Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Men verachtte het gisteren al een beetje maar toen stopte die vulkaan even
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok dat de post van aloa een grapje is
Dat is het hele punt van die meme.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat als menssn zonder rijbewijs gaan rijden er meer doden zullen vallen
WTFquote:
En onder mensen die geboren zijnquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
De doden die vallen zijn vaak ook andere (zwakkere) verkeersdeelnemers
Grapjes worden slecht begrepen de laatste dagenquote:
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
De doden die vallen zijn vaak ook andere (zwakkere) verkeersdeelnemers
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grapjes worden slecht begrepen de laatste dagen
Jij niet, ik heb het over dat grapje van Sly in de Hazesgatequote:
Zelfkennis siert de mensquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mij
Ooohquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij niet, ik heb het over dat grapje van Sly in de Hazesgate
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok dat de post van aloa een grapje is
En voor je autoquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rijbewijs gehad, zou ook niet goed zijn voor mij
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.![]()
Maar het geeft goed weer, wat er gaande is.
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.quote:
Sommige grapjes vragen idd om wat uitlegquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben benieuwd of Douwe Bob zijn rijbewijs heeft
Oh wauwww!!quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:29 schreef pullup het volgende:
Het is een beetje mistig maar dat ding doet het nog wel![]()
[ afbeelding ]
Verstandige keuze danquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.
Moet je deze zien van vannachtquote:
Wel zo verstandig danquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ADD en raak heel snel in de stress, helemaal van dat soort zaken.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef pullup het volgende:
Die van IJsland is er al even mee gekapt
Dat is maar materieel , mijn leven is net iets belangrijker voor mijquote:
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige grapjes vragen idd om wat uitleg
Uiteraard, die auto was ook een grapjequote:Op dinsdag 28 september 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is maar materieel , mijn leven is net iets belangrijker voor mij
Ik zat gisteren weer eens helemaal in Google earth, maar zo dichtbij lukt mij nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zou het ergens moeten gaan gebeuren... Best wel een steile kust nog
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je deze zien van vannacht![]()
Explosief gevalletje
Ik weetquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, die auto was ook een grapje
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt :d
[ afbeelding ]
ik heb soms teveel streams open staan met vulkaan geweld, Prachtige beeldenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je deze zien van vannacht![]()
Explosief gevalletje
En toen ze ‘verplicht’ waren een entreebewijs te laten zien was er nog geen probleem?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.
Die is leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb met mijn zus een onderons grapje over een parkiet, dus ik heb deze parkiet even voor haar gemaakt :d
[ afbeelding ]
Birdiequote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
En toen ze ‘verplicht’ waren een entreebewijs te laten zien was er nog geen probleem?
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Bob heeft zijn tournee afgeblazen, want hij is tegen moeten en wil niet discrimineren. Hij wilde met zijn tournee graag liefde en schoonheid brengen want daarvoor is hij muzikant geworden, maar dat kan niet als mensen verplicht worden een coronatoegangsbewijs te laten zien.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...
Aiquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En straks zeiken dat hij zijn tattoos moet verkopen ...
Hier een overzichtje van 4 standpunten en een kaartje van de lavaquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb soms teveel streams open staan met vulkaan geweld, Prachtige beelden
Die is wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier een overzichtje van 4 standpunten en een kaartje van de lava
quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rustige plek, opening op het noorden, oosten, of noord/oost
zeker niet met opening op de zuidkant
en niet geheel onbelangrijk:
Vliegopening: voor de koolmees, rond, doorsnede 32 mm, 19 cm vanaf de bodem. voor de pimpelmees, rond, doorsnede 30 mm, 19 cm vanaf de bodem.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |