Engeland ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
denemarken is de pasafgeschaft
Ik hoorde zaterdag van mijn zwager ( die tegen vaccinatie is) dat alle mensen die overleden zijn een onderliggende ziekte hadden zonder dat ze het wisten. Door Corona zijn ze daar achter gekomen. Ook de mensen die long-covid hebben overgehouden hebben onder liggend lijden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan maar allerlei redenen verzinnen om aan hun onwil toch legitimering te zoeken. Af en toe word ik daar wel moe van
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef mootie het volgende:
Wij zijn gewoon zo Nederlands, voor veel mensen is het een soort vies, of een soort van onderwerping om je aan regels te houden.
85 % is overleden aan onderliggend lijdenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde zaterdag van mijn zwager ( die tegen vaccinatie is) dat alle mensen die overleden zijn een onderliggende ziekte hadden zonder dat ze het wisten. Door Corona zijn ze daar achter gekomen. Ook de mensen die long-covid hebben overgehouden hebben onder liggend lijden.
Met de gewone griep gaan bla bla bla bla
Ben niet verder met hem in discussie gegaan zo jammer van mijn energie.
Schande vind ik een groot woord, maar echt rechtlijnig is het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iedereen heeft een keuze.
Ik ben gechipt maar ik vind het hele corona beleid een grote schande .
En onderbouwing ho maar.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.
Hier ben ik dan weer tegen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe overal tegen, willen zich niets gezegd laten zijn ook.
Je hebt gelijk hoor, ik stop er ook mee. Het heeft geen nutquote:Op woensdag 22 september 2021 12:22 schreef engine het volgende:
Corona discussie![]()
![]()
kan er geen genoeg van krijgen.
Oh wacht..
Het is dan een soort misplaatst gevoel van hmmm rebelsheid of soevereiniteit. Kan even het juiste woord niet vinden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:22 schreef engine het volgende:
Corona discussie![]()
![]()
kan er geen genoeg van krijgen.
Oh wacht..
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
denemarken is de pasafgeschaft
Autonoom?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is dan een soort misplaatst gevoel van hmmm rebelsheid of soevereiniteit. Kan even het juiste woord niet vinden.
Ben jij Rotterdammert? Die zijn ook overal tegen.quote:
Vreselijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, kijk mij eens een onafhankelijke denker zijn![]()
Zoiets
Ja,allemaal samen achter iemand op Facebook aanlopen om maar geen "schaap" te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, kijk mij eens een onafhankelijke denker zijn![]()
Zoiets
Dat is Nederlandquote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
Net als iedereen die ineens achter Van der Plas en Omtzigt aanholt.
Het gros heeft geen idee wat hun standpunten zijn.
Die kan ik wel duiden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mootie het volgende:
Net als iedereen die ineens achter Van der Plas en Omtzigt aanholt.
Het gros heeft geen idee wat hun standpunten zijn.
Vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |