Arme bal....quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen wij de komende twee weken meer zon dan Griekenland.
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weerquote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
Joehoe groetjes uit Griekenland hoorquote:Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week hier een mopperende bal omdat ze nergens een straalkachel en thermosfles in het hotel kan vinden
Net als in stripverhalen toch, dat je zo'n stripfiguurtje ziet met een regenwolk boven zijn/haar hoofd die ze overal volgt...da's dus balliequote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen makenquote:
Heb jij nu ook al stapjes autisme?quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
Ik 3000quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
de wat?quote:Op maandag 20 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was ooit lid van de serpenten-club
quote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Het is.. wat meerquote:
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezetenquote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een tijdje zo'n horloge .. het helpt wel om voldoende beweging te krijgen. En niet volgas de hele dag achter een scherm te zitten
Why?quote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.
Een reetzitteller, klinkt nog beter als zo'n debiele stappenteller, voordat je het weet ga je met zo'n ding tellen hoeveel hagelslagjes er in een pak Venz zittenquote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezeten
9? ik mot er altijd 12quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
Nou hallo, ik vind 9 x 250 stappen wel genoeg op een dagquote:
Dit is wel zo herkenbaar..quote:Op maandag 20 september 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.
Oh stappen... ik dacht staanquote:Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou hallo, ik vind 9 x 250 stappen wel genoeg op een dag
Ik heb er maar eentjequote:
De frituur in.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
Euhmquote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, even 680 gram rode kool met appeltjes opeten
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
So sad.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje![]()
Maar morgen ben ik weer op kantoor, kan ik weer traplopen
Ja, sorryquote:
Ehm.quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteitenquote:Op maandag 20 september 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.![]()
Maar daarom maak ik me nooit zo druk om de stapjes, verder genoeg activiteit op zich.
Als ik braaf m'n agenda volg in ieder geval.
quote:
quote:
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Kill it with fire.quote:Op maandag 20 september 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat onze badkamer ineens een asielzoekerscentrum is voor muggen.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
Ik denk dat bepaalde mensen dat niet zo'n goed idee vindenquote:
Herkenbaar!quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
quote:
quote:
Yoga ís echt sporten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.
Nu moet ik nog een sportschool gaan zoeken, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan![]()
Ben er nog niet helemaal uit of ik Yoga wil doen of echt sporten.
Zittend poepen is de nieuwe maandag.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.quote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Dit MIquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
Vandaag was buiten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Whehe rol-afstandquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Nu begin je zelfquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Klinkt redelijk Amerikaansquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur wasquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die tijdstippen komen me niet altijd even goed uit en m'n rug doet het gewoon beter op krachttraining.
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:quote:
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Lekker dichtbij!quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.
Ja, dat exact.quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur was
In dat geval geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruikenquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat exact.Het moet wel echt verdomd leuk zijn wil ik niet afhaken op zo'n tijdstip.
![]()
En als ik eenmaal bezig ben, ís het ook gewoon lekker. Maar ja, aanstelhoofd.
Met dit soort weer zeker! In de winter zijn grondoefeningen toch wel vaak wat frisjes.quote:
Nu ben ik om 20.30 gewoon schoon.quote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.quote:Op maandag 20 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruiken
En zo'n eenzame tunnel, echt helemaal een no-go voor mijquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In dat geval geef ik je groot gelijk![]()
Ik geloof dit direct.quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.
Maar een voor een gingen ze eraan. Gooien met flessen, asbakken, ninjasterren, of gewoon een goede rechtse.
Lekker fokken!quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu ben ik om 20.30 gewoon schoon.![]()
Kan ik lekker zonder een oog op de klok m'n tijd verdoen.
En zorgen dat je niet tč lekker zit of ligt op de bank en je in slaap flikkertquote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.
Welke game was 't?quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.
Maar een voor een gingen ze eraan. Gooien met flessen, asbakken, ninjasterren, of gewoon een goede rechtse.
Ik ging al wel mezelf omkleden, zodat de drempel om af te zeggen nog ietsjes hoger was, want ja.. ik was immers al omgekleedquote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En zorgen dat je niet tč lekker zit of ligt op de bank en je in slaap flikkert
Dat heb ik nou ook met regelmaat....quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met regelmaat....
quote:
Zo lang mogelijk bezig zijn met omkleden zodat je voor je gevoel nog wat nuttigs met je tijd doet.quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging al wel mezelf omkleden, zodat de drempel om af te zeggen nog ietsjes hoger was, want ja.. ik was immers al omgekleed
BLIJVEN STAAN... HOOOOO ... 3, 2, 2, 2, 1...quote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel jammer dat trainert er een extra oefening met squat holds tussendoor gooide, ik had morgen éigenlijk wat in de tuin willen doen, maar normaal kunnen lopen is dan wel chill.
Heb je ook zo’n VR bril en vechtgames?quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met regelmaat....
Ondertussen 34 muggen doodslaanquote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk bezig zijn met omkleden zodat je voor je gevoel nog wat nuttigs met je tijd doet.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HET WAREN DRIE MINUTEN.quote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BLIJVEN STAAN... HOOOOO ... 3, 2, 2, 2, 1...
Ik haatte dat met planken zoquote:
paar maanden ?quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat we Italië volgen?
https://www.bbc.com/news/world-europe-58590187
Niet lang, nl werken ook in Italië en visa versa. Duitsland wil dit zeker en om dan Europees bij te blijven moet je wel.quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee die niet. Mijn hersenen en evenwichtsorgaan kunnen niet met VR omgaanquote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n VR bril en vechtgames?
"Je kan toch wel tellen gastquote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haatte dat met planken zo![]()
Bleef hij hangen met tellen.. schiet op vent
Heb even gekeken maar de vooruitzichten voor Thessaloniki zijn toch echt wel prima? Sowieso voelt het anders warm dan in Nederland, en bij regen is het vaak gewoon een bui en daarna weer zon. Natuurlijk kan je pech hebben met een hele dag regen maar dat zal wel los lopen, volgens mij had je vorig jaar ook wel wat buitjes maar kon je dan daarna nog gewoon naar het strand.quote:
Ligt een beetje aan hoe de aantallen gaan zijn in het najaar denk ik. Bij stijgers vrees ik onvermijdelijk...quote:Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Lag ik daar grommend op de grond.quote:Op maandag 20 september 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Je kan toch wel tellen gast"
ja maa vorig jaar was wel warmer maa komt vast goedquote:Op maandag 20 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar de vooruitzichten voor Thessaloniki zijn toch echt wel prima? Sowieso voelt het anders warm dan in Nederland, en bij regen is het vaak gewoon een bui en daarna weer zon. Natuurlijk kan je pech hebben met een hele dag regen maar dat zal wel los lopen, volgens mij had je vorig jaar ook wel wat buitjes maar kon je dan daarna nog gewoon naar het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |