Arme bal....quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen wij de komende twee weken meer zon dan Griekenland.
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weerquote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
quote:Op maandag 20 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan zelf de oorzaak van het "slechte" weer
Joehoe groetjes uit Griekenland hoorquote:Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week hier een mopperende bal omdat ze nergens een straalkachel en thermosfles in het hotel kan vinden
Net als in stripverhalen toch, dat je zo'n stripfiguurtje ziet met een regenwolk boven zijn/haar hoofd die ze overal volgt...da's dus balliequote:Op maandag 20 september 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... de Goden wisten natuurlijk ook al dat ze zou komen....
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen makenquote:
Heb jij nu ook al stapjes autisme?quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
Ik 3000quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu 14778 stappen van kunnen maken
de wat?quote:Op maandag 20 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was ooit lid van de serpenten-club
quote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Het is.. wat meerquote:
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezetenquote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al stapjes autisme?
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een tijdje zo'n horloge .. het helpt wel om voldoende beweging te krijgen. En niet volgas de hele dag achter een scherm te zitten
Why?quote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb uitgezet dat 'ie gaat trillen als ik te lang stilzit.
Een reetzitteller, klinkt nog beter als zo'n debiele stappenteller, voordat je het weet ga je met zo'n ding tellen hoeveel hagelslagjes er in een pak Venz zittenquote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weten hoe veel ik vandaag op mijn reedddtt heb gezeten
9? ik mot er altijd 12quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
Omdat het net wat te vaak voorkomt dat ik gewoon niet weg kan en dan frustreert het me dat ik 'm niet vol heb.quote:Op maandag 20 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Ik vind het wel handig .. echt zo'n 'o ja' moment en ik baal een beetje als ik mijn 9\9 dag niet haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |