Gelukkig dat ze genezen is. Je hoort veel gevallen van long-covidquote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Geen restklachten?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zus had corona en heel ziek geweest.
Gelukkig is ze nu beter.
Minder gezeur hihi.
Hier ook niemand die ik ken. Alleen een zere arm hier een daar, wat vrij normaal is na een vaccinatie.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook niet en niemand die ik ken heeft last van de vaccinatie
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaccinatie schade is er gewoon en dat afdoen als wappie shit is heel schaddelijk
Geur nog niet op pijl. Verder weet ik het niet.quote:
dat klopt ook nietquote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het even toelichten.Er zijn nogal wat berichten van wappies die het overdrijven,bijv.iemand die 3 keer haar moeder laat overlijden door zogenaamde vaccinatieschade.
Dat is al lastig.Sterkte voor haar.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geur nog niet op pijl. Verder weet ik het niet.
Dat is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt ook niet
maar er zijn genoeg mensen die het nu afdoen als wappie gelul
en dat is echt heel kwalijk
zeg ik ook nietquote:
Met twee afleveringen per week valt het ook niet mee om bij te houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee het wil niet zo lukken![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben er steeds niet als het op tv komt en ik kan me moeilijk toe aanzetten om terug te kijken.
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Met twee afleveringen per week valt het ook niet mee om bij te houden.
Maar ik ga het wel proberen. Vind het best een leuk seizoen tot nu toe.
Jaaa greysie kijkt ookquote:
Ja dat had ik ook en een paar dagen wat lamlendig, maar verder niets meer. Liever dit dan op mijn buik op de ICquote:Op woensdag 22 september 2021 11:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook niemand die ik ken. Alleen een zere arm hier een daar, wat vrij normaal is na een vaccinatie.
die was tenenkrommendquote:Op woensdag 22 september 2021 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa greysie kijkt ook
Ik heb alleen afgelopen zondag nog niet gezien.
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
een vriend van mij is half verlamd na de 2de astra zenica vaccinatie
Bij gewone medicijnen heb je ook dat sommige mensen veel last hebben van bijwerkingen en er zelfs aan overlijden.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .
Dat is vreselijk natuurlijk, maar gelukkig komt dat zelden voor. Jouw vriend en die vrouw hebben het slecht getroffen.
Volgens mij wordt astra al niet meer gebruikt, maar mijn moeder heeft ook astra gehad en voor haar was dat vaccin de enige optie.
Soms moet je een afweging maken , het risico nemen bij wijze van.
Ik heb nergens last van gehad met jansen.
vind de tweedeling die ontstaat gewoon echt niet goedquote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken geleden een docu gezien over een jonge vrouw die nu ook verlamd is. Had ook astra .
Dat is vreselijk natuurlijk, maar gelukkig komt dat zelden voor. Jouw vriend en die vrouw hebben hwt slecht getroffen.
Volgens mij wordt astra al niet meer gebruikt, maar mijn moeder heeft ook astra gehad en voor haar was dat vaccin de enige optie.
Soms moet je een afweging maken , het risico nemen bij wijze van.
Ik heb nergens last van gehad met jansen.
Ja precies. Aan alles kleeft een risico , soms moet je een keuze maken en maar hopen dat ie goed uitvalt.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij gewone medicijnen heb je ook dat sommige mensen veel last hebben van bijwerkingen en er zelfs aan overlijden.
Hoorde gisteren dat Jansen zegt misschien toch met een tweede te komen, dat geeft 94% bescherming
quote:Op woensdag 22 september 2021 04:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff veel aan mijn hoofd... niet zo lekker in mijn vel.. en zie ff niet hoe ik daar zo snel uit kom.
Niet de hele dag depri hoor.. maar geef me geen tijd om te denken
vervelend als je het niet even uit kunt zettenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had Pfizer.
Vannacht zo hard gespookt dat ik nu moe ben.
Gaat zoveel door mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |