SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stadquote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoorGa je gelijk door naar een andere stad?
klinkt alsof Worf hier een eettentje runtquote:Op maandag 20 september 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stad
Ik weet niet wie Worf is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt alsof Worf hier een eettentje runt
Geniet ervan Liesjequote:Op maandag 20 september 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben nu in Shkoder, zo'n fijne stad
Ah doe opa maar de groetenquote:Op maandag 20 september 2021 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond eten in een restaurant waar ik altijd eet hier @:Dr_Flash
Zo noemden ze Griekenland vroegerquote:
daar is die wel een beetje laat meequote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
Hoop het voor jequote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
De VS gaat in november ook weer openmisschien toch nog met vakantie dit jaar
mag jij daar nog binnenquote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
De VS gaat in november ook weer openmisschien toch nog met vakantie dit jaar
duurt nog 9 maandenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoekenquote:
Ben toch gepriktquote:
awwwwwquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
ja anders slaap ik nietquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"quote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
omdat het een aap is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"
quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker pasta etenen zwijmelend naar italiaanse mannen luisteren
[ afbeelding ]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
quote:Op maandag 20 september 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doen
is het ookquote:Op maandag 20 september 2021 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar zwarte piet vindt ze wel racies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |