Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeftquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Sja. Ik geef de band gelijk. Kunnen ze zonder hem misschien nog een beetje verdienen ....
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeft
quote:
Ik denk dat zij ook wel liefde en schoonheid kunnen brengen zonder Bob.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze gaan nu verder als Band Zonder Bob?
BZB. Ken je die mop van BOBquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las dat cafca al een naam voor de band heeft
Bob mag met liefde en schoonheid thuis op de bank zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat zij ook wel liefde en schoonheid kunnen brengen zonder Bob.
Uiteraard. Als niemand de Bob is…quote:
Niemand wil een Bob zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Als niemand de Bob is…
Een man was helemaal gek op Briget Bardot. Zijn vrouw had als verrassing op beide billen twee B's laten tatoeëren. Ze buigt naakt over en haar man zegt Wie is BOBquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een man was helemaal gek op Briget Bardot. Zijn vrouw had als verassing op beide billen twee B's laten tatoeëren. Ze buigt naakt over en haar man zegt Wie is BOB
Ik ben wel een beetje bobquote:
Ik soms ookquote:
😂quote:
Worstquote:
Ja dat is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |