Vanavond even luisterenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij Rotterdammert? Die zijn ook overal tegen.
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is Nederland![]()
Ineens fan van Max Verstappen omdat het een Nederlander is
Ja, dat dus ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.
Ik wil graag advies geven maar heb nog nooit een droger gebruiktquote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.![]()
Even mijn droger checken hoor,die doet raar.
Lijkt me ook wat opportuun op basis van de gegeven informatiequote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil graag advies geven maar heb nog nooit een droger gebruikt
Maar daar is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Sterker nog, ineens iedereen fan van autotjesrijden omdat er toevallig een Nederlander het goed doet.
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.
Misschien is er een droger stappenplan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat opportuun op basis van de gegeven informatie
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is er een droger stappenplan?
Dan ga ik vanavond die van jou luisterenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond even luisteren
Deze is ook wel grappig maar is meer klagen dan tegen zijn.
Zo werkt het inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.
Dan zouden ze juist wél maskers dragen want "niemand zegt mij dat ik geen masker mag dragen".
Dat soort dingen.
Ja inderdaad, voor sommigen werkt dat echt zoquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Indien werd aangegeven: Maskers moet je NIET willen dragen.
Dan zouden ze juist wél maskers dragen want "niemand zegt mij dat ik geen masker mag dragen".
Dat soort dingen.
@FreshFruit Pullup heeft je droger gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2021 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Indien niet werkend ---> Drooglijn
Ik heb ook een leuke,protesteren tegen de 1,5 meter maatregel maar wel de politie er op aanspreken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, voor sommigen werkt dat echt zo
Hij heeft het vast zelf wel voor elkaar ondertussenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
@:freshfruit Pullup heeft je droger gemaakt
Die man kan ook alles.Even wachten tot hij het op komt hangen dus.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, Fransen zijn daarin nog veel ergerquote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is toch niks mis mee?
En geloof ook niet zo dat het iets Nederlands is om succesvolle sporters te steunen.
Met een handdoek?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Maily is het droogstquote:
Er op gaan zitten helpt ook meestal.quote:
Als in?quote:
Ik ook niet echt .. staat behoorlijk te knallen nuquote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen behoefte om naar de Canarische eilanden af te reizen gek genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |