Yoga ís echt sporten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.
Nu moet ik nog een sportschool gaan zoeken, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan![]()
Ben er nog niet helemaal uit of ik Yoga wil doen of echt sporten.
Zittend poepen is de nieuwe maandag.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.quote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Dit MIquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
Vandaag was buiten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Whehe rol-afstandquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoga ís echt sporten.Moet wel alleen net op handige tijden zijn.
![]()
En daarom ben ik voor een sportschool op rol-afstand gegaan.Kan wel een goedkoper ding verderop zoeken, maar dan ga ik gewoon niet.
Nu begin je zelfquote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zittend poepen is de nieuwe maandag.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je met dit weer überhaupt een sportschool in wilt.
Klinkt redelijk Amerikaansquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe rol-afstand
Nou vroegah ging ik gewoon naar een sportschool 20 minuten verderop (met de auto)
Eigenlijk echt belachelijk
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur wasquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die tijdstippen komen me niet altijd even goed uit en m'n rug doet het gewoon beter op krachttraining.
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:quote:
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Lekker dichtbij!quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf huis met 10 minuten fietsen of datzelfde met auto (tussendoorweggetjes yo). Vanaf werk kost het meer tijd om m'n fiets te pakken.
Ja, dat exact.quote:Op maandag 20 september 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn yogales was altijd om 20.30 uur, dan zat ik na het eten van binnen huilend op de bank te wachten tot het 20.30 uur was
In dat geval geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden er helaas geen roltrappen, maar als ik met de fiets ging, dan moest ik:
1. via zo'n eenzame weg, vol met verkrachters in de bosjes (huehue)
2. was ik minimaal 35 minuten onderweg, kon ik net zo goed weer terug
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruikenquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ik maar zo’n weg, dan kon ik na het sporten wat mensen in elkaar batsen.
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat exact.Het moet wel echt verdomd leuk zijn wil ik niet afhaken op zo'n tijdstip.
![]()
En als ik eenmaal bezig ben, ís het ook gewoon lekker. Maar ja, aanstelhoofd.
Met dit soort weer zeker! In de winter zijn grondoefeningen toch wel vaak wat frisjes.quote:
Nu ben ik om 20.30 gewoon schoon.quote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was altijd leuk! Dus de beloning kwam wel later, maar dat stomme uur wachten, want je gaat ook niet wat anders doen dan tv kijken.
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.quote:Op maandag 20 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet het doen met wat recalcitrante bramenstruiken
En zo'n eenzame tunnel, echt helemaal een no-go voor mijquote:Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In dat geval geef ik je groot gelijk![]()
Ik geloof dit direct.quote:Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gevochten met een heel stel personen, steeds meer en sneller kwamen ze op me af.
Maar een voor een gingen ze eraan. Gooien met flessen, asbakken, ninjasterren, of gewoon een goede rechtse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |