Dit is wel zo herkenbaar..quote:Op maandag 20 september 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.
Oh stappen... ik dacht staanquote:Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou hallo, ik vind 9 x 250 stappen wel genoeg op een dag
Ik heb er maar eentjequote:
De frituur in.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker bakken
Euhmquote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, even 680 gram rode kool met appeltjes opeten
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
So sad.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje![]()
Maar morgen ben ik weer op kantoor, kan ik weer traplopen
Ja, sorryquote:
Ehm.quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteitenquote:Op maandag 20 september 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.![]()
Maar daarom maak ik me nooit zo druk om de stapjes, verder genoeg activiteit op zich.
Als ik braaf m'n agenda volg in ieder geval.
quote:
quote:
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen heb ik geen enkele moeite met de stapjes/ activiteiten![]()
Zitten is echt het nieuwe roken.
Kill it with fire.quote:Op maandag 20 september 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat onze badkamer ineens een asielzoekerscentrum is voor muggen.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah zat er een sportschool dichtbij werk, dan was het makkelijk. Omkleden op werk en gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
Ik denk dat bepaalde mensen dat niet zo'n goed idee vindenquote:
Herkenbaar!quote:Op maandag 20 september 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat ik wel meteen moet gaan sporten na een werkdag (of iig bezig blijven), als ik eenmaal zit, is het echt fucking lastig om nog wat te doen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |