Morguh Domnivoorquote:
Ja, hij weet altijd mooie te vindenquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 september 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Domnivoor
[..]
Ja, hij weet altijd mooie te vinden
Oeps, daar hebben we mailyquote:
Een samenvatting zou handig zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Man3, wat gaan jullie los allemaal....
Goedemorgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
Niet de hele dag depri hoor.. maar geef me geen tijd om te denken
Die beelden van s nachts als het donker is...echt zó imposant.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die beelden van s nachts als het donker is...echt zó imposant.
Goeie pogingquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Deze vis doet een poging Groot te imiteren
[ afbeelding ]
Hey Prishaquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
[..]
Nee het wil niet zo lukkenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Prishaheb je ondertussen al iets van expeditie robinson gezien?
O dat is kudt GOAquote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ik kijk met je meequote:
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het wil niet zo lukken![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben er steeds niet als het op tv komt en ik kan me moeilijk toe aanzetten om terug te kijken.
Leave,quote:
ik zag al zoiets voorbij komenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,![]()
![]()
De wedstrijd vannacht van Zoon_op afstand bedoel ik.
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeftquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
MrsL.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeft
Het was ouderwets gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag al zoiets voorbij komen
Lekker zonnetje hier,bij u ook?quote:
ja hij is er net doorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker zonnetje hier,bij u ook?
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, kan het lekker kijken wanneer je wil enzquote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.
Sylvana zag er gisteren wel mooi uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij is er net door
tweede kamer debat staat aan
nu al poppenkast
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En door tot de orde van de dag.quote:
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijkenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..quote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |