Dit is een gast presentator... normaal is het een andere... maar dat geeft nietquote:Op woensdag 22 september 2021 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel geniaal.
Done.quote:Op woensdag 22 september 2021 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij is terug op het veld, blessure viel mee
quote:
Idd een geniaal woordquote:Op woensdag 22 september 2021 04:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelukkig is er altijd nog YouTube
Alleen het woord al : Dampfschneeschleuder![]()
Op zichquote:Op woensdag 22 september 2021 04:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn mede woordfetish vriendinnetje
Soul en en ik doen een Mika feestje.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul en en ik doen een Mika feestje.![]()
![]()
![]()
Dat probeer ik.. maar dat lukt niet zo goed de laatste wekenquote:
Hoor je ook niks meer van 🤔quote:
I guess he is relaxing, taking it easyquote:Op woensdag 22 september 2021 04:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoor je ook niks meer van 🤔
Vertel.Gap.quote:Op woensdag 22 september 2021 04:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat probeer ik.. maar dat lukt niet zo goed de laatste weken
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.quote:
Je kan altijd tegen mij aan aanlullen mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
Niet de hele dag depri hoor.. maar geef me geen tijd om te denken
Tnx maat dat waardeer ik zeer veelquote:Op woensdag 22 september 2021 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan altijd tegen mij aan aanlullen mocht het nodig zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
Niet de hele dag depri hoor.. maar geef me geen tijd om te denken
quote:
Die ogenquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Deze vis doet een poging Groot te imiteren
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen Dotquote:
Dank je Engine 😘quote:
Die vissen zijn sadistische moordmachinesquote:Op woensdag 22 september 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Deze vis doet een poging Groot te imiteren
[ afbeelding ]
Niet alles teruggelezen, maar Zoon_op_afstand_ZOA aan de bal?quote:Op woensdag 22 september 2021 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eenzame vader spamt Fok topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |