quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt
[ afbeelding ]
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die al kaarten hadden gekocht krijgen allebei hun geld terug
[..]
Geduld is een schone zaakquote:
Ik heb tot nu toe alle testvluchten gezien en zelfs de explosies waren het kijken waardquote:
[..]
Oooooooh lief.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt
[ afbeelding ]
Ze begonnen in IJsland ook al met zich zenuwachtig maken voor die stroom richting oceaanquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor nu dat het niet opschiet met het lavafront... terwijl er meer lava vloeit dan eerder.. het duwt van achteren en in de breedte...
Daar gaan nu wel wat huizen in de fik zo te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor nu dat het niet opschiet met het lavafront... terwijl er meer lava vloeit dan eerder.. het duwt van achteren en in de breedte...
Ja zag het.. ook al kijk ik live tv, soms twijfel ik hoe live sommige beelden zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar gaan nu wel wat huizen in de fik zo te zien.
Herkenbaar , ik kan het soms lastig inschatten. Net als dat ik vanmorgen dacht dat die lavastroom al bij de kust wasquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het.. ook al kijk ik live tv, soms twijfel ik hoe live sommige beelden zijn..
Ik kijk 2 verschillende tv kanalen en trek mn eigen conclusie welquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar , ik kan het soms lastig inschatten. Net als dat ik vanmorgen dacht dat die lavastroom al bij de kust was
Ik kijk verschillende streams , maar de lucht is zo wazig dat het soms maar moeilijk te zien is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk 2 verschillende tv kanalen en trek mn eigen conclusie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |