Het is nog al een grote platte vlakte tot aan de kust ...quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw!! Dat duurt niet lang meer![]()
De lava stroomt nog steeds met een flinke gang uit de vulkaan
Weinig wat de lavastroom nog in de weg zitquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nog al een grote platte vlakte tot aan de kust ...
bakabanasquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weinig wat de lavastroom nog in de weg zit
Maar wat was dat bakabanas nou precies?quote:
Surinaams receptjequote:Op dinsdag 28 september 2021 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat was dat bakabanas nou precies?
Dat begreep ik alquote:
Ooooohhh ik dacht dat een streekquote:
Er groeien nogal veel bananen daar ..quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooooohhh ik dacht dat een streek![]()
Lekkerrr , net als avocado'squote:Op dinsdag 28 september 2021 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er groeien nogal veel bananen daar ..
Gaan ook prima samenquote:
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tourquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.
Gelijk hebben ze.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tour
Ik kan alleen dit filmpje vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moeder is haar kleintjes lekker aan het trollen![]()
[ afbeelding ]
Mikt ze af en toe lekker van die schommel af
Beetje egoistisch ook van Bouwe Dob dat hij die beslissing alleen genomen heeft.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Band Douwe Bob opgestapt na cancelen tour
Sja. Ik geef de band gelijk. Kunnen ze zonder hem misschien nog een beetje verdienen ....quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje egoistisch ook van Bouwe Dob dat hij die beslissing alleen genomen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |