Slome dozenquote:
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd weer een spannend moment of niet
Te lang?quote:
Oeps, dat is zeker niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Bij een lekkage heb je kans dat het in de fik vliegt.
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.quote:
Je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen fuck aan, hou er niet van ook dat vroege donker zijn niet.
Binnenkort weer schaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind er ook niks aan, dat vroege donker en de kou.
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komtquote:
Ja, toch. Al die frustratiequote:Op dinsdag 28 september 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, we moeten het nemen zoals het komt
Ik moet er altijd weer even aan wennen, vooral in de avond. Dan denk ik o kan bijna naar bed en dan is hdt nog maar 20 uurquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, toch. Al die frustratie![]()
Ik kan wel wat langer slapen, als het nog donker is buiten. Dat is wel een voordeel.
Hier nog maar 1 koolmeesje over. Die komt iedere dag eten. Van de zomer waren ze met 4. Waarschijnlijk zijn partner en kinderen er van door.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:06 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, de vogeltjes doen hier ook nog even heel hard hun best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |