denk ik o kan bijna naar bed en dan is hdt nog maar 20 uurquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, toch. Al die frustratie![]()
Ik kan wel wat langer slapen, als het nog donker is buiten. Dat is wel een voordeel.
Hele grote BIEMMMMquote:
Hier nog maar 1 koolmeesje over. Die komt iedere dag eten. Van de zomer waren ze met 4. Waarschijnlijk zijn partner en kinderen er van door.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:06 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, de vogeltjes doen hier ook nog even heel hard hun best
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oostquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog maar 1 koolmeesje over. Die komt iedere dag eten. Van de zomer waren ze met 4. Waarschijnlijk zijn partner en kinderen er van door.
Nestelen doet hij/zij hier niet.
Moet ook nog uitzoeken of die kastjes wel goed hangen.
Goeie tipquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oost
zeker niet met opening op de zuidkant
Jij niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Sorry, was ondertussen met iets anders bezig.
Zozoquote:
Breng ze nu niet op ideeën. Kost weer 5 x een zaterdag in de binnenstad hierquote:
Mooi plaatjequote:
Ik ga het eens even checkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is er echt bijna
Dan kijk ik vast verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
nu hoor ik dat het nog 1200 meter is naar de zee
Weet je dat ik dat van de week ook zat te denkenquote:
Ik gok dat de post van aloa een grapje isquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat als menssn zonder rijbewijs gaan rijden er meer doden zullen vallen
Ik rij nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat als menssn zonder rijbewijs gaan rijden er meer doden zullen vallen
Men verwachtte het gisteren al een beetje maar toen stopte die vulkaan evenquote:
Berichtgeving blijft onduidelijk, maar dit was een melding van een officieel iemand op basis van de laatste drone beelden ..quote:
Welke post?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok dat de post van aloa een grapje is
Is dat niet ‘bijna’?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
nu hoor ik dat het nog 1200 meter is naar de zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |