nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, misschien heb je te vaak gekeken. Ik heb het nooit kunnen opbrengen om het te kijken
ja ik ook. En dat was wel leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel terug, heb zelf alleen maar de 1ste aflevering gekeken..
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah...het is het enige wat ik op tv kijk. Normaal heb ik de stekker uit de tv en staat ie het hele jaar uit.
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, vreemd dan dat je het nu niet wil kijken.
Doe je een COSquote:
Dennis is er al uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Mijn hoofd wil even niet of zo.
2de kamer.quote:
Fijn om te wetenquote:
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Meestal kijk ik er het hele jaar naar uit. Ook vanwege het ER topic hier op Fok, dat is altijd zo ontzettend leuk.
Dat was al bekend toch?quote:
Wel lief dat ze het eten gingen delen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
Ja,maar ook wel weer niet-Robinsonquote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het eten gingen delen.
O dat is vervelend dat je hoofd even niet wil, hopelijk is dat snel weer okequote:Op woensdag 22 september 2021 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook 2x per week?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel anders, door die 4 verschillende eilanden is het nogal onoverzichtelijk, en hebben ze minder tijd om het onderlinge gekonkel te laten zien.
Maar dat komt nog wel
En het is geen tropisch eiland, dat scheelt ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |