Dit is een gast presentator... normaal is het een andere... maar dat geeft nietquote:Op woensdag 22 september 2021 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel geniaal.
Done.quote:Op woensdag 22 september 2021 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij is terug op het veld, blessure viel mee
quote:
Idd een geniaal woordquote:Op woensdag 22 september 2021 04:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelukkig is er altijd nog YouTube
Alleen het woord al : Dampfschneeschleuder![]()
Op zichquote:Op woensdag 22 september 2021 04:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn mede woordfetish vriendinnetje
Soul en en ik doen een Mika feestje.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul en en ik doen een Mika feestje.![]()
![]()
![]()
Dat probeer ik.. maar dat lukt niet zo goed de laatste wekenquote:
Hoor je ook niks meer van 🤔quote:
I guess he is relaxing, taking it easyquote:Op woensdag 22 september 2021 04:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoor je ook niks meer van 🤔
Vertel.Gap.quote:Op woensdag 22 september 2021 04:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat probeer ik.. maar dat lukt niet zo goed de laatste weken
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.quote:
Je kan altijd tegen mij aan aanlullen mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
Niet de hele dag depri hoor.. maar geef me geen tijd om te denken
Tnx maat dat waardeer ik zeer veelquote:Op woensdag 22 september 2021 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan altijd tegen mij aan aanlullen mocht het nodig zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
quote:
Die ogenquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Deze vis doet een poging Groot te imiteren
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen Dotquote:
Dank je Engine 😘quote:
Die vissen zijn sadistische moordmachinesquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alles teruggelezen, maar Zoon_op_afstand_ZOA aan de bal?quote:Op woensdag 22 september 2021 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eenzame vader spamt Fok topic vol
Morguh Domnivoorquote:
Ja, hij weet altijd mooie te vindenquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 september 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Domnivoor
[..]
Ja, hij weet altijd mooie te vinden
Oeps, daar hebben we mailyquote:
Een samenvatting zou handig zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Man3, wat gaan jullie los allemaal....
Goedemorgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die beelden van s nachts als het donker is...echt zó imposant.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die beelden van s nachts als het donker is...echt zó imposant.
Goeie pogingquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Prishaquote:
[..]
[..]
Nee het wil niet zo lukkenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Prishaheb je ondertussen al iets van expeditie robinson gezien?
O dat is kudt GOAquote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het wil niet zo lukken![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben er steeds niet als het op tv komt en ik kan me moeilijk toe aanzetten om terug te kijken.
Leave,quote:
ik zag al zoiets voorbij komenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,![]()
![]()
De wedstrijd vannacht van Zoon_op afstand bedoel ik.
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeftquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
MrsL.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeft
Het was ouderwets gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag al zoiets voorbij komen
Lekker zonnetje hier,bij u ook?quote:
ja hij is er net doorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker zonnetje hier,bij u ook?
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, kan het lekker kijken wanneer je wil enzquote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.
Sylvana zag er gisteren wel mooi uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij is er net door
tweede kamer debat staat aan
nu al poppenkast
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En door tot de orde van de dag.quote:
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijkenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..quote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijken
ja ik ook. En dat was wel leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.
Doe je een COSquote:
Dennis is er al uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Mijn hoofd wil even niet of zo.
2de kamer.quote:
Fijn om te wetenquote:
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Dat was al bekend toch?quote:
Wel lief dat ze het eten gingen delen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
Ja,maar ook wel weer niet-Robinsonquote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het eten gingen delen.
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer okequote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
Ja, op woensdag voornamelijk 2e-kans-eilandquote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?
Ik miste het tropische (nog) niet eens zo heel erg. Ach ja.
Ha ja. Met tegenzin kijken werkt ook niet echt inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer oke
Gelukkig staat het je vrij om wel of niet te kijken. Gewoon dat doen wat goed voor je voelt
FTFYquote:
Die kan ik niet zo waarderen FFquote:
Wie is dat?quote:
quote:
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.quote:
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Awwquote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
A gossie. Snap dat je haar/hem mist.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Hey Pinnenmutskequote:
Saartje.quote:
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichtenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.
Ik dacht lange tijd tijd dat leernichten docenten waren.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichten
vaccinatie schade is er gewoon en dat afdoen als wappie shit is heel schaddelijkquote:
Gelukkig dat ze genezen is. Je hoort veel gevallen van long-covidquote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Geen restklachten?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Hier ook niemand die ik ken. Alleen een zere arm hier een daar, wat vrij normaal is na een vaccinatie.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook niet en niemand die ik ken heeft last van de vaccinatie
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaccinatie schade is er gewoon en dat afdoen als wappie shit is heel schaddelijk
dat klopt ook nietquote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.
Dat is al lastig.Sterkte voor haar.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geur nog niet op pijl. Verder weet ik het niet.
Dat is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt ook niet
maar er zijn genoeg mensen die het nu afdoen als wappie gelul
en dat is echt heel kwalijk
zeg ik ook nietquote:
Met twee afleveringen per week valt het ook niet mee om bij te houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het wil niet zo lukken![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben er steeds niet als het op tv komt en ik kan me moeilijk toe aanzetten om terug te kijken.
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Met twee afleveringen per week valt het ook niet mee om bij te houden.
Maar ik ga het wel proberen. Vind het best een leuk seizoen tot nu toe.
Jaaa greysie kijkt ookquote:
Ja dat had ik ook en een paar dagen wat lamlendig, maar verder niets meer. Liever dit dan op mijn buik op de ICquote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook niemand die ik ken. Alleen een zere arm hier een daar, wat vrij normaal is na een vaccinatie.
die was tenenkrommendquote:Op woensdag 22 september 2021 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa greysie kijkt ook
Ik heb alleen afgelopen zondag nog niet gezien.
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
een vriend van mij is half verlamd na de 2de astra zenica vaccinatie
Bij gewone medicijnen heb je ook dat sommige mensen veel last hebben van bijwerkingen en er zelfs aan overlijden.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .
Dat is vreselijk natuurlijk, maar gelukkig komt dat zelden voor. Jouw vriend en die vrouw hebben het slecht getroffen.
Volgens mij wordt astra al niet meer gebruikt, maar mijn moeder heeft ook astra gehad en voor haar was dat vaccin de enige optie.
Soms moet je een afweging maken , het risico nemen bij wijze van.
Ik heb nergens last van gehad met jansen.
vind de tweedeling die ontstaat gewoon echt niet goedquote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .
Dat is vreselijk natuurlijk, maar gelukkig komt dat zelden voor. Jouw vriend en die vrouw hebben hwt slecht getroffen.
Volgens mij wordt astra al niet meer gebruikt, maar mijn moeder heeft ook astra gehad en voor haar was dat vaccin de enige optie.
Soms moet je een afweging maken , het risico nemen bij wijze van.
Ik heb nergens last van gehad met jansen.
Ja precies. Aan alles kleeft een risico , soms moet je een keuze maken en maar hopen dat ie goed uitvalt.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij gewone medicijnen heb je ook dat sommige mensen veel last hebben van bijwerkingen en er zelfs aan overlijden.
Hoorde gisteren dat Jansen zegt misschien toch met een tweede te komen, dat geeft 94% bescherming
[..]
vervelend als je het niet even uit kunt zettenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had Pfizer.
Vannacht zo hard gespookt dat ik nu moe ben.
Gaat zoveel door mijn hoofd.
Ik ben fan van Rob z'n tenenkrommendheidquote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was tenenkrommend
tenzij je fan bent van Rob
Eens.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind de tweedeling die ontstaat gewoon echt niet goed
of mensen vaccineren of niet is wat mij betreft eigen keus
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben fan van Rob z'n tenenkrommendheid
ja vreselijkquote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens.
Maar goed :inmiddels niet meer want er zit nu dwang op
Zo dacht ik ook dus heb gewoon laten entenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies. Aan alles kleeft een risico , soms moet je een keuze maken en maar hopen dat ie goed uitvalt.
Wij wilde 23 dec met mijn vader uit eten wij zijn al zijn kidsquote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens.
Maar goed :inmiddels niet meer want er zit nu dwang op
Ik zit er nog steeds dubbel in:quote:
Dat is ook weer zo, iedereen heeft een keuze.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij wilde 23 dec met mijn vader uit eten wij zijn al zijn kids
Mijn zus is niet geent, eerst zei ik oké dan gaan wij ook niet, ze wilde ook niet testen.
Maar het is haar keus om niet te enten, een test wil ze ook niet doen
In overleg met de rest hebben wij besloten toch iets te gaan doen. Het is haar keuze om het niet te willen, maar ook onze keuze om dan wel gewoon door te gaan.
helemaal met je eens Puzzquote:Op woensdag 22 september 2021 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit er nog steeds dubbel in:
Ik ben tegen vaccinatie dwang, ik was ook tegen dat nare race gedoe in Zandvoort, beiden zijn een feit.
Dat het nachtleven nog steeds maar tot 12 uur in avond is vind ik ronduit schandalig.
QR overal moeten laten zien vind ik ook van de zotte. Er op gaan handhaven helemaal.
Die app heb ik ook niet, dan maar voorlopig niks kunnen . Ik heb wel mijn principes en ik hoef niet in een restaurant te eten , ik wacht nog wel ff ...
Ik vind het hele corona beleid schandalig en lachwekkend bijna.
Ik persoonlijk heb er allemaal niet zoveel moeite mee gehad. Wij zijn niet het enige land, wel het enige land waar er erg moeilijk over dingen gedaan wordt.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iedereen heeft een keuze.
Ik ben gechipt maar ik vind het hele corona beleid een grote schande .
Man3quote:
Spanje is de coronapas afgeschaft door de rechtersquote:Op woensdag 22 september 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb er allemaal niet zoveel moeite mee gehad. Wij zijn niet het enige land, wel het enige land waar er erg moeilijk over dingen gedaan wordt.
Een ding is zeker, ik ben blij dat ik deze beslissingen niet heb hoeven nemen.
Ik snap het ook niet hoor, men weet waar we het voor doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:06 schreef mootie het volgende:
Al met al hebben wij het prima, in andere landen is het veel strenger.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 september 2021 12:06 schreef mootie het volgende:
Al met al hebben wij het prima, in andere landen is het veel strenger.
Ik kom veel in Duitsland, en daar is het echt nog heel anders. Kinderen om de dag testen, mondkapjes in de klas. Mondkapjes in winkels.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Volgens mij hebben we al met al een goede mix van effectieve maatregelen gehad en zijn nooit overboord gegaan ermee. Ik denk dat we de medische wetenschap ook op blote voetjes mogen danken voor de trits vaccins die in record tijd ontwikkeld zijn, het had er nu heel anders uitgezien zonder.
Daar moeten we zeker maar niet aan denken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Volgens mij hebben we al met al een goede mix van effectieve maatregelen gehad en zijn nooit overboord gegaan ermee. Ik denk dat we de medische wetenschap ook op blote voetjes mogen danken voor de trits vaccins die in record tijd ontwikkeld zijn, het had er nu heel anders uitgezien zonder.
Wist ik niet en het verbaasd me welquote:Op woensdag 22 september 2021 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kom veel in Duitsland, en daar is het echt nog heel anders. Kinderen om de dag testen, mondkapjes in de klas. Mondkapjes in winkels.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Als iedereen dat had gedaan was het ook een stuk minder erg geweest volgens mijquote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef mootie het volgende:
Wij zijn gewoon zo Nederlands, voor veel mensen is het een soort vies, of een soort van onderwerping om je aan regels te houden.
Zodra het een maatregel is gaan mensen steigeren.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef mootie het volgende:
Wij zijn gewoon zo Nederlands, voor veel mensen is het een soort vies, of een soort van onderwerping om je aan regels te houden.
En dan maar allerlei redenen verzinnen om aan hun onwil toch legitimering te zoeken. Af en toe word ik daar wel moe vanquote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef mootie het volgende:
En niet in oplossingen denken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan maar allerlei redenen verzinnen om aan hun onwil toch legitimering te zoeken. Af en toe word ik daar wel moe van
denemarken is de pasafgeschaftquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Denemarken geen mondkapjes maar af en toe coronapas controle.
Engeland ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
denemarken is de pasafgeschaft
Ik hoorde zaterdag van mijn zwager ( die tegen vaccinatie is) dat alle mensen die overleden zijn een onderliggende ziekte hadden zonder dat ze het wisten. Door Corona zijn ze daar achter gekomen. Ook de mensen die long-covid hebben overgehouden hebben onder liggend lijden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan maar allerlei redenen verzinnen om aan hun onwil toch legitimering te zoeken. Af en toe word ik daar wel moe van
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef mootie het volgende:
85 % is overleden aan onderliggend lijdenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde zaterdag van mijn zwager ( die tegen vaccinatie is) dat alle mensen die overleden zijn een onderliggende ziekte hadden zonder dat ze het wisten. Door Corona zijn ze daar achter gekomen. Ook de mensen die long-covid hebben overgehouden hebben onder liggend lijden.
Met de gewone griep gaan bla bla bla bla
Ben niet verder met hem in discussie gegaan zo jammer van mijn energie.
Schande vind ik een groot woord, maar echt rechtlijnig is het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iedereen heeft een keuze.
Ik ben gechipt maar ik vind het hele corona beleid een grote schande .
En onderbouwing ho maar.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.
Hier ben ik dan weer tegen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.
Je hebt gelijk hoor, ik stop er ook mee. Het heeft geen nutquote:Op woensdag 22 september 2021 12:22 schreef engine het volgende:
Corona discussie![]()
![]()
kan er geen genoeg van krijgen.
Oh wacht..
Het is dan een soort misplaatst gevoel van hmmm rebelsheid of soevereiniteit. Kan even het juiste woord niet vinden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:22 schreef engine het volgende:
Corona discussie![]()
![]()
kan er geen genoeg van krijgen.
Oh wacht..
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
denemarken is de pasafgeschaft
Autonoom?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is dan een soort misplaatst gevoel van hmmm rebelsheid of soevereiniteit. Kan even het juiste woord niet vinden.
Ben jij Rotterdammert? Die zijn ook overal tegen.quote:
Vreselijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, kijk mij eens een onafhankelijke denker zijn![]()
Zoiets
Ja,allemaal samen achter iemand op Facebook aanlopen om maar geen "schaap" te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, kijk mij eens een onafhankelijke denker zijn![]()
Zoiets
Dat is Nederlandquote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
Net als iedereen die ineens achter Van der Plas en Omtzigt aanholt.
Het gros heeft geen idee wat hun standpunten zijn.
Die kan ik wel duiden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
Net als iedereen die ineens achter Van der Plas en Omtzigt aanholt.
Het gros heeft geen idee wat hun standpunten zijn.
Vriendquote:
Grote vriend.quote:
Vanavond even luisterenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij Rotterdammert? Die zijn ook overal tegen.
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is Nederland![]()
Ineens fan van Max Verstappen omdat het een Nederlander is
Ja, dat dus ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.
Ik wil graag advies geven maar heb nog nooit een droger gebruiktquote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.![]()
Even mijn droger checken hoor,die doet raar.
Lijkt me ook wat opportuun op basis van de gegeven informatiequote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil graag advies geven maar heb nog nooit een droger gebruikt
Maar daar is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is er een droger stappenplan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat opportuun op basis van de gegeven informatie
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is er een droger stappenplan?
Dan ga ik vanavond die van jou luisterenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond even luisteren
Deze is ook wel grappig maar is meer klagen dan tegen zijn.
Zo werkt het inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.
Dan zouden ze juist wél maskers dragen want "niemand zegt mij dat ik geen masker mag dragen".
Dat soort dingen.
Ja inderdaad, voor sommigen werkt dat echt zoquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.
Dan zouden ze juist wél maskers dragen want "niemand zegt mij dat ik geen masker mag dragen".
Dat soort dingen.
@FreshFruit Pullup heeft je droger gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2021 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Indien niet werkend ---> Drooglijn
Ik heb ook een leuke,protesteren tegen de 1,5 meter maatregel maar wel de politie er op aanspreken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, voor sommigen werkt dat echt zo
Hij heeft het vast zelf wel voor elkaar ondertussenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
@:freshfruit Pullup heeft je droger gemaakt
Die man kan ook alles.Even wachten tot hij het op komt hangen dus.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, Fransen zijn daarin nog veel ergerquote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is toch niks mis mee?
En geloof ook niet zo dat het iets Nederlands is om succesvolle sporters te steunen.
Met een handdoek?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Maily is het droogstquote:
Er op gaan zitten helpt ook meestal.quote:
Als in?quote:
Ik ook niet echt .. staat behoorlijk te knallen nuquote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen behoefte om naar de Canarische eilanden af te reizen gek genoeg
Wat een geluid zeg. Hoe zou het zijn als je daar in real life staat.. zoiets als onweer of zo?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet echt .. staat behoorlijk te knallen nu
Goed opgedroogdquote:
Toppertje hoor.quote:
Kom je nu mee,hij loopt net weg.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom je nu mee,hij loopt net weg.
quote:
er zit een blauwe gloed overquote:
Ik vind het zo'n engerdquote:Op woensdag 22 september 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit een blauwe gloed over
van die zilverschampoo
Ik heb een beetje grijs bij mijn slapen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die zilverschampoo
dat is toch gewoon mooiquote:Op woensdag 22 september 2021 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje grijs bij mijn slapen.
Dat hoor ik vaker.quote:
Waarom zou hij zilvershampoo gebruiken?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die zilverschampoo
Slipen toch?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje grijs bij mijn slapen.
Zwijgen is goudquote:Op woensdag 22 september 2021 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou hij zilvershampoo gebruiken?
geen ideequote:Op woensdag 22 september 2021 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou hij zilvershampoo gebruiken?
Skerp.quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel wat voor jou om te kijken
wel wat voor jou om te kijkenquote:
Ooit een kleine van dichtbij gezien.Die nam de terrasstoelen mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel wat voor jou om te kijken
[..]
denk ik
omdat jij een vrij groot interesse gebied hebt
dit gaat over zonne en windenergiequote:Op woensdag 22 september 2021 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een kleine van dichtbij gezien.Die nam de terrasstoelen mee.
Die ken ik al,heb een paar neven in de familie die daar boven op zitten.Snap je punt.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat over zonne en windenergie
en hoe wij worden ingepalmd door de media
is een nieuwe documentairequote:Op woensdag 22 september 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ken ik al,heb een paar neven in de familie die daar boven op zitten.Snap je punt.
ze hebben echt geeeeen ideequote:Op woensdag 22 september 2021 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
40 lijntjes coke per dag is niet normaal.
Echt hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben echt geeeeen idee
waar ze het over hebben
ik denk dat als er nu criminelen kijkenquote:
Kom kijken dan sachbi wat zij zegt.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als er nu criminelen kijken
die liggen in een deuk
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom kijken dan sachbi wat zij zegt.
Ik wil wereld vrede.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik vraag me dan echt af
hoe dan?
hoe kun je zo ontwetend zijn en ook nog eens deze onwetendheid zo uitspreken
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wereld vrede.
Hoe? Dat weet ik toch niet.
Da fuck hee.Ze draait door.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
Sophietje doet een harte kreet
VVD heeft jaren lang NL om zeep geholpen en wil nu wel wat gaan doen
quote:
Weggooier.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
jesse slijmt zich ook weer even in bij de VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |