SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stadquote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoorGa je gelijk door naar een andere stad?
klinkt alsof Worf hier een eettentje runtquote:Op maandag 20 september 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stad
Ik weet niet wie Worf is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt alsof Worf hier een eettentje runt
Geniet ervan Liesjequote:Op maandag 20 september 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stad
Ah doe opa maar de groetenquote:Op maandag 20 september 2021 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond eten in een restaurant waar ik altijd eet hier @:Dr_Flash
Zo noemden ze Griekenland vroegerquote:
daar is die wel een beetje laat meequote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
Hoop het voor jequote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
De VS gaat in november ook weer openmisschien toch nog met vakantie dit jaar
mag jij daar nog binnenquote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
duurt nog 9 maandenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoekenquote:
Ben toch gepriktquote:
awwwwwquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
ja anders slaap ik nietquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"quote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
omdat het een aap is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"
quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker pasta etenen zwijmelend naar italiaanse mannen luisteren
[ afbeelding ]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
quote:Op maandag 20 september 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doen
is het ookquote:Op maandag 20 september 2021 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar zwarte piet vindt ze wel racies
quote:Op maandag 20 september 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doen
Ga jij alleen maar naar de VS?quote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
shit! vergetenquote:Op maandag 20 september 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Griekenland al gebeld en gezegd dat ze extra varkens moeten afvoeren naar de slacht?
quote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
https://9gag.com/gag/amPEY0v
En lammetjesquote:Op maandag 20 september 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Griekenland al gebeld en gezegd dat ze extra varkens moeten afvoeren naar de slacht?
Laatste keren wel ja, hoezo is datquote:Op maandag 20 september 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij alleen maar naar de VS?
Zo kijk ik wel vaker als ik me iets afvraag?quote:Op maandag 20 september 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keren wel ja, hoezo is dat
quote:Op maandag 20 september 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik wel vaker als ik me iets afvraag?
verenigde sukkelsquote:Op maandag 20 september 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij alleen maar naar de VS?
Nee omdat hij gecontroleerd moet wordenquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik wel vaker als ik me iets afvraag?
Noem je me nu een sukkelquote:
Nee, ik heb niks op gasquote:Op maandag 20 september 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
maken jullie je al zorgen om jullie gasrekening? Las vandaag in een titel van een AD premium artikel dat de rekening straks niet meer te betalen is door lage en middeninkomens
Blokverwarming. Kan zijn dat die installatie wel gasgestookt is, maar de kosten zijn voor komend jaar niet verhoogd, terwijl de prijzen ook dit jaar al stevig zijn gestegen.quote:
kan je wel je eigen temperatuur bepalen?quote:Op maandag 20 september 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blokverwarming. Kan zijn dat die installatie wel gasgestookt is, maar de kosten zijn voor komend jaar niet verhoogd, terwijl de prijzen ook dit jaar al stevig zijn gestegen.
wij zijn toch allemaal stinkend rijk?quote:Op maandag 20 september 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
maken jullie je al zorgen om jullie gasrekening? Las vandaag in een titel van een AD premium artikel dat de rekening straks niet meer te betalen is door lage en middeninkomens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je wel je eigen temperatuur bepalen?
Lekker cashen de komende maanden dusquote:
sowiesoquote:Op maandag 20 september 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker cashen de komende maanden dus
wakker en aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar betaal je dat dan in de servicekosten?quote:Op maandag 20 september 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan trouwens ook zijn dat dit gebouw een paar jaar geleden is aangesloten op de stadsverwarming. Maar dat weet ik niet
Is het leuk?quote:Op maandag 20 september 2021 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Greetz uit Dalfsen ahahahaha
quote:Op maandag 20 september 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar betaal je dat dan in de servicekosten?
de engel is ingeruildquote:Op maandag 20 september 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met mijn koe is alles leuk
Chill allemaal. Mijn nichtje heeft paar maanden terug zonnepanelen laten plaatsen en bespaard nu 50 euro per maand door de opbrengstquote:Op maandag 20 september 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook de elektriciteit zit in die kosten. En die kosten worden een beetje gedrukt omdat we zonnepanelen op de daken hebben.
Nooit; spring nog liever van een flat. Met een steen om mijn nek.quote:
😂quote:Op maandag 20 september 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met mijn koe is alles leuk
Nee, de koe is voor de uitjesquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar stond ik ook even van te kijken
snoeperdquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de koe is voor de uitjes
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chill allemaal. Mijn nichtje heeft paar maanden terug zonnepanelen laten plaatsen en bespaard nu 50 euro per maand door de opbrengst
sowwwquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minstquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Vet.quote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.
maar er zijn geen Lindt koeien..quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minst
Nee, vrees dat dat lastig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet.
mja ik denk dat ik hier niet van het gas afkan in de flat
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :pquote:Op maandag 20 september 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vrees dat dat lastig is.
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..quote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
alsnog gebakken slang dusquote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
ja maar dasgoedkoper als gasquote:Op maandag 20 september 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..
Wat een droomquote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
altijd chocola, is dat niet geweldig
JA MaAR MoNdKapJes Zijn ErGeR dAn AdolF HiEtLeR.quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Mondkapjesweigeraar schiet medewerker Duits tankstation dood
In een tankstation in de Duitse plaats Trier, in Rijnland-Palts, heeft een 49-jarige man zaterdag een medewerker doodgeschoten omdat ze hem wees op de mondkapjesplicht. Dat meldt de Duitse politie vandaag.
De caissičre had de man zaterdagavond rond 19.45 uur de toegang tot de winkel geweigerd omdat hij geen mondkapje droeg. Anderhalf uur later kwam de man terug, dit keer wel met zijn mond en neus bedekt. Toen hij bij de kassa was trok hij zijn kapje af en ontstond er een korte woordenwisseling. Hij trok vervolgens een wapen uit zijn broekzak en schoot op de 20-jarige werkstudent uit de plaats Idar-Oberstein. Zij overleefde de aanslag niet.
De verdachte bleek na een huiszoeking in het bezit van meerdere wapens. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij zich niet wil houden aan de coronamaatregelen.
meisje van 20 gewoon doodgeschoten omdat ze haar werk deedquote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JA MaAR MoNdKapJes Zijn ErGeR dAn AdolF HiEtLeR.
Ja bizar.quote:Op maandag 20 september 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meisje van 20 gewoon doodgeschoten omdat ze haar werk deed
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerdquote:Op maandag 20 september 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Lekker die aankomende tweedeling in de maatschappij, zeker als een toch al bang en wantrouwend gedeelte van de bevolking apart zet.
Haha nieuwe collega gekkies.quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerd
Hij wil werkloos zijn?quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerd
quote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Ja die is ook hard op weg om gek te worden dus, er was toch ook al zo'n gast die zijn vriendin vermoord heeft omdat hij van haar niet meer met gevaccineerde mensen, waaronder zijn ouders, om mocht gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot hij zes van zijn collega's op bloederige wijze vermoord omdat ze ingeënt zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij gewoon werk
quote:Op maandag 20 september 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot hij zes van zijn collega's op bloederige wijze vermoord omdat ze ingeënt zijn.
bron?quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Mondkapjesweigeraar schiet medewerker Duits tankstation dood
In een tankstation in de Duitse plaats Trier, in Rijnland-Palts, heeft een 49-jarige man zaterdag een medewerker doodgeschoten omdat ze hem wees op de mondkapjesplicht. Dat meldt de Duitse politie vandaag.
De caissičre had de man zaterdagavond rond 19.45 uur de toegang tot de winkel geweigerd omdat hij geen mondkapje droeg. Anderhalf uur later kwam de man terug, dit keer wel met zijn mond en neus bedekt. Toen hij bij de kassa was trok hij zijn kapje af en ontstond er een korte woordenwisseling. Hij trok vervolgens een wapen uit zijn broekzak en schoot op de 20-jarige werkstudent uit de plaats Idar-Oberstein. Zij overleefde de aanslag niet.
De verdachte bleek na een huiszoeking in het bezit van meerdere wapens. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij zich niet wil houden aan de coronamaatregelen.
Jij ligt overmorgen nog te bakken aan de Griekse kust dus nog even niet zo miepenquote:
Wat nietquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de root of all evil volgens de gekkies?
dan regent hetquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ligt overmorgen nog te bakken aan de Griekse kust dus nog even niet zo miepen
quote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aak-vaccinatieruzies
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is ook hard op weg om gek te worden dus, er was toch ook al zo'n gast die zijn vriendin vermoord heeft omdat hij van haar niet meer met gevaccineerde mensen, waaronder zijn ouders, om mocht gaan.
Ik lig ik onderuit op de bankquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
nee bedoel met je kerstsmileyquote:Op maandag 20 september 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja ja ja er ontstond iets van een leven
geen idee ben geen bank liggerquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Zal niet de laatste gek zijn vrees ik.quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig ik onderuit op de bank
[..]
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021
huh wat....quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
en schaatsenquote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
https://www.ad.nl/binnenl(...)uis-almelo~a4e3f5a6/quote:
Ik kan niet schaatsenquote:
Njet!quote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
Dat kun je het hele jaar door oefenen, schaatsen is wat lastigerquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren….
Pijpen.
Die skill heb ik wel, en da's geen opschepperijquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren….
Pijpen.
yes pleasequote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Jammer genoeg is zijn zelfmoordpoging misluktquote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pffffff mensen zijn raarquote:Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uis-almelo~a4e3f5a6/
Die man mocht van zijn vriendin al 1,5 jaar nergens meer heen, zijn vrienden niet zien, zijn ouders niet.
En is geflipoot.
Wanneer lig je in de zon?quote:
Iets liever zijn voor de weergoden dan, je bent daar wel bij ze thuis op bezoekquote:
ik ben altijd zeer aardig tegen de weergodenquote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets liever zijn voor de weergoden dan, je bent daar wel bij ze thuis op bezoek
Vuurtje erbijquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warme chocolademelk en een whisky na een winterwandeling en elkaar opwarmen.
quote:Op maandag 20 september 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, alleen zondag schijnt eventjes de zon.
nee je vervloekte als het regent, sneeuwslt, waait, koeler weer is..quote:Op maandag 20 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben altijd zeer aardig tegen de weergoden
ja sommige weergoden mag ik idd niet zoquote:Op maandag 20 september 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee je vervloekte als het regent, sneeuwslt, waait, koeler weer is..
eigenlijk ben je zelden aardig voor de weergoden
Is dit de zon in kut-weerderig Nederland of is dit de zon op de Godeneilanden der Grykosquote:Op maandag 20 september 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet de weergoden daarom de zon aan knippen.
Als je "slim" bent ga je ff opzoeken op internet wie de Griekse weergoden zijn en je daar de komende dagen op richtenquote:Op maandag 20 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige weergoden mag ik idd niet zo
Zo te zien krijgen wij de komende twee weken meer zon dan Griekenland.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit de zon in kut-weerderig Nederland of is dit de zon op de Godeneilanden der Grykos
Allicht werkt het daar anders want optie tot meer goden....
Denk dat je daar een lesje gaat krijgen in respect en hoe je moet om gaan met het weerquote:Op maandag 20 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige weergoden mag ik idd niet zo
Arme bal....quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen wij de komende twee weken meer zon dan Griekenland.
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weerquote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
Joehoe groetjes uit Griekenland hoorquote:Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week hier een mopperende bal omdat ze nergens een straalkachel en thermosfles in het hotel kan vinden
Net als in stripverhalen toch, dat je zo'n stripfiguurtje ziet met een regenwolk boven zijn/haar hoofd die ze overal volgt...da's dus balliequote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen makenquote:
Heb jij nu ook al stapjes autisme?quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
Ik 3000quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
de wat?quote:Op maandag 20 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was ooit lid van de serpenten-club
quote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Het is.. wat meerquote:
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezetenquote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een tijdje zo'n horloge .. het helpt wel om voldoende beweging te krijgen. En niet volgas de hele dag achter een scherm te zitten
Why?quote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.
Een reetzitteller, klinkt nog beter als zo'n debiele stappenteller, voordat je het weet ga je met zo'n ding tellen hoeveel hagelslagjes er in een pak Venz zittenquote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezeten
9? ik mot er altijd 12quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
Nou hallo, ik vind 9 x 250 stappen wel genoeg op een dagquote:
Dit is wel zo herkenbaar..quote:Op maandag 20 september 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.
Oh stappen... ik dacht staanquote:Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou hallo, ik vind 9 x 250 stappen wel genoeg op een dag
Ik heb er maar eentjequote:
De frituur in.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
Euhmquote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, even 680 gram rode kool met appeltjes opeten
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
So sad.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje![]()
Maar morgen ben ik weer op kantoor, kan ik weer traplopen
Ja, sorryquote:
Ehm.quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteitenquote:Op maandag 20 september 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.![]()
Maar daarom maak ik me nooit zo druk om de stapjes, verder genoeg activiteit op zich.
Als ik braaf m'n agenda volg in ieder geval.
quote:
quote:
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Kill it with fire.quote:Op maandag 20 september 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat onze badkamer ineens een asielzoekerscentrum is voor muggen.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
Ik denk dat bepaalde mensen dat niet zo'n goed idee vindenquote:
Herkenbaar!quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
quote:
quote:
Yoga ís echt sporten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.
Nu moet ik nog een sportschool gaan zoeken, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan![]()
Ben er nog niet helemaal uit of ik Yoga wil doen of echt sporten.
Zittend poepen is de nieuwe maandag.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.quote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Dit MIquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
Vandaag was buiten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Whehe rol-afstandquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Nu begin je zelfquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Klinkt redelijk Amerikaansquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur wasquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die tijdstippen komen me niet altijd even goed uit en m'n rug doet het gewoon beter op krachttraining.
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:quote:
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Lekker dichtbij!quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.
Ja, dat exact.quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur was
In dat geval geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruikenquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat exact.Het moet wel echt verdomd leuk zijn wil ik niet afhaken op zo'n tijdstip.
![]()
En als ik eenmaal bezig ben, ís het ook gewoon lekker. Maar ja, aanstelhoofd.
Met dit soort weer zeker! In de winter zijn grondoefeningen toch wel vaak wat frisjes.quote:
Nu ben ik om 20.30 gewoon schoon.quote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.quote:Op maandag 20 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruiken
En zo'n eenzame tunnel, echt helemaal een no-go voor mijquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In dat geval geef ik je groot gelijk![]()
Ik geloof dit direct.quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.
Maar een voor een gingen ze eraan. Gooien met flessen, asbakken, ninjasterren, of gewoon een goede rechtse.
Lekker fokken!quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu ben ik om 20.30 gewoon schoon.![]()
Kan ik lekker zonder een oog op de klok m'n tijd verdoen.
En zorgen dat je niet tč lekker zit of ligt op de bank en je in slaap flikkertquote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.
Welke game was 't?quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.
Maar een voor een gingen ze eraan. Gooien met flessen, asbakken, ninjasterren, of gewoon een goede rechtse.
Ik ging al wel mezelf omkleden, zodat de drempel om af te zeggen nog ietsjes hoger was, want ja.. ik was immers al omgekleedquote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En zorgen dat je niet tč lekker zit of ligt op de bank en je in slaap flikkert
Dat heb ik nou ook met regelmaat....quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met regelmaat....
quote:
Zo lang mogelijk bezig zijn met omkleden zodat je voor je gevoel nog wat nuttigs met je tijd doet.quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging al wel mezelf omkleden, zodat de drempel om af te zeggen nog ietsjes hoger was, want ja.. ik was immers al omgekleed
BLIJVEN STAAN... HOOOOO ... 3, 2, 2, 2, 1...quote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel jammer dat trainert er een extra oefening met squat holds tussendoor gooide, ik had morgen éigenlijk wat in de tuin willen doen, maar normaal kunnen lopen is dan wel chill.
Heb je ook zo’n VR bril en vechtgames?quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met regelmaat....
Ondertussen 34 muggen doodslaanquote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk bezig zijn met omkleden zodat je voor je gevoel nog wat nuttigs met je tijd doet.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HET WAREN DRIE MINUTEN.quote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BLIJVEN STAAN... HOOOOO ... 3, 2, 2, 2, 1...
Ik haatte dat met planken zoquote:
paar maanden ?quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat we Italië volgen?
https://www.bbc.com/news/world-europe-58590187
Niet lang, nl werken ook in Italië en visa versa. Duitsland wil dit zeker en om dan Europees bij te blijven moet je wel.quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee die niet. Mijn hersenen en evenwichtsorgaan kunnen niet met VR omgaanquote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n VR bril en vechtgames?
"Je kan toch wel tellen gastquote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haatte dat met planken zo![]()
Bleef hij hangen met tellen.. schiet op vent
Heb even gekeken maar de vooruitzichten voor Thessaloniki zijn toch echt wel prima? Sowieso voelt het anders warm dan in Nederland, en bij regen is het vaak gewoon een bui en daarna weer zon. Natuurlijk kan je pech hebben met een hele dag regen maar dat zal wel los lopen, volgens mij had je vorig jaar ook wel wat buitjes maar kon je dan daarna nog gewoon naar het strand.quote:
Ligt een beetje aan hoe de aantallen gaan zijn in het najaar denk ik. Bij stijgers vrees ik onvermijdelijk...quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Lag ik daar grommend op de grond.quote:Op maandag 20 september 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Je kan toch wel tellen gast"
ja maa vorig jaar was wel warmer maa komt vast goedquote:Op maandag 20 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar de vooruitzichten voor Thessaloniki zijn toch echt wel prima? Sowieso voelt het anders warm dan in Nederland, en bij regen is het vaak gewoon een bui en daarna weer zon. Natuurlijk kan je pech hebben met een hele dag regen maar dat zal wel los lopen, volgens mij had je vorig jaar ook wel wat buitjes maar kon je dan daarna nog gewoon naar het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |