quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik sta nu bij een demonstratie.
Iets met een QR_code geloof ik.
Ik was in de buurt en nieuwsgierig. Ben al weer uitgekeken.quote:
Moet je plassen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Nee. Wel een hoop gezeik daar.quote:
En inderdaad rot als je er niets mee te maken hebt maar er wel door heen moet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Wel een hoop gezeik daar.
Dat viel wel mee. Het is niet zo massaal.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:52 schreef espri het volgende:
[..]
En inderdaad rot als je er niets mee te maken hebt maar er wel door heen moet.
Have funquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
RUnAwAy!!! 😂quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Haha, ben al weg.quote:
Vraag even aan al die mensen of je hun coronapas mag checken!quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zou leuke conversaties opleverenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Vraag even aan al die mensen of je hun coronapas mag checken!
Welke tent ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou leuke conversaties opleveren![]()
Maar die hebben ze niet nodig want ze kunnen er niet meer in. De burgemeester heeft de tent laten sluiten.
Dat gaat lekker snel zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef chufi het volgende:
De band van Douwe Bob heeft hem inmiddels verlaten
Ze gaan nu verder als Band Zonder Bob?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef chufi het volgende:
De band van Douwe Bob heeft hem inmiddels verlaten
Is dit de lavastroom?quote:
Oh wauw!! Dat duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bevindt zich ergens terhoogte van die 2 bulten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |