Owjaquote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Een TT kan ook een dag later aangepast worden hoor
Nou wil ik geen grappen maken over het tempo in het zuiden, maar in 2006 hadden ze het hier in Nederland al voor elkaar dat je de uitslag binnen een kwartier kreeg.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Nou had ik het op Insta wel gemeld maar hier nog nietMaar theorie-examen ging goed! 1 fout uiteindelijk (er waren er 3 toegestaan). Moest wel van 10 uur tot 17 wachten op het resultaat 😅 Zenuwslopend want ik was er nog niet zo zeker van.
Ik had je Insta al geliket maar nu dan ook hier: van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Strani het volgende: Nou had ik het op Insta wel gemeld maar hier nog niet
Maar theorie-examen ging goed! 1 fout uiteindelijk (er waren er 3 toegestaan). Moest wel van 10 uur tot 17 wachten op het resultaat 😅 Zenuwslopend want ik was er nog niet zo zeker van.
De eerste horde is genomen. Goed gedaan Straan.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Nou had ik het op Insta wel gemeld maar hier nog nietMaar theorie-examen ging goed! 1 fout uiteindelijk (er waren er 3 toegestaan). Moest wel van 10 uur tot 17 wachten op het resultaat 😅 Zenuwslopend want ik was er nog niet zo zeker van.
Nou ik vond het ook belachelijk hoor. Uiteindelijk kreeg ik een felicitatie-email van de autorijschool als bevestiging. Eer het daadwerkelijk in het officiele systeem van de staat stond was het alweer twee uur later.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou wil ik geen grappen maken over het tempo in het zuiden, maar in 2006 hadden ze het hier in Nederland al voor elkaar dat je de uitslag binnen een kwartier kreeg.
Belangrijker: goed gedaan Straan, gefeliciteerd!Heb je al zicht op je eerste echte rijles?
Ja webcam hè.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had je Insta al geliket maar nu dan ook hier: van harte gefeliciteerd
Ik vroeg me dinsdag ook al af waarom je zo weinig door de ramen gluurde en zoveel op je telefoon
Er kan níks bewezen wordenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De eerste horde is genomen. Goed gedaan Straan.
7 uur wachten op de uitslag. Je zou er wat van gaan denken.
Gefeliciteerd, en wanneer kom je het vaderland onveilig maken?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook belachelijk hoor. Uiteindelijk kreeg ik een felicitatie-email van de autorijschool als bevestiging. Eer het daadwerkelijk in het officiele systeem van de staat stond was het alweer twee uur later.
En dank je!! Na m'n trip naar Nederland ga ik zo snel mogelijk rijlessen regelen
Overmorgenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en wanneer kom je het vaderland onveilig maken?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook belachelijk hoor. Uiteindelijk kreeg ik een felicitatie-email van de autorijschool als bevestiging. Eer het daadwerkelijk in het officiele systeem van de staat stond was het alweer twee uur later.
En dank je!! Na m'n trip naar Nederland ga ik zo snel mogelijk rijlessen regelen
De belangrijkste mensen in je leven vergetenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Ik zou er van gaan denken dat er in Spanje een Mañana, Mañana cultuur is.quote:
Ja waarom volg je me dan ook niet op Insta Em!quote:Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
De belangrijkste mensen in je leven vergeten![]()
Gefeliciteerd!!
Nou had ik nog mazzel dat dit digitaal ging. Als je examen op papier moet doen is het resultaat pas de volgende dag bekend.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou er van gaan denken dat er in Spanje een Mañana, Mañana cultuur is.
Laat die arme jongen nog maar even wachten op de uitslag, nu eerst siësta.
Dat zou jij wel willenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom volg je me dan ook niet op Insta Em!
Ok, de Eindhovense defensie maakte dit weekend geen beste indruk, dus dat gedeelte moet te doen zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
OvermorgenDe aanval wordt in het zuiden ingezet; rond Eindhoven val ik het land binnen. Gedurende de week worden de grote rivieren als belangrijkste horde genomen en dan stoom ik door richting Zwolle. Daarna stop ik want de rest mag @:Em31 gewoon blijven regeren, mits in goede samenwerking.
Ik verwacht sowieso geen problemen. Vorige keer hielden we het 80 jaar volquote:Op donderdag 23 september 2021 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, de Eindhovense defensie maakte dit weekend geen beste indruk, dus dat gedeelte moet te doen zijn.
Gelukkig welquote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
Moet je trouwens wel om een leuke reden even naar Nederland @:Strani?
Mooi zoquote:Op donderdag 23 september 2021 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig welVolledig uit eigen beweging en ter ontspanning, voor de verandering!
Je weer verbazen over de OV chipkaart?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig welVolledig uit eigen beweging en ter ontspanning, voor de verandering!
Hahaha jazeker, deze keer koop ik gewoon een anoniemequote:Op donderdag 23 september 2021 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weer verbazen over de OV chipkaart?
@Roger_Epiales, zet jij de aardappelen vast op, dan snij ik de wortelen!quote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso geen problemen. Vorige keer hielden we het 80 jaar vol
Veel mensen gaan in de herfst juist naar Spanje toe. Sluwe list!quote:Op donderdag 23 september 2021 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wie laten we dan de haring vangen en het wittebrood bakken ?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales, zet jij de aardappelen vast op, dan snij ik de wortelen!
Jan Smit?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wie laten we dan de haring vangen en het wittebrood bakken ?
Hooguit voor de prima-prijs.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan ik stemmen op Tom Egbers als presentator (m/v/zeg ik liever niet) van het jaar?
Dank je wel!! Voor het eerste gedeelte dan. Het tweede gedeelte verwart me.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
Keigoed @:Strani!![]()
Verder zijn zowel Storm (ja, díe storm) als Best in me best prima nummers.
Zie onder:quote:Op donderdag 23 september 2021 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je wel!! Voor het eerste gedeelte dan. Het tweede gedeelte verwart me.
Ik had dat vermoeden al een beetje. Of nou ja, de vrees.quote:
Ja dag, de vorige keer kookten die Spanjaarden dat ook voor ons.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales, zet jij de aardappelen vast op, dan snij ik de wortelen!
Insta, wie kijkt daar nu ook? Volgende keer gewoon netjes hier melden graag.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 23 september 2021 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Insta, wie kijkt daar nu ook? Volgende keer gewoon netjes hier melden graag.![]()
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Waar?quote:
Dit klinkt alsof je met een grote boog om Zuid_Holland heen gaat en uit de buurt van Leiden blijft.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
OvermorgenDe aanval wordt in het zuiden ingezet; rond Eindhoven val ik het land binnen. Gedurende de week worden de grote rivieren als belangrijkste horde genomen en dan stoom ik door richting Zwolle. Daarna stop ik want de rest mag @:Em31 gewoon blijven regeren, mits in goede samenwerking.
Beste zangers met Alides Hiddingquote:
Staat hier ook opquote:Op donderdag 23 september 2021 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beste zangers met Alides Hidding
Ja dat kan ook, maar ik dacht dat we ze nu met de geur misschien wel preventief weg konden houden?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dag, de vorige keer kookten die Spanjaarden dat ook voor ons.![]()
Om het allemaal achter te laten terwijl ze met de staart tussen de beentjes wegvluchtten. Ik ga daar nu weer van uit natuurlijk.
Dat kan niet, want zijn bedankspeech zou veel te lang duren.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan ik stemmen op Tom Egbers als presentator (m/v/zeg ik liever niet) van het jaar?
Ah! Ik dacht de film en kon die al niet vinden in de gidsquote:Op donderdag 23 september 2021 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beste zangers met Alides Hidding
Beste Zangers.quote:
Het zou zomaar kunnen dat Time Bandits (de band) de naam van de film hebben geleend,.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht de film en kon die al niet vinden in de gids
Met Sean Connery, John Cleese, Michael Palinquote:A young boy accidentally joins a band of time travelling dwarves, as they jump from era to era looking for treasure to steal.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat Time Bandits (de band) de naam van de film hebben geleend,.
[..]
Met Sean Connery, John Cleese, Michael Palin
Zeeland gaan we ook innemen. Maar Leiden laten we deze keer inderdaad even zitten, niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je met een grote boog om Zuid_Holland heen gaat en uit de buurt van Leiden blijft.
Verstandig, drie oktober staat weer voor de deur en de vorige keer was dat ook niet echt een Spaans succesverhaal.
Op zich geen gek idee, het valt te proberen.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar ik dacht dat we ze nu met de geur misschien wel preventief weg konden houden?
Ah, blijkbaar was alleen over hutspot praten al voldoende, wel zo makkelijkquote:Op donderdag 23 september 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich geen gek idee, het valt te proberen.
Hé @Luctor.et.Emergo, werk aan de winkel! Tijd om je nickname eer aan te doen!quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeeland gaan we ook innemen. Maar Leiden laten we deze keer inderdaad even zitten, niet zo'n zin in.
Ja, ik lees het. Ze zijn niet echt dapperder geworden de afgelopen 447 jaar. Het is bijna teleurstellend, blijkbaar hebben we toch indruk gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar was alleen over hutspot praten al voldoende, wel zo makkelijk
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hé @:Luctor.et.Emergo, werk aan de winkel! Tijd om je nickname eer aan te doen!
@strani komt binnenkort naar Nederland en hij heeft aangekondigd o.a. Zeeland binnen te vallenquote:
Over die post die ik quootte natuurlijk. Die Spanjaard zegt Zeeland te willen innemen.quote:
Ja, daar vind ik wat van.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Over die post die ik quootte natuurlijk. Die Spanjaard zegt Zeeland te willen innemen.![]()
Gezien je nick ging ik ervan uit dat jij daar wel wat van zou vinden.
Alsof Zeeland niet te ver weg is voor hem.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani komt binnenkort naar Nederland en hij heeft aangekondigd o.a. Zeeland binnen te vallen
Hij komt in de omgeving van Eindhoven binnen dus zóver is het dan niet meerquote:Op donderdag 23 september 2021 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof Zeeland niet te ver weg is voor hem.
Voor de mariniers was het ook te ver.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij komt in de omgeving van Eindhoven binnen dus zóver is het dan niet meer
Precies, nog geen 100km als hij door België afsnijdt.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterker nog, vanuit Eindhoven trek ik direct richting het westen. Eerst verzekeren we de controle over Brabant, dan Zeeland, en dus later in de week Gelderland en Overijssel. Dan zullen de andere provincies zich waarschijnlijk uit eigen beweging overgeven.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uitstékende nieuwe naam! Jij krijgt een mooie positie in de nieuwe Spaanse provincie País del Mar!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
Echt Luc, neem onze waarschuwingen serieus! Niet nu achterover leunen en dan straks komen uithuilen als je opeens in País del Mar blijkt te wonen
Michiel de Ruyter draait zich om in zijn graf bij zo'n passieve houding van een mede Zeeuw jegens een Spanjool.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
Echt Luc, neem onze waarschuwingen serieus! Niet nu achterover leunen en dan straks komen uithuilen als je opeens in País del Mar blijkt te wonen
Ik ben al een nieuwe IJssellinie aan het optuigen! Overijsselaars zijj niet zo naief en passief als Zeeuwen lijken te zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, vanuit Eindhoven trek ik direct richting het westen. Eerst verzekeren we de controle over Brabant, dan Zeeland, en dus later in de week Gelderland en Overijssel. Dan zullen de andere provincies zich waarschijnlijk uit eigen beweging overgeven.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, vanuit Eindhoven trek ik direct richting het westen. Eerst verzekeren we de controle over Brabant, dan Zeeland, en dus later in de week Gelderland en Overijssel. Dan zullen de andere provincies zich waarschijnlijk uit eigen beweging overgeven.
Gelukkig hebben we nog Plan Cee op die route liggenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik rol zo de brug bij Zwolle over zonder tegenstand, wacht maar af!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al een nieuwe IJssellinie aan het optuigen! Overijsselaars zijj niet zo naief en passief als Zeeuwen lijken te zijn
De muren zijn hier onlangs nog flink gerenoveerd en er ligt al weer lekker wat water achter de dijken.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al een nieuwe IJssellinie aan het optuigen! Overijsselaars zijj niet zo naief en passief als Zeeuwen lijken te zijn
Die steunt mijn invasie onvoorwaardelijk! Tom Leeb zal in de nieuwe Spaanse Nederlanden namelijk een feestdag krijgen. 31 juni zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog Plan Cee op die route liggen
We laten je Zwolle binnenrollen om je op te sluiten in het centrum daar, ja!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik rol zo de brug bij Zwolle over zonder tegenstand, wacht maar af!
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Michiel de Ruyter draait zich om in zijn graf bij zo'n passieve houding van een mede Zeeuw jegens een Spanjool.
Ik geloof dat ik wel even moet verduidelijken dat ik niet de ambitie heb om ook Twente in te nemen. Het moet wel echt een toevoeging zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We laten je Zwolle binnenrollen om je op te sluiten in het centrum daar, ja!
Ok, Salland mag je ook wel hebben. Maar dan blijf je van Twente af. Deal!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Want Frankrijk en Spanje zijn van oudsher lekkere bondgenoten.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die steunt mijn invasie onvoorwaardelijk! Tom Leeb zal in de nieuwe Spaanse Nederlanden namelijk een feestdag krijgen. 31 juni zal nooit meer hetzelfde zijn!
De tactiek werkt, die rare Spanjaard denkt dat Salland waardevoller is dan Twentequote:Op donderdag 23 september 2021 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel even moet verduidelijken dat ik niet de ambitie heb om ook Twente in te nemen. Het moet wel echt een toevoeging zijn.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, Salland mag je ook wel hebben. Maar dan blijf je van Twente af. Deal!Komt goed, we vinden wel een Zeeuw die dat dagelijks voor jou gaat regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tom hoeft er zelf toch niks van te weten?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want Frankrijk en Spanje zijn van oudsher lekkere bondgenoten.
Ik gok dat Tom zich niet zo makkelijk voor jouw karretje laat spannen.
In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Denken dat we niks doen. De vloot is al uitgevaren.
Kijk uit, er staan bitterballen op het spel hè!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
De tactiek werkt, die rare Spanjaard denkt dat Salland waardevoller is dan Twente
Ik dacht aan Luc maar die is een beetje te lui voof die taak vrees ikquote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, we vinden wel een Zeeuw die dat dagelijks voor jou gaat regelen
Ik denk dat je @Dave onderschatquote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ten eerste wordt hij natuurlijk direct ingeseind en belt hij dan meteen even door dat men niks van jou aan moet nemen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Tom hoeft er zelf toch niks van te weten?
Ik denk me dat ik over een tijdje wellicht wel afvraag waarom ik ooit op "penis army" heb gegoogledquote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat je @:Dave onderschat
[ afbeelding ]
Alsof dat veel uitmaakt, bitterballen hebben we hier ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit, er staan bitterballen op het spel hè!
De klok heit tien en al is welquote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu ook slapen. Ik moet goed uitgerust zijn voor de komende strijd.
Welterusten, strijdmakkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |