ik zag al zoiets voorbij komenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,![]()
![]()
De wedstrijd vannacht van Zoon_op afstand bedoel ik.
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeftquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
MrsL.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ze kijkt het op Videoland, als ze dat heeft
Het was ouderwets gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag al zoiets voorbij komen
Lekker zonnetje hier,bij u ook?quote:
ja hij is er net doorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker zonnetje hier,bij u ook?
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, kan het lekker kijken wanneer je wil enzquote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het daar ook op, dan is het helemaal makkelijk.
Sylvana zag er gisteren wel mooi uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij is er net door
tweede kamer debat staat aan
nu al poppenkast
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen dan kan je het altijd terug kijken op jou moment. En kan je de reclames ook doorspoelen
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En door tot de orde van de dag.quote:
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijkenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..quote:Op woensdag 22 september 2021 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het terugkijken, dat is het probleem niet. Ik kan me gewoon niet toe aanzetten te kijken.
Ik mis mijn enthousiasme of zo. Ik weet niet hoe dat komt
nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijken
ja ik ook. En dat was wel leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.
Doe je een COSquote:
Dennis is er al uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Mijn hoofd wil even niet of zo.
2de kamer.quote:
Fijn om te wetenquote:
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Dat was al bekend toch?quote:
Wel lief dat ze het eten gingen delen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
Ja,maar ook wel weer niet-Robinsonquote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het eten gingen delen.
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer okequote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
Ja, op woensdag voornamelijk 2e-kans-eilandquote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?
Ik miste het tropische (nog) niet eens zo heel erg. Ach ja.
Ha ja. Met tegenzin kijken werkt ook niet echt inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer oke
Gelukkig staat het je vrij om wel of niet te kijken. Gewoon dat doen wat goed voor je voelt
FTFYquote:
Die kan ik niet zo waarderen FFquote:
Wie is dat?quote:
quote:
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.quote:
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Awwquote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
A gossie. Snap dat je haar/hem mist.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn bulldogje. Ik moest haar een paar maanden geleden laten inslapen. Ik mis haar ontzettend.
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Den nagelstylist van mijn man kreeg na de vaccinatie last van een gescheurde tong en is nu ontploft.
Klinkt logisch
Hey Pinnenmutskequote:
Saartje.quote:
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichtenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De achternicht van mijn buurvrouw kreeg na de vaccinatiel last van een verstopte neusvleugel en is nu van de verkeerde kant.
Ik dacht lange tijd tijd dat leernichten docenten waren.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nichten zijn soberso van de verkeerde kant, laat staan achternichten
vaccinatie schade is er gewoon en dat afdoen als wappie shit is heel schaddelijkquote:
Gelukkig dat ze genezen is. Je hoort veel gevallen van long-covidquote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Geen restklachten?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Hier ook niemand die ik ken. Alleen een zere arm hier een daar, wat vrij normaal is na een vaccinatie.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook niet en niemand die ik ken heeft last van de vaccinatie
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaccinatie schade is er gewoon en dat afdoen als wappie shit is heel schaddelijk
dat klopt ook nietquote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |