Ja, op woensdag voornamelijk 2e-kans-eilandquote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?
Ik miste het tropische (nog) niet eens zo heel erg. Ach ja.
Ha ja. Met tegenzin kijken werkt ook niet echt inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer oke
Gelukkig staat het je vrij om wel of niet te kijken. Gewoon dat doen wat goed voor je voelt
FTFYquote:
Die kan ik niet zo waarderen FFquote:
Wie is dat?quote:
quote:
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.quote:
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Awwquote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
A gossie. Snap dat je haar/hem mist.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Hey Pinnenmutskequote:
Saartje.quote:
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichtenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.
Ik dacht lange tijd tijd dat leernichten docenten waren.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |